Online
Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E30 pusasis. Kā mainīt?
Autors | Ziņojums |
Gink-Link | | Kopš: 02. Apr 2006
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
| Vai kaads ir mainiijis pusasis e30ajam? Varbuut juuus vareetu pastastiit kaa tas pareizi ir jaadara? | Offline | | |
security | | Kopš: 15. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3448
Braucu ar: canam xmr
| Jauns topics
Domājams ja pats nemāki tad ir servisi kur to dara Un nav nemaz tik dārgi
----------------- Осторожно,мысль - материальна!
***
™ ®
| Offline | | |
Gink-Link | | Kopš: 02. Apr 2006
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
| nezinu, man ir 320i, 85.g. (ar trumuliem) - un nevaru atrast es taas citas 6 skruuves ( pie reduktora var viegli atskruveet), bet kaa pie ritenja nezinu!!! | Offline | | |
ww | | Kopš: 29. Apr 2003
Ziņojumi: 1057
Braucu ar:
| Nav bijis trumuļnieks, bet domāju, noņemot trumuli, vajadzētu parādīties lielam uzgrieznim. to vajag dabūt vaļā, tad pusass izvelkas laukā. | Offline | | |
Gink-Link | | Kopš: 02. Apr 2006
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
| PALDIES PAR PALIIDZIIBU!!! | Offline | | |
ghost | | Kopš: 25. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 569
Braucu ar: sēdinātiem diskiem
|
2006-07-27 17:20, riddler rakstīja:
2006-07-27 16:27, security rakstīja:
Jauns topics
Domājams ja pats nemāki tad ir servisi kur to dara Un nav nemaz tik dārgi
nu bljin gruuti daraams tas ir palien zem mashiinas pie reduktora ir seshas skruuves vienai pusasij un seshas otrai, vajag tev shestjigrannjiku parauj valjaa vinjas un tad no ritenju puses ir veel 6 katrai pusasij kopaa 24 skruuves, parasti vinjas valjaa naak labi, bet biezhi ir probleema ka taas skruuvju galvas apraujas, bet ja vinjas ir normaalas probleemaam nevaidzeetu buut
| Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Vajag seškanti uz 8mm, lai var astrūvēt pusasis no reduktora, vajag arī fleksi, jo tur parasti viss apraujās un skrūves jāgriež nost Tad vēl vajag autogēnu, lai var atskrūvēt uzgriezni, kurš ir pie rata/gulņa(30,32,34mm īsti neatceros). Cik esmu mēģinājis, tad ar fizisku spēku un 1,5metrīgi trubu nekas nav izdevies, vajag sildīt un pēc tam likt atpakaļ uz līmi. Vajag arī iegādāties jaunus sproestgredzenus, lai pēc tam to lielo uzgriezni varētu nokontrēt.
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| lai atskrūvētu tos iekšējos seškanšus vispirms vajadzīgs labs instruments, rūpīgi jāiztīra seškanša sēža, lai kvalitatīvo instrumentu varētu iebāzt līdz galam sēžā, pimrs skrūvēšanas vajag padauzīt ar āmuru pa tām skrūvēm, lai skrūve "pamostās". un tad vēl vajag kaut kādu pararinājumu, ko uzbāzt uz seškanša atslēgas tādējādi pagarinot plecu.
savam e21 dabūju bez problēmām vaļā. Lai gan kule drusku iesvīda
vispār šis process ir jāveic divatā. Viens sēž bedrē ar visiem instrumentiem. otrs stumda mašīnu turpu šurpu, lai var piekļūt pie skrūvēm un arī pietur bremzes, tad kad tiek skrūvēta vaļā skrūve.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
|
sejejs | | Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
| Tagad klausaties mani.
Lai to paveiktu, vajag iet un darīt un mazāk dirst!
Un topiku dzēst! | Offline | | |
sejejs | | Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
| 100 cilvēku MP toč būtu bez darba! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|