Online

Pašreiz BMWPower skatās 146 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 290900 - Air to EGR mass flow F34

AutorsZiņojums
elasenbe
19. Dec 2024, 23:58 #1

Kopš: 19. Dec 2024

Ziņojumi: 0

Braucu ar:

Sveiki, vīri! 2016.gada F34 dīzelis. Problēma tāda, ka izmeta check engine lampiņu. Pielikām pie kompja, izmeta kodu 290900 - air to egr mass flow, plausibility measured air mass too high. Domājām, ka pietiks ar EGR vārsta maiņu, bet izbraucu no servisa un pēc 20km lampiņa iedegās atkal. Pielikām pie kompja un tā pati kļūda. Varbūt vēl kādam tà bijis un var ieteikt, kur jārok tālāk? Paldies!
Offline
abyss
Vakar, 15:36 #2

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8300

Braucu ar: e39 523


19 Dec 2024, 23:58:45 @elasenbe rakstīja:
Sveiki, vīri! 2016.gada F34 dīzelis. Problēma tāda, ka izmeta check engine lampiņu. Pielikām pie kompja, izmeta kodu 290900 - air to egr mass flow, plausibility measured air mass too high. Domājām, ka pietiks ar EGR vārsta maiņu, bet izbraucu no servisa un pēc 20km lampiņa iedegās atkal. Pielikām pie kompja un tā pati kļūda. Varbūt vēl kādam tà bijis un var ieteikt, kur jārok tālāk? Paldies!



Sāc ar ieplūdi, vai viss ir ok, nekur nesūc gaisu klāt. Pie reizes pārbaudi arī MAF.

Vispār šo vajadzēja skatīties pirms egr maiņas

Kā arī, ja tajā egr vārstā ir kaut mazākā vadība tad tikai OEM. Lai gan labāk tāpat likt oem
Offline
kexxx
Vakar, 15:45 #3

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12439

Braucu ar:

air mass too high- man izklausās pēc noplūdes kkur aiz turbīnas
Offline
uldens1
Vakar, 17:07 #4

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16306

Braucu ar:


20 Dec 2024, 15:45:37 @kexxx rakstīja:
air mass too high- man izklausās pēc noplūdes kkur aiz turbīnas
vai arī aizaudzis egr,kolektors
Online
kexxx
Vakar, 20:08 #5

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12439

Braucu ar:

ja egr stāv vaļā, tad ieplūdes kolektorā nonāks atgāzes, tas nozīmē, ka vajadzēs mazāk "svaiga" gaisa... tad jau būtu kļūda "flow too low", vai tad nē?

edit: nu, loģiski padomājit, ja EGR iesprūdis ciet un neveras vaļā tad, kad to sagaida kompis, tad jā, būtu kļūda par pārāk lielu plūsmu...

[ Šo ziņu laboja kexxx, 20 Dec 2024, 20:10:09 ]

Offline
Kaross
Šodien, 01:16 #6

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Viena no tipiskākajām kļūdām, kas liecina par aizaugšu EGR dzesētāju. EGR maiņa bija pilnīgi lieka. Tapēc jābrauc uz servisu, kur pazīst BMW.
Visticamāk pie dīlera ir atsaukums EGR dzesētājam, ko var noskaidrot pēc VIN.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo