Autors | Ziņojums |
NixN | |
Kopš: 26. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1983
Braucu ar: S6 2.2T
| plz kaads iepostee preciizus tehniskos datus par M20B25 motoru verisjaam. Nu tipa jauda, griezes moments, kompresija. Buutu labi zinaat kaadiem modeljiem kaadi naaca.
----------------- We Are All Made of Stars |
Offline | |
|
HiJaCKeR | |
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4670
Braucu ar: BMW E90 330i
| http://www.e34.de/e34/6zyl.htm |
Offline | |
|
Jagr | |
Kopš: 02. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 638
Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM
| Varbuut kaads zin kaads ir M20B25 galvas tilpums? |
Offline | |
|
NixN | |
Kopš: 26. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1983
Braucu ar: S6 2.2T
|
2005-01-06 19:11, Jagr rakstīja:
Varbuut kaads zin kaads ir M20B25 galvas tilpums?
ja tu biji domaajis no kaada motora tad 2.5L
----------------- We Are All Made of Stars |
Offline | |
|
Jagr | |
Kopš: 02. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 638
Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM
| Mani intresee konkreeti galvas tilpums (lai vareetu izreekjinaat, kaadu kompresijas pakaapi ieguust 2.5e motoram uzliekot 2.5i galvu). |
Offline | |
|
JZ | |
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| jagr, buus par zemu kompresijas pakaape, iistaa recepte ir sarezhgjiitaaka... |
Offline | |
|
Jagr | |
Kopš: 02. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 638
Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM
| Man arii vajag recepti ar zemu kompresiju, veelams no 1:7 liidz 1:8.5 Varbuut kaads tomeer ir meeriijis un zin kaads ir 2.5 galvas tilpums? |
Offline | |
|
NixN | |
Kopš: 26. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1983
Braucu ar: S6 2.2T
| a vot mani intresee kaa perkot M20B25 motoru atshjirt normaalo(9.7:1) no zemaas kompresijas(8.8:1) versiju??? un kuri no vinjiem vispaar ir biezhaak sastopami???
----------------- We Are All Made of Stars |
Offline | |
|
|
JV | |
Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 649
Braucu ar: E39 M5 superčārdžots
| Man domāt ka 8.8 bija Motroniķiem un augstāka pakāpe bija kaut kādiem vecajiem ar monošprici!
----------------- www.trackday.lv
|
Offline | |
|
JZ | |
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| m20b25 nav nekaadas monoshprices bijis, tikai motroniks!
jagr, IMO tev jaadomaa kauko 2,3l klokjenes virzienaa... ar plakanajiem virzuljiem... un ja es saprotu pareizi par forced induction tad bez jaunas motora elektronikas un attieciigas reguleeshanas taads chiks vien tur beigaas sanaaks...
p.s. motora galvai dobuma tilpums nekur nefiguree, to var izmeeriit ar ellju un shprici preciizu meertrauku vaig tik
izreekjinaat to ar nevarees, jo 2.5 virzulji abaam motora versijaam ir ar sfeerisku izvirzijumu uz augshu, neenu, izreekjinaat var, bet ar ellju un shprici buus apmeeram 141241323reiz aatraak un pietiekami preciizi
good luck |
Offline | |
|
NixN | |
Kopš: 26. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1983
Braucu ar: S6 2.2T
| ja nu kaadam intresee te es nupat sho to uzgaaju par virzuljiem
http://home.netpower.no/pberg/Mahle_m20.html
----------------- We Are All Made of Stars |
Offline | |
|
JZ | |
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| Polaris, ja buutu jautaajis konkreeti par virzuljiem, tad nebuutu pasham jaameklee, buutu kaareiz sho gif tev iedevis |
Offline | |
|
NixN | |
Kopš: 26. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1983
Braucu ar: S6 2.2T
| da nee, es tik starpcitu to iemetu- mosh kaadam noder! intresanta infa man personigi liekas
Mani gan intresee kaa atpaziit normaalo M20B25 no deforsetaa- neviens jau tev shrotaa vai kur citu expertiizi neveiks... gribi- njem, negri- nenjem...
----------------- We Are All Made of Stars |
Offline | |
|
diesel | |
Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
|
... cik jāslīpē nezinu, bet netā ir saits ( kautkādā topikā to minēju), kur ir detalizēti aprakstīta 2.7 dzinēja ’upgrade’ dažādos variantos ar dažādiem rezultātiem izteiktiem hp. Cik atceros kloķene no 2.4td, smadzenes un galva no 2.5.... |
Offline | |
|
JZ | |
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| ar to diizelja klokjeni ir taa, ka taa ir daudz izturiigaaka, bet, neapstraadaata, ir arii smagaaka par parasto 2.7(gaajiens abaam vienaads), taakaa ja netaisa turbo, vai augsti forseetu atmosfeerisko, tad var izmantot arii parasto 2.7(325e) klokjeni...
diizeljklokjeni ir jaaatvieglo un jaabalansee, kas pie mums taadu lietu speej veikt - hwz... |
Offline | |
|
Puce | |
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| neatceros vai kloķeni, bet kopā ar to man spararatu solījās nobalansēt Gaujas 9. Gan jau JZ zin tos keksus. Cik sapratu, tad šie arī Vinteram mocim motoru taisīja..
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
|
IlmR | |
Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 62
Braucu ar: BOBIKU
| No sitiem virzuliem nekads igstoši jaudigs motors nesanāks vajag turbo motoru virzuļus vai kaltos likt savādāk ja kompresija ir 11.5 + veel NOS tad BMW orginalie virzuļi drūp lidz gredzeniem kā suudi ) |
Offline | |
|
stanley | |
Kopš: 08. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4379
Braucu ar:
| eh blja ar ko sakt tuningu |
Offline | |
|