Online

Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 318i E30 1984 nav jaudas

AutorsZiņojums
dipo
13. Oct 2006, 00:29 #1

Kopš: 13. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 179

Braucu ar:

Lieta tāda - motoram varētu teikt galīgi nav jaudas un pie tam braucot 4 ātrumā uz 60 km/h vienmērīgi, viņš drusku raustās. Izdomāju paregulēt aizdedzi - pagriezu agrāku - bik labāka jauda, taču traki raustās, tad pagriezu vēlāku - jaudas vispār nav, taču raustās ļoti minimāli.
Ā un vēl atgāzes sliktas - kad motoram ir apgriezieni ir viss normās, taču kad darbojas brīvgaitā, cipari sakāpj ne pa jokam (norma ir 3.5, bet uzkāpj pāri 6).
Problēma ka 1984. gada modelim ir vecais štekeris motoram un nav viņu iespējams pieslēgt pie kompja un uztaisīt normālu diagnostiku, tādēļ tagad pat nezinu kur lai dzen vai ko lai dara ar viņu, lai dabūtu viņu jēdzīgā stāvoklī - lai neraustās un jauda ir, neprasu jau lielu, tikai tik cik pienākas tādam 1.8i
Varbūt kāds varētu pasviest kādu ideju, kas par vainu varētu būt vai kur varētu aizdzītu un noskaidrot, kas par vainu.[ This message was edited by: dipo on 2006-10-13 00:30 ]
Offline
Huligaans
13. Oct 2006, 00:37 #2

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34

aizdedzi jau nu gan nevajadzeeja aiztikt kad pirku e28, tad saimnieks izstaastijis, ka bijis liidziigi kaa tu apraksti, bet kautkaada truba bijusi saspreegaajusi(tik neatceros kaada) karoceh vinjam taa nerazha notika kautkaadaa djerevnjaa, vinjsh sataisija tuvaakajaa servii, taaka ja jau laukos vareeja aatri sataisiit, Riigaa nebuus probleemu atrast kaadu iestaadijumu kur sataisiit tavu auto, lai veicas

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
BigArchi
13. Oct 2006, 00:47 #3

Kopš: 17. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4169

Braucu ar: dA Power

Iebrauc normālā, vienk. servisā, pat bez diagnostikas, šādam vienk. motoram varēs palīdzēt! Kurā pusē tevi serviss interesētu ?

-----------------
Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē!
Offline
KREATIFF
13. Oct 2006, 00:47 #4

Kopš: 19. Sep 2006

Ziņojumi: 429

Braucu ar:

ielej skipidaru ar metilspirtu un tavs pepelacs perdolis slifos un ebnis
Offline
-ATAMAH-
13. Oct 2006, 00:54 #5

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu

Nesaprotu jautajumu temas nosaukumaa!
Offline
-ATAMAH-
13. Oct 2006, 00:59 #6

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


2006-10-13 00:57, riddler rakstīja:

2006-10-13 00:54, -ATAMAH- rakstīja:
Nesaprotu jautajumu temas nosaukumaa!


nu blja nevaig huinju dziit

Labi!
Offline
Huligaans
13. Oct 2006, 01:00 #7

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34


2006-10-13 00:52, riddler rakstīja:
paarbaudi vai nav kaada vakuma shljauka nokritusi, taa bija manam, arii tolkom negaaja un kauko raustiijaas


vo!! atcereejos, bija vakuma slauka saspreegaajusi

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
bmwaddict
13. Oct 2006, 01:57 #8

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2006-10-13 00:29, dipo rakstīja:
Lieta tāda - motoram varētu teikt galīgi nav jaudas un pie tam braucot 4 ātrumā uz 60 km/h vienmērīgi, viņš drusku raustās. Izdomāju paregulēt aizdedzi - pagriezu agrāku - bik labāka jauda, taču traki raustās, tad pagriezu vēlāku - jaudas vispār nav, taču raustās ļoti minimāli.
Ā un vēl atgāzes sliktas - kad motoram ir apgriezieni ir viss normās, taču kad darbojas brīvgaitā, cipari sakāpj ne pa jokam (norma ir 3.5, bet uzkāpj pāri 6).
Problēma ka 1984. gada modelim ir vecais štekeris motoram un nav viņu iespējams pieslēgt pie kompja un uztaisīt normālu diagnostiku, tādēļ tagad pat nezinu kur lai dzen vai ko lai dara ar viņu, lai dabūtu viņu jēdzīgā stāvoklī - lai neraustās un jauda ir, neprasu jau lielu, tikai tik cik pienākas tādam 1.8i

A tas tev ir kursh motors, ar mehaanisko shprici veel vai kas? Tipa inzhektori elektroniskie vai bez vadinjiem?
Taa raustiishanaas iisteniibaa vairaak izklausaas peec augstsprieguma probleemas.. Tas pie nosaciijuma, ka gofra ir kaartiibaa, jo tad iespeejams raustaas un neiet deelj galiigi liesa maisiijuma - pirmkaart nocheko gofru un visaadas vakumtrubas (piem bremzhu pastuuzis, kartera atgaazu shljauka). Tad skaties tumsaa svechvadus un kolpachoku. Ja peec gofras nomainjas atgaazes taapat iet shkjeersaam tad maini lamda zondi jo taa noteikti ir beigta.
Offline
Jagr
13. Oct 2006, 01:59 #9

Kopš: 02. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 638

Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM


2006-10-13 00:47, KREATIFF rakstīja:
ielej skipidaru ar metilspirtu un tavs pepelacs perdolis slifos un ebnis
Offline
PowerBMW
13. Oct 2006, 01:59 #10

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:


2006-10-13 01:57, bmwaddict rakstīja:

2006-10-13 00:29, dipo rakstīja:
Lieta tāda - motoram varētu teikt galīgi nav jaudas un pie tam braucot 4 ātrumā uz 60 km/h vienmērīgi, viņš drusku raustās. Izdomāju paregulēt aizdedzi - pagriezu agrāku - bik labāka jauda, taču traki raustās, tad pagriezu vēlāku - jaudas vispār nav, taču raustās ļoti minimāli.
Ā un vēl atgāzes sliktas - kad motoram ir apgriezieni ir viss normās, taču kad darbojas brīvgaitā, cipari sakāpj ne pa jokam (norma ir 3.5, bet uzkāpj pāri 6).
Problēma ka 1984. gada modelim ir vecais štekeris motoram un nav viņu iespējams pieslēgt pie kompja un uztaisīt normālu diagnostiku, tādēļ tagad pat nezinu kur lai dzen vai ko lai dara ar viņu, lai dabūtu viņu jēdzīgā stāvoklī - lai neraustās un jauda ir, neprasu jau lielu, tikai tik cik pienākas tādam 1.8i

A tas tev ir kursh motors, ar mehaanisko shprici veel vai kas? Tipa inzhektori elektroniskie vai bez vadinjiem?
Taa raustiishanaas iisteniibaa vairaak izklausaas peec augstsprieguma probleemas.. Tas pie nosaciijuma, ka gofra ir kaartiibaa, jo tad iespeejams raustaas un neiet deelj galiigi liesa maisiijuma - pirmkaart nocheko gofru un visaadas vakumtrubas (piem bremzhu pastuuzis, kartera atgaazu shljauka). Tad skaties tumsaa svechvadus un kolpachoku. Ja peec gofras nomainjas atgaazes taapat iet shkjeersaam tad maini lamda zondi jo taa noteikti ir beigta.


lamdas zonde 84 gadam nu ti dajoš!!!
Offline
bmwaddict
13. Oct 2006, 02:03 #11

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2006-10-13 01:59, PowerBMW rakstīja:
lamdas zonde 84 gadam nu ti dajoš!!!


kur ir probleema? LE-Jetronic.
Offline
rolis
13. Oct 2006, 03:38 #12

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6374

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition

Es jau iepriekš pievienojos Tunelim
Offline
Gacans
13. Oct 2006, 08:23 #13

Kopš: 25. Feb 2005

Ziņojumi: 138

Braucu ar: BMW 320 D

Ganjau ka pie vainas vecais labais gaisa daudzuma mērītājs !!!!
Offline
markelis
13. Oct 2006, 08:36 #14

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12958

Braucu ar: eFku

man daudzus gadus apakalj ar bij tieshi taads aparaats un vienu briidi ar bij taada probleema. permalats atrisinaaja padsmit minuutees noreguleejot sprici.
P.S. tiesa gan tasbij gadus 10 apakalj. nezinu vai tagad vinji gribees ar taadu aparaatu kraameeties.
Offline
dipo
13. Oct 2006, 15:03 #15

Kopš: 13. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 179

Braucu ar:

* serviss man interesē ap Ogri-Rīgu
* man ir elektroniskā iešprice
* lambda zondes nav (mašīna ir 84’, bet motors ir ielikts cits, no 86’ un tam it kā nāca lambda zonde, taču tā ir atvienota)
* tur kur pie gaisa filtra regulējās apgriezieni tukšgaitā, tā skrūve varētu būt sačakarēta, jo gandrīz neko tur nevar noregulēt. kā to gaisa mērītāju var pārbaudīt?
Offline
Martiii
13. Oct 2006, 15:12 #16

Kopš: 09. Jun 2003

Ziņojumi: 1108

Braucu ar: F11

Man jau liekas, ka tas nav jautājums, bet fakta konstatācija!
labi, labi no ofense...jautrums galvaa...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo