Online
Pašreiz BMWPower skatās 234 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E30 dzinēja maiņa no 2.0 uz 2.5
Autors | Ziņojums |
Kasparis | | Kopš: 20. Jun 2005
No: Liepāja
Ziņojumi: 1573
Braucu ar: Franču autobūves šedevru
| e30 tika pārlikts motors no 2.0 uz 2.5, atstaats vecais 2.0 kompis ,liekas, le-jetronic, kaadu briidi daudz maz o.k., bet tagad tika ieliks jau naakamais 2,5 ar motronic sprici, un kak to gribas arii to motronic kompi piesleegt, shtekeris neder, protams... ko DARIIT??? mekleet rokaa visu vadu kushkji un cik "iizii" to var paarmainiit, vai kas vai kaa??? nu vismaz domu liimenii, ja nav bijusi dariishana... | Offline | | |
Kasparis | | Kopš: 20. Jun 2005
No: Liepāja
Ziņojumi: 1573
Braucu ar: Franču autobūves šedevru
| kaarbu naacaas atstaat no ieprieksheejaa motora, jo kardaans bi pa garu prieksh taas, kas naaca kopaa ar jauno motoru... znachit vadu bunte jaameklee rokaa... kas pa dme n kadi tieshi sensori? | Offline | | |
DoubleD | | Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
| esmu redzeejis... nav biezha paradiiba gan...
----------------- раз пошла такая пьянка ... | Offline | | |
ghost | | Kopš: 25. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 569
Braucu ar: sēdinātiem diskiem
| Man ir Prosta kaarbai ir 2 caurumi saana kur vieta deveejiem | Offline | | |
Wicked | | Kopš: 21. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 14869
Braucu ar: Z3/TeslaM3
| 1 jaut. Kam tas nahuj vajadziigs?
----------------- www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv | Offline | | |
ghost | | Kopš: 25. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 569
Braucu ar: sēdinātiem diskiem
| Ja tu domaa par to kaarbu - Kaa man reiz Kaspich teica Viens lasa RPM, otrs nolasa 0 punktu sprauslu sinhronizaacijai. Kaut kaa taa laikam | Offline | | |
ww | | Kopš: 29. Apr 2003
Ziņojumi: 1057
Braucu ar:
|
2006-05-12 17:47, Wicked rakstīja:
1 jaut. Kam tas nahuj vajadziigs?
Kas nu kuru uzbudina
PS Kaspič: labs paraksts | Offline | | |
Kasparis | | Kopš: 20. Jun 2005
No: Liepāja
Ziņojumi: 1573
Braucu ar: Franču autobūves šedevru
| ne jau nu kaarbaa taa probleema... karoche griezhos pie elektrikjiem... | Offline | | |
|
BigArchi | | Kopš: 17. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4169
Braucu ar: dA Power
| Labs secinājums
----------------- Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē! | Offline | | |
metall_ivars | | Kopš: 26. May 2006
Ziņojumi: 47
Braucu ar: 525i e34
| a ko par visu sito motoru mainu saka tehniskas apskates darbinieki? | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| IMO vieglaak ir samekleet motora elektriibu no motronic 1.3 ar 1 deveeju priekshaa, deveeja kronshteinu un shkjiivi nekaa mainiit kaarbu
2006-05-12 16:45, Kaspich rakstīja:
2006-05-12 16:42, Kasparis rakstīja:
kaarbu naacaas atstaat no ieprieksheejaa motora, jo kardaans bi pa garu prieksh taas, kas naaca kopaa ar jauno motoru... znachit vadu bunte jaameklee rokaa... kas pa dme n kadi tieshi sensori?
ja 2.5 ir versija ar 2 klokjvaarpstas sensoriem kaarbaa (nevis bloka priekspusee), kaarba buus jaamaina. griezies pie elektrikjiem, gari jaaraksta..
| Offline | | |
mareks327 | | Kopš: 09. Jun 2005
Ziņojumi: 6
Braucu ar: 88"bmw320
| ! | Offline | | |
mareks327 | | Kopš: 09. Jun 2005
Ziņojumi: 6
Braucu ar: 88"bmw320
| es ieliku 25e apaksu un 20 galvu. karbu partaisiju sajugs jauns. un vel visadi sikumi! iet lopa
| Offline | | |
DoubleD | | Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
| un ko mums tagad darīt?
baidīties?
----------------- раз пошла такая пьянка ... | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Ar 2.0 galvu būs pa īsu
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Ar prosta 2.0 galvu vinjsh veel neiet lopaa, toties ar 76 bendzju gan varees braukt. | Offline | | |
|
kasio | | Kopš: 29. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1820
Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps
|
2006-07-29 12:16, Instigater rakstīja:
Ar prosta 2.0 galvu vinjsh veel neiet lopaa, toties ar 76 bendzju gan varees braukt.
vai tad vel 76 kaut kur pardodas, man liekas tagad jau mazaku par 80 neatradisi | Offline | | |
Dullais | | Kopš: 31. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1233
Braucu ar: E12 525, 528
| tad jau labāk sistēmu uz gāzi un būs kudi lētak | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| tieshi otraadi ir ar taam galvaam, 2.0 galva ir "plakanaa", ar to sanaak mazaaka sadegshanas kamera, liidz ar to augstaaka gjeometriskaa kompresija dzineejam, tas noziimee ka spiediens cilindraa buus augstaaks un teoreetiski tas prasa augstaaka oktaanskaitlja degvielu
ar 76to vareetu braukt pie nosaciijuma ka tur ir pa kaadu milimetru izdilusi sadalene un veel vaarstiem puush garaam
bet tas variants ar 2.7 apakshu un 2.0 galvu ir labs tad, ja vajag lielu griezes momentu "apakshaa", taadeelj arii rodas tas iespaids, ka baigi iet, iisteniibaa tur vienkaarshi ir paardesmit Nm klaat videejos apgriezienos bet "augsha" ir stipri vaajaaka kaa parastam 2.5i[ This message was edited by: JZ on 2006-07-29 13:19 ] | Offline | | |
janeks7 | | Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
| Uz 2.7 bloka jāliek 2.5 galva un tad jau var teikt ka auto iet. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|