Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: e46 M3 ar SMG karbu

AutorsZiņojums
peeteriic
22. Mar 2006, 22:12 #1

Kopš: 17. Jan 2006

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Stukoju par lietota m3 ar smg iegaadi. Kaa tur iisti ir ar to brauksanas prieku? Traki juut to, ka tas sajuuga pedaalis pietruukst? vai nav tik traki?
Un veel kas - dzirdeeju, ka 01. un 02. gada m3 esot tur kaut kaadas probleemas ar ellas spiedieniem, vai kas tur iisti ir? galiigi taadus nevar skatiit?
gaidiisu kaadu sakariigu viedokli, paldies jau ieprieks.
Offline
edzulis
22. Mar 2006, 22:18 #2

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Aiziet

Par to pumpju tēmu googlē var atrast gana daudz.

Piemēram:

Do all E46 M3 engines blow up?
No, they don’t. There was apparently a bad production run centering on cars built during the period of 10/01 - 12/01 (all of these cars were sold as Model Year 2002 vehicles). BMW apparently changed some parts vendors and tolerances during this period and the result has been a failure rate in these particular cars of over 10%. Failure rates outside of this range (both before and after) is no higher than any other comparable car. BMW has ordered a service action to correct the problems in these cars by replacing rod bearing shells and oil pumps.


Nu īsāk sakot 01 beigas, 02 pats sākums.

SMG, manuprāt ir ok
Offline
edzulis
22. Mar 2006, 22:19 #3

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Biežāk dzirdētā versija, ka 2001/10-2002/02 bija tie ļevie sūkņi...

http://www.foamcow.net/cabby/pics/Bearing.pdf
Offline
Rons
22. Mar 2006, 23:49 #4

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

Edzuli tu esi noskaidrojis kuraa datumaa tavaeejaa noripoja no konveijera?

-----------------
www.radari.lv
Offline
wheelie
23. Mar 2006, 08:01 #5

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6800

Braucu ar: 1.6

par un ap smg2
http://www.m3smg.com/

SMG II - Detailed Driver Report
http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/e46m3/2236293-1.html


-----------------
8)
Offline
edzulis
23. Mar 2006, 10:04 #6

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2006-03-22 23:49, Rons rakstīja:
Edzuli tu esi noskaidrojis kuraa datumaa tavaeejaa noripoja no konveijera?


2002. augustā
Offline
SteelRat
23. Mar 2006, 10:07 #7

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163844

Braucu ar: E95

bet vinam nav smg

-----------------
Offline
SEMIGALL
31. Aug 2006, 11:25 #8

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

E46 M3 EMISSION CONTROL-AIR PUMP

Ja kāds ir saskāries ar šo Air Pump to darbības
principu un varbūt kādā saitā ir redzēta kāda infa par to tad iemetiet to šeit
google ar nekādu sakarīgu aprakstu,info neatrod
Offline
SEMIGALL
31. Aug 2006, 11:45 #9

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

nu skaidrs-tagad arī rodās atbilde kāpēc ir TEMPERATURE SENSOR uz EXHAUST sistēmas
tad sanāk tas air pump slēdzās iekšā saņemot signālu par aukstu izplūdes gāžu temperatūru,jeb tur tiek nolasīti vairāki parametri vienlaicīgi?
Motora temperatūra,izplūdes gāžu temp.,dzinēja stāvēšanas laiks-t? un tt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo