Online
Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 524td E34 uzturēšana
Autors | Ziņojums |
stimis | | Kopš: 15. Jun 2006
No: Saldus
Ziņojumi: 43
Braucu ar: e36
| doma ir njemt shaadu mashiinu 1991 gada, bet pirms njemshanas veeleetos uzzinaat kaadas vinjam ir lielaakaas probleemas un uz ko buutu jaaskataas peerkot. vai uztureeshana ir daargaaka kaa 525i ? | Offline | | |
Puce ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/217_1218289833.jpg) Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| 1.kārt tāda TDI nemaz nav. ir TD.
2.kārt tā kā šādi auto ir parasti diezgan jau nobraukti, tad pencīnieks sanāks lētāk.
TD ir problēmas ar galvām, turbīnām un sūkni. Un viss tas nav lēti.
Protams, ja ir neticama iespēja tikt pie mazlietota TD, tad dīzelis būs labāks. ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
stimis | | Kopš: 15. Jun 2006
No: Saldus
Ziņojumi: 43
Braucu ar: e36
|
2007-01-28 11:13, Puce rakstīja:
1.kārt tāda TDI nemaz nav. ir TD.
2.kārt tā kā šādi auto ir parasti diezgan jau nobraukti, tad pencīnieks sanāks lētāk.
TD ir problēmas ar galvām, turbīnām un sūkni. Un viss tas nav lēti.
Protams, ja ir neticama iespēja tikt pie mazlietota TD, tad dīzelis būs labāks. ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
vinjam suuknis ir beigts, kad uzsilis, tad nevar pielaist, bet vinsh dod jaunu liidzi, kas vareetu sekot taalaak? manam 525i peec galvas bliives nedeljas laikaa nojuudzaas uzreiz uudenssuuktnis un termobufta (vai kaavinju tur sauca.
[ This message was edited by: stimis on 2007-01-28 11:18 ] | Offline | | |
FlYiNG ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/892_1344533423.jpg) Kopš: 18. Oct 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2514
Braucu ar:
| NENJEM! Tas 524td ir jau veesture! Ja gribi jeblju un galvassapes,tad ludzu! | Offline | | |
Puce ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/217_1218289833.jpg) Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| nu tātad tur bija laiks mainīt ūdenssūkni un termomuftu. bet tas maksā nesalīdzinoši lētāk nekā kaut kas no dīzeļa lietots.
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
stimis | | Kopš: 15. Jun 2006
No: Saldus
Ziņojumi: 43
Braucu ar: e36
|
2007-01-28 11:37, FlYiNG rakstīja:
NENJEM! Tas 524td ir jau veesture! Ja gribi jeblju un galvassapes,tad ludzu!
nu es domaaju mainiit pret calibru 2.0 16V DOCH 1990 gada, vinjai jaapaarmetina slieshnji un arkas, a bembim jaaiziet TA un jaanomaina stikls, paareejo visu vinsh dod liidzi. | Offline | | |
stimis | | Kopš: 15. Jun 2006
No: Saldus
Ziņojumi: 43
Braucu ar: e36
|
2007-01-28 11:37, FlYiNG rakstīja:
NENJEM! Tas 524td ir jau veesture! Ja gribi jeblju un galvassapes,tad ludzu!
kaada tur veesture, visi jau nevar atlauties jaunas mashiinas. ja ikmeenesha uztureeshana nepaarsniedz 100 - 200 ls tehniskajaa zinjaa, tad tas mani apmierina, zinu ka 525i man izmaksaaja ap 300ls menesii, mashiina vairaak staaveeja nekaa brauca. | Offline | | |
Puce ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/217_1218289833.jpg) Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| nu tad ņem. tikai ņem vērā, ka BMW detaļas maksā dažas reizes vairāk nekā Opeļa. ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
|
Puce ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/217_1218289833.jpg) Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| varbūt nekad nav taisījuši BMW. ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
Bron ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/698_1206209432.jpg) Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
|
2007-01-28 12:14, Kaspich rakstīja:
2007-01-28 12:02, Puce rakstīja:
varbūt nekad nav taisījuši BMW. ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
nu tak, gan mershiem, gan fordiem [tb, aizmugures piedzinjas drotiem] ir muftas.. man, piem., meistari peec uudens suuknja mainjas uzlika atpakalj pilniigi izjukushu kjiiljsiksnu.. ![](files/images/smilies/icon_wink.gif)
| Offline | | |
stimis | | Kopš: 15. Jun 2006
No: Saldus
Ziņojumi: 43
Braucu ar: e36
|
2007-01-28 11:51, Puce rakstīja:
nu tad ņem. tikai ņem vērā, ka BMW detaļas maksā dažas reizes vairāk nekā Opeļa. ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
sk. paudies. zinu jau zinu, kaa ar taam cenaam, vnk man tag 2 opelji, a vajag kko gimeniskaaku, taa ka no calibras atteikshos... | Offline | | |
KM | | ![](files/avatars/5341_1520933733.jpg) Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7343
Braucu ar: ///M
| bus auzas ar to veco diesel... veie diesel visapr ir gavno! kur tev tadas izmaksas ar 525.man cadillac 97’ un bmw 97’ un nekadu izmaksu iznemot benzinu un strahovku.. | Offline | | |
stimis | | Kopš: 15. Jun 2006
No: Saldus
Ziņojumi: 43
Braucu ar: e36
|
2007-01-28 12:31, KM rakstīja:
bus auzas ar to veco diesel... veie diesel visapr ir gavno! kur tev tadas izmaksas ar 525.man cadillac 97’ un bmw 97’ un nekadu izmaksu iznemot benzinu un strahovku..
es jaunebraucu uz ielas kaa to maacija autoskola, man nav bijusi neviena mashiina, kura meenesii nebuutu ne reizi pabijusi kaadaa servisaa... vnk laiks bik saakt iepirkt ko ikdienishkaaku un ar ko var iebraugt pludmalee... | Offline | | |
Cumpars ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/9.gif) | | ![](files/avatars/3655_1713946576.jpg) Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6986
Braucu ar: KK-555
| Ui varētu sarakstīt te daudz....gadu lietoju 524td ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
bet tagat slinkums moš vakarā... | Offline | | |
stimis | | Kopš: 15. Jun 2006
No: Saldus
Ziņojumi: 43
Braucu ar: e36
|
2007-01-28 13:12, Cumpars rakstīja:
Ui varētu sarakstīt te daudz....gadu lietoju 524td ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
bet tagat slinkums moš vakarā...
gaidiishu | Offline | | |
Instigater | | ![](files/avatars/1774_1205304656.gif) Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Rekur maneejaas 525i ’89 uztureeshanas izdevumi:
| Offline | | |
|
richus ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/6762_1339953559.jpg) Kopš: 04. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 298
Braucu ar: e65 '07
| Jau 2 ar pus gadus braukāju ar 524td. Cik dzirdēts, 525tds nelūzt mazāk,bet remonts dārgāks kā 524,jo otrais bišku primitīvāks. Ja ar naudām tā uz robežas - vai nu ņemt 524 vai 525tds,tad jau labāk paņemt labu 524 nekā nojātu 525. Man bija līdzīgi,525tds īsti nesanāca,tapēc paņēmu 524 un kārtīgi saremontēju.Bet 525tds kudiš labāks,iet arī jūtami labāk.
Realitāte tāda,ka vienreiz nojājās turbīna un hadeni arī esmu remontējis kādas 3 reizes,bet ar pārējo problēmu nav bijis. Tas tā no paša pieredzes. | Offline | | |
Cumpars ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/9.gif) | | ![](files/avatars/3655_1713946576.jpg) Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6986
Braucu ar: KK-555
|
2007-01-28 17:12, richus rakstīja:
Jau 2 ar pus gadus braukāju ar 524td. Cik dzirdēts, 525tds nelūzt mazāk,bet remonts dārgāks kā 524,jo otrais bišku primitīvāks. Ja ar naudām tā uz robežas - vai nu ņemt 524 vai 525tds,tad jau labāk paņemt labu 524 nekā nojātu 525. Man bija līdzīgi,525tds īsti nesanāca,tapēc paņēmu 524 un kārtīgi saremontēju.Bet 525tds kudiš labāks,iet arī jūtami labāk.
Realitāte tāda,ka vienreiz nojājās turbīna un hadeni arī esmu remontējis kādas 3 reizes,bet ar pārējo problēmu nav bijis. Tas tā no paša pieredzes.
Piekrītu! Tik tas ka labu e34 524td atrast nu jau ir šausmīgi grūti, un tā bija jau tad kad savējo meklēju...
vopšem tā....ir viens vecs usera Puce koments kur uzskaitītas biežāk sastopamās e34 2,4td problēmas...rekur ir:
2005-12-25 21:18, Puce rakstīja:
Šim motoram:
Sprausla ar vadību. Parasti sāk laist degvielu gar vietu, kur vadi pienāk. Praktiski nav novēršams defekts. Jauna maksā 140Ls. Lietotu pērkot var tikai kaķi maisā nopirkt.
Turbīna. Tā kā tādas tika ražotas tikai šim modelim (e34, varbūt arī kādam jaunākam e30) līdz ar to tās ir 1.kārt deficīts. 2.kārt grūti atrast. Lietotas cena ~100Ls. Jauna maksā ļōti daudz.
Ar sūkņiem nav dzirdētas daudz problēmu. Pārsvarā pietiek ar visu blīvīšu nomaiņu, kas laika gaitā paliek cietas, laiž garām degvielu un sūc iekšā gaisu, kas noved pie tā, ka grūti iedarbināk.
Dzinēja galva ar tāda kā problēma, bet cik ir nācies dzirdēt, tad to risina ar to, ka uzliek galvu no neturbo dīzeļa. Tās pārsvarā nav tik daudz cietušas no spiediena. Lietota 250Ls.
Un pašās beigās ir dilonis cilindros. Galu galā pārāk mazs spiediens tajos, lai vispār varētu aizdedzināt degvielu.
Ar ko atšķiras e28 motori no e34 ir sūknis, kas veciem modeļiem bija ar mehānisko iešprices vadību, nav elektriskās sprauslas (1.gab.), cita turbīna un izplūdes kolektors.
Nu kaut kā tā no manas pieredzes. Betnu savādāk nekādas vainas ![](files/images/smilies/icon_wink.gif)
sprausla elektriskā tā arī maksā vēl tagat, pirms mēneša nopirku BM auto ar atlaidi pa 130Ls ... dīzeļcentrā 140ls
sūkņa blīvju maiņa arī tūlīt tiks veikta...dīzeļcentrā ~ 80-90ls
nu a pārējais hadene, visrbūve utt tāpat kā visiem citiem e34 ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
Kā pārvietošanās līdzeklis jau ļoti labs, saļarku rij maz, klus, komfortabls auto, tik ar extrām ti 2,4td visai skopi apdāvināti parasti ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
nu kaukātā ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif) | Offline | | |
stimis | | Kopš: 15. Jun 2006
No: Saldus
Ziņojumi: 43
Braucu ar: e36
|
2007-01-28 23:53, Cumpars rakstīja:
2007-01-28 17:12, richus rakstīja:
Jau 2 ar pus gadus braukāju ar 524td. Cik dzirdēts, 525tds nelūzt mazāk,bet remonts dārgāks kā 524,jo otrais bišku primitīvāks. Ja ar naudām tā uz robežas - vai nu ņemt 524 vai 525tds,tad jau labāk paņemt labu 524 nekā nojātu 525. Man bija līdzīgi,525tds īsti nesanāca,tapēc paņēmu 524 un kārtīgi saremontēju.Bet 525tds kudiš labāks,iet arī jūtami labāk.
Realitāte tāda,ka vienreiz nojājās turbīna un hadeni arī esmu remontējis kādas 3 reizes,bet ar pārējo problēmu nav bijis. Tas tā no paša pieredzes.
Piekrītu! Tik tas ka labu e34 524td atrast nu jau ir šausmīgi grūti, un tā bija jau tad kad savējo meklēju...
vopšem tā....ir viens vecs usera Puce koments kur uzskaitītas biežāk sastopamās e34 2,4td problēmas...rekur ir:
2005-12-25 21:18, Puce rakstīja:
Šim motoram:
Sprausla ar vadību. Parasti sāk laist degvielu gar vietu, kur vadi pienāk. Praktiski nav novēršams defekts. Jauna maksā 140Ls. Lietotu pērkot var tikai kaķi maisā nopirkt.
Turbīna. Tā kā tādas tika ražotas tikai šim modelim (e34, varbūt arī kādam jaunākam e30) līdz ar to tās ir 1.kārt deficīts. 2.kārt grūti atrast. Lietotas cena ~100Ls. Jauna maksā ļōti daudz.
Ar sūkņiem nav dzirdētas daudz problēmu. Pārsvarā pietiek ar visu blīvīšu nomaiņu, kas laika gaitā paliek cietas, laiž garām degvielu un sūc iekšā gaisu, kas noved pie tā, ka grūti iedarbināk.
Dzinēja galva ar tāda kā problēma, bet cik ir nācies dzirdēt, tad to risina ar to, ka uzliek galvu no neturbo dīzeļa. Tās pārsvarā nav tik daudz cietušas no spiediena. Lietota 250Ls.
Un pašās beigās ir dilonis cilindros. Galu galā pārāk mazs spiediens tajos, lai vispār varētu aizdedzināt degvielu.
Ar ko atšķiras e28 motori no e34 ir sūknis, kas veciem modeļiem bija ar mehānisko iešprices vadību, nav elektriskās sprauslas (1.gab.), cita turbīna un izplūdes kolektors.
Nu kaut kā tā no manas pieredzes. Betnu savādāk nekādas vainas ![](files/images/smilies/icon_wink.gif)
sprausla elektriskā tā arī maksā vēl tagat, pirms mēneša nopirku BM auto ar atlaidi pa 130Ls ... dīzeļcentrā 140ls
sūkņa blīvju maiņa arī tūlīt tiks veikta...dīzeļcentrā ~ 80-90ls
nu a pārējais hadene, visrbūve utt tāpat kā visiem citiem e34 ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
Kā pārvietošanās līdzeklis jau ļoti labs, saļarku rij maz, klus, komfortabls auto, tik ar extrām ti 2,4td visai skopi apdāvināti parasti ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
nu kaukātā ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif)
paldies....
shodien apmainiiju komforts saliidzinot ar opeli - bedres vsp nejuut, iepreiksheejais e34 saliidzinot ar sho bija norm. zirga rati mashiiniitei nav ne vainas, tik jaasaak mainiit visi suudi, citaadaak knai var pielaist. | Offline | | |
henis | | ![](files/avatars/5572_1210621682.gif) Kopš: 23. Dec 2005
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 1340
Braucu ar: V70
| Ne jau 524 TD bija problēmas ar sūkni, bet 525 TDS. Palabojiet, ja kļūdos. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|