Online

Pašreiz BMWPower skatās 119 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: M54B30 remonts/maiņa

AutorsZiņojums
Dr_Insecticide
20. Aug 2024, 14:18 #1

Kopš: 20. Aug 2024

No: Rīga

Ziņojumi: 68

Braucu ar: BMW 330i E46

Auto: BMW 330i E46 AT
Pirms kāda laika dzinējs sāka "klauvēt". Precīzu iemeslu nezinu. Ar laiku "klauvēšana" kļuva skaļāka, taču ar auto turpinu braukt un nekādu problēmu dzinēja darbībā neredzu. Braucot lieka skaņa parādas tikai pēc 2K apgriezieniem.
Biju iegriezies pie meistara Igora no BimmerWorkshop, viņš apskatījās kādas 2 minūtes un teica ka motors ir jāmaina. Eļļas filtrā bija redzamas metāla daļiņas. Tehniska apskate auto ir līdz novembrim, uz šo brīdi vairāk sliecos uz opciju pārdot auto "kā ir".
Ņemot vērā šos apstākļus man ir 4 jautājumi:
1) Cik varētu izmaksāt M54B30 dzinēja remonts? Man viens "meistars" no Facebook teica, ka tas ir šāles un varbūt kloķene. Teica kā remonts varētu izmaksāt zem 1K eiro. Vai vispār ir lietderīgi izskatīt tādu opciju?
2) Kas jāzina mainot šo motoru pret kādu citu M52 vai M54? Vai der motori no citiem auto tipiem (piemērām X5 E53)? Vai vajag mainīt ko citu izņemot pašu motoru?
3) Cik provizoriski varētu saņemt par tādu 330i E46 AT (2005. gads) ar klauvējošo motoru?
Tehniski auto ir labā stāvoklī, taču vizuāli ir rūsa uz 1 spārna un bagāžnieka vāka. M tech stūre, piekare un t.t.
4) Cik apmēram varētu saņemt par tādu "beigtu" M54B30?
Paldies!
Offline
davisTK
20. Aug 2024, 14:53 #2

Kopš: 29. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 672

Braucu ar: melnu rumaku


20 Aug 2024, 14:18:00 @Dr_Insecticide rakstīja:
Auto: BMW 330i E46 AT
Pirms kāda laika dzinējs sāka "klauvēt". Precīzu iemeslu nezinu. Ar laiku "klauvēšana" kļuva skaļāka, taču ar auto turpinu braukt un nekādu problēmu dzinēja darbībā neredzu. Braucot lieka skaņa parādas tikai pēc 2K apgriezieniem.
Biju iegriezies pie meistara Igora no BimmerWorkshop, viņš apskatījās kādas 2 minūtes un teica ka motors ir jāmaina. Eļļas filtrā bija redzamas metāla daļiņas. Tehniska apskate auto ir līdz novembrim, uz šo brīdi vairāk sliecos uz opciju pārdot auto "kā ir".
Ņemot vērā šos apstākļus man ir 4 jautājumi:
1) Cik varētu izmaksāt M54B30 dzinēja remonts? Man viens "meistars" no Facebook teica, ka tas ir šāles un varbūt kloķene. Teica kā remonts varētu izmaksāt zem 1K eiro. Vai vispār ir lietderīgi izskatīt tādu opciju?
2) Kas jāzina mainot šo motoru pret kādu citu M52 vai M54? Vai der motori no citiem auto tipiem (piemērām X5 E53)? Vai vajag mainīt ko citu izņemot pašu motoru?
3) Cik provizoriski varētu saņemt par tādu 330i E46 AT (2005. gads) ar klauvējošo motoru?
Tehniski auto ir labā stāvoklī, taču vizuāli ir rūsa uz 1 spārna un bagāžnieka vāka. M tech stūre, piekare un t.t.
4) Cik apmēram varētu saņemt par tādu "beigtu" M54B30?
Paldies!

Es noteiktu ieteiktu atrastu labu meistaru, kas saprot šos dzinējus un var pa adekvātu cenu pārlasīt. Jo m54b30 paliek aizvien lielāks retums, lietoti dzinēji maksā jau sākot virs 1000 eiro. Ja auto patīk, tad ieteiktu sataisīt vienkārši un braukt bēdu nezinot.
Offline
RSAWorkshop
20. Aug 2024, 15:04 #3

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7153

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Es tikko vienu saliku Diezgan sālīti izmaksāja

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Jurka88
20. Aug 2024, 15:15 #4

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 504

Braucu ar:


20 Aug 2024, 15:04:12 @RSAWorkshop rakstīja:
Es tikko vienu saliku Diezgan sālīti izmaksāja

2k?
Ja pats nedara 3k?
Offline
RSAWorkshop
20. Aug 2024, 15:19 #5

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7153

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

kaut kas nepilni 12k, tur gan vēl bišku citas detaļas arī nāca līdzi
Par 2k, nu darba izmaksas varētu būt jā

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 20 Aug 2024, 15:20:31 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mikels
20. Aug 2024, 15:19 #6

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4978

Braucu ar: cieņu


20 Aug 2024, 15:15:43 @Jurka88 rakstīja:

20 Aug 2024, 15:04:12 @RSAWorkshop rakstīja:
Es tikko vienu saliku Diezgan sālīti izmaksāja

2k?
Ja pats nedara 3k?

RSA cenas kā vidējo radītāju tirgū vari vispār neņemt vērā

Es laikam meklētu vienkārši lietotu dzinēju, ko nomainīt,bet pat tādā variantā samainot apkārt tikai visas blīves, skrūves, šķidrumus utt. diezgan aizies detaļās

Man e90 N52 dzinēju izdevās atrast pa 300 eur, par nomaiņu 500 eur, vēl kādi 800 eur aizgāja detaļās pārlasot sīkumus apkārt dzinējam (vārstu vāka un kartes blīves, alumīnija skrūves, siksna, vanos solenoīdi, apkārt pilnīgi visas blīves, šķidrumi utt.)

[ Šo ziņu laboja Mikels, 20 Aug 2024, 15:28:58 ]

Offline
RSAWorkshop
20. Aug 2024, 15:25 #7

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7153

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Pilnīgi noteikti, jo tādu kurš ražo skaidas maksās, vienmēr, dārgāk nekā visu tas auto, tas attiecās uz, gandrīz, jebkuru motoru. Labi ok, pēdējie modeļi vēl ir dārgi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
davisTK
20. Aug 2024, 15:31 #8

Kopš: 29. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 672

Braucu ar: melnu rumaku


20 Aug 2024, 15:19:12 @RSAWorkshop rakstīja:
kaut kas nepilni 12k, tur gan vēl bišku citas detaļas arī nāca līdzi
Par 2k, nu darba izmaksas varētu būt jā

Tavas izmaksas vispār nevar ņemt vērā
M54 motors jauns maksā lētāk nekā pie tevis pārlasīt
Offline
RSAWorkshop
20. Aug 2024, 15:33 #9

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7153

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

jā, tā ir

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mikels
20. Aug 2024, 15:34 #10

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4978

Braucu ar: cieņu


20 Aug 2024, 15:31:46 @davisTK rakstīja:

20 Aug 2024, 15:19:12 @RSAWorkshop rakstīja:
kaut kas nepilni 12k, tur gan vēl bišku citas detaļas arī nāca līdzi
Par 2k, nu darba izmaksas varētu būt jā

Tavas izmaksas vispār nevar ņemt vērā
M54 motors jauns maksā lētāk nekā pie tevis pārlasīt
Es reāli brīnos,kurš pie RSA remontējas, Tev nav dārgākas cenas kā dīleri? Man vairāk liekas,ka ir aitas, ir cirpēji, nē nu var jau būt kāda mega kvalitāte ko es nesaprotu
Offline
RSAWorkshop
20. Aug 2024, 15:37 #11

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7153

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Aug 2024, 15:34:46 @Mikels rakstīja:

20 Aug 2024, 15:31:46 @davisTK rakstīja:

20 Aug 2024, 15:19:12 @RSAWorkshop rakstīja:
kaut kas nepilni 12k, tur gan vēl bišku citas detaļas arī nāca līdzi
Par 2k, nu darba izmaksas varētu būt jā

Tavas izmaksas vispār nevar ņemt vērā
M54 motors jauns maksā lētāk nekā pie tevis pārlasīt
Es reāli brīnos,kurš pie RSA remontējas, Tev nav dārgākas cenas kā dīleri? Man vairāk liekas,ka ir aitas, ir cirpēji, nē nu var jau būt kāda mega kvalitāte ko es nesaprotu

Pamēģini to pašu pie dīlera izdarīt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
davisTK
20. Aug 2024, 15:39 #12

Kopš: 29. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 672

Braucu ar: melnu rumaku


20 Aug 2024, 15:34:46 @Mikels rakstīja:

20 Aug 2024, 15:31:46 @davisTK rakstīja:

20 Aug 2024, 15:19:12 @RSAWorkshop rakstīja:
kaut kas nepilni 12k, tur gan vēl bišku citas detaļas arī nāca līdzi
Par 2k, nu darba izmaksas varētu būt jā

Tavas izmaksas vispār nevar ņemt vērā
M54 motors jauns maksā lētāk nekā pie tevis pārlasīt
Es reāli brīnos,kurš pie RSA remontējas, Tev nav dārgākas cenas kā dīleri? Man vairāk liekas,ka ir aitas, ir cirpēji, nē nu var jau būt kāda mega kvalitāte ko es nesaprotu

Nu pagaidi, ja viņš izdara labāk darbu nekā pie dīlera strādājošie, nodrošinot savam darbam arī garantiju, plus pie kasjakiem neatmetas tad es domāju ir cilvēki kam ir nauda un ir svarīgs šāds pakalpojums. Katrs jau meklē pēc savām iespējām meistaru.
Gan jau RSA starp saviem klientiem ir spējis pierādīt sevi kā spečuku gadu gadiem, un ir tikai saprotami ka klienti atgriežas, vienalga kāda ir cena pakalpojumam.
Offline
RSAWorkshop
20. Aug 2024, 15:43 #13

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7153

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Aug 2024, 15:31:46 @davisTK rakstīja:

20 Aug 2024, 15:19:12 @RSAWorkshop rakstīja:
kaut kas nepilni 12k, tur gan vēl bišku citas detaļas arī nāca līdzi
Par 2k, nu darba izmaksas varētu būt jā

Tavas izmaksas vispār nevar ņemt vērā
M54 motors jauns maksā lētāk nekā pie tevis pārlasīt

M54 maksā ap 6k, jauns, kaut gan raksta remanufactured, bet pa 6k diez vai kāds viņu dos klientam, jādod vien būtu pa 12k, jo garantija arī jānodrošina (dīleris nodrošina, ja turpat arī motoru uzstāda, tikai tas vairs nav 6k), savādāk par pašizmaksu nez vai kāds pie pilna prāta kaut ko garantēs Savukārt visas detaļas, vai vismaz daļu no viņām pērkot atsevišķi sanāk atkal dārgi, man gan tas pēdējais M54 bija tāds, nu maigi izsakoties nebūt ne stock

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Dr_Insecticide
20. Aug 2024, 17:57 #14

Kopš: 20. Aug 2024

No: Rīga

Ziņojumi: 68

Braucu ar: BMW 330i E46


20 Aug 2024, 14:53:40 @davisTK rakstīja:

20 Aug 2024, 14:18:00 @Dr_Insecticide rakstīja:
Auto: BMW 330i E46 AT
Pirms kāda laika dzinējs sāka "klauvēt". Precīzu iemeslu nezinu. Ar laiku "klauvēšana" kļuva skaļāka, taču ar auto turpinu braukt un nekādu problēmu dzinēja darbībā neredzu. Braucot lieka skaņa parādas tikai pēc 2K apgriezieniem.
Biju iegriezies pie meistara Igora no BimmerWorkshop, viņš apskatījās kādas 2 minūtes un teica ka motors ir jāmaina. Eļļas filtrā bija redzamas metāla daļiņas. Tehniska apskate auto ir līdz novembrim, uz šo brīdi vairāk sliecos uz opciju pārdot auto "kā ir".
Ņemot vērā šos apstākļus man ir 4 jautājumi:
1) Cik varētu izmaksāt M54B30 dzinēja remonts? Man viens "meistars" no Facebook teica, ka tas ir šāles un varbūt kloķene. Teica kā remonts varētu izmaksāt zem 1K eiro. Vai vispār ir lietderīgi izskatīt tādu opciju?
2) Kas jāzina mainot šo motoru pret kādu citu M52 vai M54? Vai der motori no citiem auto tipiem (piemērām X5 E53)? Vai vajag mainīt ko citu izņemot pašu motoru?
3) Cik provizoriski varētu saņemt par tādu 330i E46 AT (2005. gads) ar klauvējošo motoru?
Tehniski auto ir labā stāvoklī, taču vizuāli ir rūsa uz 1 spārna un bagāžnieka vāka. M tech stūre, piekare un t.t.
4) Cik apmēram varētu saņemt par tādu "beigtu" M54B30?
Paldies!

Es noteiktu ieteiktu atrastu labu meistaru, kas saprot šos dzinējus un var pa adekvātu cenu pārlasīt. Jo m54b30 paliek aizvien lielāks retums, lietoti dzinēji maksā jau sākot virs 1000 eiro. Ja auto patīk, tad ieteiktu sataisīt vienkārši un braukt bēdu nezinot.


Varbūt vari ieteikt kādu labu meistaru? Motors ir labs, taču tomēr vēlētos kaut ko ātrāku.
Offline
Elviss
20. Aug 2024, 20:35 #15

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22235

Braucu ar: VAZ 2101 80'


20 Aug 2024, 15:34:46 @Mikels rakstīja:

20 Aug 2024, 15:31:46 @davisTK rakstīja:

20 Aug 2024, 15:19:12 @RSAWorkshop rakstīja:
kaut kas nepilni 12k, tur gan vēl bišku citas detaļas arī nāca līdzi
Par 2k, nu darba izmaksas varētu būt jā

Tavas izmaksas vispār nevar ņemt vērā
M54 motors jauns maksā lētāk nekā pie tevis pārlasīt
Es reāli brīnos,kurš pie RSA remontējas, Tev nav dārgākas cenas kā dīleri? Man vairāk liekas,ka ir aitas, ir cirpēji, nē nu var jau būt kāda mega kvalitāte ko es nesaprotu

Es brīnos, kurš pie dīlera remontejas, jo tie neko nejēdz.

-----------------

RT Translations
Offline
Mikels
20. Aug 2024, 20:48 #16

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4978

Braucu ar: cieņu


20 Aug 2024, 20:35:19 @Elviss rakstīja:

20 Aug 2024, 15:34:46 @Mikels rakstīja:

20 Aug 2024, 15:31:46 @davisTK rakstīja:

20 Aug 2024, 15:19:12 @RSAWorkshop rakstīja:
kaut kas nepilni 12k, tur gan vēl bišku citas detaļas arī nāca līdzi
Par 2k, nu darba izmaksas varētu būt jā

Tavas izmaksas vispār nevar ņemt vērā
M54 motors jauns maksā lētāk nekā pie tevis pārlasīt
Es reāli brīnos,kurš pie RSA remontējas, Tev nav dārgākas cenas kā dīleri? Man vairāk liekas,ka ir aitas, ir cirpēji, nē nu var jau būt kāda mega kvalitāte ko es nesaprotu

Es brīnos, kurš pie dīlera remontejas, jo tie neko nejēdz.
Pie dīlera remontējas tie, kuriem ir jauns auto ar garantiju
Offline
RSAWorkshop
20. Aug 2024, 20:50 #17

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7153

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Ir vesela kaudze ar darbiem, tajā skaitā apkopes, kuras nav obligāti jāveic pie dīlera

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mizx
20. Aug 2024, 20:56 #18

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6260

Braucu ar:


20 Aug 2024, 20:35:19 @Elviss rakstīja:

Es brīnos, kurš pie dīlera remontejas, jo tie neko nejēdz.
Tā diemžēl tāda Latvijas problēma, rietumos viss OK. Varbūt arī izaugsim līdz tam, ka meistars pie dīlera strādās "visu mūžu" un visu mūžu redzēs visu paaudžu automašīnas. Pie mums arī koncepcija ka 1 auto ir 1 meistars īsti nav pazīstama un cilvēki brīnās par tādu. Tomēr loģiski, ka visos remontos klāt esot vienai personai tā labi orientēja kas ir labots, kas nav, kas kādā stāvoklī un kur var būt problēmas, nevis katru reizi pieiet pie auto kā pie baltas lapas. Pie mums drīzāk pretējais: nesen bija situācija, ka servisā no kārbas iztecēja eļļa, jo viena no divām trubiņām uz radiatoru izrādījās bojāta. Atklāja to uz pacēlāja. Pēc tam jautājot kura trubiņa jāgādā šie jau bija aizmirsuši un principā būtu auto jāvelk iekšā servisā vēlreiz tikai lai paskatītos kāda detaļa jāpasūta. Rodas jautājums par servisa kompetenci.
Offline
Elviss
20. Aug 2024, 21:11 #19

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22235

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Normāli jau, ka servisā ieraksta auto atmiņā, kas ar viņu darīts, lai šādas problēmas nav.


Topika autoram ieteiktu apsvērt iemest 4.4, ja jau motors jāmaina.

-----------------

RT Translations
Offline
Dr_Insecticide
20. Aug 2024, 21:16 #20

Kopš: 20. Aug 2024

No: Rīga

Ziņojumi: 68

Braucu ar: BMW 330i E46


20 Aug 2024, 21:11:16 @Elviss rakstīja:
Normāli jau, ka servisā ieraksta auto atmiņā, kas ar viņu darīts, lai šādas problēmas nav.


Topika autoram ieteiktu apsvērt iemest 4.4, ja jau motors jāmaina.


Skan interesanti. Kāds budžets šādam projektam varētu būt? Vai būs problēmas reģistrēt CSDD?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo