Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Pneimopiekares kalibrēšana

AutorsZiņojums
tankijs23
24. Apr 2025, 08:41 #1

Kopš: 24. Apr 2025

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

Sveiki, varat mani apsveikt esmu bmw klubā jau 1 mēnesi un man ir sapnis e61 ar pneimo piekari

Tātad nesen paņēmu pats no vācijas nosēdušos, atvēru zem zapaskas tur viss ūdeni, releji zaļajā, kompresora bloks ar ūdenī. visu izžāvēju, relejus samainīju pneimo aizgāja, bet tagad katru reizi kad brauc izmetas run flat tyre failure un arī control system level failure un panelī iedegas dzeltas auto ar bultām uz augšu uz leju un auto stāv šķībi.


Jautājums, kādām jābūt parametriem kad grib nokalibrēt ar Reinhgold pneimopiekari? 16 collu diksi un tad viņš prasa augstumus, no kurienas līdz kurienai jāmēra augstums?
Kādi ir pareizi augstumi? 20mm un 20mm?

Bloku samazgāju ar acetonu, bet nu viņš tāds uz jautājuma, bet pneimo iet. To jāmaina, vai kaut kas ar kalibrāciju?

Man izmet 3 kļūdas

EHC: K-CAN line fault - 00D704
CAS: K-CAN line fault - 00D904
CID: K-CAN line fault - 00D5C4
Offline
Asch
24. Apr 2025, 10:49 #2

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4355

Braucu ar:

Jaskats, kadi aktualie augstumu parametri tev radas uz doto bridi. Augstums jamera no diska apaksas lidz arkai, attiecigi pec ta tad ari jaiestata parametri. Programma jau ir uzraditi rekomendejamie augstumi pec diska radiusa.
Par elektronisko dalu lai kads gundraks stasta, bet visdrizak ar bloku zavesanu nepietiks.
Offline
tankijs23
24. Apr 2025, 10:59 #3

Kopš: 24. Apr 2025

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

Abi sensori rāda 5300mV un bija 11mm, es vakar mēģināju visādas vērtības, bet beigās uzliku abās pusēs 20mm, bet mērot no diska apakšas labā puse 610mm un kreisā ir 560mm

[ Šo ziņu laboja tankijs23, 24 Apr 2025, 11:05:14 ]

Offline
RSAWorkshop
24. Apr 2025, 11:08 #4

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7443

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

nekas tur nav jāvada īpašs, ISTA tak saka priekšā kas jāmēra un kas jāievada

Ar CAN kļūdām tālu netiksi...

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
tankijs23
24. Apr 2025, 11:12 #5

Kopš: 24. Apr 2025

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

Tas CAN kļūdas var būt no nepareizas kalibrēšanas? Nu man ir Ista/D+Reinhgold aps uz datora, saprast kādas vērtības man jāievad, vadot tās ko saka nav rezultāts un ir 50mm atšķirība, vakar dabūju šo programmu, vēl tikai testēju

[ Šo ziņu laboja tankijs23, 24 Apr 2025, 11:17:17 ]

Offline
miklucis
24. Apr 2025, 20:15 #6

Kopš: 12. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1019

Braucu ar: 330; (. )( .)

AI atbilde:

Jā, šīs kļūdas norāda uz problēmām ar K-CAN (Karosērijas CAN) datu līniju BMW E60 modelī. Tālāk skaidrošu katru no tām un ko tas varētu nozīmēt:

KAS IR K-CAN?
K-CAN (Karosērijas CAN) ir daļa no auto datu komunikācijas tīkla. Tas ļauj dažādiem vadības blokiem (moduļiem) savstarpēji sazināties, piemēram, CID (Centrālais displejs), CAS (Auto piekļuves sistēma), EHC (Elektroniskā aizmugurējās piekares vadība).

Tavas kļūdas:
1. EHC: K-CAN line fault - 00D704
Modulis: Aizmugurējās piekares vadība (self-levelling suspension)
Problēma: EHC modulis nespēj komunicēt pa K-CAN līniju — iespējams, datu pārraides traucējumi.
2. CAS: K-CAN line fault - 00D904
Modulis: Car Access System — atbild par imobilaizeru, atslēgām, dzinēja startu u.c.
Problēma: CAS nespēj pareizi sazināties pa K-CAN — var radīt problēmas ar auto iedarbināšanu vai piekļuvi.
3. CID: K-CAN line fault - 00D5C4
Modulis: Central Information Display (iDrive ekrāns)
Problēma: CID nesaņem vai nesūta datus pa K-CAN — var būt ekrāna darbības problēmas, sastingšana u.c.
Iespējamie cēloņi:
Pārtraukts vai bojāts K-CAN vads – visbiežākais iemesls, īpaši ja visi šie moduļi atrodas dažādās vietās.
Viens no moduļiem “velk” līniju uz leju – bojāts modulis var traucēt visai K-CAN līnijai.
Īssavienojums K-CAN līnijā – mitrums, korozija, nodilis vads.
Slikts masas (ground) savienojums kādam no moduļiem.

Ko darīt:
Pārbaudi K-CAN līnijas pretestību ar multimetru (vajadzētu būt ~60Ω starp CAN_H un CAN_L).
Atvieno vienu moduli pēc otra un skaties, kad kļūdas pazūd — tā vari identificēt “vaininieku”.
Pārbaudi savienojumus un spraudņus, īpaši bagāžniekā, zem sliekšņiem — bieži tur sakrājas mitrums.
Ja iespējams, izmanto ISTA/D vai INPA, lai veiktu dziļāku diagnostiku.
Ja ir interese, varu palīdzēt ar shēmu vai norādīt moduļu atrašanās vietas. Vai tev nesen bijušas vēl kādas problēmas (piem., ekrāns “freeze”, problēmas ar atslēgu vai piekari)?

Offline
sys9291
24. Apr 2025, 21:23 #7

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5215

Braucu ar: F20 R1200RT

ja bloki peldēja un iekšā bija zaļais, tad nekāda mazgāšana nelīdzēs - bloki būs jāmaina. Kas attiecas uz kalibrēšanu - tad ieteiktu izlasīt visu ko ISTA stāsta un tad neradīsies tādi texti kā " karosērija". Pareizāk būtu gan teikt kuzova vai komforta CAN. Ar multimetru šajā gadījumā tur darīt nebūs ko, bet bloku atštepselēšana gan varētu līdzēt. Šajā gadījumā varētu sākt ar pneimas (un visu sazaļojušo bloku) bloka maiņu... pie reizes pievēršot uzmanību štepseļiem no provodkas puses - ja tur zaļais - tad viņas pini un vadi arī jāmaina...
Kalibrēšana tur nelīdzēs un vēl par kalibrāciju runājot pēc vērtību ievades jāveic testa brauciens.

[ Šo ziņu laboja sys9291, 24 Apr 2025, 21:25:57 ]

Offline
hrjaz
24. Apr 2025, 21:33 #8

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 728

Braucu ar: kuģi pa bruģi

Un, it kā jau pašsaprotami, neaizmirsti novērst baseina veidošanās iemeslu. Lūkas drenāžas vai kas nu tur ir gadījies.
Offline
tankijs23
Vakar, 09:14 #9

Kopš: 24. Apr 2025

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

Man AI parādīja citas kļūdas, ka abi sensori dīvaini un ehc vadības bloks nav komunikācijas, sākšu ar cita bloka pieslēgšanu, varbūt kādam ir un par kādu atlīdzību vai grādīg( vai limonādi) var pieslēgt patestēt?

[ Šo ziņu laboja tankijs23, 25 Apr 2025, 09:17:34 ]

Offline
tankijs23
Vakar, 09:18 #10

Kopš: 24. Apr 2025

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

00D704 - Augstuma sensora problēma (kreisais aizmugurējais sensora signāls)

Apraksts: Šis kļūdas kods parasti norāda uz kļūdu kreisajā aizmugurējā augstuma sensorā. Tā var būt problēma ar sensoru pašiem vai ar tā pieslēgumu (kabelis, korozija utt.).

Iespējamie cēloņi:

Bojāts sensors vai nepareiza signāla lasīšana.

Nepareizi uzstādīts sensors vai kabelis (piemēram, tas ir atvienots, vai arī ir bojāts vads).

Nepareizs signāls vai komunikācijas problēmas ar EHC vadības bloku.
Offline
Jonjis
Vakar, 09:18 #11

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1513

Braucu ar:


24 Apr 2025, 21:23:35 @sys9291 rakstīja:
ja bloki peldēja un iekšā bija zaļais, tad nekāda mazgāšana nelīdzēs - bloki būs jāmaina. Kas attiecas uz kalibrēšanu - tad ieteiktu izlasīt visu ko ISTA stāsta un tad neradīsies tādi texti kā " karosērija". Pareizāk būtu gan teikt kuzova vai komforta CAN. Ar multimetru šajā gadījumā tur darīt nebūs ko, bet bloku atštepselēšana gan varētu līdzēt. Šajā gadījumā varētu sākt ar pneimas (un visu sazaļojušo bloku) bloka maiņu... pie reizes pievēršot uzmanību štepseļiem no provodkas puses - ja tur zaļais - tad viņas pini un vadi arī jāmaina...
Kalibrēšana tur nelīdzēs un vēl par kalibrāciju runājot pēc vērtību ievades jāveic testa brauciens.

Nepūlies ar padomiem, šeit jaunieši akvāriju bagāžniekā cenšas saremontēt ar AI.

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo (carplay aktivizācijas) un pārējās OEM multimēdijas remonts.
PM
Offline
tankijs23
Vakar, 09:18 #12

Kopš: 24. Apr 2025

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

00D904 - Augstuma sensora problēma (labais aizmugurējais sensora signāls)

Apraksts: Šī kļūda attiecas uz labā aizmugurējā sensora signāla problēmu. Tas varētu nozīmēt, ka signāls no šī sensora tiek nolasīts nepareizi vai arī sensors ir bojāts.

Iespējamie cēloņi:

Tāpat kā iepriekš, var būt problēma ar pašu sensoru vai tā vadiem.

Nepareiza komunikācija ar EHC.

Bojāta sensoru pieslēguma vieta, piemēram, oksidācija
Offline
tankijs23
Vakar, 09:19 #13

Kopš: 24. Apr 2025

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

00E5C4 - EHC vadības bloka problēma

Apraksts: Šī kļūda parasti liecina, ka ir problēmas ar EHC vadības bloku. Tas varētu būt iekšējs bojājums vadības blokā vai problēmas ar tā barošanu vai signālu saņemšanu no sensoriem.

Iespējamie cēloņi:

EHC bloks var būt bojāts.

Bojāti kontakti vai slikta barošana EHC blokam.

Korozija uz savienojumiem vai pārtrūkuši vadi.
Offline
tankijs23
Vakar, 09:22 #14

Kopš: 24. Apr 2025

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


25 Apr 2025, 09:18:25 @Jonjis rakstīja:

24 Apr 2025, 21:23:35 @sys9291 rakstīja:
ja bloki peldēja un iekšā bija zaļais, tad nekāda mazgāšana nelīdzēs - bloki būs jāmaina. Kas attiecas uz kalibrēšanu - tad ieteiktu izlasīt visu ko ISTA stāsta un tad neradīsies tādi texti kā " karosērija". Pareizāk būtu gan teikt kuzova vai komforta CAN. Ar multimetru šajā gadījumā tur darīt nebūs ko, bet bloku atštepselēšana gan varētu līdzēt. Šajā gadījumā varētu sākt ar pneimas (un visu sazaļojušo bloku) bloka maiņu... pie reizes pievēršot uzmanību štepseļiem no provodkas puses - ja tur zaļais - tad viņas pini un vadi arī jāmaina...
Kalibrēšana tur nelīdzēs un vēl par kalibrāciju runājot pēc vērtību ievades jāveic testa brauciens.

Nepūlies ar padomiem, šeit jaunieši akvāriju bagāžniekā cenšas saremontēt ar AI.



Nu akvārijs ir sen novērsts, bagažnieks ir sauss, zaļais notīrīts, izžāvēts, tikai tagad gribu saprast vainu, negribu braukt uz servisiem, kas nesaprot ko dara, tādi daudzi dzirdēti un vairākus simtus ar negrbu tērēt, ja man iespējams bloks beigts pa 150 eiro, kuru jāsamaina un viss darbosies.
Offline
tankijs23
Vakar, 09:25 #15

Kopš: 24. Apr 2025

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


24 Apr 2025, 21:23:35 @sys9291 rakstīja:
ja bloki peldēja un iekšā bija zaļais, tad nekāda mazgāšana nelīdzēs - bloki būs jāmaina. Kas attiecas uz kalibrēšanu - tad ieteiktu izlasīt visu ko ISTA stāsta un tad neradīsies tādi texti kā " karosērija". Pareizāk būtu gan teikt kuzova vai komforta CAN. Ar multimetru šajā gadījumā tur darīt nebūs ko, bet bloku atštepselēšana gan varētu līdzēt. Šajā gadījumā varētu sākt ar pneimas (un visu sazaļojušo bloku) bloka maiņu... pie reizes pievēršot uzmanību štepseļiem no provodkas puses - ja tur zaļais - tad viņas pini un vadi arī jāmaina...
Kalibrēšana tur nelīdzēs un vēl par kalibrāciju runājot pēc vērtību ievades jāveic testa brauciens.


Paldies par padomu, sākšu ar EHC bloka maiņu!
Offline
Jonjis
Vakar, 09:34 #16

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1513

Braucu ar:


25 Apr 2025, 09:22:27 @tankijs23 rakstīja:
Nu akvārijs ir sen novērsts, bagažnieks ir sauss, zaļais notīrīts, izžāvēts, tikai tagad gribu saprast vainu, negribu braukt uz servisiem, kas nesaprot ko dara, tādi daudzi dzirdēti un vairākus simtus ar negrbu tērēt, ja man iespējams bloks beigts pa 150 eiro, kuru jāsamaina un viss darbosies.

Bet pats saproti, ka raksti pilnīgas muļķības un pašam no elektronikas nav nekādas sajēgas, prasot jautājumus AI? Vai sparoti, cik tas viss izskatas muļķīgi no malas, pēc tam, kad sys sarkstījis visu pa plauktiņiem?

25 Apr 2025, 09:22:27 @tankijs23 rakstīja:
negribu braukt uz servisiem, kas nesaprot ko dara, tādi daudzi dzirdēti

Var jau braukt, kur cilvēki saprot, bet, vai - jāmaksā!

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo (carplay aktivizācijas) un pārējās OEM multimēdijas remonts.
PM
Offline
Mizx
Vakar, 09:38 #17

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6736

Braucu ar:

+1
Nesen bija AI raksts, ka liet pilnu bāku esot bīstami. Un kāds tam arī tic, vismaz tas kurš rakstu publicēja.
Offline
tankijs23
Vakar, 09:49 #18

Kopš: 24. Apr 2025

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


25 Apr 2025, 09:34:58 @Jonjis rakstīja:

25 Apr 2025, 09:22:27 @tankijs23 rakstīja:
Nu akvārijs ir sen novērsts, bagažnieks ir sauss, zaļais notīrīts, izžāvēts, tikai tagad gribu saprast vainu, negribu braukt uz servisiem, kas nesaprot ko dara, tādi daudzi dzirdēti un vairākus simtus ar negrbu tērēt, ja man iespējams bloks beigts pa 150 eiro, kuru jāsamaina un viss darbosies.

Bet pats saproti, ka raksti pilnīgas muļķības un pašam no elektronikas nav nekādas sajēgas, prasot jautājumus AI? Vai sparoti, cik tas viss izskatas muļķīgi no malas, pēc tam, kad sys sarkstījis visu pa plauktiņiem?

25 Apr 2025, 09:22:27 @tankijs23 rakstīja:
negribu braukt uz servisiem, kas nesaprot ko dara, tādi daudzi dzirdēti

Var jau braukt, kur cilvēki saprot, bet, vai - jāmaksā!


Nu Tev varbūt tās ir muļķības, man ir 2 dienas šis apps, tikai prasu ar ko sākt nevis lai tu atbrauc un sataisi par velti, tas ka Tu esi "meistars" man nav šaubas. Es arī nākotnē gribu būt "meistars"
Neuzticos AI, pārliecinos vai esmu pareizā virzienā. Nekā personīga!
Offline
tankijs23
Vakar, 09:50 #19

Kopš: 24. Apr 2025

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


25 Apr 2025, 09:38:46 @Mizx rakstīja:
+1
Nesen bija AI raksts, ka liet pilnu bāku esot bīstami. Un kāds tam arī tic, vismaz tas kurš rakstu publicēja.


Nu šis smieklīgi
Offline
alpins
Vakar, 10:32 #20

Kopš: 01. Sep 2003

Ziņojumi: 2560

Braucu ar:

Kas ir AI
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo