Online
Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 520i 24v E34 lēkā apgriezieni, slāpst nost
Autors | Ziņojums |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2310
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Kas varētu būt pie vainas? Gaisa mērītājs labs- pārbaudīju vairākus (nekādu izmaiņu)?
Reizēm apgriezieni tukšgaitā ir ap 2k, reizēm slāpst nost. Citreiz atkal tā, it kā kāds gāzētu... | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2007-01-11 00:15, Peecis rakstīja:
Kas varētu būt pie vainas? Gaisa mērītājs labs- pārbaudīju vairākus (nekādu izmaiņu)?
Reizēm apgriezieni tukšgaitā ir ap 2k, reizēm slāpst nost. Citreiz atkal tā, it kā kāds gāzētu...
Peeci!!
tak paarbaudi vai nav pushu trubas kas naak pie kolektora, vai arii briivgaitas stabilizators nospraadzis.. stabilizatoru reizeem var atkachaat izmazgaajot ar karburator cleaneri, ir taadi baloninji bendziintankos, sapuut iekshaa riktiigi lai izskalo drazu.
| Offline | | |
Whisper | | Kopš: 03. Feb 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 53
Braucu ar: X5
| Man paziņam tāda paša bēda uz BMW 520i, diagnostikā bija jau vairākas reizes, pēdējo reizi pateica, ka jāmaina gaisa mērītājs, bet pagaidām nav to atradis. Taču ne man, ne viņam pašam neticās, ka tas kaut ko izmainīs. | Offline | | |
automociic | | Kopš: 17. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 242
Braucu ar: OFB 6VD1, R129, XJ40, FLSTF
| Veel jau lambdazonde var nikjoties, bet nu to diagnostikaa uzreiz redzeetu. | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2310
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
2007-01-11 12:01, Kaspich rakstīja:
2007-01-11 00:15, Peecis rakstīja:
Kas varētu būt pie vainas? Gaisa mērītājs labs- pārbaudīju vairākus (nekādu izmaiņu)?
Reizēm apgriezieni tukšgaitā ir ap 2k, reizēm slāpst nost. Citreiz atkal tā, it kā kāds gāzētu...
zonde, vaarsts. tak aizbrauc uz diagnostiku, kljuudas kaut palasi..
Diagnostikā (Permalat) pateica, ka IT KĀ gaisa mērītājs vainīgs un varētu būt arī tukšgaitas regulators, kas šim modelim esot Siemens un nekur tādu lietotu nedabūsim- jāpērk esot jauns (ap 80Ls).
Atradu ss.lv un nopirku to regulatoru pa 20Ls, bet BOSCH, nevis Siemens, jo tas dzeks viņu noskrūvēja no tā paša gada mašīnas (92.).
Aizbraucu uz Permalat, saku, lai apmaina.. Šie saka,ka šitais nederēs, vajag Siemens.. nemainīšot...
Uznāca dusmas uz tiem gudrīšiem un pats nomainīju!
Kā Jūs domājat kādas firmas bija vecais? Protams, ka BOSCH un ar tādu pašu numuru.
Pēc maiņas viss kārtībā ar apgriezieniem!!!
| Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Malacis, es saveejam briivgaitas vaarstu mainiiju -15 graadu salaa, da i taapat tas aiznjeema 10 minuutes leenaa garaa chakareejoties. Labi, ka taa, vismaz pa leeto tiki cauri. | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2310
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
2007-03-03 10:57, Instigater rakstīja:
Malacis, es saveejam briivgaitas vaarstu mainiiju -15 graadu salaa, da i taapat tas aiznjeema 10 minuutes leenaa garaa chakareejoties. Labi, ka taa, vismaz pa leeto tiki cauri.
Tev jau labi- M20 dzinējam vienkārši nomainīt, bet M50 tas regulators ir zem ieplūdes kolektora. Nācās ņemt nost to kolektoru. Bija ko pačakarēties... | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Nu skaidrs, nekad nav man bijusi dariishana ar M50, domaaju, ka arii buus diezgan pieejamaa vietaa. | Offline | | |
|
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|