Online

Pašreiz BMWPower skatās 154 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E36 vardarbīga atvēršana

AutorsZiņojums
cnmh
26. Apr 2007, 11:40 #1

Kopš: 07. Sep 2006

Ziņojumi: 32

Braucu ar:

Sveiki,
gadījās te trauma, dēļ kuras nebraucu ar 4d E36 pusotru mēnesi. bet kad mēģināju nesen atvērt vaļā, jau pirmstam mirstošais akumulators bija izbeidzies pilnīgi un galīgi. ar atslēgām atvērt nevar, jo kāds gudrinieks ir mēģinājis hakot gan durvis gan bagažnieku. vienīgais variants tagad manuprāt ir kaut kādā veidā vardarbīgi atvērt to autiņu. ir kādas idejas kā to pēc iespējas veiksmīgāk un lētāk izdarīt?
stiklus dauzīt lūdzu ieteikt nevajag - bija jau man te anal pain ar mazā stikliņa nomaiņu
moš var atraut bagažnieku kaut kā vaļā?

paldies jau iepriekš
Offline
AF3698
26. Apr 2007, 11:49 #2

Kopš: 23. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 288

Braucu ar: 523, Zafira

neaizmirsti to uzfilmeet
Offline
GirtzB
26. Apr 2007, 11:50 #3

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22121

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

athakot kapotu(civilizēti izņemt nieres un sataustīt trosi, izņemt kreiso pagriezienu un sataustīt trosi...) un palaist strāvu caur klemēm.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Zars
26. Apr 2007, 12:01 #4

Kopš: 30. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 511

Braucu ar: Audi A4 2.0 TFSI Quattro

Man ar tā vienreiz bija, izņem priekšējas nieres (restītes, nāsis) un tur satausti haubes trosīti, bišku padroņisies un haube vaļa pa 5ls to varu izdarīt esmu iepraktizējies
Offline
cnmh
26. Apr 2007, 12:04 #5

Kopš: 07. Sep 2006

Ziņojumi: 32

Braucu ar:

o, paldies par ieteikumiem.
nieres vienkārši lauzt ārā vai tur ir kādas ķepiņas, kuras vajag pabakstīt? negribu bez nierēm palikt
Offline
rolis
26. Apr 2007, 12:05 #6

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6374

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition


2007-04-26 12:01, Zars rakstīja:
Man ar tā vienreiz bija, izņem priekšējas nieres (restītes, nāsis) un tur satausti haubes trosīti, bišku padroņisies un haube vaļa pa 5ls to varu izdarīt esmu iepraktizējies


Offline
Bimmer
26. Apr 2007, 12:05 #7

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


2007-04-26 11:40, cnmh rakstīja:
(..) bija jau man te anal pain ar mazā stikliņa nomaiņu (..)

Labs razklads
Offline
NightWing
26. Apr 2007, 12:07 #8

Kopš: 27. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 848

Braucu ar: 325

dodge neonam vareeja mazliet ar speeku paraut durvju augshgalu valjaa un ar kaatu (stieni no passat aizmugureejaas shtorkas tajaa gadiijumaa :shura atbaxtiit valjaa durvju rokturi, no kaa automaatiski atveras durvis. toreiz tas notika, jo tam auto sigjene sleedza durvis automaatiski ciet pec noslapeeshanas un izkaapshanas, pat ja atsleega aizdedzee...
Offline
plakanais
26. Apr 2007, 12:07 #9

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Vieglaakais un kulturaalaakais - pacelt uz domkrata un piemest +12 pa tiesho, uz resno gjeneratora vai startera vadu, no apakshas un atveert ar to pashu sigjenes pulti.
Offline
GirtzB
26. Apr 2007, 12:12 #10

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22121

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nieres uzmanīgi ārā jāņem jamām tur ķepiņas ir.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
ROLEXX
26. Apr 2007, 12:14 #11

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s

Man arī tāda pati šaize bija - es pacēlu uz donkrata, tā lai var tikt pats apakšā zem bampera (bet jānostiprina auto, lai neripo ) , jo aiz trosītes ne vienmēr var atraut vaļā - citreiz baigi cieti turās, vieglāk ir paņemt skrūvgriezi, pacelt autiņu, un no apakšas jāmēģina klāt tikt tiem mehānismiem, kas bloķē kapotu, viņi ir 2, kādu 40 cm attālumā viens no otra, un tur ir tāda ķepiņa (neaprakstīšu kā izskatās, tad ar to (smalko) skrūvgriezi to ķepiņu jāpavelk uz vienu (neatceros kuru) pusi, un kapots vaļā, tālāk jau visu var paveikt!

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
ROLEXX
26. Apr 2007, 12:14 #12

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s

P.S. Bet kad bija man saab - vnk izdauziiju stiklu ar akmeni!

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
Whisper
26. Apr 2007, 13:02 #13

Kopš: 03. Feb 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 53

Braucu ar: X5

Vismaz E34 un E32 tādā situācijā varēja izņemt numura apgaismojuma lampiņu un padot uz viņu strāvu, par E36 droši pateikt nevaru, arī vajadzētu darboties.
Offline
plakanais
26. Apr 2007, 13:07 #14

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


2007-04-26 13:02, Whisper rakstīja:
Vismaz E34 un E32 tādā situācijā varēja izņemt numura apgaismojuma lampiņu un padot uz viņu strāvu, par E36 droši pateikt nevaru, arī vajadzētu darboties.


pizģoš!
Offline
Rockstar
26. Apr 2007, 13:09 #15

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3717

Braucu ar:

Ir viens pārbaudīts variants, tev vajadzīgi Maximas ratiņi, nē labāk RIMI.
KĀ ATVĒRT BMW
Offline
Instigater
26. Apr 2007, 13:58 #16

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Es veel vareetu iedomaaties, ka taa vareetu paliidzeet tad, ja ir aizmirstas gaismas un ir deelj taa izlaadeejies, citaadi laikam nekaa, varees pastardienu gaidiit. Loogjiski...
Offline
meudza
26. Apr 2007, 14:30 #17

Kopš: 28. Sep 2006

Ziņojumi: 556

Braucu ar: 8 pa debesīm

Blondiines shaadaas situaacijaas dara shitaa
Offline
Noname
26. Apr 2007, 14:53 #18

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3545

Braucu ar: cauru izpūtēju


2007-04-26 13:02, Whisper rakstīja:
Vismaz E34 un E32 tādā situācijā varēja izņemt numura apgaismojuma lampiņu un padot uz viņu strāvu, par E36 droši pateikt nevaru, arī vajadzētu darboties.


Nu vieniigi ja padod triis faazes turot nullvadu zobos...

Par to troses rausttiishanu - taa gan ir paarbaudiita metode, bet ja vaina nav aķī (kā tas bija manā gadijumā) bet gan signalizācijā, centralkā vai kautkāa tā tad varu ieteikt sist ārā nevis mazo fortačku, bet gan sānu logu kas fortachkai blakus. Tas buus pa ~ 5Ls lētāks. (Ķīpsalas shrotā fortachka -15,- Ls Sānu logs - 10,- Ls veelviens boonus ir tas ka fortachku ielikt ir gruutaak nekaa to saanulogu
Offline
Valcha
26. Apr 2007, 15:13 #19

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21282

Braucu ar: ar ar ar ..


2007-04-26 13:09, Rockstar rakstīja:
Ir viens pārbaudīts variants, tev vajadzīgi Maximas ratiņi, nē labāk RIMI.
KĀ ATVĒRT BMW


Šitā ar var
Offline
sh
26. Apr 2007, 15:52 #20

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 560

Braucu ar: AA-8*88 un e36 325

Ar e30 līdzīgā situācijā izdevās atvērt durvis šādi:
* Ar skrūvgriezni bik pabīdīju logu uz leju (~0,5cm)
* Ar izliektu dzelzs drāti ar cilpu galā caur šo šķirbu aizbakstījos līdz durvju rokturim un pagriezu logu ručku tik, ka izdevās iedabūt tur savu roku un atvērt durvis.

Kopumā tas aizņēma minūtes 10, instrumentu atrašanu ieskaitot.


Ekstremālākās situācijās var izsaukt tehniķi, kas tavu auto atvērs minūtes laikā un paņems par to 20Ls .
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo