Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E21 (1975-1982)

Tēma: K-Jetronic --> Motronic specs vajadzīgs

AutorsZiņojums
Puce
30. Nov 2004, 14:44 #1

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Meklēju specu, kas man nomainītu mehānisko šprici uz Motronic. Vai vismaz gribu redzēt kādu linku, kur ir tas apstāstīts.. pagaidām inetā nevaru atrast neko sakarīgu..

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Permalat
06. Feb 2005, 16:14 #2

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Cik saprotu, te vairaki mēģina E21 pārtaisīt uz Motronic.
Varu padalīties
Gaisa mērītājs 031 uz 082
sprauslas no 3V uz 12V (numurus var ETK atrast), 715, ja nemaldos..
vadības bloks ar vadiem; sadalītājs uz sadales vārpstas ar vadiem (ja tās galā paredzēta tā uzstadīšana,ja nē - tā jāmaina), zagluška vecajam sadalītajam, cits šķīvis uz kloķvārpstas (ar zobiem), kronšteins holla devējam, pats devējs. Jāamputē palaišanas sprausla, benzīnsūkņa relejs, viss, kas attiecas uz termovārstu un tukšgaitas vārstu. Jāuzinstalē elektriskais tukšgaitas vārsts. Cita gofra. Cits spiediena regulators (precīzāks), bet tas parasti nāk kopā ar reiku un sprauslām. Vēl problēmas ar izplūdes kolektoru, jo (ja tā paredzēta), jāuzstāda lambda zonde. Tad būs arī diagnostikas ligzda 20pin.
P.S. Ja gadīsies dabūt 1.1. Motronic (M20B25, ap 1987.gadu, E34, ap to pašu), bez labda zondes, tad vajadzīga kārba un spararats no tā auto, jo holla sensori (2gab.) atrodas kārbā un ir vērsti pret spararata zobratu.
Gan kaut ko aizmirsu... Pārbūve diezgan nopietna!
P.P.S. Problēmas ar radiatoru/trubām Jaunuzstādītais sadalītājs traucē! Bet, 7/8 var iztikt arī ar veco radiatoru.

Un vēl, jāņem vērā, ka ieplūdes kolektori B23 un B25 motoriem atšķiras, arī bloki. Tātad, tas Motronic var arī nestrādāt ar pilnu atdevi, turklat, būs nepieciešama gaisa mērītaja kalibrēšana.
L Jetronic ir elektroniskā šprice! Tikai aizdedzes centrbēdzes un vakuma regulatori/tukšgaitas sistēma ir mehāniski..

Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046

www.permalat.lv
[email protected]

tel. 7470416
mob. 9482131
[ This message was edited by: Permalat on 2005-02-06 16:36 ]
Offline
Puce
06. Feb 2005, 17:31 #3

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Mans variants. Kā donors tika izmantots m20b25 motors no e34.

Detaļas:
Iešprices sistēma ar visiem vadiem, ECU un relejiem (3gab).
motora kontaktrozete, lai var pievienot vadus
Ieplūdes kolektors
Lambda zonde
Gaisa mērītājs
Tukšgaitas vārsts
Gofra un citas trubiņas
Priekšējais spararats
Kloķenes apgriezienu skaitītājs ar kronšteinu
Termostata koprus (šaja ir jāieurbj e21 T devējs, kas rāda panelī temperatūru)
Dzirksteles sadalītājs
Spole
Manā variantā arī ģenerators un starteris (mazāk problēmu pievienot Motronic vadus)
Dzesēšanas šlauka, kas nāk no ūdens sūkņa uz termostatu
Priekšējais vāks, kurš aizsedz augšējo motora daļu
Vāciņš ar ko aiztaisīt vecā sadalītāja caurumu
Degvielas šļaukas, lai var pagarināt oriģinālās e21
Ir jāpaķimerējas ar plus vadu. Jāuztaisa garāks.
Aķis jāpārvieto uz bagāžnieku, jo savādāk nav vietas gaisa filtram
Nahrenizējam degvielas spiediena akumulatoru
Un pac galvenais shēma kā saslēgt vadus.

Varbūt kaut ko aizmirsu...

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Phasma
06. Feb 2005, 17:39 #4

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

Un kas atshkjiras K-Jet ==> Motronic paarbuuvee no E30 87’ 2.0i?

-----------------
Excitement of building....
Offline
Puce
06. Feb 2005, 17:46 #5

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Manuprāt hola devējs bija kārbas pusē...

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
NixN
06. Feb 2005, 20:39 #6

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

esmu mainijis L-Jet uz motronicu, domaju nebuutu problemas arii ar K-Jet ...

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
Phasma
06. Feb 2005, 22:56 #7

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

tajos shtekeros var sapities!

-----------------
Excitement of building....
Offline
Puce
06. Feb 2005, 23:08 #8

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Phasma, tur ir viss vienkārši, ja zin kuru vadu ar kuru jāsavieno.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
JZ
06. Feb 2005, 23:22 #9

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

peec pieredzes varu pateikt, ka uzlikt motroniku ir apmeeram kaa 2 pikrst apch..... gadiitos jums paciiniities ar japaanju turbo motoriem un to elektroniku....... diez ko tad juus teiktu
Offline
GS
06. Feb 2005, 23:24 #10

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

Ir iespejams uzlikt kadu motoroniku uz M30 2.8 K-jetronika vieta ?

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
NixN
07. Feb 2005, 01:46 #11

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T


2005-02-06 23:22, JZ rakstīja:
peec pieredzes varu pateikt, ka uzlikt motroniku ir apmeeram kaa 2 pikrst apch..... gadiitos jums paciiniities ar japaanju turbo motoriem un to elektroniku....... diez ko tad juus teiktu


Tieshi taa!

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
Puce
07. Feb 2005, 08:56 #12

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Domāju, ka mierīgi.

J.



2005-02-06 23:24, GS rakstīja:
Ir iespejams uzlikt kadu motoroniku uz M30 2.8 K-jetronika vieta ?


-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Phasma, Puce, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo