Tēma: Kārba vai turbīna, vai abi divi ?
Autors | Ziņojums |
Kazha | | Kopš: 24. Nov 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 630
Braucu ar: zirga Mazdu...
| Problēma sekojoša:
BMW320d automāts 2000g.
Sākotnējā problēma bija šķietami saistīta ar kārbu. Bieži ierubās avārijas režīmā un mašīna paliek ļoti gurdena, apgriezieni neiet augstāk par 1 800, nepārslēdzās uz zemākiem robiem utt. Kruīzkontroli uzstādot uz 100km/h dzinējam pat pietrūkst jaudas lai uzturētu noteikto ātrumu, nokritās līdz 80km/h, tad pārslēdzas uz zemāku robu, ierubās turbīna un uzdzen atpakaļ tos 100km/h.
Diagnostikā, Tvaika ielā, noteica, ka turbīnā ir zudis spiediens un visticamāk, ka ar kārbu viss ir ok., vienkārši kompis dod nepareizu infu un kārba sajūk prātā un aiziet avārijas režīmā. Cik tas ir iespējams? Kādā mērā tā kārba ir saistīta ar kompi?
PS. Kādi ir iespējamie turbīnas defekti, kādas ir remonta iespējas? Cik maksā jauna turbīna?
| Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3137
Braucu ar: Puf-puf
| Tvaika ielā pacientiem jauna nodarbošanās - BMW diagnostika?
Brauc vien uz normālu BMW servisu nolasīt kārbas kļūdas, tad arī uzzināsi visu ko tā domā par tevi un turbīnu
| Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| Japarbauda turbinu un karbu. Un pec tam bus skaidrs kas ir pa vainu. Brauciet pie mums, tikai jazvana meistaram ieprieks. | Offline | | |
rapido | | Kopš: 03. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1679
Braucu ar:
| pārstartē borta kompi un varētu viss aiziet!
Vienīgi tev nevar tā pārstartēt kā vecākiem autiņiem, vajag slēgties klāt kompim! | Offline | | |
AV | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17408
Braucu ar: 500
| AFAIK, tiklidz karba pariet avarijas rezima, taa dzinejam tiek ierobezota jauda.
Vismaz savam 330d noveroju sadu efektu, kad bija problemas ar karbu.
Attiecigi sliecos domat, ka problema ir karba. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo