Online
Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 530d vs 330d
Autors | Ziņojums |
red | | Kopš: 25. Apr 2005
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
| Nezinu vai šī ir īstā sadaļa kur jautāt, bet dilemma ir sekojoša. Uz pavasari gribās iegādāties jaunu braucamo un patreiz izvēle svārstās starp 530d un 330d, 2003+ gada, sedanu (E39 un E46 laikam ir tās virsbūves attiecīgi, t.i. ne jaunie modeļi, bet vienu paaudzi vecāki). Par tehnologijām, utt. esmu šo to palasījies, modeļus mobilē esmu papētījis, utml. Interesē patiesībā vairāk tāda ikdienas lietotāju pieredze - kāpēc izvēlējāties 3. vai 5. sēriju?
Man ir sajūta tāda, ka gribas lielāku auto (patreiz ir A4 10.g vecs), no otras puses 3. sērija liekas smukāka un dinamiskāka. Cik zinu tad 3. sērijai arī ir jaudīgāks 3.0 dīzelis (no 2003. gada). No otras puses piektajā vairāk vietas, tas tāds solīdāks un tā jaudas starpība nav tik liela. No trešās puses 5. sērijai grūtāk atrast apdari, kas patīk - gribas normālu multistūri, nekādus kokus, utt. Starp citu, vai šiem modeļiem ir nolaižami aizmugurējie sēdekļi, vai vismaz kāds caurums, kur slēpes iebāzt? | Offline | | |
BigArchi | | Kopš: 17. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4169
Braucu ar: dA Power
| CIk man zināms 3jiem(e90) ir slēpju caurums+beņķi laižas, par piektajiem(e60),cik esmu redzēji slēpju cauruma nav!
E60 parasti NEnāk ar koka apdares paneļiem, tas ir vakardienas stils!
[ This message was edited by: BigArchi on 2006-12-04 10:15 ]
----------------- Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē! | Offline | | |
AV | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
| Paatrinajuma liela starpiba nebus - abiem svars diezgan lidzigs.
E46 ir sportiskaka vadamiba, savukart E39 ietilpigaks un mazliet klusaks.
Nolokami aizmugurejie benkji/slepju caurums sedanam ir papildaprikojums - tatad var but un var nebut.
Touringiem ir nekomfortablaka aizmugureja piekare, attiecigi ja nav ipasas vajadzibas, tad labak nemt sedanu. | Offline | | |
red | | Kopš: 25. Apr 2005
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
| nu es par sedanu ari domaju. touringam man pagaidam nav isti nepieciesamibas. ka ir ar izmaksam? dazi kladzina, ka E39 esmot gauzhi skjistosa piekare. es nebraucu ipasi daudz - gada bus kadi 25k. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2006-12-04 10:14, AV rakstīja:
savukart E39 ietilpigaks
ratus ar lielām grūtībām var dabūt gan augstumā, gan platumā | Offline | | |
AV | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
|
2006-12-04 10:20, red rakstīja:
nu es par sedanu ari domaju. touringam man pagaidam nav isti nepieciesamibas. ka ir ar izmaksam? dazi kladzina, ka E39 esmot gauzhi skjistosa piekare. es nebraucu ipasi daudz - gada bus kadi 25k.
Salidzinot ar sava ex-E39 pieredzi, subjektivi skjiet, ka E46 piekare izmaksa letak. | Offline | | |
Noname | | Kopš: 17. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 3541
Braucu ar: cauru izpūtēju
| 3šajam aizmugurē loti maz vietas. 5 būs apmeeram tikpat cik tavam A4 | Offline | | |
AndrisK | | Kopš: 20. Mar 2006
Ziņojumi: 1877
Braucu ar: Xu
|
2006-12-04 10:20, red rakstīja:
nu es par sedanu ari domaju. touringam man pagaidam nav isti nepieciesamibas. ka ir ar izmaksam? dazi kladzina, ka E39 esmot gauzhi skjistosa piekare. es nebraucu ipasi daudz - gada bus kadi 25k.
Pats braucu ar E-39, komforta ziņā E-39 ir klusāks un ērtāks par E-46.Ja sāk lūzt piekare, tad jāatvadās no prāvas naudiņas. | Offline | | |
|
AndrisK | | Kopš: 20. Mar 2006
Ziņojumi: 1877
Braucu ar: Xu
|
2006-12-04 10:37, Noname rakstīja:
3šajam aizmugurē loti maz vietas. 5 būs apmeeram tikpat cik tavam A4
A4 nesalīdzini ar E-39, A4 ir mazāks. | Offline | | |
SEMIGALL | | Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
| par to ietilpibu tas ir diskutabls jautajums
e 46 bagaznieka cetrus R18 diskus neiebazisi,bet atlokot aizmugurejo sedekli bez problemam (coupe )
e 39 tapat cetrus R18 diskus ievietot bagazas nodalijuma nevar,bet hokeja somai vietas pietiek ka viena ta otra auto
skaties pec vajadzibam ,kam masina tiks lietota ,ja ikdiena brauka viens uz darbu un nav berni javed uz skolu var iztikt pilniba ar e 46
- ka jau meneja e 46 ir sliktaka skanas izolacija
+ masina ir jaunakas paaudzes un ir vairak jaunu tehnologisko risinajumu daudzos mezglos
| Offline | | |
Krauze | | Kopš: 11. Sep 2003
No: Dagda
Ziņojumi: 11377
Braucu ar: xXx
|
2006-12-04 10:23, edzulis rakstīja:
2006-12-04 10:14, AV rakstīja:
savukart E39 ietilpigaks
ratus ar lielām grūtībām var dabūt gan augstumā, gan platumā
Man kupeja lien labi ieksha | Offline | | |
red | | Kopš: 25. Apr 2005
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
|
- ka jau meneja e 46 ir sliktaka skanas izolacija
+ masina ir jaunakas paaudzes un ir vairak jaunu tehnologisko risinajumu daudzos mezglos
nu man nav bernu ko vadat, bet nolaizamais sedeklis noderetu, ja nu kadreiz, kas lielaks jaiemet. un pietiktu ja R17 riepas varetu samest ieksa. par to tehnologiju ari esmu domajis, ka tada zinja tomer kruta, ka svaigaks viss.
starp citu skatos, ka patreiz mobile sak paradities jauna 5.ta virsbuve jau pa 24-27kEUR - vai tur nav kaut kads parmetiens? | Offline | | |
DGX | | Kopš: 27. Apr 2006
Ziņojumi: 308
Braucu ar: Haaaaardgepacket D:
| Izbrauc pie stūres ar abām mašīnām, un uz reiz paliks vieglāk, jo abiem auto ir pietiekoši atšķirīga uzvedība, kā jau te teica 3 vairāk kā taborete un skaļš, mazs (bet sportisks), 5 mīkstāks un klusāks, kas kuram labāk patīk.
Ar M piekari un normālu motoru arī 5 ir piektiekoši sportisks, man domāt, bet braucis neesu tieši ar Mpaku, tikai ar E39 M5, bet tas jau ir cits stāsts.
No komentāriem gudrāks nepaliksi, ir pašam jāizbrauc. | Offline | | |
Pirats | | Kopš: 30. Sep 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 309
Braucu ar: kugi
|
2006-12-04 10:06, red rakstīja:
Nezinu vai šī ir īstā sadaļa kur jautāt, bet dilemma ir sekojoša. Uz pavasari gribās iegādāties jaunu braucamo un patreiz izvēle svārstās starp 530d un 330d, 2003+ gada, sedanu (E39 un E46 laikam ir tās virsbūves attiecīgi, t.i. ne jaunie modeļi, bet vienu paaudzi vecāki). Par tehnologijām, utt. esmu šo to palasījies, modeļus mobilē esmu papētījis, utml. Interesē patiesībā vairāk tāda ikdienas lietotāju pieredze - kāpēc izvēlējāties 3. vai 5. sēriju?
Man ir sajūta tāda, ka gribas lielāku auto (patreiz ir A4 10.g vecs), no otras puses 3. sērija liekas smukāka un dinamiskāka. Cik zinu tad 3. sērijai arī ir jaudīgāks 3.0 dīzelis (no 2003. gada). No otras puses piektajā vairāk vietas, tas tāds solīdāks un tā jaudas starpība nav tik liela. No trešās puses 5. sērijai grūtāk atrast apdari, kas patīk - gribas normālu multistūri, nekādus kokus, utt. Starp citu, vai šiem modeļiem ir nolaižami aizmugurējie sēdekļi, vai vismaz kāds caurums, kur slēpes iebāzt?
nem 330d vai pat 330dx. manam radiniekam tads ir - zajebis auto, iet lopaa pat x-inieks un tere max 10-11 litrus pa pilsetu. loti labs auto. imo e39 jau ir morali novecojis modelis pat ar visu faceliftu, m paku utt. man bija pasham e39 bet vecais 525tds 1997.g. Nu tad kaut kad 2000-jaa tas vel bija ieveribas cieniigs bet nu katram otrajam kads 95-97g auto un paarbaazs ar visiem pribambasiem, kas taa vai taa to cenu,immidzu nevairo...
ja runa iet par jauno 5.ser tad izvele butu viennozimigi par labu tam. bet te viennozimigi e46 nevis e39. Patikams facelifts, salons kompakts, bet gaumiigs, bidelis ir 203 lopi nevis 193 ka e39 utt utt
btw piekare vienkarshaka un letaka neka e39...
domaa pats karoce! | Offline | | |
DGX | | Kopš: 27. Apr 2006
Ziņojumi: 308
Braucu ar: Haaaaardgepacket D:
| Nu HVZ tas ir gaumes juatājums par E39.
Esmu braucis ar 320D E46 un 318 E46, nekādā galā mani nepiesaista, sākot ar cieto un skaļo piekari, beidzot ar cieto stūres vadāmibu un šausmīgo šaurumu. Ar E39 salīdzināt nevar. Tik pat labi jau arī 3 ir novecojusi, nu kas tur pa 2 gadiem vēlāk sāka ražot kā 5.
Tur nav jēga diskutēt, katram ir savs viedoklis, tāpēc jau arī ir tāds 3, 5, un 7.
| Offline | | |
Pirats | | Kopš: 30. Sep 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 309
Braucu ar: kugi
|
2006-12-04 12:03, DGX rakstīja:
Nu HVZ tas ir gaumes juatājums par E39.
Esmu braucis ar 320D E46 un 318 E46, nekādā galā mani nepiesaista, sākot ar cieto un skaļo piekari, beidzot ar cieto stūres vadāmibu un šausmīgo šaurumu. Ar E39 salīdzināt nevar. Tik pat labi jau arī 3 ir novecojusi, nu kas tur pa 2 gadiem vēlāk sāka ražot kā 5.
Tur nav jēga diskutēt, katram ir savs viedoklis, tāpēc jau arī ir tāds 3, 5, un 7.
tieshi taa | Offline | | |
|
red | | Kopš: 25. Apr 2005
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
| starp citu, ka lai noorganize izbrauksanu? Man pazistamiem sitadu auto nav. Moz vienkarsi pec ss.lv panemt sludinajumus un izlikties par pirceju? | Offline | | |
AV | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
|
2006-12-04 12:03, DGX rakstīja:
Esmu braucis ar 320D E46 un 318 E46, nekādā galā mani nepiesaista, sākot ar cieto un skaļo piekari, beidzot ar cieto stūres vadāmibu un šausmīgo šaurumu.
Nu, nu.. standarta e46 piekare ir pat ljoti komfortabla & klusa. Ari pret stures iekartu nekadu iebildumu. Mosh teu nojati exemplari gadijusies | Offline | | |
Gasjs | | Kopš: 27. Aug 2004
Ziņojumi: 145
Braucu ar: 03’ 330da
| Man ar bija šitā dilemma. Subjektīvi prasījās, lai e39 būtu ar MPaku (bez man netīk, e46 var būt arī bez) un bez koka (sievai netīk). Šādu salikumu bija grūti atrast (gads, cena, nobraukusm). Pie tam ap to pašu 2003. parādījās e60, kuru es negribēju (manā cenu kategorijā iznāktu tikai sūds). Izbraucu ar visādiem - skaļumā lielas šķirbas nav, bet e46 ir pamazs. Beigās tiku pie laba e46 un pagaidām nenožēloju. Cenas abiem ir līdzīgas. Iesaku ņemt to, kurš gadās labs exemplārs un pašam kaucik patīk.
Vēl viena lieta - e46 330d prasa vismaz 17" ripuļus (kuri maksā), nezinu, vai šāds ierobežojums ir arī e39. | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13419
Braucu ar: BMW
| e46/e39 nezinaju kuru njemt. un vel tagad nezinu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|