Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Probleema ar dzeses sisteemu...

AutorsZiņojums
Peecis
21. Dec 2005, 13:30 #1

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

320i 89.g pie maziem apgriezieniem kaapj temperatuura un puush aukstu gaisu salonaa. Kaa patur apgriezienus ap 3000rpm, taa temperatuura nokriitas un saak puust karstu gaisu salonaa.
Domaaju,ka uudenssuuknis vainiigs. Ir veel kaadi varianti?
Vai der uudenssuuknis no 83. gada 320i?
Offline
Peecis
21. Dec 2005, 13:44 #2

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Cik vareeetu maksaat jauns uudenssuuknis??
Offline
e34
21. Dec 2005, 13:48 #3

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


2005-12-21 13:44, Peecis rakstīja:
Cik vareeetu maksaat jauns uudenssuuknis??

ir visādi sūkņi,normāls NEoriginal ap 20Ls
Offline
crush
21. Dec 2005, 14:48 #4

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu

HVZ kas vainīgs, man bija e34 m50 beigts sūknis, (kas lūst ir plastmasas rotors, kas saplaisā un vairāk neturas ciši uz sōkņa ass, respektīvi izslīd) tad man bija pretēji, kamē apgriezieni mazi un jāpārsūknē mazs šķidruma daudzums, viņš vēl griežas un dzen šķidrumu pietiekoši ātri, a kad apgriezieni virs 3000rpm, tad rotors sāk izslīdēt un nespēj nodrošināt nepieciešamo plūsmu un motors sāk uzkarst, bet. Jēbkurā gadījumā ūz salona pečķu tas nekādu iespaidu neatstāja.

tas tā no savas pieredzes
Offline
bmwaddict
21. Dec 2005, 15:37 #5

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2005-12-21 13:30, Peecis rakstīja:
320i 89.g pie maziem apgriezieniem kaapj temperatuura un puush aukstu gaisu salonaa. Kaa patur apgriezienus ap 3000rpm, taa temperatuura nokriitas un saak puust karstu gaisu salonaa.
Domaaju,ka uudenssuuknis vainiigs. Ir veel kaadi varianti?
Vai der uudenssuuknis no 83. gada 320i?

Variants ir tikai viens - ielej beidzot dzeseeshanas shkjidrumu
Offline
Peecis
21. Dec 2005, 15:54 #6

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Antifriizu nomainiiju pirms meenesha, nekaadu piedevu nav. Varbuut tieshaam gaiss maisaas pa iekshu.
Kaa pareizaak atgaisot sisteemu?
Offline
Peecis
21. Dec 2005, 19:30 #7

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Nobraucu pusgadu bez probleemaam un piedevaam.
To atgaisoshanas skruuvi kaadas 50 reizes jau esmu skruuveejis valjaa-ciet....
Offline
Peecis
21. Dec 2005, 20:10 #8

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Paldies, riit meegjinaashu!
Offline
Mr-Scorpion
22. Dec 2005, 09:41 #9

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


2005-12-21 13:30, Peecis rakstīja:
320i 89.g pie maziem apgriezieniem kaapj temperatuura un puush aukstu gaisu salonaa. Kaa patur apgriezienus ap 3000rpm, taa temperatuura nokriitas un saak puust karstu gaisu salonaa.
Domaaju,ka uudenssuuknis vainiigs. Ir veel kaadi varianti?
Vai der uudenssuuknis no 83. gada 320i?


droši dodies uz servisu pie speca.Tev noteikti sistēmā ir burbulis - gaiss. tas arī to šaizi taisa. ja būtu sūknis kirdik, autiņš jau sen būtu noklājies + tāda zāģa skaņa būtu dzirdama.

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
Peecis
11. Jan 2006, 14:27 #10

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Joprojaam neesmu ticis galaa ar savu dzeseeshanas probleemu (skatiit saakumu).. Peec ilgstoshas gaisoshanas labaak palika,bet tik un taa nav tik labi,kaa bija pirms antifriiza mainjas.
Vai tieshaam sisteemas atgaisoshana ir tik sarezjgjiits un laikietilpiigs process?
Kaads ir ar to saskaaries?
Savam ieprieksheejam 320. 83.g nomainiiju shkjidrumu un atgaisoju 5 min laikaa un bija taads karstums salonaa!
Offline
bmwaddict
11. Jan 2006, 15:03 #11

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2006-01-11 14:27, Peecis rakstīja:
Joprojaam neesmu ticis galaa ar savu dzeseeshanas probleemu (skatiit saakumu).. Peec ilgstoshas gaisoshanas labaak palika,bet tik un taa nav tik labi,kaa bija pirms antifriiza mainjas.
Vai tieshaam sisteemas atgaisoshana ir tik sarezjgjiits un laikietilpiigs process?
...

Nav nekaa tur sarezhgjiita, ir vai nu probleema tajaa termostataa vai arii neesi to pareizi ielicis, ja pareizi atceros tad tas staav vertikaali un vinjam ir obligaati jaaieveero pareizs staavoklis, tur ir rakstiits kur augshpuse kur apakshpuse, jo termastataa ir mazs cauruminjsh kas nodroshina to, lai neveidojas gaisa burbulis kas neljautu termostatam atveerties ar visaam no taa izrietoshajaam sekaam.. Aa un veel ir svarigi paarbaudiit korkjiiti vai tas nelaizh jo ja tas laizh tad nav pietiekama spiediena burbulji viegli veidojas un sisteema gljukaini straadaa.
Offline
HE9600
11. Jan 2006, 15:10 #12

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW

Pie atgaisošanas novieto auto mazliet slīpi (priekšpusi mazliet gaisā).
Esmu dzirdējis, ka vecajiem audi ir ļoti grūti atgaisot, uzdzen autiņu uz kādaiem dēļiem vai tamlīdzīgi un atgaisošana nesastāda problēmas.
Offline
Peecis
11. Jan 2006, 15:26 #13

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Paldies par info! Meegjinaashu pamainiit termoststu un veel gaisot un arii bachoka korkji pamainiit!
Offline
markelis
11. Jan 2006, 15:37 #14

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12921

Braucu ar: eFku

apbriinoju colveekus kas ir gatavi meenesi njemties ar tamliidziigu fignju, riskeejot ka saveerpsies motora galva (un sitam aparaatam pie paarkarseeshanas tas notiek ljooti aatri) bet spiitiigi nebrauks uz servisu un neljaus lai profi tiek ar to galaa.
Offline
Peecis
11. Jan 2006, 16:47 #15

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


2006-01-11 15:37, markelis rakstīja:
apbriinoju colveekus kas ir gatavi meenesi njemties ar tamliidziigu fignju, riskeejot ka saveerpsies motora galva (un sitam aparaatam pie paarkarseeshanas tas notiek ljooti aatri) bet spiitiigi nebrauks uz servisu un neljaus lai profi tiek ar to galaa.

Es pats straadaaju servisaa un sho to saprotu no shiim lietaam. Shaada situaacija man gadaas pirmo reizi. Daudz reizes esmu ticis galaa ar liidziigiem gadiijumiem,bet ar savu autinju netieku galaa!=)
Taapeec prasu padomus- varbuut kaads padoms izraadiisies lietderiigs. Es savu autinju uz servisu nedzenu, ticiiba neljauj!
Offline
zzips
11. Jan 2006, 16:57 #16

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Liimenis, suuknis, gaiss, domaaju kad gaiss visticamaak jo suuknis nomirst tad vinjsh nomirst pavisam nu protams termostats

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
charbis
11. Jan 2006, 17:12 #17

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

Bija shaada probleema e34 525 viss saakas ar to ka siltais gaiss nebija pie maziem abarotiem. beigaas izraadijaas ka galvas bliive bij kirdik. Tika nomainiita un viss bija chiki piki. Nezinu kas ir tavaa gadiijumaa.
Offline
bmwaddict
11. Jan 2006, 17:51 #18

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2006-01-11 17:12, chabijs rakstīja:
Bija shaada probleema e34 525 viss saakas ar to ka siltais gaiss nebija pie maziem abarotiem. beigaas izraadijaas ka galvas bliive bij kirdik. Tika nomainiita un viss bija chiki piki. Nezinu kas ir tavaa gadiijumaa.

nuu tas protams arii ir variants ja bliive drusku spiezh gaisu dzeses sisteemaa bet tas "prieks" nav ilgstoshs jo parasti progresee un par to liecina liels spiediens dzeses sisteemas trubaas bet nu cilveeks te refereejaas uz to ka bija labi kameer neapmainiija tosolu, liidz ar to pienjemt ka tieshi tad saaka puust bliive iisti negibas. bet jaa var buut taada lieta ka bliive biku spiezh un sakraajas burbulis.
Offline
Karlos
11. Jan 2006, 19:49 #19

Kopš: 10. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 78

Braucu ar: E 38 730D un Kvadru

Labs vakars visiem. Sodien man ari notika problema ar dzesesanu, braucu, itka vis normali, tad peksnji pazud pecka, braucu un skatos, ka peksnji kap temperaturas dacjiks (Ljoti atri aizgaja lidz sarkanajai iedaljai) atri apstajos, noslapeju motoru, skatos ka spiez tosolu ara pa bachoku un trubas tik cietas ka ar roku nevar sasspiest. Kadas iespejas, kas tas varetu but, galvas blivi izshava, vai galva ieplaisaja, paskatijos elju, itka putas nav eljaa??? Mashina e34 524td.
Offline
Peecis
11. Jan 2006, 21:51 #20

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


2006-01-11 19:49, Karlos rakstīja:
Labs vakars visiem. Sodien man ari notika problema ar dzesesanu, braucu, itka vis normali, tad peksnji pazud pecka, braucu un skatos, ka peksnji kap temperaturas dacjiks (Ljoti atri aizgaja lidz sarkanajai iedaljai) atri apstajos, noslapeju motoru, skatos ka spiez tosolu ara pa bachoku un trubas tik cietas ka ar roku nevar sasspiest. Kadas iespejas, kas tas varetu but, galvas blivi izshava, vai galva ieplaisaja, paskatijos elju, itka putas nav eljaa??? Mashina e34 524td.

Vispirms pacheko termostatu,bet laikam jau tur nekas labs nebuus...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo