Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 65 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Rail Baltic

AutorsZiņojums
treshaa_josla
24. Dec 2024, 11:35 #1

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 538

Braucu ar:

Tauta kaut kā kautrējas dibināt jaunu tēmu. Nu tad ņemšu štelli savās rokās.




Daļa ir vilcien-skeptiķi (es tai skaitā) un uzdod (diezgan neērtus) jautājumus. Mums tikai īsti nesanāk tos tā smuki noformulēt.
Bens ar šo ir ticis galā spīdoši. Man sajūta - ielīdis man galvā un PIEKLĀJĪGI pierakstijis manas domas.





Manas tēzes.
Dzelzceļš ir labs instruments lielu (lētu) kravu pārvietošanai lielā attālumā. Bet Baltijā nav industrijas kurām būtu vajadzīgs sliežu transports. Vertikāli. Kartē - vertikāli.
Ja / kad krievija nāks pie saprāta, tad varbūt atsāksies transports “horizontāli”. Bet tas ir pilnīgi cits stāsts.
Dz.c. vislabāk, ja sākuma un beigu punkts ir dz. terminālis. Ja var ogles no šahtas līdz TEC-am aizvest - nav nekā labāka par dz.c. Vai no pilsētas centram līdz centram ar pax-iem
Bet ja kravas piegādes pēdējam km ir vajadzīga pārkraušana, dz.c. laime lielā mērā izplēn.
Šobrīd LV / EE / FIN “bulk” kravas ir kokmateriāli un koksnes derivāti. Kas šodien ļoti labi brauc ar kuģiem.
Un vēl mums ir kūdra. Par kuras ieguves nākotni ir liels jautājums

Nākamā tēze. Baltijā nav cilvēku.
Cien. RVR mums nebeidz atkārtot, ka mēs te (Baltijā) esam tik maz, ka mums autobahn nepienākas. Bet kāpēc tad par kārtu dārgāks dz.c. pienākas ?
Vai tiešām tūkstoši brauks 10 H līdz BER pa 80 €, ja var aizlidot pa 1 1/2 h pa 75 €
Nu nesmīdiniet.
Starp Baltijas valstu g-pilsētām tagad brauc 3 autobusi dienā. Vairāk nebrauc tikai tāpēc, ka tie ir autobusi, nevis vilcieni, vai ne ?

Nav mūsu piķis
Fondu apguves pamatlieta ir - nevajag ļaut astei luncināt suni, nekad neko nevajag darīt tikai tāpēc, ka var dabūt fondu piķi. Vispirms ir jābūt dzīvotspējīgam projektam. Fondu kāposts - tas ir forši, kā rozīnīte uz kūciņas. Bet tas nevar būt kritērijs projekta īstenošanai. Pat ja tie ir 85 %
Ekspl. izmaksas. Ašeradens atzina - līnijas uzturēšana maksās 100m € / Y. Miljards nākamajos 10 gados no mūsu tautsaimniecības. Vai mēs to varam ? Vai mums to vajag ?




Offline
SteelRat
24. Dec 2024, 12:29 #2

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163973

Braucu ar: E95

Militāra konflikta gadījumā dzelzceļš varētu būt ļoti labs veids, kā ātri un efektīvi pārsviest cilvēkus un tehniku no centrālEU pie mums

Cita pielietojuma es šim projektam īsti nesaskatu, it sevišķi, ja rēķina pret tām izmaksām

-----------------
Offline
Samsasi
24. Dec 2024, 12:36 #3

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5028

Braucu ar:

Tad ir tie 85/15 procenti vai nav? Skuju var saprast, ko tur vispār buvēs un pa kurieni būvēs. Skaidrs ir tikai tas, ka daigavā ir pālis.
Offline
bum_bumz
24. Dec 2024, 13:12 #4

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6972

Braucu ar: E34


24 Dec 2024, 12:29:11 @SteelRat rakstīja:
Militāra konflikta gadījumā dzelzceļš varētu būt ļoti labs veids, kā ātri un efektīvi pārsviest cilvēkus un tehniku no centrālEU pie mums

Cita pielietojuma es šim projektam īsti nesaskatu, it sevišķi, ja rēķina pret tām izmaksām

Stīla kungs visur lido un nezin, ka pa polijas bāņiem UA tiek piegādāti džavelini un patrioti utt. Pusdienoju vienā stāvvietā kopā ar 4.fūrēm, kam uzkrautas patriot sistēmas. Varšava-Suvalki lielceļi izbūvēti tā, lai tanki var braukt, netraucējot satiksmei. Turklāt varēs manevrēt utml. Tā kā tas ir krēslos izdomāts iegansts. Drīzāk ticama ir tēze, ka varēs ātrāk paraut fraku, kuriem nebūs vieta kariņa lidmašīnā
Es jau rakstīju, kāpēc vajag to līniju. Bet, ja turpmāk arī valsti vadīs cilvēki, kuriem jāiztur konkurss būt par bērnudārza audzinātāju nevis valsts vadītāju, tad mums nevajag. Piedevām, varbūt Teslas drīz brauks un lidos
treshaas.joslas dzelzceļa-lidostas salīdzinājums arī neiztur kritiku. No iespējamajiem 500mio pasažieriem, 10% negribēs lidot dažādu iemeslu dēļ. Turklāt kā piemērs, Transcanada railway bānis ir ar lieliem logiem un braucēju no Toronto līdz Vankūverai 5000 km garumā, ir pietiekami. Par Šveici nemaz nesāksim

Šodien, pa lielam, nevajag būvēt. Jeb vaļsirdīgi pateikt, ka mēs nemākam. Sakārtosim zemes lietas un jūs būvējiet.
Un vēl, no pašiem pirmsākumiem lietā iesaistītie nedrīkst ieņemt amatus valsts iestādēs. Ja pierādāms, ka būvnieki palīdzējuši iniciēt stabu Daugavā, nekad neredzēt valsts pasūtījumus.
Online
upis
24. Dec 2024, 13:40 #5

Kopš: 11. Jul 2002

Ziņojumi: 6718

Braucu ar: M2A2

Kamēr puse sabiedrības sastāv no antivakseriem, vatņikiem un alternatīvi izglītotajiem, tikmēr nevajag ne Eiropas platuma dzelzceļu, ne ātrgaitas šosejas utt.
Priecīgus Ziemassvētkus
Offline
kkas
24. Dec 2024, 13:49 #6

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9653

Braucu ar: Alfu

Rūpnīcas nevajag, mežus cirst nedrīkst, dzelzceļu nedrīkst, bāņus nevajag, vēja un saules parkus arī nē. Pasarg. vēl ātomstaciju sākt apspriest
Offline
Arturiks
24. Dec 2024, 13:52 #7

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9210

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Vajag, vajag. Visu vajag. Principā visu var izdarīt uz ārējā parāda. Ja gana ilgi un daudz aizņemsimies, vienā brīdī līknē sasniegsim stāvokli, kad iedzīvotāju skaits būs sasniedzis 0. Win win - maksimāls parāds, kas nav jāatdod (vismaz letiņiem, jo tādu vairs nav). Varbūt vienīgi te būs pakīši palikuši, uz kuriem uzkarinās važas.

[ Šo ziņu laboja Arturiks, 24 Dec 2024, 13:53:17 ]

Offline
user
24. Dec 2024, 13:54 #8

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 14086

Braucu ar:


24 Dec 2024, 13:49:46 @kkas rakstīja:
Rūpnīcas nevajag, mežus cirst nedrīkst, dzelzceļu nedrīkst, bāņus nevajag, vēja un saules parkus arī nē. Pasarg. vēl ātomstaciju sākt apspriest


no visām Tevis uzskaitītajām lietām dzelzceļu toč nevajag.. reāli - nahujam? LV nav ub bebūs vilcienu valsts - salīdizni kas un kā bruakā eiropā ar vilcieniem un paskaties situāicju LV un kuras ir tās pilsētas, kuras savienot? kaorč pilnīgākā huiņa

un kad huiņai vajag piesegu, nāk talkā kara kārts - nu huiņa tas viss ir kā lielais militārais dārgums
Offline
Elviss
24. Dec 2024, 14:29 #9

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22545

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Par to naudu varētu sabūvēt militāras rūpnīcas, ar kurām varētu to fronti nodrošināt + vēl naidu ar to pelnit.

Vai arī izdalot 10k pabalstos, saražot to gaļu cik vien vajag.

Bankrotējot valsti, nebūs ko šeit sargāt.

Vilciens jau mums ir no Igaunijas uz Lietuvu un no Lietuvas tālāk uz Eiropu. Kas viņam vainas? Tas nopietns jautājums. Kāpēc nevar to izmantot

[ Šo ziņu laboja Elviss, 24 Dec 2024, 14:31:27 ]



-----------------

RT Translations
Offline
Chepe
24. Dec 2024, 14:44 #10

Kopš: 24. Apr 2019

Ziņojumi: 76

Braucu ar:

Militārajai vajadzībai labāk būtu atjaunot Ieriķu - Gulbenes - Žīguru līniju. Tad klusiņām, caur mežiem tur savest panzerhaubices un atspiest Abreni atpakaļ un vēl okupēt visu Pleskavas apgabalu! Pēc tam varētu tur braukt ar bāni mellenes un sēnes lasīt. Bet RB jau ir naudas apgūšanu celtniekiem un ofisa jefiņiem. Tagad tādu līniju izcirst,izveodot uzbērumu, sataisīt pārbrauktuves, lai rapša audzētāji var ar kombainu tikt otrā pusē...jebal, kam tas ir vajadzīgs? Esošās sliedes no Lietuvas nevarēja modernizēt? Ja kau ir satraukums par sliežu platumu, ka krievs te iebrauks ar savu sastāvu, tad tik pat labi, vajag arī mājās rozetes nomainīt uz UK standartu, lai viņiem te nav kur telefonus uzlādēt
Offline
ozo
24. Dec 2024, 15:21 #11

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18968

Braucu ar: Braucu ar

Man kaut kā rodas asociācija, ka par RB iestājas vidējais “Vienotības” vēlētājs, ierēdnis valsts pārvaldē, tāds bezgala mietpilsonisks cilvēks kurš redz tikai baltu vai melnu.
Projekts NAV ekonomiski pamatots- iztērēsim 10mljrd un katru gadu dotēsim šo prekektu, izskanēja 100mlj uz kā fona AirBaltic būs lēta rotaļlieta.
Arī drošības tur nav. Mēs blad žogu gar Krievijas robežu nevaram uzbūvēt, Krievijas droni Latvijā krīt no smiekliem un garlaicības. Kāds vēl Dzelzceļš mūs pasargās. Turklāt Latvija ir savienota ar Eiropu ar Dz līnijām. Jā, pārvietojas 30kmh lēnāk kā teorētiski varētu RB braukt, bet Leopard tankiem ir pilnīgi vienalga pa kādām sliedēm braukt.
Un tad pajautājiet paši sev- nu kur tad jūs paši ar to vilcienu brauksiet!? Ekskluzīvos ceļojumos uz Igauniju, Poliju vai Lietuvu?
Un tad vēl tas piedēklis lidostā
Offline
Karavs
24. Dec 2024, 15:37 #12

Kopš: 05. Apr 2019

Ziņojumi: 643

Braucu ar:

Nav jau viennozīmīgi. Tas RB varētu būt ļoti izdevīgi kravu pārvadājumiem, aizvietot jūru. Uz lielu piem 6-8 reisu cilvēku satiksmi dienā, neticās Ja man būtu rokās Kreicene, es pirmkārt izbūvētu Viabaltica autobāni cauri LV, tādu kādi viņi ir PL, ar riktīgu 50cm armatūras betonu, 140kmh, 2joslas. Kauns par to pornogrāfiju patreizējo. Valsts galvenais autoceļš salīdzinošā eu līmenī būtu pēdējā vietā, ar mega atrāvienu no otra sliktākā.
Apgalvot, ka pa to naudu jāceļ rūpnīcas arī nevar, jo ja nav eu top līmeņa infrastruktūra/ transports, tad nevienam roka necelsies iegudldīties ražotnēs, investīcijās....un loģiski transportam ir jābūt, tas palielina cerību attīstībai.

[ Šo ziņu laboja Karavs, 24 Dec 2024, 15:43:03 ]

Offline
mrCage
24. Dec 2024, 15:39 #13

Kopš: 03. Apr 2021

Ziņojumi: 2021

Braucu ar:

RB ir mūsu mazvērtības kompleksu auglis ,kuru izmanto veikli darboņi ,lai iedzīvotos.

Mums kā mazai un daudzcietušai tautai visu laiku gribās kādam kaut ko pierādīt ,ka mēs arī varam .Un tāpēc rodas visādi ''megaprojekti''.

Nu apmēram kā nabadzībā audzis cilvēks gatavs ielīst kredītos utt. ,lai tikai varētu nopirkt palietotu bembi ,kuru viņš nevar atļauties pēc tam uzturēt .

Offline
ozo
24. Dec 2024, 15:42 #14

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18968

Braucu ar: Braucu ar


24 Dec 2024, 15:37:15 @Karavs rakstīja:
Nav jau viennozīmīgi. Tas RB varētu būt ļoti izdevīgi kravu pārvadājumiem, aizvietot jūru. Uz lielu piem 6-8 reisu cilvēku satiksmi dienā, neticās Ja man būtu rokās Kreicene, es pirmkārt izbūvētu Viabaltica autobāni cauri LV, tādu kādi viņi ir PL, ar riktīgu 50cm armatūras betonu, 140kmh, 2joslas. Kauns par to pornogrāfiju patreizējo. Valsts galvenais autoceļš salīdzinošā eu līmenī būtu pēdējā vietā, ar mega atrāvienu no otra sliktākā.


Pareizi saki- nav vienmozīmīgi. Kopš sankcijām Latvijas Dzelzceļš strādā ar zaudējumiem, bija aprēķins cik k tonnu jāpārvadā, lai Dzelzceļš strādātu pa 0. Ar RB tas pats stāsts, bet neviens jau īsti nerēķina- vajag un viss.
Offline
mrCage
24. Dec 2024, 15:43 #15

Kopš: 03. Apr 2021

Ziņojumi: 2021

Braucu ar:


24 Dec 2024, 15:37:15 @Karavs rakstīja:
Nav jau viennozīmīgi. Tas RB varētu būt ļoti izdevīgi kravu pārvadājumiem, aizvietot jūru.

Bet attiecīgi tas nozīmē ,ka jūras pārvadājumos iesaistītie zaudēs savu biznesu un darbu. Sanāk cik garš tik plats.

RB kā kravu pārvadātajam būtu vieta ,ja mums būtu labas attiecības ar Krieviju un tur būtu adekvāta valdība.

Tad jā - LV kā tranzītvalsts starp Krieviju ,Ķinu un pārējo pasauli,par ko daudzi savulaik dikti sapņoja.
Offline
Karavs
24. Dec 2024, 15:49 #16

Kopš: 05. Apr 2019

Ziņojumi: 643

Braucu ar:


Kopš sankcijām Latvijas Dzelzceļš strādā ar zaudējumiem, bija aprēķins cik k tonnu jāpārvadā, lai Dzelzceļš strādātu pa 0. Ar RB tas pats stāsts, bet neviens jau īsti nerēķina- vajag un viss.

LDz jau strādā uz RU. RB ideāli domāts FI-DE tml, virziens uz mūsdienu situāciju, tikt vaļā no pagātnes un ru, kura šķiet uz nākamiem gadiem 30-50 kļuvusi neaktuāla, neuzticama. 100 gadus vēsture ir pierādījusi, ja ir infrastruktūra, cerība uz papildus ekonomiku aug ģeometriskā progresijā. Rēķināt var, līdzīgi kā kristālbumbā ieskatīties.
Offline
Karavs
24. Dec 2024, 15:59 #17

Kopš: 05. Apr 2019

Ziņojumi: 643

Braucu ar:


Bet attiecīgi tas nozīmē ,ka jūras pārvadājumos iesaistītie zaudēs savu biznesu un darbu. Sanāk cik garš tik plats.

Šobrīd cilvēku kustība uz/no EU ir neadekvāti atkarīga no avio. Ja situācijas dēļ, vienā dienā, avio nelido, lido ļoti ierobežoti, kustība tiek paralizēta. Ir pārāk liels risks likt visu uz vienu kārti, tas ir pierādījies, jābūt alternatīvām. Nebūs mums ru nākamos 50gadus, būs rietumeiropā tās vietā...nu tāds ir mūsu pašu skatījums, nē?!
Offline
Elviss
24. Dec 2024, 16:23 #18

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22545

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Tajā brīdī, kad avio nelidos, vilcienā arī nevienu nelaidīs.

-----------------

RT Translations
Offline
Karavs
24. Dec 2024, 16:33 #19

Kopš: 05. Apr 2019

Ziņojumi: 643

Braucu ar:


24 Dec 2024, 16:23:01 @Elviss rakstīja:
Tajā brīdī, kad avio nelidos, vilcienā arī nevienu nelaidīs.

Ja valsts iegulda BT , ik piecus gadus 500 miljonus, kurus , pēc brīža spiesta norakstīt zaudējumos. Tas var izbeigties vienā brīdī, līdz ar to avio satiksme samazinātos par 1/2 no rix. Turklāt tos 500 miljonus iespējams lietderīgāk, vai alternatīvi, iegudldīt RB uz 50 gadiem, nevis 5ciem?!
Offline
Chepe
24. Dec 2024, 17:40 #20

Kopš: 24. Apr 2019

Ziņojumi: 76

Braucu ar:

Tur tajā vilcienu depo, blakus cietumam, var redzēt Maskavas ekspreša vagonus, ar kuriem Pugačova brauca uz pribalķiku. Vot, varbūt, varētu sashēmot nakts vilcienu uz Tallinu, Viļņu? Tas brauciens būtu lēns, bet tas aizvietotu palikšanu viesnīcā, un tas tomēr būtu ērtāk, kā braukt ar autobusu. Varētu vēl restorāna vagonu piekabināt, un pašā pakaļā rainbow vagonu lezbēm!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4