Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 325tds E36 raksturīgākās problēmas

AutorsZiņojums
marens
14. Aug 2007, 21:23 #1

Kopš: 14. Aug 2007

Ziņojumi: 2

Braucu ar: 93’ BMW 325

Nesen kā iegādājos 325 Tdi (93`).Būtu pateicīgs,ja pastāstītu kādas raksturīgākās problēmas šis mazulīts man varētu sagādāt.
Offline
Schwins
14. Aug 2007, 21:24 #2

Kopš: 02. Apr 2006

Ziņojumi: 5480

Braucu ar: s13

vareji jau pirms tam pajautat kad pirki..
Offline
marens
14. Aug 2007, 21:39 #3

Kopš: 14. Aug 2007

Ziņojumi: 2

Braucu ar: 93’ BMW 325

šis ir tikai pirmais.tā kā cenšos tikai to izzināt.
Offline
12
14. Aug 2007, 21:46 #4

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Droši ka tas ir TDS.
Vājās vietas sūknis, galva, turbīna, ūdens sūknis , pārējais itkā normāli.
Offline
aicis25
14. Aug 2007, 21:51 #5

Kopš: 11. Oct 2006

Ziņojumi: 749

Braucu ar: visu kas kustas

Brauksi redzesi...
Draugam tads ir brauc bez bedam,tik spej ellu mainit
A ja nopietni tad ritosa viniem tada pasvaka(vismaz ja nosedina tad toc!)Pa motoriem daudz nezinu-tik to ka ir problemas ar galvam...
Offline
KristsK
14. Aug 2007, 22:10 #6

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2729

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv


2007-08-14 21:46, 12 rakstīja:
Droši ka tas ir TDS.
Vājās vietas sūknis, galva, turbīna, ūdens sūknis , pārējais itkā normāli.

Reti, bet gadās atī ka kloķene pārlūzt!

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
Cumpars
14. Aug 2007, 22:13 #7

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6985

Braucu ar: KK-555


2007-08-14 22:10, KristsK rakstīja:

2007-08-14 21:46, 12 rakstīja:
Droši ka tas ir TDS.
Vājās vietas sūknis, galva, turbīna, ūdens sūknis , pārējais itkā normāli.

Reti, bet gadās atī ka kloķene pārlūzt!


Jap....brālēnam bijušajam e39 525tds pārlūza...
Offline
Laurens
14. Aug 2007, 22:18 #8

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8

Labu eļļu viņam, labu dieseli viņam un, protams, saimnieka rūpību un gādību (nozīmē - nedod apkopt un taisīt, kam un kur pagadās). Acīs vajadzētu turēt temperatūras rādītāju. Un vēl - nevajag ar spoortu nodarboties, tam ir domāti otto-motori
Offline
Bimmer
14. Aug 2007, 22:28 #9

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Viena no raksturīgajām problēmām ir tā, ka odometrā rāda ~180k km, bet patiesībā tam auto jau aiz muguras ir ~500k km No kā izriet arī visas pārējās, jau iepriekš minētās problēmas
Offline
jims
14. Aug 2007, 22:56 #10

Kopš: 20. Jul 2003

No: Viļāni

Ziņojumi: 1440

Braucu ar: izslēgtu DTC


2007-08-14 21:51, aicis25 rakstīja:


A ja nopietni tad ritosa viniem tada pasvaka(vismaz ja nosedina tad toc!)

pa sedinashanu vis skaidrs,bet vai ritoshaa stipri atskiraas no 325 benzīnnieka???bremzes utt?zinu tikai ka reduktors garaaks,bet vai pec izmeriem vienads arii hvz.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo