Online

Pašreiz BMWPower skatās 151 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: bmw320i e30 1990g. info

AutorsZiņojums
PoMa
19. Dec 2004, 15:12 #1

Kopš: 18. Dec 2004

Ziņojumi: 20

Braucu ar: 90` BMW 320i

Kto nibud znajet skolko kusajet benzina takaja ma6ina, po gorodu? I skolko u neje losadej?
(6-ti cilindrovij,kupe)
Offline
edzulis
19. Dec 2004, 15:14 #2

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

129zs

Ēd ~ 10l. Varbūt mazāk. Atkarīgs no kājas smaguma un motora stāvokļa.
Offline
GirtzB
19. Dec 2004, 15:21 #3

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22120

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Jam motors labā stāvoklī un kāja ne pārāk smaga tad pilsētā(tikai pa pilsētu) 13l/100km
Kombinētais ~10l/100km var nodzīt līdz 8.5/100 ja brauc absolūti pēc likuma burta.
129zs


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
edzulis
19. Dec 2004, 15:31 #4

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

13 litri kaut ko Tu te ļečī Spriežu pēc sava 2.3 4gang
Offline
PoMa
19. Dec 2004, 15:32 #5

Kopš: 18. Dec 2004

Ziņojumi: 20

Braucu ar: 90` BMW 320i

Tak polu4ajetsa 318is 90 goda, lu4se 4em 2.0i? u 318is kak ja znaju 136zs i 4-x cilindrovij,i rashod po menwe.
Offline
GirtzB
19. Dec 2004, 15:48 #6

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22120

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

edzul - tu zini cik man kāja viegla
Bet lai būtu 10 pilsētā, nedrīkst sēdēt sastrēgumos.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
19. Dec 2004, 15:48 #7

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22120

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

protams ka 318is labāks, tikai retāks latvijā.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
A_Z
19. Dec 2004, 15:55 #8

Kopš: 25. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 360

Braucu ar: Pērku E21; E30, budget līdz 600 LVL

Nu nav tur liela skirba starp 318i un 320i.Ed vini abi vienadi.Nu varbut 0,5L atskiriba.Nu protams ka paterins no kajas smaguma atkarigs.Nu ja godigi izveletos 318is ar 136 ZS.
Offline
diesel
19. Dec 2004, 16:51 #9

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

... ir nelieliem izņēmumiem e30 320 takš ir baigie sprāgoņi 318 vai 318 is prātīgāka izvēle manuprāt.
Offline
Asais
19. Dec 2004, 21:11 #10

Kopš: 02. Feb 2003

Ziņojumi: 1053

Braucu ar:

Un cik tad patērē vidēji degvielas E 30 325??? Un kurš tad vispār būtu labākais variants no E 30 dinamikas un ekonomikas ziņā?

[ This message was edited by: Asais on 2004-12-19 21:12 ]
Offline
Artis
19. Dec 2004, 21:15 #11

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

Mans faters bija sokaa, nobrauca 40okm ar 318 (86.g.) un izrekinaja videji 6,5-6,8l) vo BMW rijigais
Offline
Phasma
19. Dec 2004, 21:49 #12

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

90’ tas jau ir motronic, un vinjam ir par 10zs vairaak kaa L-jet! Peec papiiriem L-jet = 129Zs, repektiivi motronic - 139zs!

-----------------
Excitement of building....
Offline
bmwaddict
19. Dec 2004, 21:53 #13

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2004-12-19 15:48, GirtzB rakstīja:
protams ka 318is labāks, tikai retāks latvijā.

Veel gribeetu piebilst ka jaanjem veeraa 1.8 motoriisha resurss.. Gruuti ir atrast sakariigus eksemplaarus kas veel skaneetu klusi.. Turpretii inline 6 iet un iet.
Offline
bmwaddict
19. Dec 2004, 21:55 #14

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2004-12-19 15:55, A_Z rakstīja:
Nu nav tur liela skirba starp 318i un 320i.Ed vini abi vienadi.Nu varbut 0,5L atskiriba.

Nuuu neeeezinu.. Man gan liekas ka 2.0 eed tik pat cik 2.5 un tas ir DAUDZ vairaak par 1.8..
Offline
Asais
19. Dec 2004, 22:00 #15

Kopš: 02. Feb 2003

Ziņojumi: 1053

Braucu ar:


2004-12-19 21:49, Phasma rakstīja:
90’ tas jau ir motronic, un vinjam ir par 10zs vairaak kaa L-jet! Peec papiiriem L-jet = 129Zs, repektiivi motronic - 139zs!

Piemēram 1.8 līdz 1987. gadam ir 105 hp, bet pēc 87. jau 115 hp. Tāpat ar 316: no 1982 - 1988 ir 90 hp, bet no 88. - 90 gadam ir 102!!!

[ This message was edited by: Asais on 2004-12-19 22:01 ]
Offline
Phasma
19. Dec 2004, 22:04 #16

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

nu un ko tu ar to gribeeji teikt?

-----------------
Excitement of building....
Offline
Asais
19. Dec 2004, 22:26 #17

Kopš: 02. Feb 2003

Ziņojumi: 1053

Braucu ar:

Par cik tu esi zinošāks nekā es, tad vai tur atšķiras dzinēji?
Offline
Instigater
19. Dec 2004, 22:32 #18

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


2004-12-19 21:49, Phasma rakstīja:
90’ tas jau ir motronic, un vinjam ir par 10zs vairaak kaa L-jet! Peec papiiriem L-jet = 129Zs, repektiivi motronic - 139zs!


Njifiga,
L-Jet = 125 Zs
Motronic = 129 Zs
Offline
Phasma
19. Dec 2004, 22:35 #19

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

Skaidri zini? Man ir cita informācija!

-----------------
Excitement of building....
Offline
Instigater
19. Dec 2004, 22:35 #20

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


2004-12-19 22:00, Asais rakstīja:

Piemēram 1.8 līdz 1987. gadam ir 105 hp, bet pēc 87. jau 115 hp. Tāpat ar 316: no 1982 - 1988 ir 90 hp, bet no 88. - 90 gadam ir 102!!!


A vot sheit ir cita shtelle - shitamajos ir dazjaadi motori, pirmsrevoluucijas bija M10 tobish 60-to gadu tehnologjijas ar 80-to L-jet ieshprici, toties peecrevoluucijas bija M40 alja 80-to gadu izstraades ar pavisam atshkjiriigu uzbuuvi un Motronic.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo