Online
Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 525i 24V E34 jaudas palielināšana
Autors | Ziņojums |
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
| Ienāca prātā vēlviena ideja.
Vobšim par cikām ir grūti dabūt labu jaudīgu E34, nodomāju varbūt ir vērts mēģināt esošo 2,5 paforsēt.
1. Čips (esot Hartge, bet jāpārbauda, neticās,iet pa puskorpusu sūdīgāk kā troika varbūt ka pēc zondes nomaiņas atversies )
2. Zirneklis
3. Sūda filts, vai maz ir jēga likt kaut kādu koni ??
4. Spararata avieglināšana (vai auto gaita nepaliek pretīga un ģorģājoša?)
4. Kompresijas minimāla palielināšana
5. Ko var izdarīt tam 24V, kaut kādi kaultie virzuļi utt.
Vobšim līdz cik var palielināt jaudu un ja to izdara ar prātu un robežu vai var panākt normālu efektu ?
Esmu dzirdējis par GSR firmu, kāds var kaut ko pastāstīt ?
| Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Pārdod to 525i un nopērc no Vācijas 540i vai M5. | Offline | | |
Johnijs | | Kopš: 17. Apr 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 2288
Braucu ar: e46
| ATAMAH tubo kit | Offline | | |
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
| Nav uzticības tam motoram lai liktu turbo nerunājot par sekām ! | Offline | | |
rapido | | Kopš: 03. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1679
Braucu ar: 400h
|
2007-04-18 11:53, Taspac rakstīja:
Ienāca prātā vēlviena ideja.
Vobšim par cikām ir grūti dabūt labu jaudīgu E34, nodomāju varbūt ir vērts mēģināt esošo 2,5 paforsēt.
1. Čips (esot Hartge, bet jāpārbauda, neticās,iet pa puskorpusu sūdīgāk kā troika varbūt ka pēc zondes nomaiņas atversies )
2. Zirneklis
3. Sūda filts, vai maz ir jēga likt kaut kādu koni ??
4. Spararata avieglināšana (vai auto gaita nepaliek pretīga un ģorģājoša?)
4. Kompresijas minimāla palielināšana
5. Ko var izdarīt tam 24V, kaut kādi kaultie virzuļi utt.
Vobšim līdz cik var palielināt jaudu un ja to izdara ar prātu un robežu vai var panākt normālu efektu ?
Esmu dzirdējis par GSR firmu, kāds var kaut ko pastāstīt ?
Ja pārbūvēsi visu izplūdi - zirneklis nav visa izplūde! Ieplūdi arī protams vērts uzlabot!
Galvas portēšana, kaltie, saregulēšana..
Pieaugumu panāktu un jūtami, bet nu dārgi dārgi dārgi! Labāk pārdot un nopirkt jaudīgāku!
Daudz lētāk būs pārdot tavu dampi un nopirkt E34 M5 | Offline | | |
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
| + - cenas izteiksmē cik tas varētu būt intereses pēc ? | Offline | | |
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Vispār jau ir Citi,jau iesākti topiki par jaudu,un jautājumi spečukiem... Nahuj kautkādu sviestu te dzīt-kaltie-hujaltie..
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
KristsK | | Kopš: 22. Aug 2005
No: Ikšķile
Ziņojumi: 2729
Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv
|
2007-04-18 11:53, Taspac rakstīja:
1. Čips (esot Hartge, bet jāpārbauda, neticās,iet pa puskorpusu sūdīgāk kā troika varbūt ka pēc zondes nomaiņas atversies )
Ja čips, un tāds motors, un neverās - pamēģini nomainīt visus filtrus...
----------------- METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit
| Offline | | |
|
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
| Labi nevajag dzīt huiņu
Tiem kas neko nesaprot, neko nerakstitet
Ja godīgi tāpēc jau es jautāju cik tas dārgi un cik tolka no tā....
Bet visticamākais variants, ka jēga maza attiecībā pret ciparu. | Offline | | |
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
|
2007-04-18 13:48, KristsK rakstīja:
2007-04-18 11:53, Taspac rakstīja:
1. Čips (esot Hartge, bet jāpārbauda, neticās,iet pa puskorpusu sūdīgāk kā troika varbūt ka pēc zondes nomaiņas atversies )
Ja čips, un tāds motors, un neverās - pamēģini nomainīt visus filtrus...
Filtri ir nomainīti, zonde ir vienīgā kas vēl tur ir palikusi nenomainīta. Drīzāk jau fakts ka ar 525 ir pa īsu, neesu braucis ar citu tādu pašu, var jau būt ka iet tā kā jāiet. | Offline | | |
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
|
2007-04-18 13:41, riddler rakstīja:
uzliec spoileri
Drīzāk jau žileti un M5 žaunas sānos | Offline | | |
rapido | | Kopš: 03. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1679
Braucu ar: 400h
|
2007-04-18 13:30, Taspac rakstīja:
+ - cenas izteiksmē cik tas varētu būt intereses pēc ?
krutais zirneklis 700 Ls gandrīz 800!
pārējās izplūdes daļas arī nebija lētas plus darbs.
Galvas portēšana kaut kas ap 700 Ls, plus visas blīves škidrumi!
kaltie ap 700 Ls!
Ieplūde būs lētākais ko var izdarīt!
par regulēšanu vispār nemaz negribās domāt - šausmas!
+/- Vairākas štukas latos toč būs! | Offline | | |
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
| Rapido THNX
| Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Taspac, beidz taču māžoties Jau cik gadus te bijušas diskusijas par 318, 520 utt. jaudu palielināšanām. Secinājums kristālskaidrs - to darīt nav vērts! Citi, kas tam nav ticējuši, nonākot kaut kādam drota tūninga procesam līdz vidum, saprot, ka tā visa ir h*iņa un nopērk vnk jaudīgāku auto un miers.
Cita lieta, ja būtu ar M5 par īsu un meklētu kaut kādus kitus. | Offline | | |
rapido | | Kopš: 03. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1679
Braucu ar: 400h
|
2007-04-18 14:14, Bimmer rakstīja:
Taspac, beidz taču māžoties Jau cik gadus te bijušas diskusijas par 318, 520 utt. jaudu palielināšanām. Secinājums kristālskaidrs - to darīt nav vērts! Citi, kas tam nav ticējuši, nonākot kaut kādam drota tūninga procesam līdz vidum, saprot, ka tā visa ir h*iņa un nopērk vnk jaudīgāku auto un miers.
Cita lieta, ja būtu ar M5 par īsu un meklētu kaut kādus kitus.
Parasti kad kaut ko tādu šeit pajautā, reti kad kāds atbild pa tēmu, tapēc arī veidojās jauni topiki ar cerību ka kāds kaut ko sakarīgu uzraksta ar!
Citos topikos arī neko sakarīgu atrast nevarētu! | Offline | | |
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
|
2007-04-18 14:14, Bimmer rakstīja:
Taspac, beidz taču māžoties Jau cik gadus te bijušas diskusijas par 318, 520 utt. jaudu palielināšanām. Secinājums kristālskaidrs - to darīt nav vērts! Citi, kas tam nav ticējuši, nonākot kaut kādam drota tūninga procesam līdz vidum, saprot, ka tā visa ir h*iņa un nopērk vnk jaudīgāku auto un miers.
Cita lieta, ja būtu ar M5 par īsu un meklētu kaut kādus kitus.
Ir ir tev taisnība, man tā bunža tāda svaiga un nenopista(labi koptu grūti atrast), būtu stiprāks motors nemaz neko vairāk pat nevaidzētu kādu laiciņu, bet tā jau ir, gribēju tik pārliecināties kas ko kā. | Offline | | |
|
Johnijs | | Kopš: 17. Apr 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 2288
Braucu ar: e46
| riepās sporta gaisu obligāti iepūt! | Offline | | |
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
|
2007-04-18 14:24, Bodzin rakstīja:
riepās sporta gaisu obligāti iepūt!
Domā ? | Offline | | |
kro | | Kopš: 17. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta
|
2007-04-18 14:05, rapido rakstīja:
2007-04-18 13:30, Taspac rakstīja:
+ - cenas izteiksmē cik tas varētu būt intereses pēc ?
krutais zirneklis 700 Ls gandrīz 800!
pārējās izplūdes daļas arī nebija lētas plus darbs.
Galvas portēšana kaut kas ap 700 Ls, plus visas blīves škidrumi!
kaltie ap 700 Ls!
Ieplūde būs lētākais ko var izdarīt!
par regulēšanu vispār nemaz negribās domāt - šausmas!
+/- Vairākas štukas latos toč būs!
pareizās sadales vārpstas neizmirsti
ieplūde no emkas
un daudz daudz vēl citu sīkumu utt.
| Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Nu ja bundza ir tik laba kaa tu saki, tad varbuut ir veerts padomaat par cita motora implanteeshanu, tas jau nu noteikti sanaaks leetak imho | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|