Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 149 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: M57 nedienas

AutorsZiņojums
Chris92
Vakar, 00:41 #1

Kopš: 27. Jan 2025

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Sveiki visiem!
Varbūt šeit būs kāds, kam bijis tāpat un ir atrisināts.

X5 E70 2008.gada M57 173KW

Problēma = dzinējs dažreiz ilgi jāgriež, ja pielec tad dažreiz noslāpst. Ja nenoslāpst tad dažreiz braucot zemos RPM noslāpst kad parkojās vai izbrauc uz ielas lēnām. Kad ir jau pabraukts tad ne reizi nav noslāpis, ne pie viena luksofora ne kur citur, itkā nekā nebūtu.

Samainīts = baterijas pultij un imobilaizerim, degvielas sūknis bākā,iztīrīts sifona sūknis otrā bākas pusē, slēptajā menu 06.00 abās pusēs degviela vienmērīgi plūst, degvielas filtrs, ieplūdes kolektora spiediena sensors, degvielas vadības bloks (EKPM), visas 6 sprauslas uz stenda, viena jauna sprausla, degvielas spiediena devējs reila priekšā, sprauslu blīves jaunas, kartera ventilācija, ieplūdes kolektora blīves.

Šo visu samaina, servisā ar pirmo pielec, izdzen manu auto laukā. Es priecīgs savācu. Atbraucu mājās. 1 dienu pastāvēja. Tagad nokritās temp. laukā no +10 līdz +1 un atkal Idrive ekrānā izmet kļūdu par degvielas sūkni. "fuel pump faulty, engine may stall". Ar otro reizi pielec, var braukt.
Iedzinu siltā garāžā kur +15, domāju tas kaut ko ietekmēs, bet nē. Griežot motoru izvēma atkal to kļūdu, bet pieleca. Bet nav ne dūmu, ne kā.

Autel+ viena kļūda ( no message from ekp control unit, receiver kombi )
Zemspiediens izslēgtam dzinējam ar ieslēgtu aizdedzi 2500mbar, ieslēgtam 4000mbar.

[ Šo ziņu laboja Chris92, 14 Mar 2025, 13:19:18 ]

Offline
mm325
Vakar, 10:36 #2

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1361

Braucu ar: zilu 4.6is un M50d

Lielais degvielas sūknis vai reila spiediena sensors
Offline
Mikus188
Vakar, 11:48 #3

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 710

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

Mans E60 ar tādu pašu dzinēju arī randomā slāpa, ilgi grieza, meta kļūdu displejā. Bezjēdzīgi tika nomainīts sūknis bākā, pie vainas izrādījās caur tirsu uzstādīts, gļukains imobilaizeris.
Offline
Chris92
Vakar, 18:03 #4

Kopš: 27. Jan 2025

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


13 Mar 2025, 11:48:48 @Mikus188 rakstīja:
Mans E60 ar tādu pašu dzinēju arī randomā slāpa, ilgi grieza, meta kļūdu displejā. Bezjēdzīgi tika nomainīts sūknis bākā, pie vainas izrādījās caur tirsu uzstādīts, gļukains imobilaizeris.


!!!
Man rīt no rīta ir pieraksts pie elektriķa! Izrakos cauri auto papīriem un atradu BlackBug imobilaizera dokumentus. Visu izpētot sapratu, ka visi simptomi atbilst tieši tam. Un imobilaizers ir pievienots EKPM blokam, kas savukārt regulē bākas sūkni LPFP. Redzēsim kā būs.

[ Šo ziņu laboja Chris92, 13 Mar 2025, 18:07:49 ]

Offline
Chris92
Vakar, 18:06 #5

Kopš: 27. Jan 2025

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


13 Mar 2025, 10:36:21 @mm325 rakstīja:
Lielais degvielas sūknis vai reila spiediena sensors


Reila spiediena devējs arī tikko mainīts.
Offline
protams
Vakar, 18:58 #6

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5774

Braucu ar: NS7

Moš tam blakbugam sākumā baterija jānomaina

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
hrjaz
Vakar, 19:53 #7

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 720

Braucu ar: kuģi pa bruģi

Izskatās, ka čalim nav tā čipa. Principā jāmeklē kaut kur mašīnā, kur ir iebāzts. Bez tā jau vispār tas auto nobrauktu apmēram minūti, līdz noslāptu.
Offline
Chris92
Šodien, 09:14 #8

Kopš: 27. Jan 2025

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


13 Mar 2025, 18:58:29 @protams rakstīja:
Moš tam blakbugam sākumā baterija jānomaina


Tā bija tik loģiska un pašsaprotama lieta, ka to neierakstīju pie nomainītajām lietām. Protams, ka nomainīju pašā pirmajā reizē.

[ Šo ziņu laboja Chris92, 14 Mar 2025, 13:21:10 ]

Offline
Chris92
Šodien, 09:17 #9

Kopš: 27. Jan 2025

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


13 Mar 2025, 19:53:48 @hrjaz rakstīja:
Izskatās, ka čalim nav tā čipa. Principā jāmeklē kaut kur mašīnā, kur ir iebāzts. Bez tā jau vispār tas auto nobrauktu apmēram minūti, līdz noslāptu.


BlackBug instrukcijā rakstīts, ka viņš var liegt motoru startēt vispār, jeb dažos gadījumos atļaut, taču pēc 15sek. noslāpēt, bet atstājot kārbu N ļaujot vienmērīgi apstāties. Nu viss saskan. Šobrīd elektriķis to ravē ārā. Redzēsim.

[ Šo ziņu laboja Chris92, 14 Mar 2025, 13:22:31 ]

Offline
Chris92
Šodien, 12:38 #10

Kopš: 27. Jan 2025

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


13 Mar 2025, 11:48:48 @Mikus188 rakstīja:
Mans E60 ar tādu pašu dzinēju arī randomā slāpa, ilgi grieza, meta kļūdu displejā. Bezjēdzīgi tika nomainīts sūknis bākā, pie vainas izrādījās caur tirsu uzstādīts, gļukains imobilaizeris.


Immo ir izņemts un kā jau bija aizdomas, pie EKPM bloka bija melns BlackBug relejs, kas arī pats par sevi varēja beigties, jo uzstādīts 2008.gadā.
EKPM kā jau zinam atbild par zemspiediena sūkņa darbību.
Pagaidām 5x startēts/izslēgts motors un bez problēmām. Pēc kāda laika vēlreiz uzrakstīšu, kad tiešām būšu pārliecināts, ka problēma ir atrisināta.

[ Šo ziņu laboja Chris92, 14 Mar 2025, 13:28:57 ]

Offline
mm325
Šodien, 12:56 #11

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1361

Braucu ar: zilu 4.6is un M50d

Tik vienkārši un beigās tik dārgi
Offline
karro
Šodien, 13:05 #12

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4688

Braucu ar: studentu variantu

Nē, nu, par sliktu tie remonti tāpat nenāks, cik nu daaargi, un gan jau, ka daļu vēl nebūtu bijis jādara.
Tēmas autoram - visu cieņu par problēmas aprakstu, turēšanu "lietas kursā", un kopumā par spēju rakstiski izklāstīt domu; tā mūsdienās ir aizvien retāk sastopama iemaņa.

Cerams, ka mellā vabole būs bijusi problēmas cēlonis un risinājums!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo