Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 234 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Benzīna sūknis

AutorsZiņojums
Kasparis
16. May 2006, 23:43 #1

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

vai ir iespeejams, ka 2.5i nepilda pieklaajiigi savu darbu deelj taa, ka bendzas suuknis ir no 320i? tjipa tur pa 0,5 bar atshkjiras spiediens... smidzinaataaji tak 320 un 325 vienaadi?
Offline
Kasparis
17. May 2006, 07:44 #2

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

eu, nu man tak tikai juusu domas interesee...
Offline
Instigater
17. May 2006, 08:38 #3

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

A tu kefiiru caur salminju arii vari dzert?
Offline
Puce
17. May 2006, 08:53 #4

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Tas, ka sūknis no 2L man domāt, ka neko neietekmē.
Sprauslas atšķiras. 2.5L tās ir gaiši zilas un ar lielāku ražību.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
uksits
17. May 2006, 08:55 #5

Kopš: 23. Jan 2006

No: Zilupe

Ziņojumi: 17701

Braucu ar: V8 diesel


2006-05-17 07:44, Kasparis rakstīja:
eu, nu man tak tikai juusu domas interesee...

uzzini , kas tiem sukniem atskiras , vai ir vienadi spiedien un tt
Offline
zzips
17. May 2006, 08:58 #6

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Neietekmee. Drizaak suuknis finita. man ir suuknis ja vajag PM.

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Puce
17. May 2006, 08:58 #7

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Spiedienu regulē spiediena regulators, kas stāv uz degvielas sliedes. kaut kādi 3 bāru regulators tur bija. A sūknis atbild par to vai tas var sapumpēt pietiekami daudz degvielas, lai nodrošinātu tās padevi caur sprauslām.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
JZ
17. May 2006, 09:15 #8

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

2.0 motoram ir 2.5atm degvielas spiediena regulators(belnais bumbulis virs termostata korpusa ar vienu tievu un vienu resnaaku pienaakoshaam trubaam), 2.5l motoram ir 3.0atm spiediena regulators, tas, starp citu, uz vinjiem virsuu ir rakstiits (ja nav noberzies nost)
Offline
Kasparis
17. May 2006, 21:26 #9

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

nu bet tjip autodataa rakstiits, ka 2,5i ir 3bar un 2.0i ir 2,5bar spiediens, ko dod suuknis.... bet nu no jums te chutj pretrunas... jaapiemugjii mosh barometrs un japameera, pamainot suuknjus? aa, un veel, nav jau kaukaa dzirdeets, ka mainiitu suukni lai motors varaak sanjem zupu, parasti visi ar sprauslaam aizraujas...
Offline
Puce
18. May 2006, 08:21 #10

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

ieskatoties katalōgā man uzrāda, ka šis pac sūknis tiek izmantots jau no BMW 2500 laikiem, līdz pat m20 un m30 ražošanas beigām. Ieskaitot e23 745. No visa modeļu klāsta sarakstā neredzu e21 (droši vien dēļ tā, ka šprice tur bija mehāniskā), no e12 ir tikai 528. Sarakstā redzu arī m40b18, S14B23.
Šī infa gan parādās pie aftermarket ražotāja specenes, kur var redzēt, ka vēl ļoti daudziem auto (automarkām) nāk šis pac sūknis.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Kasparis
19. May 2006, 00:39 #11

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

nu tad izaak, ka suuknis ir psec... citu variantu nav, tika nomainiits motors + kompis un visi pribamabasi, bet motora uzvediiba identiska ... ticami?
nav laika piekjerties, 2 lieki suuknji rezervee.... ja nu vieniigi filtrs galiigi aizdrisc ciet.. (tikko iedomaajos)
Offline
bmwaddict
19. May 2006, 00:45 #12

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2006-05-19 00:39, Kasparis rakstīja:
nu tad izaak, ka suuknis ir psec... citu variantu nav, tika nomainiits motors + kompis un visi pribamabasi, bet motora uzvediiba identiska ... ticami?
..

par kaadu tieshi uzvediibu tu runaa? taa arii nesapratu kas tur nav kaa vajag, tikai pateici ka nepilda savu pienaakumu pietiekoshi labi..
ja vienk gljuko degvielas padeve un pats suuknis ir pietiekoshi kluss tad mosh nomaini to sietinju tam galaa? tam iekshaa ir taads raamiitis iebaazts kas neljauj suuknim sietinju piesuukt lai tas neaizdambeejas.. nu un to raamiiti gadaas ka salauzh ja baaka dabuun sitienu nu apakshas..
[ This message was edited by: bmwaddict on 2006-05-19 00:47 ]
Offline
Kasparis
19. May 2006, 01:00 #13

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

briizhiem iet uz lieliem, uz maziem pa visu varu slaapst nost... staavot vislaik jaagaazee, un ta bija ar veco un tagad ar jauno tas pats... neuznjem normaali apgriezienus, raustas.... viss tika samainiits, bet ne jau degvielas padeve...
Offline
bmwaddict
19. May 2006, 01:06 #14

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

nu jaa vareetu buut degvielas spiediena truukums. bet tachu degvielas filtru tak jau nomainiji? veel es saku ir veerts nochekot vai tas suuknis vienk nepiesuucaas pie baakas griidas vai kautkas taads jo vareetu buut arii ka tas nevar pietiekoshi briivi iesuukt to degvielu..
Offline
Kasparis
19. May 2006, 01:26 #15

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

benziina suuknis jau nav baakaa, bet pie kreisaa pakaljas ritenja (e30),a baakaa taa huinja... nu, iespeejams... par filtru biju piemirsis.. buus laiks paarkjidaasim, pagaidaam tiek apkopota informaacija
Offline
bmwaddict
19. May 2006, 01:28 #16

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

oi.. es toch par E36 padomaaju. bet E30 gadiijumaa vispaar viss ir elementaari - droshi ka beigts ir mazais priekshsuukniitis kas baakaa. Check it out and report your success
Offline
GirtzB
22. Jun 2006, 15:17 #17

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22094

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Tāks ceļam augšā šo tēmu.
šodien notikās kāzuss, e36 noslāpa un vairs nebija piedabūjams normāli rūkt, noslāpa gaitā, tātad jautājums:
Degvielas sūknis? Vai filtrs? Vai aiz... filtrs spēj tik totāli nobeigt benzīna padevi?
tālāk kādā veidā sūknis var piesūkties bākai - jautājums bmwaddict?

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Puce
22. Jun 2006, 15:23 #18

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Norauj nost degvielas šļauku pa kuru tiek pencīns uz fuel sliedi padots. ieliec to teiksim plastmasas pudelē un pazāģē. tad ja degviela tek, tad sūkis ir ok un nav aizsērējusies sistēma.

a moš tev kaut kāds kloķenes devējs ir čau.. tipa nedod signālu, ka motors strādā...

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
GirtzB
22. Jun 2006, 15:35 #19

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22094

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

kloķenes sensors tā vienkārši var pateikt čau beziemeslā? laikam jau var gan.


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
sejejs
22. Jun 2006, 21:42 #20

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Domāju,ka tā ir elektrības-dačika vaina! Degvielas padeve tik strauji nevar izbeigties mehānisku iemeslu dēļ 99%!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo