Online

Pašreiz BMWPower skatās 243 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: e30 virsbūve

AutorsZiņojums
Gink-Link
02. Apr 2006, 18:20 #1

Kopš: 02. Apr 2006

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Vai kāds man varētu pateikt: vai 82’ 320i sedana virsbuuve atšķiras no 89’ 325i sedana? Runa iet par e30.
Offline
MESTAIS
02. Apr 2006, 18:47 #2

Kopš: 13. Sep 2004

Ziņojumi: 219

Braucu ar:

cik zinu 82 gada nerazoja e-30, tikai no 83!
Offline
Mikuzz
02. Apr 2006, 18:58 #3

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli


2006-04-02 18:47, MESTAIS rakstīja:
cik zinu 82 gada nerazoja e-30, tikai no 83!


Nepareizi zini...no 82 razoja 316, 318i, 320i un 323i
Offline
MESTAIS
02. Apr 2006, 19:00 #4

Kopš: 13. Sep 2004

Ziņojumi: 219

Braucu ar:

vel nevienu tadu neesmu redzejis!
Offline
Mikuzz
02. Apr 2006, 19:03 #5

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli


2006-04-02 19:00, MESTAIS rakstīja:
vel nevienu tadu neesmu redzejis!


Retro
Offline
MESTAIS
02. Apr 2006, 19:05 #6

Kopš: 13. Sep 2004

Ziņojumi: 219

Braucu ar:

pasam viens no pirmajiem auto bija 323 83 gada, auto bija mazak rusejis ka dazs labs 89g!
Offline
plakanais
02. Apr 2006, 19:06 #7

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


2006-04-02 19:00, riddler rakstīja:
liekas ka veel fartuki laikam bija savaadaaki!


Fartuks skruuveejas atsevishkji
Offline
martinez
02. Apr 2006, 19:07 #8

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29225

Braucu ar: cietu seju


2006-04-02 18:20, Gink-Link rakstīja:
Vai kāds man varētu pateikt: vai 82’ 320i sedana virsbuuve atšķiras no 89’ 325i sedana? Runa iet par e30.

Aizmugure un priekša atšķiras točna, un gan jau vēl kautkas...
Offline
RM1
02. Apr 2006, 19:11 #9

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Aizmugurējā brille, kur lampas skrūvējās toč atšķirās

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Mikuzz
02. Apr 2006, 19:13 #10

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Nu principaa bamperi, purnaa lampas, pakaljaa lampas, fartuks...no vizuaalaa paareejais it kaa vairs nekas tads nav...
Offline
martinez
02. Apr 2006, 19:21 #11

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29225

Braucu ar: cietu seju

Uz jaunās virsbūves nevar likt vecos bamperus, jo viņi ir platāki un paliek tizla sprauga, arī metāla daļas zem pak bampera atšķirās, bet to jau laikam visi zin
Offline
pluginss
02. Apr 2006, 23:05 #12

Kopš: 03. Apr 2003

Ziņojumi: 770

Braucu ar: 324td monstru

+ visam klaat peec 87 gada gandriiz visiem standartaa naaca stuures pastiprinaataajs (iznjemot 316), un savaadaaks gaazes pedaalis. un arii drusku savaadaaka durvju apshuve.
Offline
Mikuzz
02. Apr 2006, 23:09 #13

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Jautaajums jau bija par virsbuuves atshkiriibaam
Offline
ZigS
02. Apr 2006, 23:26 #14

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:

kaa jau te teica- galvenaa atskiiiba aizmugure: taa dalja kur lampas naak.

kaa arii aizmugureejaa labaa bagaazhnieka kabatinja 82.g. E30 nava piemeerota lai tur ieliktu akjiit kaa tas naaca visiem 325i un 324d/td.

P.S.: un E30 saaka razhot 82.gada beigaas, un saakotneeji tiem pat, ja nemaldos, bija M20 motori (ja runa iet par 6cyl) ar mhaanisko (K-Jetrinic) shprici!
Taadu dziivee redzeejis neesmu,... bet 83.g. E30 320i gan zinu, jo pasham taads ir!
Offline
bmwaddict
03. Apr 2006, 04:43 #15

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2006-04-02 23:26, ZigS rakstīja:
kaa jau te teica- galvenaa atskiiiba aizmugure: taa dalja kur lampas naak.

kaa arii aizmugureejaa labaa bagaazhnieka kabatinja 82.g. E30 nava piemeerota lai tur ieliktu akjiit kaa tas naaca visiem 325i un 324d/td.

P.S.: un E30 saaka razhot 82.gada beigaas, un saakotneeji tiem pat, ja nemaldos, bija M20 motori (ja runa iet par 6cyl) ar mhaanisko (K-Jetrinic) shprici!
Taadu dziivee redzeejis neesmu,... bet 83.g. E30 320i gan zinu, jo pasham taads ir!


veel atshkjiraas visaadu kronshteinu neklaatbuutne motortelpaa, kas nav mazsvariigi.

ar 6-cyl K-Jet E30 nekad nekomplekteeja, ir tikai 318i K-Jet versija ar 4-speed kasti ko no pasha saakuma razhoja laikam kaadus paaris gadus, starpcitu ljoti labi iet tas motors.
Offline
ZigS
03. Apr 2006, 13:19 #16

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:

Prieksh manis kronshteini buutu mazsvariiga padariishana!

Iespeejams ka jaucu to ka E30 ar M20 saakotneeji naaca ar K-Jetronic, un ka tas iisteniibaa bija 4cyl. aparaats, bet to ka bija K-Jetronics no ruupniicas - to gan atceros!
[ This message was edited by: ZigS on 2006-04-03 13:22 ]
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo