Online
Pašreiz BMWPower skatās 157 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Motora paduškas E34
Autors | Ziņojums |
Jokeris | | Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
| Tā nu pēc 1 gada ilgas kratīšanās salonā ko dod dīzeļdzinējs, piegriezās un nolēmu mainīt motora spilvenus tautā "paduškas" pēc apsekošanas atklājās ka vis bēdīgākais ir vadītāja puses spilvens
Lai sāktu maiņu nepieciešams atskrūvēt skrūvi no motortelpas iekšpuses šo
Kā jau paši redzat vietas nav pārāk daudz lai normāli atskrūvētu nācās palauzīt galvu un izmantot atslēgu pagarinātājus utt.
nolienot apakšā motora spilvens izskatās šādi:
Un no apakšas arī viena skrūve uz 17 mm tāpat kā augšā tikai atskrūvēt 100 reiz vienkāršāk.
Kad augšējā skrūve un apakšējā atbrīvota atskrūvēt vajag arī otras puses spilvena apakšējo skrūvi lai varētu motoru pacelt un tas neturētos. motora piepacelšanai es izmantoju šādu iekārtu proti pret karteri atspiež domkratu, taču iesaku palikt starp karteri un domkrati koku un pašā augšā gumiju lai kartera ribas netraumētos.
Ar domkrotu pieceļ tik augstu kamēr var izvilkt ārā veco spilvenu te redzams tukšums vieta kur bij vecais
Tādā pašā veidā kā izvilkāt veco ieliekiet jauno tikai jāskatās lai visi izvirzījumi ieguļ savās vietās un spilvens nekustās.
kad viss ir vietās atliek pieskrūvēt abas skrūves atpakaļ.
Viena lieta mani parsteidza tas ka vēl jo projām stāvēja iekšā oriģinālā motora paduška visās grāmatās rekomendē motora spilvenus bmw mainīt pēc 100 tūkst km tacu man aizdoma ka sī ir no ražošanas sākuma
šei tedzama jaunā un vecā paduška vecā saplīsusi uz pusēm
un vis beidzot patr izmantotajiem matereāliem muciņa uz 17 mm,
divu veidu pagarinātāji
un atslēga
motora spilvens Febi cena 32 ls gabalā
Domkrats
Tātad izmantotais laiks apmēram 2,5 h
Srvisā pa šo darbu 25 ls pa vienu spilvenu tā ka atslēgas rokā un uz garāžu !!! | Offline | | |
Jokeris | | Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
| Kāds ir mainījis nav mainījis kādas firmas licis kur koment???? | Offline | | |
Manipulators | | Kopš: 11. Nov 2007
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Man arī tāda pati sajūta salonā, liekas,ka motors ir pieķerts (piemetināts) pie rāmja. Cietos, cietos, līdz nesen novērpu šāles un nācās celt arā motoru, tad nu pie reizes pa īstam nokonstatēju kādā stāvoklī ir paduškas. Kad cēlu arā motoru, secināju, ka augšējos uzgriežņus nemaz nav vērts skrūvēt vaļā, jo abi spilveni ir sadalījušies divās daļās. Tā nu mans auto tika pie visa lielā remonta arī pie jauniem visiem spilveniem, arī kārbas. Pirku tadus pašus, Grosā, nnormāla cena, turklāt nejau tik bieži ’maināma detaļa, es ceru Vel neesmu salicis motoru kopā, bet ceru, ka būs starpība... | Offline | | |
Aidzhis | | Kopš: 01. Nov 2004
No: Grobiņa
Ziņojumi: 781
Braucu ar: E30, E34
| febi Drīz atkal varēsi mainīt! Šai firmai vairs neuzticos nemaz! | Offline | | |
Manipulators | | Kopš: 11. Nov 2007
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Man jau liekas, ka vairs īsti vispār vairs nevar saprast, kam ticēt un kam nē. Katrs bīda savu preci tirgū. Tā pat arī ir ar Grosu. Man kaut kā vienalga, man ir pieklājīga atlaide, tādēļ nesūdzos. Ir varbūt lietas, kurām īpaši jāpievērš uzmanība kvalitātei. Tipisks piemērs ar "pautiem", ar labiem nobraucu 1gadu, nu ir tā saucamie lētie, ja beigsies pēc pāris mēnešiem tad par to pašu cenu varēšu atļauties vēl vienu pāri. | Offline | | |
Dullais | | Kopš: 31. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1233
Braucu ar: E12 525, 528
| Liels respect šādiem DO IT YOURSELF topikiem! Tikai es gan, pirms ņemties pa motortelpu aizvestu uz moiku, lai nomazgā motorīti. Viss eļļā un netīrs | Offline | | |
stereophonic | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8243
Braucu ar: MV524
| arii taisos mainiit padushkas ... bet nez kuraa kantorii pirkt... ko iesakat?
-----------------
| Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
25 Jun 2008, 23:42:56 stereophonic rakstīja:
arii taisos mainiit padushkas ... bet nez kuraa kantorii pirkt... ko iesakat?
Peerc jebkura bode, tik neperc Febi, tie ir suudi, ilgi var nekalpot, labaak bik piemaksaa un panjem Lemforder razjotaju. | Offline | | |
|
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4325
Braucu ar:
|
02 Oct 2007, 13:23:00 Jokeris rakstīja:
Tā nu pēc 1 gada ilgas kratīšanās salonā ko dod dīzeļdzinējs, piegriezās un nolēmu mainīt motora spilvenus tautā "paduškas" pēc apsekošanas atklājās ka vis bēdīgākais ir vadītāja puses spilvens
Lai sāktu maiņu nepieciešams atskrūvēt skrūvi no motortelpas iekšpuses šo
Kā jau paši redzat vietas nav pārāk daudz lai normāli atskrūvētu nācās palauzīt galvu un izmantot atslēgu pagarinātājus utt.
nolienot apakšā motora spilvens izskatās šādi:
Un no apakšas arī viena skrūve uz 17 mm tāpat kā augšā tikai atskrūvēt 100 reiz vienkāršāk.
Kad augšējā skrūve un apakšējā atbrīvota atskrūvēt vajag arī otras puses spilvena apakšējo skrūvi lai varētu motoru pacelt un tas neturētos. motora piepacelšanai es izmantoju šādu iekārtu proti pret karteri atspiež domkratu, taču iesaku palikt starp karteri un domkrati koku un pašā augšā gumiju lai kartera ribas netraumētos.
Ar domkrotu pieceļ tik augstu kamēr var izvilkt ārā veco spilvenu te redzams tukšums vieta kur bij vecais
Tādā pašā veidā kā izvilkāt veco ieliekiet jauno tikai jāskatās lai visi izvirzījumi ieguļ savās vietās un spilvens nekustās.
kad viss ir vietās atliek pieskrūvēt abas skrūves atpakaļ.
Viena lieta mani parsteidza tas ka vēl jo projām stāvēja iekšā oriģinālā motora paduška visās grāmatās rekomendē motora spilvenus bmw mainīt pēc 100 tūkst km tacu man aizdoma ka sī ir no ražošanas sākuma
šei tedzama jaunā un vecā paduška vecā saplīsusi uz pusēm
un vis beidzot patr izmantotajiem matereāliem muciņa uz 17 mm,
divu veidu pagarinātāji
un atslēga
motora spilvens Febi cena 32 ls gabalā
Domkrats
Tātad izmantotais laiks apmēram 2,5 h
Srvisā pa šo darbu 25 ls pa vienu spilvenu tā ka atslēgas rokā un uz garāžu !!!
dariju tiesi tapat. pirmaja reize bija bail celt aiz kartera tik augstu, tad nemu un motora kronsteinu atskruveju un tad cakarejos lai dabutu atpakal vinu. buksi pirku pa 18 ls | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|