Online
Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Alpina B10
Autors | Ziņojums |
BURN | | Kopš: 24. Sep 2004
Ziņojumi: 45
Braucu ar: SAMAKATU
|
ES GRIBĒTU ZINĀT VAI ALPINA B 10 1991.g
187KW (3,5 254 PS) SVEČVADU SENSORS KURŠ
ATRODĀS UZ GARĀKĀ VADA VARĒTU BŪT TĀDS PATS
KĀ BMW E-34 1991.g 155KW (3.5 211 PS)
JA NAV TAD KUR LAI DABŪ TĀ SENSORA KODU
VINJAM BŪTU JĀATRODAS UZ SENSORA
KAUTKĀDI 10 CIPARI | Offline | | |
stanley | | Kopš: 08. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4386
Braucu ar:
| visticimak, ka tads pats, be labak uzsprasi topikaa jautajumi permalatam | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-06-09 10:21, BURN rakstīja:
ES GRIBĒTU ZINĀT VAI ALPINA B 10 1991.g
187KW (3,5 254 PS) SVEČVADU SENSORS KURŠ
ATRODĀS UZ GARĀKĀ VADA VARĒTU BŪT TĀDS PATS
KĀ BMW E-34 1991.g 155KW (3.5 211 PS)
JA NAV TAD KUR LAI DABŪ TĀ SENSORA KODU
VINJAM BŪTU JĀATRODAS UZ SENSORA
KAUTKĀDI 10 CIPARI
Par Alpina precīzas informācijas nav. Bet, vari paskatīties ETK E28/E34 M30 motorus, un salīdzināt, jeb caur ’part use’ apskatīties modeļus, kuros tas sensors ir izmantots. | Offline | | |
BURN | | Kopš: 24. Sep 2004
Ziņojumi: 45
Braucu ar: SAMAKATU
|
Neiebraucu kas tas par(ETK E28/E34 M30
kur to skatīties kurā lapā ’part use’
ja nav grūti kautko sīkāk paskaidrojiet.
| Offline | | |
Bosnija | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13587
Braucu ar:
| Man likas, ka atšķirība nebij | Offline | | |
BURN | | Kopš: 24. Sep 2004
Ziņojumi: 45
Braucu ar: SAMAKATU
|
Sanāk tā ka pērku MAGNECOR vadus
un tās nelaimes čupas prasa tā sensora
kodu.
| Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| es domāju, ka palīdzētu kāds ārzemju forums, visticamāk www.roadfly.com | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| Ja aizdedzei tiek lietots tas pac Motronic, tad vajadzēs to varu ar sensoru, kas bezmaz vai maksāja tik pat cik pārējie vadi kopā.
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
|
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Nu bljin droshi vien ka tas pats sensors Tu ko domaa alpinas sensoraa kautkaada citaadaaka induktivitaate notiekaas? | Offline | | |
BURN | | Kopš: 24. Sep 2004
Ziņojumi: 45
Braucu ar: SAMAKATU
|
Realitāte jau ir tāda ka tie kas
tirgo tās preces visu skaidri paši
nezin.Tad nu nākas rauties lai pašam
beidzot tikt skaidrībā!!!!!!!!! | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-06-09 17:16, BURN rakstīja:
Realitāte jau ir tāda ka tie kas
tirgo tās preces visu skaidri paši
nezin.Tad nu nākas rauties lai pašam
beidzot tikt skaidrībā!!!!!!!!!
Tie, kas tirgo, zin gan!
Tie, kas uzdod jautājumus, nespēj dot vajadzīgos datus
Ja konkrēti par Alpina, tas oficiāli LV, šķiet, 15-20 gadus vecu motoru neviens neapkalpo, garantiju vairs nenodrošina.
1. ETK ir BMW daļu bāze. To nu gan vajadzētu zināt, ja pats nodarbojies. Skaties sadaļas ’Tehniska rakstura diskusijas/ETK download’, jeb online versiju.
2. M30 ir motora kods. To arī vajadzētu zināt.
3. E28 ir visbūves kods. Arī to derētu zināt.
4. Aizdedzes vadu/sensoru maiņu ieteiktu uzticēt speciālistiem ar priekšzināšanām.
Online ETK šeit.
Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046
www.permalat.lv
[email protected]
tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val.
[ This message was edited by: Permalat on 2005-06-10 10:46 ] | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Permalat, B10 vai tad bija E28? Imo runa ir par E34 B10 | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Un tas arī augstāk ir rakstīts | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| pie kam, bija arii taada modifikaacija kaa TURBO | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-06-10 12:51, edzulis rakstīja:
Un tas arī augstāk ir rakstīts
Nuu, man jau galvā bardaks
Motoru jau var uzlikt kaut E23
Ok, E34. Bet, lai čoms dod precīzus datus! Citādāk minēt, kāds motors, kāpēc.. A beigās izrādīsies, ka Alpina diski bija, un pēc tiem visi nolēma, ka motors B10... | Offline | | |
him | | Kopš: 13. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 9066
Braucu ar:
|
2005-06-09 12:24, BURN rakstīja:
Neiebraucu kas tas par(ETK E28/E34 M30
kur to skatīties kurā lapā ’part use’
ja nav grūti kautko sīkāk paskaidrojiet.
ETK ir detaļu katalogs | Offline | | |
|
him | | Kopš: 13. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 9066
Braucu ar:
| E28 ir piektā sērija līdz 1988. gadam, E34 no 1988. | Offline | | |
him | | Kopš: 13. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 9066
Braucu ar:
| Tev pašam ir Alpina | Offline | | |
Redliner | | Kopš: 05. May 2004
Ziņojumi: 4327
Braucu ar: Cadillac
| Lai neceptu jaunu topiku, tad jautāšu šeit. Kā tadīsti bija ar tā Alpinām, reāli E23 tika uzražoti tikai 22 gabali un viens universāls, pārējie tika kaut, kā komplektēti Anglijā. Kā īsti bija ar to E23 ? | Offline | | |
e28addicted | | Kopš: 19. Nov 2008
Ziņojumi: 1571
Braucu ar:
|
09 Jan 2012, 15:38:43 Redliner rakstīja:
Lai neceptu jaunu topiku, tad jautāšu šeit. Kā tadīsti bija ar tā Alpinām, reāli E23 tika uzražoti tikai 22 gabali un viens universāls, pārējie tika kaut, kā komplektēti Anglijā. Kā īsti bija ar to E23 ?
Links
Links2
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|