Online
Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 320i E30 ’89 pielec un noslāpst
Autors | Ziņojums |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Lieta tāda, ka no rīta darbinot pielec un uzreiz noslāpst un tā visu laiku.
Iepreikš parasti ar otro vai trešo reizi aizgāja, bet tagad vairs ne pa kam...
Ja mēģina uzdot gāzi, tad ar uzreiz slāpst...
Šķiet,ka pa daudz gaisa rauj iekšā...
Kādas idejas? | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2007-02-08 21:51, Peecis rakstīja:
Lieta tāda, ka no rīta darbinot pielec un uzreiz noslāpst un tā visu laiku.
Iepreikš parasti ar otro vai trešo reizi aizgāja, bet tagad vairs ne pa kam...
Ja mēģina uzdot gāzi, tad ar uzreiz slāpst...
Šķiet,ka pa daudz gaisa rauj iekšā...
Kādas idejas?
Peeci!!!
joprojaam njemies ar to urbjamo..
njaa, nu kaa uzreiz noslaapst, a ja pietur gaaziiti? nespaidi kaa traks bet pieturi, un ja tad neslaapst tad briivgaita nestabilizeejaas. respektiivi atbildiigs ir briivgaitas stabilizators.. to meeslu reizeem pietiek vienk izskalot ar karburator kliineri.
ja slaapst ahuuni tad peec gofras tomeer izlausaas. taa maita salaa viegli plaisaa jo cieta.
[ This message was edited by: bmwaddict on 2007-02-08 22:43 ] | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
2007-02-08 22:41, bmwaddict rakstīja:
2007-02-08 21:51, Peecis rakstīja:
Lieta tāda, ka no rīta darbinot pielec un uzreiz noslāpst un tā visu laiku.
Iepreikš parasti ar otro vai trešo reizi aizgāja, bet tagad vairs ne pa kam...
Ja mēģina uzdot gāzi, tad ar uzreiz slāpst...
Šķiet,ka pa daudz gaisa rauj iekšā...
Kādas idejas?
Peeci!!!
joprojaam njemies ar to urbjamo..
njaa, nu kaa uzreiz noslaapst, a ja pietur gaaziiti? nespaidi kaa traks bet pieturi, un ja tad neslaapst tad briivgaita nestabilizeejaas. respektiivi atbildiigs ir briivgaitas stabilizators.. to meeslu reizeem pietiek vienk izskalot ar karburator kliineri.
ja slaapst ahuuni tad peec gofras tomeer izlausaas. taa maita salaa viegli plaisaa jo cieta.
<font size=1>[ This message was edited by: bmwaddict on 2007-02-08 22:43 ]</font>
Tak nē, es braucu ar e39. Ar manu veco e30 brauc vecaistēvs un šis uztraucies, ka nevar pielaist...
Man ar aizdoma, ka kaut kas ar to auksto palaišanas sprauslu. Kur vispār viņa atrodas? | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2007-02-08 22:46, Peecis rakstīja:
Tak nē, es braucu ar e39. Ar manu veco e30 brauc vecaistēvs un šis uztraucies, ka nevar pielaist...
Man ar aizdoma, ka kaut kas ar to auksto palaišanas sprauslu. Kur vispār viņa atrodas?
aa nuu jaa itkaa variants taa sprausla es ar no saakuma padomaaju bet nu tad tev turot gaazi aparaatam buutu jaaiet.
sprausla ir pa taisno iepluudes kolektoraa ieskruuveeta. varbuut vienk vadi uz to paarluuzushi. bet nu tas nebuus gluzhi briivgaitas probleemas iemesls.. | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Man arii saapiiga probleema, shaados miinusos naaka starteet pieturot gaaziiti, kaut kas ar briivgaitas degvielas reekjiniem sajucis, jo padod krietni par liesu, arii uzsilusham motoram briivgaita ir paaraak liesa, bet vismaz liimenii turas. | Offline | | |
eauto77 | | Kopš: 01. Dec 2006
Ziņojumi: 204
Braucu ar: MB ML320
|
2007-02-08 21:51, Peecis rakstīja:
Lieta tāda, ka no rīta darbinot pielec un uzreiz noslāpst un tā visu laiku.
Iepreikš parasti ar otro vai trešo reizi aizgāja, bet tagad vairs ne pa kam...
Ja mēģina uzdot gāzi, tad ar uzreiz slāpst...
Šķiet,ka pa daudz gaisa rauj iekšā...
Kādas idejas?
man ar 1 behai bija ta, ka aukstaa laikaa slapa nost no ritiem, 2 dienas taa bija un parbaudiju gofru un caurums, nomainiju un viss ok | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Man saveejam ar Motronic 1.3 liekas, ka vareetu buut gaisa temperatuuras deveejs beigts. Briivajos briizjos pachakareeju, briivgaitas regulators labs, dzeseeshanas shkjidruma deveejs arii labs, tagad atlicis ir gaisa temperatuuras deveejs un tad vairs tikai pravodka. | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
2007-02-08 23:28, Instigater rakstīja:
Man arii saapiiga probleema, shaados miinusos naaka starteet pieturot gaaziiti, kaut kas ar briivgaitas degvielas reekjiniem sajucis, jo padod krietni par liesu, arii uzsilusham motoram briivgaita ir paaraak liesa, bet vismaz liimenii turas.
Kad jau pieleca, tad ar brīvgaitu viss bija ideāli. Šobrīd ticama versija šķiet par to gofru- pārbaudīšu.. | Offline | | |
|
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
2007-02-08 23:24, bmwaddict rakstīja:
2007-02-08 22:46, Peecis rakstīja:
Tak nē, es braucu ar e39. Ar manu veco e30 brauc vecaistēvs un šis uztraucies, ka nevar pielaist...
Man ar aizdoma, ka kaut kas ar to auksto palaišanas sprauslu. Kur vispār viņa atrodas?
aa nuu jaa itkaa variants taa sprausla es ar no saakuma padomaaju bet nu tad tev turot gaazi aparaatam buutu jaaiet.
sprausla ir pa taisno iepluudes kolektoraa ieskruuveeta. varbuut vienk vadi uz to paarluuzushi. bet nu tas nebuus gluzhi briivgaitas probleemas iemesls..
Ja tā sprausla nestrādātu, tad jau nepielektu nemaz, ne?
Kādas 2-3 sekundes pastrādā un slāpst nost. Ja mēģina uzdot gāzi, tad momentā noslāpst...
Šķiet,ka kaut kur rauj gaisu pa daudz.. Gan jau gofrā caurums... | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Bija iesalis gaisa meeriitaajs,jo vecais maz brauc un nepaspeej viss izsilt cauri- sakraajas kondensaats.
Izjaucu izmazgaaju, izzhaaveeju un ir OK.
Bishkji pie vainas bija arii tas tukshgaitas regulators- noraavu shtekeri nost un ir labi (tukshgaita ap 950rpm). Tagad lec ideaali..
Jaanjem buus nost tas regulators un arii jaaiztiira.. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|