Online
Pašreiz BMWPower skatās 111 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M57 dzinēja maksimālie apgriezieni pārsniedz pieļaujamos
Autors | Ziņojums |
capris | | Kopš: 11. Feb 2005
Ziņojumi: 33
Braucu ar:
| Savam x3 2008' 160kw veicot ikgadējo tehnisko apskati, saņēmu 2 nieku par 8.2.2.2. Pārsniedz maks. apgr. diapazonu [3900-4100] (min-1), faktiskais [4960] (min-1)
Inspektors norāda.. vai tik neesot čipots auto.
Iepriekšējā apskatē šādu aizrādījumu nebija, kā arī dūmainība bija 0.00
Auto LV ir gadu un šī ir otrā apskate. Un pa šo laiku, nekādas manipulācijas ar vadības blokiem nav veiktas.
Kas verētu būt par iemeslu, Palielinātiem apgriezienem? Un vai vispār 4960 ir palielināti apgriezien?
| Offline | | |
davisTK | | Kopš: 29. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 672
Braucu ar: melnu rumaku
|
09 Oct 2024, 09:12:47 @capris rakstīja:
Savam x3 2008' 160kw veicot ikgadējo tehnisko apskati, saņēmu 2 nieku par 8.2.2.2. Pārsniedz maks. apgr. diapazonu [3900-4100] (min-1), faktiskais [4960] (min-1)
Inspektors norāda.. vai tik neesot čipots auto.
Iepriekšējā apskatē šādu aizrādījumu nebija, kā arī dūmainība bija 0.00
Auto LV ir gadu un šī ir otrā apskate. Un pa šo laiku, nekādas manipulācijas ar vadības blokiem nav veiktas.
Kas verētu būt par iemeslu, Palielinātiem apgriezienem? Un vai vispār 4960 ir palielināti apgriezien?
Netā pameklējot, šim motoram max rpm ir 4000, apskatē veicot mērījumu tev apgriezienu skaits pārsniedza atļautos. Iepriekš bijis cits inspektors, kurš mērījis atgāzes neiespringstot par maksimālo apgriezienu skaitu, galvenais ka dūmainība iekļaujas robežās.
Aizved vienkārši pie zinošāka speca, lai uzliek oriģinālo programmu un ja tad pārsniedz tos 4000 rpm, tad lai skatās tālāk. | Offline | | |
capris | | Kopš: 11. Feb 2005
Ziņojumi: 33
Braucu ar:
| Es gan netā redzu, ka maksimālā jauda ir pie 4000rpm, bet max apgriezieni rādās 4750rmp
09 Oct 2024, 09:28:20 @davisTK rakstīja:
09 Oct 2024, 09:12:47 @capris rakstīja:
Savam x3 2008' 160kw veicot ikgadējo tehnisko apskati, saņēmu 2 nieku par 8.2.2.2. Pārsniedz maks. apgr. diapazonu [3900-4100] (min-1), faktiskais [4960] (min-1)
Inspektors norāda.. vai tik neesot čipots auto.
Iepriekšējā apskatē šādu aizrādījumu nebija, kā arī dūmainība bija 0.00
Auto LV ir gadu un šī ir otrā apskate. Un pa šo laiku, nekādas manipulācijas ar vadības blokiem nav veiktas.
Kas verētu būt par iemeslu, Palielinātiem apgriezienem? Un vai vispār 4960 ir palielināti apgriezien?
Netā pameklējot, šim motoram max rpm ir 4000, apskatē veicot mērījumu tev apgriezienu skaits pārsniedza atļautos. Iepriekš bijis cits inspektors, kurš mērījis atgāzes neiespringstot par maksimālo apgriezienu skaitu, galvenais ka dūmainība iekļaujas robežās.
Aizved vienkārši pie zinošāka speca, lai uzliek oriģinālo programmu un ja tad pārsniedz tos 4000 rpm, tad lai skatās tālāk.
| Offline | | |
noisex | | Kopš: 07. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6051
Braucu ar: M5 Luftwaffe/88
| Tiešām grūti kaut vai Wikipedia apskatīties, ka max jauda ir pie 4000-4400rpm mērāma (atkarīgs no mod) un max rpm ir 4750 stokā. Pagadījās inspektors sliktā omā, kurš konstatējis čipošanu.
----------------- Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi | Offline | | |
Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 93
Braucu ar:
|
09 Oct 2024, 09:56:22 @noisex rakstīja:
Tiešām grūti kaut vai Wikipedia apskatīties, ka max jauda ir pie 4000-4400rpm mērāma (atkarīgs no mod) un max rpm ir 4750 stokā. Pagadījās inspektors sliktā omā, kurš konstatējis čipošanu.
kungi, par sho jau 15 gadus tiek runaats. Diizeljiem BEZ SLODZES [ar korektu/stock softu] tiek ierobezhoti maksimaalie RPM! Bez slodzes tie ir zemaaki kaa ar slodzi! | Offline | | |
capris | | Kopš: 11. Feb 2005
Ziņojumi: 33
Braucu ar:
| Ir ieteikumi? Kā uz skati samazināt apgriezienus par tiem 210rpm?
Tālak jau došos pie kāda speciālista, lai parok dziļāk.
09 Oct 2024, 09:56:22 @noisex rakstīja:
Tiešām grūti kaut vai Wikipedia apskatīties, ka max jauda ir pie 4000-4400rpm mērāma (atkarīgs no mod) un max rpm ir 4750 stokā. Pagadījās inspektors sliktā omā, kurš konstatējis čipošanu.
| Offline | | |
Mar4ello | | Kopš: 13. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5700
Braucu ar: ar Braucu
| Piedrujas iela 28, Sia JVKPro Tev palīdzēs šajā jautājumā.
09 Oct 2024, 10:04:05 @capris rakstīja:
Ir ieteikumi? Kā uz skati samazināt apgriezienus par tiem 210rpm?
Tālak jau došos pie kāda speciālista, lai parok dziļāk.
09 Oct 2024, 09:56:22 @noisex rakstīja:
Tiešām grūti kaut vai Wikipedia apskatīties, ka max jauda ir pie 4000-4400rpm mērāma (atkarīgs no mod) un max rpm ir 4750 stokā. Pagadījās inspektors sliktā omā, kurš konstatējis čipošanu.
| Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20387
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Visdrīzāk, dzinējs nepareizi nočipots un apgriezienu ierobežošanas algoritms nekorekts, vai izdzēsts bloka vadībā vispār.
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
|
noisex | | Kopš: 07. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6051
Braucu ar: M5 Luftwaffe/88
|
09 Oct 2024, 10:04:05 @capris rakstīja:
Ir ieteikumi? Kā uz skati samazināt apgriezienus par tiem 210rpm?
Tālak jau došos pie kāda speciālista, lai parok dziļāk.
Aizbrauc pie Kaross. Saki, ka no noisex (Gata). Varu iedot privāti tel.nr.
----------------- Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi | Offline | | |
capris | | Kopš: 11. Feb 2005
Ziņojumi: 33
Braucu ar:
| Iemet numuru PM
09 Oct 2024, 10:54:02 @noisex rakstīja:
09 Oct 2024, 10:04:05 @capris rakstīja:
Ir ieteikumi? Kā uz skati samazināt apgriezienus par tiem 210rpm?
Tālak jau došos pie kāda speciālista, lai parok dziļāk.
Aizbrauc pie Kaross. Saki, ka no noisex (Gata). Varu iedot privāti tel.nr.
| Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4054
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Man skatē bija otrādi,1.9tdi,apgriezieni bija par maz-4500,teica ka jābūt 4800-5000,nācās čipot,lai griež pilnu tahometru | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Problēmu varu atrisināt. Visticamāk auto ir čipots un "tūneris" čipojot visus griezes momenta/apgriezienu ierobežotājus nezināšanas dēļ ir pacēlis debesīs. Griezes ierobežotāji tur ir daudz un ja nezina, ko dara, tad tā sanāk.
Pusstundas laikā atrisināma problēma.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
capris | | Kopš: 11. Feb 2005
Ziņojumi: 33
Braucu ar:
| Tad tas ir sadarīts Niderlandē, no kurienes auto ir ievests.
10 Oct 2024, 21:43:05 @Kaross rakstīja:
Problēmu varu atrisināt. Visticamāk auto ir čipots un "tūneris" čipojot visus griezes momenta/apgriezienu ierobežotājus nezināšanas dēļ ir pacēlis debesīs. Griezes ierobežotāji tur ir daudz un ja nezina, ko dara, tad tā sanāk.
Pusstundas laikā atrisināma problēma.
| Offline | | |
capris | | Kopš: 11. Feb 2005
Ziņojumi: 33
Braucu ar:
| Nolēmu šai tēmai iedot atgriezenisko saiti.
Kā jau vairums minēja, auto tiešām ir čipots. Tas izdarīts jau NL.
Lai vai kā, jautājuma atrisināšana aizņēma +/- 30minūtes. Un 70€ meistaram.
Atkārtotā skate izieta.
Ja pirms gada , ievedot auto no NL dūmainība bija 0.00
Tad par gadu LV tā pieaugusi līdz 0.01
Paldies par ieteikumiem! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|