Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kā pareizi atgaisot sistēmu?

AutorsZiņojums
xp
10. Nov 2006, 22:38 #1

Kopš: 14. Sep 2006

Ziņojumi: 68

Braucu ar: BMW520

Vienreiz pa visām reizēm gribētu noskaidrot
Kā būtu vispareizāk atgaisot sistēmu?

Esmu dzirdējis, ka atgaisošanas process BMW ir sarežģīts.
BMW520i E-34
Offline
uvels
10. Nov 2006, 22:43 #2

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku

Kadu sistemu!!!!!!Audio sistemu!!!!!
Offline
Bron
10. Nov 2006, 22:48 #3

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Kaads dzineejs? M20 vai M50?

Ja M50 tad nekaa sarezhgjiita - atskruuveejam izpleshanaas trauka (kas pie radiatora) korkji, piedarbinaam un gaidaam kad uzsilst. Tosols atver vaarstu un skatamies vai izpleshanaas traukaa pluust tosols. Ja nepluust tad griezham valjaa to krustenisko plastmasas skruuvi kas uz radiatora pie izpleshanaas trauka un turam valjaa kameer saak pluust tososls. Aa - apgriezieni jaatur uz 2k rpm aprox. Nu un protams skatamies lai izpleshanaas traukaa buutu tososls. That`s all...
Offline
xp
10. Nov 2006, 23:00 #4

Kopš: 14. Sep 2006

Ziņojumi: 68

Braucu ar: BMW520

Man ir M50
Tātad:
1. Nomaucu trubu radiatora apakšā un izlaižu veco tosolu
2. pieleju jauno tosolu atskrūvējot izplešanās trauka korķi un atskrūvēju atgaisošanas skrūvi
3. pielaižu motoru - uzsildu, skatos temperatūru, lai nesāk vārīties un pieleju tosolu, ja tas zūd.
4. Ja tosola līmenis vairs nekrītas un motora t nepārsniedz pieļaujamo, skrūvēju vāku un skrūvi ciet.
----------------------
Kautkā tā es domāju.
Offline
Bron
10. Nov 2006, 23:11 #5

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Offline
Bron
10. Nov 2006, 23:14 #6

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Atgaisoshanas skruuve ir Nr 8

Pareizi atgaisota sisteema - tad kad var redzeet ka pie 2k rpm uzsildiitai sisteemai saak teceet tosols no radiatora atpakalj izpleshanaas traukaa. Tas caurums pa kuru tosolam jaatek izpleshanaas traukaa ir gandriiz izpleshanaas trauka pashaa augshaa.
Offline
zzips
11. Nov 2006, 10:32 #7

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

M60B30 kads zin??

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Bron
11. Nov 2006, 11:08 #8

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Par M50 zinu taapee ka meistars ieksh Permalat to veica manaa acu priekshaa un izskaidroja kaa kam jaabuut.
Offline
Instigater
11. Nov 2006, 11:53 #9

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

A kur E34 ir tosola liimenja datchiks? A to maneejais ik pa laikam breec, ka tosols maz, kaut gan izpleshanaas traukaa nu jau esmu pieleejis liidz luupai.
Offline
Digital
11. Nov 2006, 11:56 #10

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3729

Braucu ar: Elektrību

a kaaa m51?? man te vinjs sad tad taa divaini uzvedas tape gribetos taa kartigi atgaisot...
Online
Instigater
11. Nov 2006, 13:10 #11

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

skaidrs, taatad divi varianti:
1. zaljais iemeties shtekeros
2. datchiks gljuchii
Offline
Bron
11. Nov 2006, 13:13 #12

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Nu vispaar diezgan biesha paraadiiba ir gljukains datchiks
Offline
xp
11. Nov 2006, 16:09 #13

Kopš: 14. Sep 2006

Ziņojumi: 68

Braucu ar: BMW520

Viss ok!
Pat brīnos, ka viss noritēja bez aizķeršanās.
Temperatūra visulaiku ir normāla, un pečka arī silda.
Vienīgais, kas mani izbrīnija ir, ka maz tosola vajadzēja, kautkur 8l, kautgan pēc specifikācijas 10.5L vajadzēja būt
Offline
andis525
11. Nov 2006, 18:37 #14

Kopš: 27. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.

tu tosolu leji tev masinas nav zeel
Offline
xp
11. Nov 2006, 19:43 #15

Kopš: 14. Sep 2006

Ziņojumi: 68

Braucu ar: BMW520

Ko tad tad vajadzēja liet?
Tosola sasalšanas temp. -35.
Offline
andis525
11. Nov 2006, 20:25 #16

Kopš: 27. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.

antifrizu kvalitate daudz labaaka. paprasi kada servisaa kur tosols ir lielajaa mucaa un vinja ievietots metala suknis taa pumpesanai lai izvelk araa to sukni tad redzeesi kas tur notiek ,to es tev saku kaa bijusais kimijas tirgotaajs un mehs
Offline
xp
11. Nov 2006, 21:30 #17

Kopš: 14. Sep 2006

Ziņojumi: 68

Braucu ar: BMW520

Nestrīdos, ka tā varbūt ir, bet nu domāju, ka nekas ļauns nenotiks, jo lielākā daļa jau to tosolu vien lieto.
Offline
thomass
11. Nov 2006, 21:39 #18

Kopš: 04. Dec 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 10049

Braucu ar: A8

man atkal satrauc taada lieta ka man temperatuuras raadiitaajs nekad neuzkaapj aukstaak par pusi vai tas ir normaali ???


un veel tas ka man nomainiija radiatoru un mmufti bet radiaators visu laiku ir auksts

un siltaaks nemaz nepaliek ( latbemaa man saka ,ka tapeec jau tas radiators domaats lai dzeseetu un buutu auksts

p.s es neapsaubu latbemas meistaru kompetenci , bet vienalga man liekaas ka radiatoram vismaz kautbiski ramdenam toc bij jaabut a vinjs aukst un viss

I am Criminal
[ This message was edited by: thomass on 2006-11-11 21:47 ]

-----------------
Offline
andis525
11. Nov 2006, 21:54 #19

Kopš: 27. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.

ja jau tev radiitaajs kaps augstaak par pusi tad vins tev karsiis augsaa
Offline
martink
11. Nov 2006, 22:25 #20

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


2006-11-11 21:39, thomass rakstīja:
man atkal satrauc taada lieta ka man temperatuuras raadiitaajs nekad neuzkaapj aukstaak par pusi vai tas ir normaali ???


un veel tas ka man nomainiija radiatoru un mmufti bet radiaators visu laiku ir auksts

un siltaaks nemaz nepaliek ( latbemaa man saka ,ka tapeec jau tas radiators domaats lai dzeseetu un buutu auksts

p.s es neapsaubu latbemas meistaru kompetenci , bet vienalga man liekaas ka radiatoram vismaz kautbiski ramdenam toc bij jaabut a vinjs aukst un viss

Gaidam Kaspichu, bet principā normāli dzinēja darba temperatūra ir kādi 95 grādi, nevis aukstumā...

kas attiecas uz datchikiem, tad parasti datchikiem vidus pozīcija ir normālā, bembim tas gan attiecas tikai uz temperatūras datčiku, bet audi super mega kvatrām, kur salons pārlādēts ar datchikiem (spriegums, eļļas temp., un kas tur vēl) - visiem normālā pozīcija ir vidū. tas tā, zināšanai.

p.s. tu esi ļoti drosmīgs, es gan apšaubu latbemas meistaru kompetenci, esmu drošs, ka ir alas, kurās ir paslēpušies daudz kompetentāki meistari... ))

<font size=1>gaidu lielo blīkšķi... o.O</font>[ This message was edited by: martink on 2006-11-11 22:28 ]
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo