Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Automāts

AutorsZiņojums
Ingars
27. May 2005, 23:11 #1

Kopš: 27. May 2005

Ziņojumi: 36

Braucu ar: 525i24v

Man te viena problēma E34’91 ar automātisko kārbu,Brīžiem iet normāli,brīžiem iekrīt tikai 3robā.Tā ļurkāšanās notiek braucot,reizēm astājoties izrubījot aizdedzi un piestartējot pa jaunu atkal aiziet normāliUn nešancē režīmu slēdzis un tanī mirklī kad ir tikai 3robs,uz diagnostikas kompis kārbu neatrod,bet kad viss OK slēdzas visi robi kā nākas,tad arī dignostikā uzrāda OK!Esmu bijis uz vairākie servjiem neviens īsti gudrs nav!Secinājums kautkas elektronikā,varbūt vadi pušu!?Kārbas vadības kompi jau nomainīju,nekādas izmaiņas!Varbūt kāds var ko ieteikt,varbūt kādam bijis līdzīgs defekts!?????P.S.Kārbas mehāniskā daļa ir ok,RaaP transmisiju servisā salika,pārbaudīja!
Offline
xzb
28. May 2005, 02:41 #2

Kopš: 17. May 2004

Ziņojumi: 688

Braucu ar:

eļas līmeni esi pārbaudījis????????
Offline
Ingars
28. May 2005, 11:03 #3

Kopš: 27. May 2005

Ziņojumi: 36

Braucu ar: 525i24v

Eļļas līmenis točna nav vainīgs,jo tad jau negļukotu režīmu slēdzis kas pārslēdz ekonomisko,sporta un manuālo režīmu.Kad ir tanī 3,tad to slēdzi var slēgt kā grib panelī rāda tikai E!Un diagnostiku arī varētu noteikt!
Offline
Neoo
28. May 2005, 11:05 #4

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4

PERMALAT vai LATBEMA

-----------------

Offline
bmwaddict
28. May 2005, 11:53 #5

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Aa.. Mosh kaads dachiks gljuko. Tur taadi induktiivie datchiki visaadi pie taas kaarbas karaajaas. Mosh tie arii gljuko.[ This message was edited by: bmwaddict on 2005-05-28 12:10 ]
Offline
SILVERGREEN
28. May 2005, 15:33 #6

Kopš: 21. Oct 2004

No: Bauska

Ziņojumi: 1197

Braucu ar: ’94 E36 325tds

bija man arii gadiijums kad palika tik treshai robs!
arii kopji latbemaa un permalataa taadu kaarbu pat neatrada, vieniigo ko atrada bija AIRBAG!

vaina bija taada kad pats biju ieskruuvejis koka skruuvi pie vadiibas bloka pienaakoshajos vai aizejoshajos vados.(5vadi bija uz iiso, bojaata vadu izolaacija)
iskruuveeju to skruuvi un aptinu vadus un visi kompji njeema un visi aatrumi paraadijaas!

mana doma ir, kad tev vareetu ar kaut kaads iisais kaut kur buut!
Offline
Ingars
28. May 2005, 15:41 #7

Kopš: 27. May 2005

Ziņojumi: 36

Braucu ar: 525i24v

Es jau arī tā domāju,biju izārdījis pārbaudīju visus vadus ar testeri,neko aizdomīgu nemanīju,laikam vajadzēs rūpīgāk to izdarīt vēlreiz!
Offline
Permalat
28. May 2005, 21:24 #8

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-27 23:11, Ingars rakstīja:
Man te viena problēma E34’91 ar automātisko kārbu,Brīžiem iet normāli,brīžiem iekrīt tikai 3robā.Tā ļurkāšanās notiek braucot,reizēm astājoties izrubījot aizdedzi un piestartējot pa jaunu atkal aiziet normāliUn nešancē režīmu slēdzis un tanī mirklī kad ir tikai 3robs,uz diagnostikas kompis kārbu neatrod,bet kad viss OK slēdzas visi robi kā nākas,tad arī dignostikā uzrāda OK!Esmu bijis uz vairākie servjiem neviens īsti gudrs nav!Secinājums kautkas elektronikā,varbūt vadi pušu!?Kārbas vadības kompi jau nomainīju,nekādas izmaiņas!Varbūt kāds var ko ieteikt,varbūt kādam bijis līdzīgs defekts!?????P.S.Kārbas mehāniskā daļa ir ok,RaaP transmisiju servisā salika,pārbaudīja!

Brauc taču uz diagnostiku. Uz specializēto servisu. Pats tur neko neizdarīsi. Un servisi bez atbilstoša diagnostikas aprīkojuma arī ir pilnīgi bezspēcīgi.
P.S. Ja auto pamatlietas (ar elektroniku) ir kārtībā, diagnostika PRECĪZI pateiks, kas vainas. Viena minētais variants, ka Latbemā uz Permalatā ’neatrada’ kārbu, liecina par sekojošo:
1. kom atkārtota, nekorekta pārtīšana, tā rezultātā auto vadības sistēmas vairs nav identificējamas
2. globāls defekts can bus (k-line) datu apmaiņas tīklā.
Loģiski, ka šādā situācijā vispirms jānovērš šie defekti. Diemžēl, klientiem ir nepārvarama vēlme ieekonomēt, tādēļ arguments ir sekojošs: ’nu, man tak po viss pārējais, man te, lūk šis defekts..’ Auto vadības sistēmas ir savstarpēji saistītas un komplicētas, tādēļ to apkopei nepieciešama KVALIFICĒTA palīdzība!!!
Offline
Ingars
28. May 2005, 22:15 #9

Kopš: 27. May 2005

Ziņojumi: 36

Braucu ar: 525i24v

Cik pie jums Permalat maksā šāda diagnostikas pārbaude?Un cik varētu maksāt iespējamo defektu novēršana elektronikā kas neļauj pieslēgties?[ This message was edited by: Ingars on 2005-05-28 22:16 ]
Offline
Permalat
28. May 2005, 23:49 #10

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-28 22:15, Ingars rakstīja:
Cik pie jums Permalat maksā šāda diagnostikas pārbaude?Un cik varētu maksāt iespējamo defektu novēršana elektronikā kas neļauj pieslēgties?

<font size=1>[ This message was edited by: Ingars on 2005-05-28 22:16 ]</font>

Ja ar pieslēgšanos viss kārtībā, tad pilna elektronikas diagnostika maksā Ls 5. Ja ir kādas problēmas, elektriķi novērtē situāciju un ieprecizē ciparus. Iepriekš grūti paredzēt, bet par jebkuriem papildus izdevumiem tiek jautāts klienta akcepts.
Offline
SILVERGREEN
29. May 2005, 00:14 #11

Kopš: 21. Oct 2004

No: Bauska

Ziņojumi: 1197

Braucu ar: ’94 E36 325tds

man piedaavaaja auto atstaat(ieprieksh sarunaataa laikaa) pie elektrikja un buushot robezjaas liidz 30Ls
skatoties cik dzilji elektrikjis raksies, lai atrastu vainu!
jo pastaaveeja doma, kad auto bijis dauziits un kaut kur iisais...

kaa ieprieksh mineeju, kad vainu atradu pats!
Permalat

Offline
V.I.P.
29. May 2005, 12:25 #12

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17360

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]

zem shitaa pasha palien: kaa noteikt automaata staavokli? (buus braucams vai driiz nobeigsies)
atceros, ka paaris gadus atpakalj TV motoraa kaut ko muldeeja, bet izklausiijaas peec sviesta...
kompetentu cilveeku viedoklji shajaa jautaajumaa velkomeeti
Offline
Maxis
29. May 2005, 12:31 #13

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19

man tā atmiņā, ka nānospiež bramze, jāieliek D un jaspiež gāze grīdā. Apgriezieni nedrīkstētu pārāk tālu aiziet (virs kautkādiem 3k vai tamlīdzīgi). Ja apgrieizieni iet līdz galam, tad acīmredzot tā kārba vairs nebūs ilgdzīvotāja
Offline
Ingars
29. May 2005, 12:47 #14

Kopš: 27. May 2005

Ziņojumi: 36

Braucu ar: 525i24v

Nē,nē,kā jau iepriekš minēju ar kārbas meh daļu viss ok.Man tur pāris mēnešus atpakaļ Raap(aut.trans.centrs)visu jaunu salika!!!
Offline
Permalat
29. May 2005, 14:46 #15

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-29 12:31, ///Maxis rakstīja:
man tā atmiņā, ka nānospiež bramze, jāieliek D un jaspiež gāze grīdā. Apgriezieni nedrīkstētu pārāk tālu aiziet (virs kautkādiem 3k vai tamlīdzīgi). Ja apgrieizieni iet līdz galam, tad acīmredzot tā kārba vairs nebūs ilgdzīvotāja

Nu, nu!
To savam auto vari mēģināt izpildīt!
Kārbas stāvokli (aptuveni) var noteikt sekojoši:
kārbai jāpārslēdzas ’normāli’ - bez rāvieniem, cirtieniem, raustīšanās
no kārbas nedrīkst būt dzirdami nekādi trokšņi - klaboņa, graboņa, gaudošana
Tad jāveic kārbas elektronikas diagnostika. Ja viss ok, un nav zināms, kad eļļa mainīta, to (protams, arī filtru) labāk nomainīt (arī kārbām, kurām tā paredzēta visu dzīves laiku, jo tas nav 400K).
Pēc eļļas krāsas un konsistences speciālisti noteiks kārbas nodiluma pakāpi.
Offline
Maxis
29. May 2005, 14:59 #16

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19

To Permalat:
Nu tas Tavs variants, protams, ir daudz precīzāks un ticamāks, bet nu ja vajag tā uz fikso pateikt vai kārba vēl ir dzīvotāja, tad var izmantot arī manis minētos metodi
Offline
Permalat
29. May 2005, 15:29 #17

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-29 14:59, ///Maxis rakstīja:
To Permalat:
Nu tas Tavs variants, protams, ir daudz precīzāks un ticamāks, bet nu ja vajag tā uz fikso pateikt vai kārba vēl ir dzīvotāja, tad var izmantot arī manis minētos metodi

Tavs variants (teorētiski) varētu derēt vecajiem (mehāniskajiem) automātiem. Ar to var noteikt kārbas sajūgu stāvokli (att., arī spiedienu, hidrauliku). Elektroniskajiem automātiem šādi varianti cauri neiet: kārbas vadība ’saprot’, ka riteņi negriežas, un neļauj celt motora apgriezienus (ja ir elekroniskais droseļvārsts), jeb ierobežo novadāmo jaudu uz reduktoru.
Offline
V.I.P.
29. May 2005, 19:49 #18

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17360

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]

varbuut vari arii precizeet ~ ap kuru gadu amerikankaam vareetu saakties "jaunie" automaati, kuriem fiksaa diagnoze neder?
Offline
Whazaaa
29. May 2005, 20:07 #19

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

mans variants - ieskrieties līdz 150 un pārslēgties uz burtiņu P

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Waldis
29. May 2005, 22:28 #20

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 1013

Braucu ar: All Grip


2005-05-29 20:07, Whazaaa-jr- rakstīja:
mans variants - ieskrieties līdz 150 un pārslēgties uz burtiņu P


Uz P buus pagruuti, bet R gan ir sanaacis iemest uz 75 mph braucot. ar iires mashiinu, protams nekas jau nenotika.

Par to metodi tureet bremzi un dot virsuu gaazi - nezinu kaa jaunajiem bmw, bet parastam automaatam tas ir otrs* veids kaa uzsaakt braukt ala dragrace stilaa. Tikai - ilgaak par 5sec automaatu ’bremzeet’ nedriixt, paarkarsiis. Par tiem 3krpm - nezinu, man liekas ka var uzdiit kaut vai liidz galam, tikai nekad neesmu gaazeejis virs trim - baigi jau nu mashiina mokaas.
*pirmais veids ir N uzgaazeet un tad mest DRIVE.

Pet par automaata paarbaudi pirms pirkshanas - da nefiga nevar notesteet, uz paardoshanas briidi var kaut kaadu suudaellju iekshaa iegaazt un kompja kljuudas nodzeest. Tad uz test drive briidi liksies ka viss ir ok, un defekti var uzpeldeet peec nedeeljas vai meenesha...
Taapat kaa ar dzineeju - nu nevar pie kompja piesleedzot pa 5Ls paarbaudiit vai buus dziivotaajs vai nee... Paarbaudam katru sveci, meerak kompresiju etc.
Dzirdeets gadiijums kaa cilveekam izgaaja ar diizeljmashiina iegaadi - uz pirkshanas briidi viss, ok, servisos (specializeetajos) paarbaudiija, atgaazes labas, uzgaazeejot mellu duumu nebija. Tikliidz kaa ieleeja pillu baaku benzhas - taa melli duumi un kas tur veel pa gljukiem ar galvu . Izraadaas, uz paardoshanas briidi biorapsis bija iekshaa iegaazts...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo