Online

Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E21 (1975-1982)

Tēma: Bēdīgais Motronic

AutorsZiņojums
_iljaCH_
01. Mar 2006, 09:50 #1

Kopš: 11. Jan 2005

Ziņojumi: 325

Braucu ar:

Nu ir beidzot laiks prasīt padomu speciem.
Parastas pārbūves rezultāts M10B18 iekš e21 vs M20B20 Motronic. Visas ar pāreju no karburatora uz šprici lietas ir izdarītas, taču nepārvarama problēma radās lūk kur:
Jaunā šprice ne par ko negrib vērt vaļā sprauslas (tās ir izvilktas uz āru, nepamanīt nevar), dzirkstele iet visos 6 katlos, hola dačiks pielikts no ejošas mašīnas, galvenais relejs arī, kompis no ejošā B20. Pieslēdzot sprauslas pa taisno pie toka - smidzina, spiediens ir Ok. Pravodkas nomainīju 2 gab, pie otrās pat mēģināju izvilkt vadus no kompja škiet 16,17 dzīslas uz šprici pa taisno - nekādu rezultātu.

Kas varētu būt vēl par vainu, jo saprotiet ka ar offstock e21 ne uz katru servisu vēl aiziesi, it īpaši, ja tas ir Jelgavā..
Offline
Puce
01. Mar 2006, 10:28 #2

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Kaut kādiem Motronic, nebija gadījumā vajadzīgi divi hola devēji? Viens priekšā otrs pie kārbas??? Viens kaut ko skaitīja otrs sinhronizēja? Moš tur ir problēma. Jo ja pieiet lietai no loģiskā, ja viss ar pārējo ir kārtībā, tad sprauslas veras tikai tad vaļā, kad virzuļi staigā. A to ka virzuļi staigā skatās tieši tas viens vai divi hola devēji... Painteresējies pie Kaspich par to ko es minēju.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
JZ
01. Mar 2006, 10:34 #3

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

paarbaudi to releju, kas ir blakus benziina suuknja relejam, ja taa buutu e30 motortelpa, tad toch pretii droseljvaarstam, tur ir jaabuut 2 vai 3 relejiem, suuknim, ciciut opening relay un lamda zondes apsildes relejam(ja taada lieta ir), ja tas relejs (videejais afair) straadaa, tad jaaskataas vai tavai motora pravodkai nav shtekeris zem droseljvaarsta, taads apaljsh, ja ir, tad griez vinju aaraa un lodee vadus pa taisno, paarbaudiits risinaajums, tas shtekeris biezhi taisa probleemas, kontaktu tiiriishana nepaliidz uz ilgu laiku...

veel, pirms visu sho dariit, iesaku paarbaudiit vai no ecu naak aaraa zeme uz sprauslu virinaashanai (briidii kad motoru griezh ar starteri), vecajiem motronikiem tur ir jaabuut diviem vadiem bruuns/oranzhs (divi taadeelj, ka sprauslas tiek vadiitas pa trim), no taa circiut opening relay pienaak pastaaviigs + uz sprauslaam, bet no ECU naak zeme, lai taas veertu valjaa
Offline
_iljaCH_
07. Mar 2006, 11:28 #4

Kopš: 11. Jan 2005

Ziņojumi: 325

Braucu ar:

Pucem: kā pastāstīja Rītausmas ielā Valdža - divi holi bija vecām špricēm ar dubulto kompi Kas ir Kaspich?
JZ: galveno releju pamainīšu velreiz un to štekeri paskatīšos, thanx.
Offline
_iljaCH_
07. Mar 2006, 11:31 #5

Kopš: 11. Jan 2005

Ziņojumi: 325

Braucu ar:

Paldies Permalat Pluss par mīlestību pret BMW!
Offline
sys9291
27. Mar 2006, 16:40 #6

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

M10 ar M20 motronic neies nekad! 4 un 6 cilindri....
Lai korekti atbildeetu uz jautaajumu nepiecieshams tava motronic nummurs.
Offline
andis525
27. Mar 2006, 20:04 #7

Kopš: 27. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.

Jelgavaa tocna nav normaala servisas kur pat ritoso salabot ku r nu vel generatoram gultnus samainiit man vienreiz vajadzeeja darba masinai samainiit pateica ka paiesot vesala diena
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Phasma, Puce, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo