Online
Pašreiz BMWPower skatās 44 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M5 E34 [uztureeshana utt.]
Autors | Ziņojums |
PATRIOTS | | Kopš: 20. Nov 2005
No: Daugavpils
Ziņojumi: 638
Braucu ar: BMW X5 un e30 cabrio
| ir doma iegadaties bmw m5 ar e34 virsbuvi,tapec gribu uzzinat vairak par 6o auto.piekare atskiras sim modelim no parasata e34 un ka ir ar detalu cenam daudz dargakas vai ne?ja kadam ir m5 padalieties pieredze. | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163863
Braucu ar: E95
| zzips, se7en, pulja, martini
-----------------
| Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13657
Braucu ar: 21/43
| Labu M5 zem 5000EUR buus pagruuti atrast. | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163863
Braucu ar: E95
| ne labu. leetu
-----------------
| Offline | | |
PATRIOTS | | Kopš: 20. Nov 2005
No: Daugavpils
Ziņojumi: 638
Braucu ar: BMW X5 un e30 cabrio
| nu ja vari tad atsuti man uz pm vina numuru.es vel kadas 2 nedelas busu arzemes.velak saksu jau nopietni meklet.tapec jau ari saku intereseties. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Uzdod konkrētus jautājumus, tad saņemsi arī konkrētas atbildes!
Šitie jautājumi parastie - kā ar hadeni, motoru, biežākais šaizes nav nopietni | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| oi bļā, kā es te varētu stāstīt un stāstīt... | Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13657
Braucu ar: 21/43
|
2006-07-05 21:07, dzumandzi rakstīja:
oi bļā, kā es te varētu stāstīt un stāstīt...
Tu taapat cauraam dienaam gurkjojies, taaka raksti vien augshaa | Offline | | |
|
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| paga, apēdīšu siļķīti un izdzeršu iesākto aliņu. un tad.. | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163863
Braucu ar: E95
| vo vo aiziet, vel se7ens var pateikt kauko
-----------------
| Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
2006-07-05 21:09, SteelRat rakstīja:
vo vo aiziet, vel se7ens var pateikt kauko
domāju ka VĒL ko citu izņemot "kā verās" utt nevar. Viņam viss vēl priekšā. | Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13657
Braucu ar: 21/43
| Uzreiz sarunaajam, ka bez Offtopic un liekiem postiem. Par E39 M5 izveersaas sakariiga diskusija, uz kuru varees "paaradreseeet" lielu lielaako dalju no naakamajiem jautaajumiem par to auto, shii vareetu buut taada pati. | Offline | | |
Cumpars | | Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6986
Braucu ar: KK-555
| Njā man arī īnteresētu šis topiks....kas mainijās 3,6 un 3,8 modeļiem vēl izņemot motoru...laikam bremzes ar savādākas bij no kaukāda tur gada ne kas vēl?
Kā izpaudās tā Nirburgring (vai kāviņutur) pakete? Džumandži ex M5 skaitijās tāda via viņš vienkārši bij neparasti pilns? | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| http://www.google.com/search?q=gribu+zinaat+visu+par+M5+[ This message was edited by: edzulis on 2006-07-05 21:23 ] | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| karoče:
1. skaties no kā, un kur tu to auto pērc. protams tikai Vācijā. Vislabākais dienvidrietumos.
2. Ja esi turīgs cilvēks ( kāds droši vien arī esi, ja jau ņem tādu drapaku ) - ņem ar Nurburgring fahrwerk opciju, bet rēķinies ka amīts šodien maksā apmeram 1000 EUR. Ja tajā mašīnā nevēlies baigi ielikties uz babkām, ņem bez tās opcijas. Es personīgi nezinu nevienu (izņemot sevi) kam tā sistēma šeit LV reāli vēl darbojās. Tā ir adaptīvā piekare, kurai ir 2 režīmi (citāks mīkstāks). Tā darbojas vienā hidrauliskajā sistēmā ar automātiski regulējošos stūres pastiprinātāju. Ņem vērā, ka, ja kaukur būs kāda sūce sistēmā - būs dirsā visam. Sistēma vadās atkarībā no ceļa seguma, ātruma, centrbēdzes paātrinājuma, stūres stāvokļa. Regulē cietību, stūres pastiprinātāja cietību, sānsveri (!) līkumos.
3. Neskaties uz spoguļiem, spoileriem, pavarotņikiem u.c. huiņām. Skaties tikai uz noskrējienu. Ideāli būtu 1 hand, bet nezinu vai tas ir reāli. Prasi auto apkopes vēsturi.
4. Dzinējs - praktiski mūžīgs. Ir iespējams bliezt iekšā n-tos virzuļu remkomplektus. Nav nekādas gilzas, čuguna bloks. Var virpot. Jaucamā galva. Tai ir īpaši jāseko līdzi. Nedrīkst braukt ne1 km, ja ir aizdomas, ka var izpūst galvas blīvi, kas ir ļoti bieži sastopama huiņa uz šo dzinēju. Vārsti maksā aptuveni 100 Ls/gab. Ar vadīklām ir labāk. Var prisposobiķ no daudzām sērijas mašīnām. Nekādā gadījumā nedrīkst kautko sēdināt un tamlīdzīgi. Pēc BMW datiem - ja attālums no sadales vārpstas centra līdz kloķvārpstas centram samazinās par 0,6 mm, šādu agregātu darbināt nedrīkst. Ļoti izturīgas sadales vārpstas. Fantastiski.
5. Hadene - plaukti un bukses - BMW 540.
6. Bremzes - mežonīgs efekts ir no pareizi iefrēzētām fāzēm diskā. Bet tikai pareizi. Klučus rij nemērā, bet stājās ideāli. Ar original - kā vienmēr - nestājās.
7. 3,6 vs 3,8 vs 3,8 EVO
3,6 - 315 zs. Daudz gausāks un miegains pie maziem apgriezieniem. Bet citādi tehnoloģija gandrīz vienāda izņemot Vanosu.
3,8 - 340 zs. + nāk kā opcija iespējama - Nurburgring fahrwerk.
3,8 EVO - 6 parnesumu kārba, kas dod reālu efektu. Jaunas, lielākas un daudz neizturīgākas bremzes (suporti, diski, kluči). Maksā ļoti dārgi. Pēc sastāva ir līdzīgs sakausējums kā uz E39 M5 (divkomponentu), tapēc arī tik uzmanīgi tās jālieto. Tendence vērpties diskam. Jēga no tām bremzēm maza. [ This message was edited by: dzumandzi on 2006-07-05 21:29 ] | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| no ritošās daļas gandrīz nekas vairāk. | Offline | | |
|
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13657
Braucu ar: 21/43
| Neaizmirsti par transmisiju, sajuugu, ko Tu man staastiiji. Tiesa, ir ljoti liela atshkjiriiba, vai aizbrauc pie diilera un pasuuta jaunu EM PIECI kaarbu, vai arii apskataas saliidzina kodu attieciigi (c) Jagr. | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| nu jā, tur to ātrumkārbu un sajūgu varēja pielagot no BMW 535. tas gan tiesa. | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20393
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Shaadi pielaagojot, tas joprojaam paliek M5 ?
Vai taa kaarba tieshaam tik identiska arii zarnaas ?
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| nu nē nē, der korpuss un šlices. Tas nozīmē, ka būs kāds, kas noteikti to izdarīs tas vienkārši ir iespējams. Tapēc jau rekomendēju auto pirkt Vācijā | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|