Online
Pašreiz BMWPower skatās 66 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Degvielas patēriņa datčiks
Autors | Ziņojums |
jonxs | | Kopš: 12. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 247
Braucu ar: 320Cd
| Kad iedarbina masinu, tad datciks aizlec pari pa 30l. Kad sak braukt, ta vins atgriezas un sak palenam radit it ka normali, ka apstajas, ta atkal aiziet pari 30 l. | Offline | | |
Roko | | Kopš: 08. Feb 2003
Ziņojumi: 1422
Braucu ar: FD-325
| es buut domaat, ka taa tam jaabuut | Offline | | |
matrixxxx | | Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
| Nu lai gan es uz E30 paarkaapu no ford escort 84g, tikuntaa man sapraata pietika, lai izdomaatu kapeec taa.
Viss ir loogjisi, ja mashiina staav, tad pateerinjsh L/100km ir bezgaliigs.
Avtor govno, topik mudak
Tjema zakrita. | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Taapeec,ka staavot uz vietas un darbinot, mashiina nekustas. Taatad tu teeree bendziinu staavot uz vietas. Teiksim peec stundas darbinaashanas buusi pateereejis n-litrus bendziinu un nobraucis 0km. Pareekjini, kaads sanaak pateerinsh un sapratiisi kaapeec virs 30 | Offline | | |
matrixxxx | | Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
| jonxs, ar kaadu braucamo tu brauc ?
Nothing personal par manu ieprieksheejo postu, bet tradiicijas takshu jaaturpina (uzbraukt/uzdirst jaunpienaaceejiem).
Galvenais neuzdot tik "jociigus" jautaajienus un viss buus OK | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24389
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Nekas personisks pret topika autoru, bet tas ir no sērijas - "kad stāvu saulē uz vietas, borta dators rāda, ka āra temperatūra ir +35 grādi, bet, kad attaisu logu un pabāžu galvu ārā, zhopai 4uju, ka tur nav vairāk pa +20 grādiem. Vai man mašīna ir čupā, vai arī ar veselību viss nav kārtībā, ka nejūtu karstumu!? HELPPPP!"
Autoram - padomā loģiski, kā tiek aprēķināts degvielas patēriņš. Elementāra aritmētika, kā arī padomā, kāds varētu būt rezultāts, ja daļskaitlī saucējs ir tuvu nullei.
[ This message was edited by: Bimmer on 2006-09-12 23:54 ] | Offline | | |
bestmen | | Kopš: 21. Sep 2005
Ziņojumi: 3979
Braucu ar:
| shit, man tas pac, tikai man eed 30l pat a motors nav iedarbinaats kur mekleet probleemu | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24389
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
|
2006-09-13 00:07, bestmen rakstīja:
shit, man tas pac, tikai man eed 30l pat a motors nav iedarbinaats kur mekleet probleemu
Tu neesi pareizi sapratis. Kad motors ir izslēgts datčiks ir zem nulles, t.i., vēl mazāks pa nulli (mīnusos), no kā tādejādi izriet, ka patiesībā bākā, kamēr dzinējs ir izlsēgts, palielinās degvielas daudzums | Offline | | |
|
bestmen | | Kopš: 21. Sep 2005
Ziņojumi: 3979
Braucu ar:
| ui pareizi nujaaa. eto vsjo ne s prosta | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24389
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Bet tas viss ir vēl sīkums. Man ir lielāka problēma - kad izslēdzu dzinēju, degvielas tvertnes datčiks paziņo, ka bākā ir 0 Kad pirmo reizi šito pamanīju, lecu ārā no auto un skatījos, vai zem tā nav momentā izlijusi degviela. Bet ne kā, laikam paspēja izgarot. Domāju, ka varbūt bākā vēl palicis vismaz tik, lai var aizbraukt līdz DUS. Iedarbinu motoru, bet datčiks rāda, ka degvielas ir tikpat daudz, cik mirklī, kad motoru izslēdzu Uzreiz atviegloti nopūtos
Bet jautājums paliek atklāts - kur palika degviela, kamēr biju izslēdzis dzinēju, un no kurienes tādā pašā daudzumā tā atgriezās, kad motoru atkal iedarbināju!?
[ This message was edited by: Bimmer on 2006-09-13 00:17 ] | Offline | | |
bestmen | | Kopš: 21. Sep 2005
Ziņojumi: 3979
Braucu ar:
| bi lidziga idea bet sakara ar HP jauko klavoaturu atteocos vinju pasniegt
isumaa probleemu raksturo viens vaards - magic. | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41367
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
2006-09-13 00:16, Bimmer rakstīja:
Bet tas viss ir vēl sīkums. Man ir lielāka problēma - kad izslēdzu dzinēju, degvielas tvertnes datčiks paziņo, ka bākā ir 0 Kad pirmo reizi šito pamanīju, lecu ārā no auto un skatījos, vai zem tā nav momentā izlijusi degviela. Bet ne kā, laikam paspēja izgarot. Domāju, ka varbūt bākā vēl palicis vismaz tik, lai var aizbraukt līdz DUS. Iedarbinu motoru, bet datčiks rāda, ka degvielas ir tikpat daudz, cik mirklī, kad motoru izslēdzu Uzreiz atviegloti nopūtos
Bet jautājums paliek atklāts - kur palika degviela, kamēr biju izslēdzis dzinēju, un no kurienes tādā pašā daudzumā tā atgriezās, kad motoru atkal iedarbināju!?
<font size=1>[ This message was edited by: Bimmer on 2006-09-13 00:17 ]</font>
neesmu ieveerojis par degvielu, buus jaapaskataas
Bet k-kas liidziigs ir ar temp. raadiitaaju, it kaa viss normaali, iedarbinu, silst, viss kaartiibaa, kad izsleedzu aizdedzi, motors momentaa atdziest, tad atkal uzsilst pie iesleeghsanas, varbuut kveelsveces beigtas un k-ko tur chakaree?
Visaadaa gadiijumaa, kad ilgaak pastaav, viss saakas no jauna, atkal silst...nezinu ko dariit | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Man stāstīja iz dzīves.
Viena meitene izdomāja pilnīgā nopietnībā un paziņoja to pārējiem: Ja apakaļgaitā braucot, spidometrs rāda nulli, bet tu reāli brauc ātrāk par nulli - tad jau bendzīns netērējas un vajadzētu braukt atpakaļgaitā visu laiku
shubi dubi..[ This message was edited by: Staris on 2006-09-13 01:22 ] | Offline | | |
gapp | | Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
| nu i pisec topics | Offline | | |
A.R.S. | | Kopš: 26. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 787
Braucu ar:
| Vecs un labs topiks, gluži kā vakara pasaciņa | Offline | | |
Black | | Kopš: 27. Mar 2003
Ziņojumi: 1787
Braucu ar: 1
|
13 Sep 2006, 01:21:00 Staris rakstīja:
Man stāstīja iz dzīves.
Viena meitene izdomāja pilnīgā nopietnībā un paziņoja to pārējiem: Ja apakaļgaitā braucot, spidometrs rāda nulli, bet tu reāli brauc ātrāk par nulli - tad jau bendzīns netērējas un vajadzētu braukt atpakaļgaitā visu laiku
shubi dubi..<font size=1>[ This message was edited by: Staris on 2006-09-13 01:22 ]</font>
benziinam pat vajadzeetu naakt klaat | Offline | | |
|
Asais | | Kopš: 02. Feb 2003
Ziņojumi: 1053
Braucu ar:
| Vēl var pamēģināt nogriezt degvielas padevi, bet vairāk padot gaisu motoram, tad arī uzreiz patēriņš mazāks.... | Offline | | |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10311
Braucu ar: rokām uz stūres
| uz e39 arī labs ...
man te bij FUEL INJECT. SYSTEM kļūda, ko nodzēst varēja kaut vai gaitā uz šosejas izslēdzot/ieslēdzot aizdedzi.
Vot i kad izslēdz aizdedzi, tad visi pulksteņi panelii rāda 0
Pēc tam kad piešķil - gandrīz visi pulksteņu rāda aktuālos rādījumus - izņemot spidometru.
Piemēram, brauc uz 140 - izdari šo te off-->On operāciju - spido rāda 50 km/h un lēni kāpj
un tad kaut kur no 90 - 140 vnk nenormāli strauji uzlec ...
vajadzētu iefilmēt un ielikt laifā lai "spečuki" pabrīnās par uzrāvienu
(vienīgi tacho nedrīkst iefilmēt - tas gan nemaina rādījumus ) | Offline | | |
KD | | Kopš: 08. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 821
Braucu ar:
| Tādā ziņā viss ok, bet ja borta kompis rāda cik tev atlicis nobraukt ar esošo ātrumu un esošo degvielas daudzumu, tad nah degvielas strelka nevar stāvēt daudz maz normāli?
Visu laiku ar tādām kā sirdsāpēm jādzīvo... Te tev 60l, tad pēc 10min sastrēgumā jau 40l.. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|