Online
Pašreiz BMWPower skatās 119 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jauno BMW dīzeļu ceļvedis
Autors | Ziņojums |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Pēdējā laikā no paziņām un draugiem nākas dzirdēt, ka "nē, nē, bail no dīzeļa remontiem, sūkņiem, turbīnām utt".
Varbūt šeit varētu apkopot esošo un bijušo šādu dīzeļu īpašnieku viedokļus par to visu. Vai ir tik traki un ir vērts baidīties? Kādas diagnostikas varētu beikt? Interesē gan pozitīvā, gan negatīvā pieredze. Patreiz esmu dzirdējis gan pozitīvu, gan negatīvu. Kā neieberzties?
Aptuvenie auto varētu būt:
E46
320d
330d
E39
520D
525D
530D
E38
730D
740D | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13422
Braucu ar: BMW
| kas tur daudz ko intereset?? njem un brauc. Dizeljiem ir lielaks noskrejiens par benzina dzinejiem ar visam no ta izrietoshajam sekam. | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24389
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Cik paskatījos sludekļus, pat pēdējā gada (2001.) 740d E38 ir jau ar >200’000 km nobraukumu. A Rumbula pilna ar padsmitgadīgiem auto, kam odometra rādījums, kā likts, ir 180’000 km | Offline | | |
pluginss | | Kopš: 03. Apr 2003
Ziņojumi: 770
Braucu ar: 324td monstru
| 1/2 ljimona noskreejiens diizelim ir pupu mizas. galvenais ir ieliet laiciigi labu ellju. | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13422
Braucu ar: BMW
| [ This message was edited by: outlaw on 2005-12-27 20:27 ] | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| man un domājams pārējiem neintersē šitās mūžsenās ’gudrības’, interesē reāli auto un reāla pieredze! Lai pēc tam var visu apkopot un katram otrajam nebūtu jātaisa topiki par līdzīgu tēmu | Offline | | |
lietus | | Kopš: 21. Nov 2004
Ziņojumi: 2055
Braucu ar:
|
2005-12-27 16:31, pluginss rakstīja:
1/2 ljimona noskreejiens diizelim ir pupu mizas. galvenais ir ieliet laiciigi labu ellju.
turbiinai 1/2 ljimona arii ir pupu mizas? | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2005-12-27 16:31, pluginss rakstīja:
1/2 ljimona noskreejiens diizelim ir pupu mizas. galvenais ir ieliet laiciigi labu ellju.
jaa tas viss ir forshi un ir taisniiba par 70-to gadu scania motoriem, tagad tik speej vien mainiit sprauslas..
| Offline | | |
|
kristapz | | Kopš: 23. Sep 2002
Ziņojumi: 3658
Braucu ar: .
| eu toch, nespamojiet plz shite. labs topiks un gribaas objektiivu un sakariigu info par sho teemu, it seviskji ja kaadam kas ir labs sakaams par e38 diizeljiem - 730d; 740d | Offline | | |
Cumpars | | Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6986
Braucu ar: KK-555
|
2005-12-27 18:30, Kaspich rakstīja:
Man jau šķiet, ka būtu jānodala jauno common rail (piem., 3.0d uz E39) un veco augstspiediena dīzeļu problēmas (piem., 2.0d uz E46 ap 2000.gadu).
Man jau šķiet ka Tev kā zinātājām vajadzētu pastāstīt par Tevis pieminēto dīzeļu problēmām šinī topikā | Offline | | |
IR3 | | Kopš: 17. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: BMW
|
2005-12-27 19:50, GreenBergS rakstīja:
Par 330d vareetu pieredzee padaliities kaads
330d ir ljoti OK, esmu braucis ar taadu un +mehaaniskaa kaarbina biija !3.0d ir biijushi 4 BMW, visiem biija viena probleema, GAISA MEERIITAAJI,TURBIINA, vot suuknis nevienam nebiija jaamaina!!! | Offline | | |
BlasterX | | Kopš: 18. Nov 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3088
Braucu ar: Subaru
| Kas ir ar to turbīnu? Cik $$$ vajag, lai par turbīnas problēmu varētu aizmirst? | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
| Vecie priekškameras dīzeļi (tds td)jau savas konstrukcijas dēļ ir: neekonomiski, grūti iedarbināmi, skaļi un dilstoši. BMW ražojumi nav izņēmumi.
Savukārt jaunie tiešās iesmidzināšanas (d) motori ir tiešām izdevušies. Motors ir ļoti O.K. laicīgi mainot eļļu problēmu nav. Galvas blīve iz no metāla, tāpēc prpblēmu daudz mazāk. Turbīnas mēdz izbeigties. Parasti lielā noskrējiena un nepareizas eksspluatācijas un sliktas eļļas dēļ. Jauna ~ 500 EURO ebay.de. Degvielas sistēma ir Common rail, kurā degvielas spiediens sasniedz 1200 bar. Ar Latvijā nopērkamo degvielu biežākais defekts ir sprauslas. Remonts ar jaunu smidzinātāju ~ 100 Ls/gab.
Mēdz izbeigties arī elektriskais degvielas zemspiediena sūknis. Gaisa masas mērītāji arī ir samērā izplatīts defekts šiem motoriem.
Vispār ļoti jaudīgs un izdevies motors. Viegli čipojās. | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13422
Braucu ar: BMW
| Vai tās visas problēmas uzrādās permalata vai cita diagnostikā?? | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13422
Braucu ar: BMW
| mobile 330d
9900eur smuks | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Varētu būt, ka 330D nāk tādas pašas bremzes kā 330i un attiecīgi tādas pašas kā M3? Kāda velna pēc tad neder viņiem nekas mazāks par 17? Kaut kur dzirdēju, ka 330i un M3 ir vienādas bremzes, kas nozīmē, ka tām jābūt mega labām! | Offline | | |
|
kristapz | | Kopš: 23. Sep 2002
Ziņojumi: 3658
Braucu ar: .
| kaa tas ir? tipa 330d neiet virsuu mazaki diski pa 17? | Offline | | |
AV | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17408
Braucu ar: 500
|
2005-12-28 10:41, outlaw rakstīja:
mobile 330d
9900eur smuks
nav reali | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Imho jā 330d ir tās pašas bremzes kas 330i
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
emigrants | | Kopš: 01. Mar 2003
Ziņojumi: 4060
Braucu ar: to kas bildē
|
2005-12-28 10:41, outlaw rakstīja:
mobile 330d
9900eur smuks
90% ka nereals sludeklis | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|