Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: 525i 24V E34 jaudas palielināšana

AutorsZiņojums
Taspac
18. Apr 2007, 11:53 #1

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Ienāca prātā vēlviena ideja.

Vobšim par cikām ir grūti dabūt labu jaudīgu E34, nodomāju varbūt ir vērts mēģināt esošo 2,5 paforsēt.

1. Čips (esot Hartge, bet jāpārbauda, neticās,iet pa puskorpusu sūdīgāk kā troika varbūt ka pēc zondes nomaiņas atversies )

2. Zirneklis

3. Sūda filts, vai maz ir jēga likt kaut kādu koni ??

4. Spararata avieglināšana (vai auto gaita nepaliek pretīga un ģorģājoša?)

4. Kompresijas minimāla palielināšana

5. Ko var izdarīt tam 24V, kaut kādi kaultie virzuļi utt.

Vobšim līdz cik var palielināt jaudu un ja to izdara ar prātu un robežu vai var panākt normālu efektu ?

Esmu dzirdējis par GSR firmu, kāds var kaut ko pastāstīt ?


Offline
Bimmer
18. Apr 2007, 12:11 #2

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Pārdod to 525i un nopērc no Vācijas 540i vai M5.
Offline
Johnijs
18. Apr 2007, 12:43 #3

Kopš: 17. Apr 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 2288

Braucu ar: e46

ATAMAH tubo kit
Offline
Taspac
18. Apr 2007, 13:02 #4

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Nav uzticības tam motoram lai liktu turbo nerunājot par sekām !
Offline
rapido
18. Apr 2007, 13:20 #5

Kopš: 03. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1679

Braucu ar: 400h


2007-04-18 11:53, Taspac rakstīja:
Ienāca prātā vēlviena ideja.

Vobšim par cikām ir grūti dabūt labu jaudīgu E34, nodomāju varbūt ir vērts mēģināt esošo 2,5 paforsēt.

1. Čips (esot Hartge, bet jāpārbauda, neticās,iet pa puskorpusu sūdīgāk kā troika varbūt ka pēc zondes nomaiņas atversies )

2. Zirneklis

3. Sūda filts, vai maz ir jēga likt kaut kādu koni ??

4. Spararata avieglināšana (vai auto gaita nepaliek pretīga un ģorģājoša?)

4. Kompresijas minimāla palielināšana

5. Ko var izdarīt tam 24V, kaut kādi kaultie virzuļi utt.

Vobšim līdz cik var palielināt jaudu un ja to izdara ar prātu un robežu vai var panākt normālu efektu ?

Esmu dzirdējis par GSR firmu, kāds var kaut ko pastāstīt ?

Ja pārbūvēsi visu izplūdi - zirneklis nav visa izplūde! Ieplūdi arī protams vērts uzlabot!
Galvas portēšana, kaltie, saregulēšana..
Pieaugumu panāktu un jūtami, bet nu dārgi dārgi dārgi! Labāk pārdot un nopirkt jaudīgāku!
Daudz lētāk būs pārdot tavu dampi un nopirkt E34 M5
Offline
Taspac
18. Apr 2007, 13:30 #6

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

+ - cenas izteiksmē cik tas varētu būt intereses pēc ?
Offline
Siipols
18. Apr 2007, 13:37 #7

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Vispār jau ir Citi,jau iesākti topiki par jaudu,un jautājumi spečukiem... Nahuj kautkādu sviestu te dzīt-kaltie-hujaltie..

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
KristsK
18. Apr 2007, 13:48 #8

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2729

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv


2007-04-18 11:53, Taspac rakstīja:
1. Čips (esot Hartge, bet jāpārbauda, neticās,iet pa puskorpusu sūdīgāk kā troika varbūt ka pēc zondes nomaiņas atversies )



Ja čips, un tāds motors, un neverās - pamēģini nomainīt visus filtrus...

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
Taspac
18. Apr 2007, 13:56 #9

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Labi nevajag dzīt huiņu

Tiem kas neko nesaprot, neko nerakstitet


Ja godīgi tāpēc jau es jautāju cik tas dārgi un cik tolka no tā....

Bet visticamākais variants, ka jēga maza attiecībā pret ciparu.
Offline
Taspac
18. Apr 2007, 13:58 #10

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


2007-04-18 13:48, KristsK rakstīja:

2007-04-18 11:53, Taspac rakstīja:
1. Čips (esot Hartge, bet jāpārbauda, neticās,iet pa puskorpusu sūdīgāk kā troika varbūt ka pēc zondes nomaiņas atversies )



Ja čips, un tāds motors, un neverās - pamēģini nomainīt visus filtrus...


Filtri ir nomainīti, zonde ir vienīgā kas vēl tur ir palikusi nenomainīta. Drīzāk jau fakts ka ar 525 ir pa īsu, neesu braucis ar citu tādu pašu, var jau būt ka iet tā kā jāiet.
Offline
Taspac
18. Apr 2007, 13:59 #11

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


2007-04-18 13:41, riddler rakstīja:
uzliec spoileri



Drīzāk jau žileti un M5 žaunas sānos
Offline
rapido
18. Apr 2007, 14:05 #12

Kopš: 03. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1679

Braucu ar: 400h


2007-04-18 13:30, Taspac rakstīja:
+ - cenas izteiksmē cik tas varētu būt intereses pēc ?


krutais zirneklis 700 Ls gandrīz 800!
pārējās izplūdes daļas arī nebija lētas plus darbs.
Galvas portēšana kaut kas ap 700 Ls, plus visas blīves škidrumi!
kaltie ap 700 Ls!
Ieplūde būs lētākais ko var izdarīt!
par regulēšanu vispār nemaz negribās domāt - šausmas!
+/- Vairākas štukas latos toč būs!
Offline
Taspac
18. Apr 2007, 14:10 #13

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Rapido THNX


Offline
Bimmer
18. Apr 2007, 14:14 #14

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Taspac, beidz taču māžoties Jau cik gadus te bijušas diskusijas par 318, 520 utt. jaudu palielināšanām. Secinājums kristālskaidrs - to darīt nav vērts! Citi, kas tam nav ticējuši, nonākot kaut kādam drota tūninga procesam līdz vidum, saprot, ka tā visa ir h*iņa un nopērk vnk jaudīgāku auto un miers.

Cita lieta, ja būtu ar M5 par īsu un meklētu kaut kādus kitus.
Offline
rapido
18. Apr 2007, 14:16 #15

Kopš: 03. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1679

Braucu ar: 400h


2007-04-18 14:14, Bimmer rakstīja:
Taspac, beidz taču māžoties Jau cik gadus te bijušas diskusijas par 318, 520 utt. jaudu palielināšanām. Secinājums kristālskaidrs - to darīt nav vērts! Citi, kas tam nav ticējuši, nonākot kaut kādam drota tūninga procesam līdz vidum, saprot, ka tā visa ir h*iņa un nopērk vnk jaudīgāku auto un miers.

Cita lieta, ja būtu ar M5 par īsu un meklētu kaut kādus kitus.

Parasti kad kaut ko tādu šeit pajautā, reti kad kāds atbild pa tēmu, tapēc arī veidojās jauni topiki ar cerību ka kāds kaut ko sakarīgu uzraksta ar!
Citos topikos arī neko sakarīgu atrast nevarētu!
Offline
Taspac
18. Apr 2007, 14:20 #16

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


2007-04-18 14:14, Bimmer rakstīja:
Taspac, beidz taču māžoties Jau cik gadus te bijušas diskusijas par 318, 520 utt. jaudu palielināšanām. Secinājums kristālskaidrs - to darīt nav vērts! Citi, kas tam nav ticējuši, nonākot kaut kādam drota tūninga procesam līdz vidum, saprot, ka tā visa ir h*iņa un nopērk vnk jaudīgāku auto un miers.

Cita lieta, ja būtu ar M5 par īsu un meklētu kaut kādus kitus.


Ir ir tev taisnība, man tā bunža tāda svaiga un nenopista(labi koptu grūti atrast), būtu stiprāks motors nemaz neko vairāk pat nevaidzētu kādu laiciņu, bet tā jau ir, gribēju tik pārliecināties kas ko kā.
Offline
Johnijs
18. Apr 2007, 14:24 #17

Kopš: 17. Apr 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 2288

Braucu ar: e46

riepās sporta gaisu obligāti iepūt!
Offline
Taspac
18. Apr 2007, 14:26 #18

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


2007-04-18 14:24, Bodzin rakstīja:
riepās sporta gaisu obligāti iepūt!


Domā ?
Offline
kro
18. Apr 2007, 14:35 #19

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


2007-04-18 14:05, rapido rakstīja:

2007-04-18 13:30, Taspac rakstīja:
+ - cenas izteiksmē cik tas varētu būt intereses pēc ?


krutais zirneklis 700 Ls gandrīz 800!
pārējās izplūdes daļas arī nebija lētas plus darbs.
Galvas portēšana kaut kas ap 700 Ls, plus visas blīves škidrumi!
kaltie ap 700 Ls!
Ieplūde būs lētākais ko var izdarīt!
par regulēšanu vispār nemaz negribās domāt - šausmas!
+/- Vairākas štukas latos toč būs!


pareizās sadales vārpstas neizmirsti
ieplūde no emkas
un daudz daudz vēl citu sīkumu utt.
Offline
Deivid
18. Apr 2007, 14:41 #20

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Nu ja bundza ir tik laba kaa tu saki, tad varbuut ir veerts padomaat par cita motora implanteeshanu, tas jau nu noteikti sanaaks leetak imho
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo