Online
Pašreiz BMWPower skatās 171 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E90 raustās pēc piedarbināšanas
Autors | Ziņojums |
Pecinja504 | | Kopš: 07. Oct 2024
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Lieta tāda ,ka BMW E90,2007.g., 2.0 benzīns. Izteikti raustās motors pēc piedarbināšanas. Iedegas check engine. Kompis agrāk rādīja,ka kļūda 4. sprauslā, bet tagad nerāda vairāk to kļūdu,bet ,ka problēmas ir visos citos cilindros. Servisā nesaprot,kas par vainu. Sveces tika nomainītas. Pie siltas temperatūras vasarā arī raustījās,bet ne tik traki, kā pie 0 grādiem. Pie 0 bija tā,ka pat slāpa nost,ja neuzpiedu gāzi. Varbūt kādam ir idejas,kas vēl par vainu varētu būt? | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3093
Braucu ar: Puf-puf
| N43 vai N46 dzinējs? Katram var būt savas problēmas.
| Offline | | |
juriz | | Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2292
Braucu ar: būzu
| Un tā 4. sprausla tika mainīta?
Aizdedzes spoles tika pārbaudītas, mainītas? | Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4568
Braucu ar: studentu variantu
| Pavisam prātīgi būtu aizbraukt uz servisu, kas kaut ko rubī no bmw, bet ja nu pazarez gribas interneta diagnostiku, tad kaut kļūdu kodi noderētu; "problēmas cilindros" ir apmēram kā "man kaut kur pa vidu sāp". | Offline | | |
Pecinja504 | | Kopš: 07. Oct 2024
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
|
07 Oct 2024, 14:00:38 @josi rakstīja:
N43 vai N46 dzinējs? Katram var būt savas problēmas.
N43 | Offline | | |
Pecinja504 | | Kopš: 07. Oct 2024
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
|
07 Oct 2024, 14:25:35 @juriz rakstīja:
Un tā 4. sprausla tika mainīta?
Aizdedzes spoles tika pārbaudītas, mainītas?
Nemainīja,jo kompis vairs kļūdu par 4.cilindru nerāda.
Spoles netika baudītas, tikai kompresija visos cilindros,kas esot laba. | Offline | | |
Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
|
08 Oct 2024, 14:43:53 @Pecinja504 rakstīja:
07 Oct 2024, 14:00:38 @josi rakstīja:
N43 vai N46 dzinējs? Katram var būt savas problēmas.
N43
Man ir aizdomas, ka esi taa auto iipasniece, par kuru te pirms briitinja intereseejaas tavs bojfrends.
Kaa saprotu, 2 gadus ir shaadas probleemas, patiesas intereses ko remonteet nav. Jo remonts [arii] daargs.
Un jaa, paariitis shajaa vietnee ''cieniijamu'' servisu ir ''diagnosticeejushi''. Taa ir?
LV, diemzheel, nav servisu, kas speetu BMW benziinus savest kaartiibaa. | Offline | | |
Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
|
08 Oct 2024, 14:47:05 @Pecinja504 rakstīja:
07 Oct 2024, 14:25:35 @juriz rakstīja:
Un tā 4. sprausla tika mainīta?
Aizdedzes spoles tika pārbaudītas, mainītas?
Nemainīja,jo kompis vairs kļūdu par 4.cilindru nerāda.
Spoles netika baudītas, tikai kompresija visos cilindros,kas esot laba.
kompresijas meeriishana ir pilniigi bezjeedziigs pasaakums. Pat tiem dzineejiem [es par N43], kuriem ir bijushi palielinaati zudumi cilindraa, ne kompresijas testi, ne nopluudes testi neko iipashi nav uzraadiijushi.
un pirms kopresijas ir jaaskata degmaisiijums un aizdedze. ko, diemzheel, muusu speci neceert. | Offline | | |
|
Jurka88 | | Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 412
Braucu ar:
| Līdz kurai paaudzei LV meistari māk bmw benzīnus?
Piem. N52 kāds padziļināti prot nodiognasticēt? | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8177
Braucu ar: e39 523
|
08 Oct 2024, 15:39:30 @Jurka88 rakstīja:
Līdz kurai paaudzei LV meistari māk bmw benzīnus?
Piem. N52 kāds padziļināti prot nodiognasticēt?
Gribētos teikt, ka problēma nav unikāla tikai BMW. Diezvai, ja nemāk n52, tad pēkšņi mācēs vag tfsi vai tsi, vai jebkura cita ražotāja DI dzinēju
Gan jau, ka meistari ir. Bet tie ir reti un ilgi jāmeklē.
P. S nav jau tā, ka visi mācētu m54 vai m52 salabot [ Šo ziņu laboja abyss, 08 Oct 2024, 16:22:46 ] | Offline | | |
Pecinja504 | | Kopš: 07. Oct 2024
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
|
08 Oct 2024, 14:48:28 @Elna rakstīja:
08 Oct 2024, 14:43:53 @Pecinja504 rakstīja:
07 Oct 2024, 14:00:38 @josi rakstīja:
N43 vai N46 dzinējs? Katram var būt savas problēmas.
N43
Man ir aizdomas, ka esi taa auto iipasniece, par kuru te pirms briitinja intereseejaas tavs bojfrends.
Kaa saprotu, 2 gadus ir shaadas probleemas, patiesas intereses ko remonteet nav. Jo remonts [arii] daargs.
Un jaa, paariitis shajaa vietnee ''cieniijamu'' servisu ir ''diagnosticeejushi''. Taa ir?
LV, diemzheel, nav servisu, kas speetu BMW benziinus savest kaartiibaa.
Nebūs tā pati,kuru boyfrends meklē. | Offline | | |
Pecinja504 | | Kopš: 07. Oct 2024
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
|
08 Oct 2024, 14:48:28 @Elna rakstīja:
08 Oct 2024, 14:43:53 @Pecinja504 rakstīja:
07 Oct 2024, 14:00:38 @josi rakstīja:
N43 vai N46 dzinējs? Katram var būt savas problēmas.
N43
Man ir aizdomas, ka esi taa auto iipasniece, par kuru te pirms briitinja intereseejaas tavs bojfrends.
Kaa saprotu, 2 gadus ir shaadas probleemas, patiesas intereses ko remonteet nav. Jo remonts [arii] daargs.
Un jaa, paariitis shajaa vietnee ''cieniijamu'' servisu ir ''diagnosticeejushi''. Taa ir?
LV, diemzheel, nav servisu, kas speetu BMW benziinus savest kaartiibaa.
Nebūs tā pati,kuru boyfrends meklē. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3607
Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX
|
07 Oct 2024, 13:33:45 @Pecinja504 rakstīja:
Lieta tāda ,ka BMW E90,2007.g., 2.0 benzīns. Izteikti raustās motors pēc piedarbināšanas. Iedegas check engine. Kompis agrāk rādīja,ka kļūda 4. sprauslā, bet tagad nerāda vairāk to kļūdu,bet ,ka problēmas ir visos citos cilindros. Servisā nesaprot,kas par vainu. Sveces tika nomainītas. Pie siltas temperatūras vasarā arī raustījās,bet ne tik traki, kā pie 0 grādiem. Pie 0 bija tā,ka pat slāpa nost,ja neuzpiedu gāzi. Varbūt kādam ir idejas,kas vēl par vainu varētu būt?
Bija forumā viens N43/53 specs un no viņa teiktā saprotu, ka ļoti bieži problēmas sākas ar NOx katalizatoriem, kas ir specifiska šo dzinēju īpašiba un arī sprauslām. NOx problēmu risināja ar NOx "sumulatora" uzstādīšanu, bet bieži problēmas bija arī ar sprauslām, kuras vēl nesen nemaz nevarēja nopirkt + bija jau sabeigti CO2 katalizatori un beigās tikai detaļas šāda motora savešanai kārtībā var būt 5+ kEUR, kā rezultātā retu kurš gribēs tērēt tādu summu E90 320i remintam. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3607
Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX
|
08 Oct 2024, 15:39:30 @Jurka88 rakstīja:
Līdz kurai paaudzei LV meistari māk bmw benzīnus?
Piem. N52 kāds padziļināti prot nodiognasticēt?
Viss ir vienkāŗši - jāņem B48 vai B58 - tie vēl nav nobraukti un ir relatīvi vienkārši un arī robusti, ja eļļas laicīgi mainītas. | Offline | | |
Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
|
10 Oct 2024, 16:35:58 @smudo rakstīja:
08 Oct 2024, 15:39:30 @Jurka88 rakstīja:
Līdz kurai paaudzei LV meistari māk bmw benzīnus?
Piem. N52 kāds padziļināti prot nodiognasticēt?
Viss ir vienkāŗši - jāņem B48 vai B58 - tie vēl nav nobraukti un ir relatīvi vienkārši un arī robusti, ja eļļas laicīgi mainītas.
uu, nav tik smuki viss.
Ljoti specifiskas probleemas ar darbiibas [ne]vienmeeriibu. Nopietnas probleemas ar aizdedzes sisteemu.
No diagnostikas viedoklja - pat nepatiikamaaks kaa N43/N53.
Aiz aareejas vienkaarshiibas sleepjas kompliceeta vadiiba ar savaam probleemaam un gljukiem. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3607
Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX
| Sveiks - paldies par komentāru! Es tieši tagad apsveru no Vācijas iegādāties G30/31 ar B58 ar 80-120k km nobraukumu. Ja šāds auto būs iegadāts, kur un ko ieteiksi pārbaudīt?
10 Oct 2024, 17:02:46 @Elna rakstīja:
10 Oct 2024, 16:35:58 @smudo rakstīja:
08 Oct 2024, 15:39:30 @Jurka88 rakstīja:
Līdz kurai paaudzei LV meistari māk bmw benzīnus?
Piem. N52 kāds padziļināti prot nodiognasticēt?
Viss ir vienkāŗši - jāņem B48 vai B58 - tie vēl nav nobraukti un ir relatīvi vienkārši un arī robusti, ja eļļas laicīgi mainītas.
uu, nav tik smuki viss.
Ljoti specifiskas probleemas ar darbiibas [ne]vienmeeriibu. Nopietnas probleemas ar aizdedzes sisteemu.
No diagnostikas viedoklja - pat nepatiikamaaks kaa N43/N53.
Aiz aareejas vienkaarshiibas sleepjas kompliceeta vadiiba ar savaam probleemaam un gljukiem.
| Offline | | |
|
Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
|
10 Oct 2024, 17:35:41 @smudo rakstīja:
Sveiks - paldies par komentāru! Es tieši tagad apsveru no Vācijas iegādāties G30/31 ar B58 ar 80-120k km nobraukumu. Ja šāds auto būs iegadāts, kur un ko ieteiksi pārbaudīt?
10 Oct 2024, 17:02:46 @Elna rakstīja:
10 Oct 2024, 16:35:58 @smudo rakstīja:
08 Oct 2024, 15:39:30 @Jurka88 rakstīja:
Līdz kurai paaudzei LV meistari māk bmw benzīnus?
Piem. N52 kāds padziļināti prot nodiognasticēt?
Viss ir vienkāŗši - jāņem B48 vai B58 - tie vēl nav nobraukti un ir relatīvi vienkārši un arī robusti, ja eļļas laicīgi mainītas.
uu, nav tik smuki viss.
Ljoti specifiskas probleemas ar darbiibas [ne]vienmeeriibu. Nopietnas probleemas ar aizdedzes sisteemu.
No diagnostikas viedoklja - pat nepatiikamaaks kaa N43/N53.
Aiz aareejas vienkaarshiibas sleepjas kompliceeta vadiiba ar savaam probleemaam un gljukiem.
Manaa intereshu lokaa ir tikai dzineeji [benziini]. Attieciigi - tos arii iesaku paarbaudiit. Visu peec kaartas.
Lai cik diivaini nebuutu, shiem dzinejiem probleemas saakas jau peec paardesmit kkm [pat pie neliela motorstundu skaita, videejie aatrumi DE mashiinaam tipiski 50..60km/h]. Jaa, biezhi iemesls ir retaas elljas mainjas, bet gadaas arii aktieri, kas garantijas laikaa apkopes veic hvz kur, lej/uzstaada hvz ko. Pat M seerijaam, Alpina, u.c. daargaa gala aparaatiem.
Un te jaatceraas, ka pat suuda VANOS vaarstinju mainja shiem dzineejiem ir virs 1K EUR.
Kur paarbaudiit? Sore, pat nav ideju/priekslikumu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|