Online

Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: 325i motors iekš 318is, kā? [E36]

AutorsZiņojums
ROLEXX
09. Oct 2006, 23:39 #1

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s

Tā kā ir manīti te pāris zinoši cilvēki - gribēju uzjautāt (zinu jau izbesījusi šitā tēma) bet nu esmu noskatījis 2,5 "plīts"
motorinju uz e-36 IS coupe, motors arī no e-36 coupe. Man te jau ieteica mainīt labāk pašu mašīnu uz 325 utt, bet fakts ir tāds, ka ieguldījis esmu jau savā virsbūvē un mīļa jau esošā kļuvusi, pārdodot, tikai zaudētu naudu, tā kā viens 325 "nošķīlās", doma pamainīt no viņa motoru - varbūt kāds zin, ko vēl vajag piepirkt no donora auto - tā lai bez kasjakiem varētu ielikt is’ā - kkādas stoikas, moš ģeneratori vai vēl kkas, kas nesapas šitam motoram ar IS uzbūvi??? Būšu pateicīgs par NODERĪGU info!

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
ROLEXX
09. Oct 2006, 23:54 #2

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s

taaa - speci laikam atvaljinaajumaa!

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
se7en
09. Oct 2006, 23:58 #3

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989

motor+kārba+kardāns+kompis, maš arī reduktors un vēl vesela kaudze visādu pričendēlu.
Principā tā - abus blakus nolikt un tad no tā noblieztā krāmēt tavā iekšā, jo tur ļoti daudz kas atšķiras.

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
sejejs
10. Oct 2006, 00:00 #4

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Jebkurš lats iegul’dits Tūningā ir papists!
Nepisies,ja neliec 3,5 vismaz! Tak cik reiz var teikt,ka nav jēgas taisīt auto,ja tāds motors jau nāk no rūpnīcas! Un nav nekādu BET, vienkārši nav!
Offline
thomass
10. Oct 2006, 00:00 #5

Kopš: 04. Dec 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 10049

Braucu ar: A8

arii tuuplis atskiraas

-----------------
Offline
se7en
10. Oct 2006, 00:06 #6

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989


2006-10-10 00:00, thomass rakstīja:
arii tuuplis atskiraas


-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
100
10. Oct 2006, 00:10 #7

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...

Kas tad tev tajaa virsbuuvee tads iipash ir ieguldiits

-----------------
100.
Offline
v4
10. Oct 2006, 00:13 #8

Kopš: 16. Jan 2005

Ziņojumi: 154

Braucu ar: dīzeli

Vajadzīgs motors sborā, kompis ar provodku, ātrumkārba, izpūtējs, varbūt arī radiators. Un pēc tam kaut kādi sīkumi.
Offline
se7en
10. Oct 2006, 00:13 #9

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989


2006-10-10 00:11, riddler rakstīja:
labaak chista kaadu 4,4 ielikt un buus gandriiz alpina

es domāju, ka V-veidnieku tur iestellēt tur varētu būt diezgan labs gemarojs.

P.S. es zinu, ka iz Alpinas vai kur tur bija ar V-veidnieku iekš E36

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
PowerBMW
10. Oct 2006, 00:15 #10

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

nez kas tur tik daudz atšķirās interesanti zināt!!!!elektribas ziņā no 2,5 vajag kompi un vadu bunti lidz elektribas kastei un tālāk tur tikai vadi jāsasprauž nekādas jebļas jo tur vis jau ir!!!
Pārējais - nu motors kārba kardāns,radiātors,vot par stūres reiku nēsmu pārliecināts!!!pārējais paša drošibas labā -amartiņi bremžu diski,bet varbūt viņi neatšķiras jo 4cilindru mopēdus nepērku uz izjaukšanu!!!!
Offline
PowerBMW
10. Oct 2006, 00:16 #11

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


2006-10-10 00:15, PowerBMW rakstīja:
nez kas tur tik daudz atšķirās interesanti zināt!!!!elektribas ziņā no 2,5 vajag kompi un vadu bunti lidz elektribas kastei un tālāk tur tikai vadi jāsasprauž nekādas jebļas jo tur vis jau ir!!!
Pārējais - nu motors kārba kardāns,radiātors,vot par stūres reiku nēsmu pārliecināts!!!pārējais paša drošibas labā -amartiņi bremžu diski,bet varbūt viņi neatšķiras jo 4cilindru mopēdus nepērku uz izjaukšanu!!!!

nu jā un izpūtējs vajadzigs!!!
Offline
ROLEXX
10. Oct 2006, 00:17 #12

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


2006-10-10 00:00, sejejs rakstīja:
Jebkurš lats iegul’dits Tūningā ir papists!
Nepisies,ja neliec 3,5 vismaz! Tak cik reiz var teikt,ka nav jēgas taisīt auto,ja tāds motors jau nāk no rūpnīcas! Un nav nekādu BET, vienkārši nav!

ir - nah man seesties kkaadaa cigareshu sadedzinaataa salonaa un braukt ar sapistiem amiishiem, kaarbu utt - man vnk miilja un kota jau shitaa bundzha!

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
ROLEXX
10. Oct 2006, 00:19 #13

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


2006-10-10 00:10, 100 rakstīja:
Kas tad tev tajaa virsbuuvee tads iipash ir ieguldiits

visas neskaitaamaas puleeshanas, kraasoshanas, muzzikas, nu taadas fignjas kaa diski, optika utt - nu saproti, gruuti atrast taadu virsbuuvi, kas chista patiktu, no frichiem arii negribas chakareeties - paziistami servisnieki, pashu rokaam sachinjiis utt

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
sejejs
10. Oct 2006, 00:20 #14

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā


2006-10-10 00:17, ROLEXX rakstīja:
ir - nah man seesties kkaadaa cigareshu sadedzinaataa salonaa un braukt ar sapistiem amiishiem, kaarbu utt - man vnk miilja un kota jau shitaa bundzha!

A vot i nav!
Salonu var mierīgi pārmest uz jauniegūto 325 un amīšu nomainīt arī var bez bēdu!
Dari kā zini, reku vajadzīgās daļas jau piedāvā kas vajadzīgs!
Man tas neko nemaksā, pateikt,ka viss ir garām!
Offline
100
10. Oct 2006, 00:22 #15

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...


2006-10-10 00:19, ROLEXX rakstīja:

2006-10-10 00:10, 100 rakstīja:
Kas tad tev tajaa virsbuuvee tads iipash ir ieguldiits

visas neskaitaamaas puleeshanas, kraasoshanas, muzzikas, nu taadas fignjas kaa diski, optika utt - nu saproti, gruuti atrast taadu virsbuuvi, kas chista patiktu, no frichiem arii negribas chakareeties - paziistami servisnieki, pashu rokaam sachinjiis utt


nekas panemsi citu un to ar sakopsi ka vajag

-----------------
100.
Offline
sejejs
10. Oct 2006, 00:23 #16

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Ja es šodien taisītu E30 vai E36(ja tāds patiktu),tad meklētu tiešām 4,4L,ja būtu žuksnis kabatā!
Mans 323 uz 332i man izmaksāja 150Ls (VISS!!!),bet līdz 335i kādi 100Ls!
Paša darbs un izdoma+izpalīdzīgi draugi!
Offline
ROLEXX
10. Oct 2006, 00:23 #17

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


2006-10-10 00:15, PowerBMW rakstīja:
nez kas tur tik daudz atšķirās interesanti zināt!!!!elektribas ziņā no 2,5 vajag kompi un vadu bunti lidz elektribas kastei un tālāk tur tikai vadi jāsasprauž nekādas jebļas jo tur vis jau ir!!!
Pārējais - nu motors kārba kardāns,radiātors,vot par stūres reiku nēsmu pārliecināts!!!pārējais paša drošibas labā -amartiņi bremžu diski,bet varbūt viņi neatšķiras jo 4cilindru mopēdus nepērku uz izjaukšanu!!!!
bremzes pa moemu ir vienaadas, jo isam arii ir diski, amartinji ir jau normaali uzlikti, tik iisti nerubiiju - kapeec kardaans jaamaina - vinjam savaadaaka konstrukcija??? un te paaris iemineejaas par jaudiigaaku motoru par 2,5 - kaadi veel motori dereetu bez tur nenormaalaakajaam paarbuuveem???

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
PowerBMW
10. Oct 2006, 00:23 #18

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


2006-10-10 00:19, ROLEXX rakstīja:

2006-10-10 00:10, 100 rakstīja:
Kas tad tev tajaa virsbuuvee tads iipash ir ieguldiits

visas neskaitaamaas puleeshanas, kraasoshanas, muzzikas, nu taadas fignjas kaa diski, optika utt - nu saproti, gruuti atrast taadu virsbuuvi, kas chista patiktu, no frichiem arii negribas chakareeties - paziistami servisnieki, pashu rokaam sachinjiis utt

http://foto.inbox.lv/kodiens4/Bmwpowersalidojums/p9160024.jpg šitais zaļais tavs????
Offline
sejejs
10. Oct 2006, 00:25 #19

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā


2006-10-10 00:23, ROLEXX rakstīja:
tik iisti nerubiiju - kapeec kardaans jaamaina

Kārba cita, tapēc kardāns īsāks!
Offline
PowerBMW
10. Oct 2006, 00:25 #20

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


2006-10-10 00:23, ROLEXX rakstīja:

2006-10-10 00:15, PowerBMW rakstīja:
nez kas tur tik daudz atšķirās interesanti zināt!!!!elektribas ziņā no 2,5 vajag kompi un vadu bunti lidz elektribas kastei un tālāk tur tikai vadi jāsasprauž nekādas jebļas jo tur vis jau ir!!!
Pārējais - nu motors kārba kardāns,radiātors,vot par stūres reiku nēsmu pārliecināts!!!pārējais paša drošibas labā -amartiņi bremžu diski,bet varbūt viņi neatšķiras jo 4cilindru mopēdus nepērku uz izjaukšanu!!!!
bremzes pa moemu ir vienaadas, jo isam arii ir diski, amartinji ir jau normaali uzlikti, tik iisti nerubiiju - kapeec kardaans jaamaina - vinjam savaadaaka konstrukcija??? un te paaris iemineejaas par jaudiigaaku motoru par 2,5 - kaadi veel motori dereetu bez tur nenormaalaakajaam paarbuuveem???

Kardāns jāmaina tādēļ ka tavam IS ātrunkārba ir isāka par 2,5 lidz ar to ari kardāns atšķiras!!!
Nu vēl varētu MPOWER ielikt!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo