Online
Pašreiz BMWPower skatās 74 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Rekomendējam atkārtot!!!
Autors | Ziņojums |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| Situācija Nr1.
Auto: E30, Motronic, M20 motors. Pēc klienta teiktā: griezes moments tuvu nullei, motors normāli darbojoties līdz 2000RPM.
Atveram motora pārsegu. Izrādās – koniskais filtrs ‘iesprausts’ pa tiešo ieplūdes kolektorā. Gaisa masas mērītāju nekur nemana. ‘Ā, tas arī vajadzīgs? Jā, kaut kur mētājās’…
Situācija Nr2.
Auto E34, Motronic, motors M20. Pilnīgs murgs. Tukšgaita nestabila, piedodot gāzi, apgriezieni lēkā..
Pirmais variants: atverot gaisa masas mērītāju, redzams, ka (ar atsperes palīdzību) tas ir izregulēts tik traki, ka pat ar izslēgtu motoru slīdkontakts ir tuvu pie max atzīmes. Lai ‘piekoriģētu tukšgaitu’, slīdkontakts ir noņemts nost un ar varu pārlikts uz sākuma stāvoklī. Ok, savedam kārtībā. Bet, interesantais defekts ar apgriezienu staigāšanu paliek. Izrādās, ka, piedodot gāzi, sistēmā degvielas spiediens krītas. Sūknis? Nē!!! Izrādās, ka degvielas sūkņa ‘zemes’ vads atvienots un pieslēgts pie lamda zondes apsildes releja. Piedod gāzi, DME zondes apsildi atslēdz. Un, atslēdz arī benzīna sūkni..
| Offline | | |
Stix | | Kopš: 22. Sep 2004
Ziņojumi: 207
Braucu ar: bobiku
| | Offline | | |
Neoo | | Kopš: 27. Nov 2004
Ziņojumi: 4950
Braucu ar: A4
| Mehaanikji
-----------------
| Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| Situācija Nr3.
Auto E30. Motors: M20. Brauc sliktāk par Escort 1.1, bet degvielas patēriņš vidēji esot ap 50L/100km. Sākotnēji motors ir bijis 2.5 Motronic. Bet, nezināmu iemeslu dēļ gadījies ieplūdes kolektors no 2.0. Skrūves ir derējušas. Tad izrādījies, ka arī gaisa masas mērītājs 031 (no 2.3 Jetronic) ‘der’. Tiesa gan, tādi sīkumi kā lineāra līkne (logaritmiskās vietā), cits kontaktu izvietojums nevienu nav mulsinājis. Tad vēl var pamanīties ‘nolikvidēt’ lamda zondi, sadalītāju ‘pārvietot’ kā Jetronic, vienlaicīgi atstājot arī centrbēdzes un vakuumregulatorus..
Šajā gadījumā garantēta visu Permalat struktūrvienību darbības pārbaude:
Menedžeri pārbauda detaļu savietojamību;
Motoristi risina tehniskās problēmas;
Elektriķi cīnās ar vadiem un sensoriem.
| Offline | | |
Bosnija | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13587
Braucu ar:
| Ķīmiķi | Offline | | |
Pauliic | | Kopš: 01. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8769
Braucu ar: 10, 101
| shitas jau pie prikoliem jaliek
----------------- http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv | Offline | | |
Neoo | | Kopš: 27. Nov 2004
Ziņojumi: 4950
Braucu ar: A4
|
2005-06-16 16:12, Permalat rakstīja:
Situācija Nr3.
Auto E30. Motors: M20. Brauc sliktāk par Escort 1.1, bet degvielas patēriņš vidēji esot ap 50L/100km. Sākotnēji motors ir bijis 2.5 Motronic. Bet, nezināmu iemeslu dēļ gadījies ieplūdes kolektors no 2.0. Skrūves ir derējušas. Tad izrādījies, ka arī gaisa masas mērītājs 031 (no 2.3 Jetronic) ‘der’. Tiesa gan, tādi sīkumi kā lineāra līkne (logaritmiskās vietā), cits kontaktu izvietojums nevienu nav mulsinājis. Tad vēl var pamanīties ‘nolikvidēt’ lamda zondi, sadalītāju ‘pārvietot’ kā Jetronic, vienlaicīgi atstājot arī centrbēdzes un vakuumregulatorus..
Šajā gadījumā garantēta visu Permalat struktūrvienību darbības pārbaude:
Menedžeri pārbauda detaļu savietojamību;
Motoristi risina tehniskās problēmas;
Elektriķi cīnās ar vadiem un sensoriem.
50 l uz simts
[ This message was edited by: Neoo on 2005-06-16 16:15 ]
-----------------
| Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20393
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Un tie visi atbraukushi no viena shkjuunju servisa bija ?
Noteikti veel ar jehovieshu "zivs" uzliimi uz bagazhnieka
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
|
GS | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
| bla labs
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
Bosnija | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13587
Braucu ar:
| Paga, a kas tie par frekiem | Offline | | |
Raicha | | Kopš: 26. Dec 2002
Ziņojumi: 14865
Braucu ar:
| ideaals topic publika grib veel | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| Situācija Nr.4.
Auto E30, esot ‘problēmas ar elektrību’.
Izrādās: signalizācija pieslēgta tā, ka nostrādāšanas brīdī noīsina aizdedzes spoles signāla vadu uz ‘zemi’. Tā rezultātā: spoles regulāri ‘izbeidzoties’, sitot ārā drošinātājus (nez gan, kāpēc?, tie nomainīti ar drātīm) un kūpot vadi. Bloķēšanas vads (resns – 4mm2 un sarkans) novilkts pāri visai motortelpai (lai zagļi lieki laiku netērētu, to meklējot).
| Offline | | |
Neoo | | Kopš: 27. Nov 2004
Ziņojumi: 4950
Braucu ar: A4
| Kur ir tie servissi, gribu lai man arii shitaadus tuuningus veic
-----------------
| Offline | | |
guntinjs | | Kopš: 13. Mar 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1341
Braucu ar: VOLVO 850
| baac ku noreecos | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| Situācija Nr5.
Auto E30, 2.3, 4 durvis, ar centrālajām atslēgām. Atslēgas vaļā neveras, bet ciet gan. Bet tas sīkums, problēma esot ar akumulatoru, tas ‘nevelkot’, visu laiku nosēžoties. Izrādās, signalizācija pieslēgta tā, ka, aizslēdzot auto ar pulti, centrālo atslēgu motoriņiem tie padots PASTĀVĪGAIS pluss. Tie (motoriņi) ‘nosēdina’ akumulatoru (brīnumainā kārtā nebija nodeguši) un katru reizi auto jāiestumj..
Pēdējie 2 gadījumi no personīgās pieredzes kādus pāris gadus atpakaļ
| Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20393
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Es iedomaajos kaa krievijaa remontee mashiinas, ja jau pie mums ( saliidzinoshi civilizeetaa valstii auto remonta jomaa ) veic shitaadus briinumus
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
|
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22127
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
2005-06-16 16:12, Permalat rakstīja:
Situācija Nr3.
Auto E30. Motors: M20. Brauc sliktāk par Escort 1.1, bet degvielas patēriņš vidēji esot ap 50L/100km. Sākotnēji motors ir bijis 2.5 Motronic. Bet, nezināmu iemeslu dēļ gadījies ieplūdes kolektors no 2.0. Skrūves ir derējušas. Tad izrādījies, ka arī gaisa masas mērītājs 031 (no 2.3 Jetronic) ‘der’. Tiesa gan, tādi sīkumi kā lineāra līkne (logaritmiskās vietā), cits kontaktu izvietojums nevienu nav mulsinājis. Tad vēl var pamanīties ‘nolikvidēt’ lamda zondi, sadalītāju ‘pārvietot’ kā Jetronic, vienlaicīgi atstājot arī centrbēdzes un vakuumregulatorus..
Šajā gadījumā garantēta visu Permalat struktūrvienību darbības pārbaude:
Menedžeri pārbauda detaļu savietojamību;
Motoristi risina tehniskās problēmas;
Elektriķi cīnās ar vadiem un sensoriem.
Kaut kur redzēta kombinācija
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
zzips | | Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
| nu tak idiotu pietiek....
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon | Offline | | |
Stix | | Kopš: 22. Sep 2004
Ziņojumi: 207
Braucu ar: bobiku
| Ir labie! Dajos vēl tādus! Turpinam tēmu | Offline | | |
Neoo | | Kopš: 27. Nov 2004
Ziņojumi: 4950
Braucu ar: A4
| Taa, Balsojam, par labaako variantu
-----------------
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|