Online

Pašreiz BMWPower skatās 234 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: E30 dzinēja maiņa no 2.0 uz 2.5

AutorsZiņojums
Kasparis
12. May 2006, 16:30 #1

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

e30 tika pārlikts motors no 2.0 uz 2.5, atstaats vecais 2.0 kompis ,liekas, le-jetronic, kaadu briidi daudz maz o.k., bet tagad tika ieliks jau naakamais 2,5 ar motronic sprici, un kak to gribas arii to motronic kompi piesleegt, shtekeris neder, protams... ko DARIIT??? mekleet rokaa visu vadu kushkji un cik "iizii" to var paarmainiit, vai kas vai kaa??? nu vismaz domu liimenii, ja nav bijusi dariishana...
Offline
Kasparis
12. May 2006, 16:42 #2

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

kaarbu naacaas atstaat no ieprieksheejaa motora, jo kardaans bi pa garu prieksh taas, kas naaca kopaa ar jauno motoru... znachit vadu bunte jaameklee rokaa... kas pa dme n kadi tieshi sensori?
Offline
DoubleD
12. May 2006, 17:44 #3

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

esmu redzeejis... nav biezha paradiiba gan...

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
ghost
12. May 2006, 17:46 #4

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem

Man ir Prosta kaarbai ir 2 caurumi saana kur vieta deveejiem
Offline
Wicked
12. May 2006, 17:47 #5

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

1 jaut. Kam tas nahuj vajadziigs?

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
ghost
12. May 2006, 17:49 #6

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem

Ja tu domaa par to kaarbu - Kaa man reiz Kaspich teica Viens lasa RPM, otrs nolasa 0 punktu sprauslu sinhronizaacijai. Kaut kaa taa laikam
Offline
ww
12. May 2006, 19:26 #7

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:


2006-05-12 17:47, Wicked rakstīja:
1 jaut. Kam tas nahuj vajadziigs?

Kas nu kuru uzbudina
PS Kaspič: labs paraksts
Offline
Kasparis
13. May 2006, 00:40 #8

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

ne jau nu kaarbaa taa probleema... karoche griezhos pie elektrikjiem...
Offline
BigArchi
13. May 2006, 13:42 #9

Kopš: 17. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4169

Braucu ar: dA Power

Labs secinājums

-----------------
Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē!
Offline
metall_ivars
30. May 2006, 02:10 #10

Kopš: 26. May 2006

Ziņojumi: 47

Braucu ar: 525i e34

a ko par visu sito motoru mainu saka tehniskas apskates darbinieki?
Offline
JZ
30. May 2006, 09:05 #11

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

IMO vieglaak ir samekleet motora elektriibu no motronic 1.3 ar 1 deveeju priekshaa, deveeja kronshteinu un shkjiivi nekaa mainiit kaarbu


2006-05-12 16:45, Kaspich rakstīja:

2006-05-12 16:42, Kasparis rakstīja:
kaarbu naacaas atstaat no ieprieksheejaa motora, jo kardaans bi pa garu prieksh taas, kas naaca kopaa ar jauno motoru... znachit vadu bunte jaameklee rokaa... kas pa dme n kadi tieshi sensori?

ja 2.5 ir versija ar 2 klokjvaarpstas sensoriem kaarbaa (nevis bloka priekspusee), kaarba buus jaamaina. griezies pie elektrikjiem, gari jaaraksta..
Offline
mareks327
28. Jul 2006, 21:16 #12

Kopš: 09. Jun 2005

Ziņojumi: 6

Braucu ar: 88"bmw320

!
Offline
mareks327
28. Jul 2006, 21:19 #13

Kopš: 09. Jun 2005

Ziņojumi: 6

Braucu ar: 88"bmw320

es ieliku 25e apaksu un 20 galvu. karbu partaisiju sajugs jauns. un vel visadi sikumi! iet lopa
Offline
DoubleD
29. Jul 2006, 10:33 #14

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

un ko mums tagad darīt?
baidīties?

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
RM1
29. Jul 2006, 11:15 #15

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Ar 2.0 galvu būs pa īsu

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Instigater
29. Jul 2006, 12:16 #16

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Ar prosta 2.0 galvu vinjsh veel neiet lopaa, toties ar 76 bendzju gan varees braukt.
Offline
kasio
29. Jul 2006, 12:18 #17

Kopš: 29. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps


2006-07-29 12:16, Instigater rakstīja:
Ar prosta 2.0 galvu vinjsh veel neiet lopaa, toties ar 76 bendzju gan varees braukt.
vai tad vel 76 kaut kur pardodas, man liekas tagad jau mazaku par 80 neatradisi
Offline
Dullais
29. Jul 2006, 12:53 #18

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528

tad jau labāk sistēmu uz gāzi un būs kudi lētak
Offline
JZ
29. Jul 2006, 13:13 #19

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tieshi otraadi ir ar taam galvaam, 2.0 galva ir "plakanaa", ar to sanaak mazaaka sadegshanas kamera, liidz ar to augstaaka gjeometriskaa kompresija dzineejam, tas noziimee ka spiediens cilindraa buus augstaaks un teoreetiski tas prasa augstaaka oktaanskaitlja degvielu

ar 76to vareetu braukt pie nosaciijuma ka tur ir pa kaadu milimetru izdilusi sadalene un veel vaarstiem puush garaam

bet tas variants ar 2.7 apakshu un 2.0 galvu ir labs tad, ja vajag lielu griezes momentu "apakshaa", taadeelj arii rodas tas iespaids, ka baigi iet, iisteniibaa tur vienkaarshi ir paardesmit Nm klaat videejos apgriezienos bet "augsha" ir stipri vaajaaka kaa parastam 2.5i[ This message was edited by: JZ on 2006-07-29 13:19 ]
Offline
janeks7
29. Jul 2006, 14:35 #20

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:

Uz 2.7 bloka jāliek 2.5 galva un tad jau var teikt ka auto iet.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo