Online
Pašreiz BMWPower skatās 63 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M10 = 8000rpm
Autors | Ziņojums |
Ilja | | Kopš: 10. Jan 2004
Ziņojumi: 14
Braucu ar: BMW e21 318 (1981)
| Mjaa, savu standarta M10 vechukinju ieksh e21, pavisam negribot, sanaca uzgriezt liidz 8000 abarotiem (nu kaut kur ap to bija) - vienkaarshi braucot devu griidaa un iznjemot no aatruma ieklemmeejas gaazes trose uz max! Peec briizha atlaidaas, bet tad jau sekoja kleckkleckkleck un sirds apstaajaas.
Pasham veel paaris dienas nesanaaks pie motora piekjerties, - kaa domaajat, kas tur var buut beigts uz 100%, bet ko varees veel izmantot (domaaju no motora? | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| vārsti saliecās es domāju... nepaspēja aizvērties. vai nu arī aizdedzes sadalītājs salūza..
J.
2005-01-09 21:13, Ilja rakstīja:
Mjaa, savu standarta M10 vechukinju ieksh e21, pavisam negribot, sanaca uzgriezt liidz 8000 abarotiem (nu kaut kur ap to bija) - vienkaarshi braucot devu griidaa un iznjemot no aatruma ieklemmeejas gaazes trose uz max! Peec briizha atlaidaas, bet tad jau sekoja kleckkleckkleck un sirds apstaajaas.
Pasham veel paaris dienas nesanaaks pie motora piekjerties, - kaa domaajat, kas tur var buut beigts uz 100%, bet ko varees veel izmantot (domaaju no motora?
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
Phasma | | Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| Domaaju, ka virzulii caurumu nebuus, tur vajag ilgaaku klibu klabu! Bet vaarsti un mosh kaads rokeris gan buus pa dirsu!
----------------- Excitement of building.... | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| NEko nesaprotu, net domāju, ka jāmaina motors un miers | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
| ... kādam ir paviecies - ir iespēja tikt pie jaudīgāka motora savam bumerim. Draugam arī līdzīgi paveicas - brauca ar e36 320, tagad ar e36 un implantētu 2.8 | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Man kā reiz ir aizķēries motors no 323 e21... lieks. moš kādam vajag?
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
jims | | Kopš: 20. Jul 2003
No: Viļāni
Ziņojumi: 1440
Braucu ar: izslēgtu DTC
|
2005-01-09 23:11, diesel rakstīja:
... kādam ir paviecies - ir iespēja tikt pie jaudīgāka motora savam bumerim. Draugam arī līdzīgi paveicas - brauca ar e36 320, tagad ar e36 un implantētu 2.8
cik tas maxaaja? dzineejs+mainja | Offline | | |
Phasma | | Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| sadaboniet vinjam S14 un miers muuros!
----------------- Excitement of building.... | Offline | | |
|
Redliner | | Kopš: 05. May 2004
Ziņojumi: 4327
Braucu ar: Cadillac
|
2005-01-09 23:11, diesel rakstīja:
... kādam ir paviecies - ir iespēja tikt pie jaudīgāka motora savam bumerim. Draugam arī līdzīgi paveicas - brauca ar e36 320, tagad ar e36 un implantētu 2.8
Cik Tu gribi par to prieku ??? | Offline | | |
karlisII | | Kopš: 05. Jul 2002
Ziņojumi: 2175
Braucu ar:
|
2005-01-09 21:13, Ilja rakstīja:
Mjaa, savu standarta M10 vechukinju ieksh e21, pavisam negribot, sanaca uzgriezt liidz 8000 abarotiem (nu kaut kur ap to bija) - vienkaarshi braucot devu griidaa un iznjemot no aatruma ieklemmeejas gaazes trose uz max! Peec briizha atlaidaas, bet tad jau sekoja kleckkleckkleck un sirds apstaajaas.
Pasham veel paaris dienas nesanaaks pie motora piekjerties, - kaa domaajat, kas tur var buut beigts uz 100%, bet ko varees veel izmantot (domaaju no motora?
nu man bija ļoti līdzīgi - m20 2.7 tika pārgriezts, sākās klabeklis, noņēmu galvu viens vārsts bija nolūzis un virzulī izsitis prāvu caurumu | Offline | | |
Bosnija | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13587
Braucu ar:
| Mjā, a kā tad ir ar dīzeļiem? Tos tak nenormāli griež teh. apskatē | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| tas prieksh pasha dzelzha nav nenormaali, nenormaali tas liekas tikai saimniekam, kas zin, ka tas motors ir noskreejis 500K km | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
|
... jims un Redliner, es tur ņepričom. Vainīgs useris - archi, viņam par cenām prasiet. | Offline | | |
ww | | Kopš: 29. Apr 2003
Ziņojumi: 1057
Braucu ar:
|
2005-01-09 21:13, Ilja rakstīja:
Mjaa, savu standarta M10 vechukinju ieksh e21, pavisam negribot, sanaca uzgriezt liidz 8000 abarotiem (nu kaut kur ap to bija) - vienkaarshi braucot devu griidaa un iznjemot no aatruma ieklemmeejas gaazes trose uz max! Peec briizha atlaidaas, bet tad jau sekoja kleckkleckkleck un sirds apstaajaas.
Pasham veel paaris dienas nesanaaks pie motora piekjerties, - kaa domaajat, kas tur var buut beigts uz 100%, bet ko varees veel izmantot (domaaju no motora?
Ja motors vēl griezās, varētu būt,ka šāles
www.wwracing.lv
[ This message was edited by: ww on 2005-01-10 11:09 ] | Offline | | |
andis525 | | Kopš: 27. Nov 2004
No: Jelgava
Ziņojumi: 1805
Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.
| es domaaju ja tu neko daudz nebrauzci tad vareetu iztikt ar jaunaam saaleem un klokenes sliipeesanu bet ja pie taa var pieskaitiit vel klani vairaak gna nekam nevajadzeetu buut
bet kaa tev vinam ar kompresiju? | Offline | | |
andis525 | | Kopš: 27. Nov 2004
No: Jelgava
Ziņojumi: 1805
Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.
| ja kompresija suudiga var pie reizes gredzenus saminiit ko es adariitu | Offline | | |
|
andis525 | | Kopš: 27. Nov 2004
No: Jelgava
Ziņojumi: 1805
Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.
| pa prieksu nonem vaarstu vaaku un tad jau redz.ja tur nav tad var domaat par kartera nemsanu nost vai galvas rausanu nost
| Offline | | |
Phasma | | Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| Man pat saak likties, ka tev kjeede apraavaas, jo tev virsuu staav galva no Aiviisha motora un vinjam arii apraavaas kjeede! Galvas zobratu no saveejaa motora jau neliki, ne?
----------------- Excitement of building.... | Offline | | |
Ilja | | Kopš: 10. Jan 2004
Ziņojumi: 14
Braucu ar: BMW e21 318 (1981)
| Paldies par komentaariem! Neskatoties uz sliktu pashsajuutu - nevareeju vairs tureeties nezinjaa un iestuumos boxaa! Peec vaarstu vaaka nonjemshanas izskatiijaas viss veel daudz maz ceriigi - dazhi vaarsti iskatiijaas paliekti, sadalene arii pashkjiiba, 2 rokeri salauzti, paareejie ar uzdauziitaam malaam. Mja, tachu atvelkot bashku, paveeraas bilde beediigaaka - no pilmaa cilindra virzulja tagad var uzmeistarot strazdu buuriiti uz pavasari, cokjis tajaa kaareiz atbilst diametram; vaarstu gali arii nonjeema biezu skaidu no galvas - karoche - motors chermetaa, galva kraasainos!) A viss deelj Motorcraft 2 litr. gonochnaas babinas, kas ar savu dzirksteli nokauj jau otro motoru!
Blja, likt sirdi ar lielaakiem kambariem - taa ir jeblja atkal uz 1/2 gadu, a labi braukt ta vajag tagad un arii miiljo K&N laukaa sviest negribaas + veel visu to sisteemu, kas man tur ir samudriita. Varduut pavasarii nobriediishu liidz lielaakiem tilpumiem.
Iisaak sakot nepiecieshams m10 motorbloks no 1.8 vai 1.6 (darba tilpumi vienaadi - 1770cm), m10 1.8 galva sboraa un prieksh karburatora (monster Solex DIDTA 32/32 - kaa man teica karburatoru servisaa, ja to karbi razhoja liidz 80 gadam, tad peec kaada 89aa ar taadiem vairs neraadiijaas servisos un te tev - atbrauc!), tad arii jaunas bliives un kaada normaala galvu sliipeetava! un atkal blueline priekshaa njems audjukus (nu labi, ne tos jaudiigos! | Offline | | |
A_Z | | Kopš: 25. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 360
Braucu ar: Pērku E21; E30, budget līdz 600 LVL
|
2005-01-10 21:32, Ilja rakstīja:
Paldies par komentaariem! Neskatoties uz sliktu pashsajuutu - nevareeju vairs tureeties nezinjaa un iestuumos boxaa! Peec vaarstu vaaka nonjemshanas izskatiijaas viss veel daudz maz ceriigi - dazhi vaarsti iskatiijaas paliekti, sadalene arii pashkjiiba, 2 rokeri salauzti, paareejie ar uzdauziitaam malaam. Mja, tachu atvelkot bashku, paveeraas bilde beediigaaka - no pilmaa cilindra virzulja tagad var uzmeistarot strazdu buuriiti uz pavasari, cokjis tajaa kaareiz atbilst diametram; vaarstu gali arii nonjeema biezu skaidu no galvas - karoche - motors chermetaa, galva kraasainos!) A viss deelj Motorcraft 2 litr. gonochnaas babinas, kas ar savu dzirksteli nokauj jau otro motoru!
Blja, likt sirdi ar lielaakiem kambariem - taa ir jeblja atkal uz 1/2 gadu, a labi braukt ta vajag tagad un arii miiljo K&N laukaa sviest negribaas + veel visu to sisteemu, kas man tur ir samudriita. Varduut pavasarii nobriediishu liidz lielaakiem tilpumiem.
Iisaak sakot nepiecieshams m10 motorbloks no 1.8 vai 1.6 (darba tilpumi vienaadi - 1770cm), m10 1.8 galva sboraa un prieksh karburatora (monster Solex DIDTA 32/32 - kaa man teica karburatoru servisaa, ja to karbi razhoja liidz 80 gadam, tad peec kaada 89aa ar taadiem vairs neraadiijaas servisos un te tev - atbrauc!), tad arii jaunas bliives un kaada normaala galvu sliipeetava! un atkal blueline priekshaa njems audjukus (nu labi, ne tos jaudiigos!
Klausies Ilja. ja nemaldos AG tirgo vienu nost 318 pa 200 naudinam.Uzsit uz privato vinam. No diviem jau vienu saskruvesi un tas labas lietas nebus jamet lauka.Un kas paliks pari,sev dalas a varbut kadam savajadzeseies. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|