Online
Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E30 M10 lufte kārbā vai reduktorā...
Autors | Ziņojums |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Respektīvi - uz ava veida retaurāciju biju noņēmis E30 reduktoru - ar rokām kustinot flančus tipo nemanu luftes utt, arī kārba itkā ok, bet kaut kāds gultnis tur ir kaput.
vai tiešām M10 nemotors spēj novest līdz gaudošanai kārbu un/vai reduktoru
ja kads pārdod reduktoru un kārbu, kā arī citas detaļas no E30 316/318, dodiet ziņu [ This message was edited by: Modricimus on 2007-11-05 14:04 ] | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6746
Braucu ar: E34
| Ir viegli gaudojošs bet stāv uz mašīnas.
Nopirku tādu, vairāk kā 100K esmu nobraucis.
Kautkā par to nesatraucos. | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| tiešām M10 1.8k motoram reduktora pārnesumu attiecība ir 3.64:1 | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
2006-06-05 20:28, Modricimus rakstīja:
tiešām M10 1.8k motoram reduktora pārnesumu attiecība ir 3.64:1
Aha un 3.91 ariidzen! | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2006-06-05 20:28, Modricimus rakstīja:
tiešām M10 1.8k motoram reduktora pārnesumu attiecība ir 3.64:1
a par ko ir izbriins?
un lufti biezhi vien ar roku noteikt nevar, vajag normaalu slodziiti uzlikt lai reaali atklaatu lufti. neenu biezhi vien nemaz nevajag
bet nocheko pusasis, mosh taas pie vainas..
P.S.
ja galu galaa mainiisi diferi tad es to beigto no tevis atpeerku. | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| ir reāli iegādāties vēl labu reduktoru??
vnk es te pamīšus ar visādām mašīnām vizinos, un secināju, ka tā lufte ir psc
visas aizmugures bukses nomainītas....
P.S. reduktors pie zemiem ātrumiem gaudo... | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| ir ienākusies infa par reduktoriem, kuri ir uz andeli!
interesē, kā var noteikt - ir ok, vai nav tas reduktors - tobiš neuzliekot uz auto. | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2006-06-05 20:51, Modricimus rakstīja:
ir ienākusies infa par reduktoriem, kuri ir uz andeli!
interesē, kā var noteikt - ir ok, vai nav tas reduktors - tobiš neuzliekot uz auto.
tas ir baigais guessworks, var noteikt tikai vai nav galiigs meesls, bet to vai gaudos vai nee var noteikt tikai uzliekot un pabraucot.
| Offline | | |
|
yanjux | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
| jau kaadu laiku apakalj teicu ka ir visas detalas no E30 87.gada...
vajadzeetu dereet... | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| es jau te tiem, kam ir E30 detaļas, PM saspamoju
[ This message was edited by: Modricimus on 2007-11-05 14:06 ] | Offline | | |
Agritis | | Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2092
Braucu ar: Astra ST
| Nupat aplasīju vienu 518i ar M10 motoru, imho motoram uz kārbai vajadzētu būt = e30. Ja interesē, PM, iedošu koordinates | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Tāks, vai esošajam reduktoram lufti nevar kaut kā samazināt?? tb ar tām šaibām zem flanšiem, kur nāk ārā pusasis | Offline | | |
ELL | | Kopš: 07. Apr 2004
No: Baloži
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: VW T3
|
2006-06-06 08:50, Modricimus rakstīja:
Tāks, vai esošajam reduktoram lufti nevar kaut kā samazināt?? tb ar tām šaibām zem flanšiem, kur nāk ārā pusasis
Ja intresee. ir viens,nagaudoja, staacveeja virsuu 325 ! | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2006-06-06 10:29, ELL rakstīja:
2006-06-06 08:50, Modricimus rakstīja:
Tāks, vai esošajam reduktoram lufti nevar kaut kā samazināt?? tb ar tām šaibām zem flanšiem, kur nāk ārā pusasis
Ja intresee. ir viens,nagaudoja, staacveeja virsuu 325 !
tur jau vairs nebuus 3.64 | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| tas gan | Offline | | |
ZigS | | Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
| man vareetu buut ka ir arii 3.46 = veel ekonomiskaaks!
starpiibu pateerinjaa juut, jo pats pirms tam ar taadu braucu un tagad ir 3.64 | Offline | | |
|
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| Itka ir reduktors - 35Ls, no M10 316-318 | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
2006-06-05 20:40, bmwaddict rakstīja:
2006-06-05 20:28, Modricimus rakstīja:
tiešām M10 1.8k motoram reduktora pārnesumu attiecība ir 3.64:1
a par ko ir izbriins?
un lufti biezhi vien ar roku noteikt nevar, vajag normaalu slodziiti uzlikt lai reaali atklaatu lufti. neenu biezhi vien nemaz nevajag
bet nocheko pusasis, mosh taas pie vainas..
P.S.
ja galu galaa mainiisi diferi tad es to beigto no tevis atpeerku.
respektīvi, nupat iepirku reduktoru no 95 gada compact 318is, pārnesumu cipars nezināms vēl. rīt nomazgāšu, centīšos aizvest uz smilšu strūklu (A/S Jauda) un likt virsū.
tad atliek vien cerēt, ka lufte ja arī būs, tad būs mazāka, bet kas būs pie 100 km/h - līdzšinējo 2500 rpm vietā
vai nu 3000rpm, vai arī kā dīzelim 2000 | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| ja viss būs oki, veco likšu uz andeli. Tas ir atpiderasīts kārtīgi, nokrāsots ar epoxīda gruntīm un krāsu. arī bukse ir nomainīta jauna pagājušā gada augustā
cena... jāskatās | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| karoče - redukktors no 318 is 95 gada nav 1:1 ar 316 M10 85. gada
1) flanči savādāki;
2) pārnesumu attiecība
a) 316 ir 3.64:1 (40:11 zobi)
b) 318is ir 3.46:1 (38:11 zobi)
būtībā jau jāpaeksperimentē, kā atsauksies uz degvielas patēriņu
jautājums ir tāds - tā kā jaunā reduktora flanči ir īsāki - kopējā starpība kopā ar reduktoru ir 28cm - 26.5cm = 15 mm
pusasu( tikai stieņa) garumi ir 486mm un diametrs 26mm.
vai nevar pusasis apraut, ja tagad flanči ir īsāki | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|