Online
Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 318i E30 1984 nav jaudas
Autors | Ziņojums |
dipo | | Kopš: 13. Oct 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 179
Braucu ar:
| Lieta tāda - motoram varētu teikt galīgi nav jaudas un pie tam braucot 4 ātrumā uz 60 km/h vienmērīgi, viņš drusku raustās. Izdomāju paregulēt aizdedzi - pagriezu agrāku - bik labāka jauda, taču traki raustās, tad pagriezu vēlāku - jaudas vispār nav, taču raustās ļoti minimāli.
Ā un vēl atgāzes sliktas - kad motoram ir apgriezieni ir viss normās, taču kad darbojas brīvgaitā, cipari sakāpj ne pa jokam (norma ir 3.5, bet uzkāpj pāri 6).
Problēma ka 1984. gada modelim ir vecais štekeris motoram un nav viņu iespējams pieslēgt pie kompja un uztaisīt normālu diagnostiku, tādēļ tagad pat nezinu kur lai dzen vai ko lai dara ar viņu, lai dabūtu viņu jēdzīgā stāvoklī - lai neraustās un jauda ir, neprasu jau lielu, tikai tik cik pienākas tādam 1.8i
Varbūt kāds varētu pasviest kādu ideju, kas par vainu varētu būt vai kur varētu aizdzītu un noskaidrot, kas par vainu.[ This message was edited by: dipo on 2006-10-13 00:30 ] | Offline | | |
Huligaans | | Kopš: 03. Jan 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5291
Braucu ar: e34
| aizdedzi jau nu gan nevajadzeeja aiztikt kad pirku e28, tad saimnieks izstaastijis, ka bijis liidziigi kaa tu apraksti, bet kautkaada truba bijusi saspreegaajusi(tik neatceros kaada) karoceh vinjam taa nerazha notika kautkaadaa djerevnjaa, vinjsh sataisija tuvaakajaa servii, taaka ja jau laukos vareeja aatri sataisiit, Riigaa nebuus probleemu atrast kaadu iestaadijumu kur sataisiit tavu auto, lai veicas
----------------- Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks! | Offline | | |
BigArchi | | Kopš: 17. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4169
Braucu ar: dA Power
| Iebrauc normālā, vienk. servisā, pat bez diagnostikas, šādam vienk. motoram varēs palīdzēt! Kurā pusē tevi serviss interesētu ?
----------------- Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē! | Offline | | |
KREATIFF | | Kopš: 19. Sep 2006
Ziņojumi: 429
Braucu ar:
| ielej skipidaru ar metilspirtu un tavs pepelacs perdolis slifos un ebnis | Offline | | |
-ATAMAH- | | Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
| Nesaprotu jautajumu temas nosaukumaa! | Offline | | |
-ATAMAH- | | Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
|
2006-10-13 00:57, riddler rakstīja:
2006-10-13 00:54, -ATAMAH- rakstīja:
Nesaprotu jautajumu temas nosaukumaa!
nu blja nevaig huinju dziit
Labi! | Offline | | |
Huligaans | | Kopš: 03. Jan 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5291
Braucu ar: e34
|
2006-10-13 00:52, riddler rakstīja:
paarbaudi vai nav kaada vakuma shljauka nokritusi, taa bija manam, arii tolkom negaaja un kauko raustiijaas
vo!! atcereejos, bija vakuma slauka saspreegaajusi
----------------- Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks! | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2006-10-13 00:29, dipo rakstīja:
Lieta tāda - motoram varētu teikt galīgi nav jaudas un pie tam braucot 4 ātrumā uz 60 km/h vienmērīgi, viņš drusku raustās. Izdomāju paregulēt aizdedzi - pagriezu agrāku - bik labāka jauda, taču traki raustās, tad pagriezu vēlāku - jaudas vispār nav, taču raustās ļoti minimāli.
Ā un vēl atgāzes sliktas - kad motoram ir apgriezieni ir viss normās, taču kad darbojas brīvgaitā, cipari sakāpj ne pa jokam (norma ir 3.5, bet uzkāpj pāri 6).
Problēma ka 1984. gada modelim ir vecais štekeris motoram un nav viņu iespējams pieslēgt pie kompja un uztaisīt normālu diagnostiku, tādēļ tagad pat nezinu kur lai dzen vai ko lai dara ar viņu, lai dabūtu viņu jēdzīgā stāvoklī - lai neraustās un jauda ir, neprasu jau lielu, tikai tik cik pienākas tādam 1.8i
A tas tev ir kursh motors, ar mehaanisko shprici veel vai kas? Tipa inzhektori elektroniskie vai bez vadinjiem?
Taa raustiishanaas iisteniibaa vairaak izklausaas peec augstsprieguma probleemas.. Tas pie nosaciijuma, ka gofra ir kaartiibaa, jo tad iespeejams raustaas un neiet deelj galiigi liesa maisiijuma - pirmkaart nocheko gofru un visaadas vakumtrubas (piem bremzhu pastuuzis, kartera atgaazu shljauka). Tad skaties tumsaa svechvadus un kolpachoku. Ja peec gofras nomainjas atgaazes taapat iet shkjeersaam tad maini lamda zondi jo taa noteikti ir beigta.
| Offline | | |
|
Jagr | | Kopš: 02. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 638
Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM
|
2006-10-13 00:47, KREATIFF rakstīja:
ielej skipidaru ar metilspirtu un tavs pepelacs perdolis slifos un ebnis
| Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5802
Braucu ar:
|
2006-10-13 01:57, bmwaddict rakstīja:
2006-10-13 00:29, dipo rakstīja:
Lieta tāda - motoram varētu teikt galīgi nav jaudas un pie tam braucot 4 ātrumā uz 60 km/h vienmērīgi, viņš drusku raustās. Izdomāju paregulēt aizdedzi - pagriezu agrāku - bik labāka jauda, taču traki raustās, tad pagriezu vēlāku - jaudas vispār nav, taču raustās ļoti minimāli.
Ā un vēl atgāzes sliktas - kad motoram ir apgriezieni ir viss normās, taču kad darbojas brīvgaitā, cipari sakāpj ne pa jokam (norma ir 3.5, bet uzkāpj pāri 6).
Problēma ka 1984. gada modelim ir vecais štekeris motoram un nav viņu iespējams pieslēgt pie kompja un uztaisīt normālu diagnostiku, tādēļ tagad pat nezinu kur lai dzen vai ko lai dara ar viņu, lai dabūtu viņu jēdzīgā stāvoklī - lai neraustās un jauda ir, neprasu jau lielu, tikai tik cik pienākas tādam 1.8i
A tas tev ir kursh motors, ar mehaanisko shprici veel vai kas? Tipa inzhektori elektroniskie vai bez vadinjiem?
Taa raustiishanaas iisteniibaa vairaak izklausaas peec augstsprieguma probleemas.. Tas pie nosaciijuma, ka gofra ir kaartiibaa, jo tad iespeejams raustaas un neiet deelj galiigi liesa maisiijuma - pirmkaart nocheko gofru un visaadas vakumtrubas (piem bremzhu pastuuzis, kartera atgaazu shljauka). Tad skaties tumsaa svechvadus un kolpachoku. Ja peec gofras nomainjas atgaazes taapat iet shkjeersaam tad maini lamda zondi jo taa noteikti ir beigta.
lamdas zonde 84 gadam nu ti dajoš!!! | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2006-10-13 01:59, PowerBMW rakstīja:
lamdas zonde 84 gadam nu ti dajoš!!!
kur ir probleema? LE-Jetronic. | Offline | | |
rolis | | Kopš: 27. Oct 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 6374
Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition
| Es jau iepriekš pievienojos Tunelim | Offline | | |
Gacans | | Kopš: 25. Feb 2005
Ziņojumi: 138
Braucu ar: BMW 320 D
| Ganjau ka pie vainas vecais labais gaisa daudzuma mērītājs !!!! | Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12958
Braucu ar: eFku
| man daudzus gadus apakalj ar bij tieshi taads aparaats un vienu briidi ar bij taada probleema. permalats atrisinaaja padsmit minuutees noreguleejot sprici.
P.S. tiesa gan tasbij gadus 10 apakalj. nezinu vai tagad vinji gribees ar taadu aparaatu kraameeties. | Offline | | |
dipo | | Kopš: 13. Oct 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 179
Braucu ar:
| * serviss man interesē ap Ogri-Rīgu
* man ir elektroniskā iešprice
* lambda zondes nav (mašīna ir 84’, bet motors ir ielikts cits, no 86’ un tam it kā nāca lambda zonde, taču tā ir atvienota)
* tur kur pie gaisa filtra regulējās apgriezieni tukšgaitā, tā skrūve varētu būt sačakarēta, jo gandrīz neko tur nevar noregulēt. kā to gaisa mērītāju var pārbaudīt? | Offline | | |
Martiii | | Kopš: 09. Jun 2003
Ziņojumi: 1108
Braucu ar: F11
| Man jau liekas, ka tas nav jautājums, bet fakta konstatācija!
labi, labi no ofense...jautrums galvaa... | Offline | | |
|
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|