Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: Mercedes E220 W212 akumulators?

AutorsZiņojums
KP35
17. Jun 2024, 16:15 #1

Kopš: 05. Dec 2022

No: Jelgava

Ziņojumi: 2

Braucu ar: Mercedes-Benz E220 W212

Sveiki!

Interesējos ar jautājumu.
Jau kādu laiku esmu īpašnieks Mercedes-Benz E220
BlueTEC 2.2 CDI 2009. gada modelim (W212).

Pēdējā laikā no paneļa pazūd informācija par degvielas patēriņu 'from reset' un 'from start'.

Esmu novērojis, ka tas notiek katru reizi, kad auto tiek piedarbināts.

Ir aizdomas par akumulatora problēmu. Forumos lasu, ka šiem modeļiem ieteicamā baterijas ietilpība ir vismaz 80Ah, bet man pašlaik stāv virsū akumulators ar ietilpību 72Ah.

Pieslēdzot multimetru pie noslāpēta auto akumulatora, spriegums uzrādās 12.45V - 12.47 V, kaut gan labam akumulatoram vajadzētu uzrādīt 12.6V.

Mēģinu saprast, vai kādam ir bijusi pieredze.
Offline
Idarto
17. Jun 2024, 16:30 #2

Kopš: 11. Sep 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 335

Braucu ar:

ir gadījies, ka 2007 2.2 MB pēc akumulatora nomaiņas pazūd problēma, ka dzinējs pārslēdzas uz limp mode palaikam.

būtiskāk būtu spriegums startēšanas brīdī.

var mēģināt piemest uz vadiem vēl vienu akumulatoru, un paskatīties vai tas ko maina, ja problēma ir katru reizi startējot.
Offline
versatile
17. Jun 2024, 17:08 #3

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1141

Braucu ar:

Vispār jau šiem ir 2 aķi, iespējams, tas mazais, kas kaut kur priekšā dzīvojas, ja atmiņa neviļ, ar jāpārbauda - par to parasti aizmirst. Start/Stop strādā?
Offline
Mizx
17. Jun 2024, 17:34 #4

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5940

Braucu ar:

Es arī gribēju atgādināt par 2 lietām:
1) Pārbaudi vai vainīgs nav otrais akumulators;
2) Šo gadu MB jau ir brīdinājumi lietotāja instrukcijā — ja par ilgu paliks ar noņemtu akumulatoru (izlādējušos, beigtu utt.) , var nākties vest auto ar evakuatoru lai pēc tam palaistu ar nopietnu datoru. Vienu reizi ir gadījies, ka pēc jauna akumulatora uzlikšanas auto izliekas par nekustamo īpašumu.
Offline
hofmann
17. Jun 2024, 22:02 #5

Kopš: 07. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 50

Braucu ar: Saab

Man 204jam mazais aķis atbild tikai par elektroiekārtu nodrošināšanu start/stop režīmā. Lai nečakarētos ar podziņas spaidīšanu otram aķim nometu klemmu. Nekāda info vai citi defekti nav novēroti
Offline
klaipeda
23. Aug 2024, 16:18 #6

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: S212


17 Jun 2024, 16:15:16 @KP35 rakstīja:
Sveiki!

Interesējos ar jautājumu.
Jau kādu laiku esmu īpašnieks Mercedes-Benz E220
BlueTEC 2.2 CDI 2009. gada modelim (W212).

Pēdējā laikā no paneļa pazūd informācija par degvielas patēriņu 'from reset' un 'from start'.

Esmu novērojis, ka tas notiek katru reizi, kad auto tiek piedarbināts.

Ir aizdomas par akumulatora problēmu. Forumos lasu, ka šiem modeļiem ieteicamā baterijas ietilpība ir vismaz 80Ah, bet man pašlaik stāv virsū akumulators ar ietilpību 72Ah.

Pieslēdzot multimetru pie noslāpēta auto akumulatora, spriegums uzrādās 12.45V - 12.47 V, kaut gan labam akumulatoram vajadzētu uzrādīt 12.6V.

Mēģinu saprast, vai kādam ir bijusi pieredze.



Tiki skaidrībā?

Varbūt mana pieredze noderēs.

Kāds aķis ir pašlaik uzlikts?

Novembrī nopirku s212. Mašīnā svaigs akumulators Bosch s5 013 (100Ah), lai gan pēc VIN pienākas 80-nieks. Nu ok, neiespringstu.

Visu ziemu diendienā aķis griež bez jebkādām problēmām. Pat leģendārajā -28c rītā pielaiž 3.0 dīzeli - viss stigā

Pienāk pavasaris, temperatūra aiziet plusos, un pamanu, ka negriež vairs tik raiti. Sāku pētīt RU MB forumus un tur tantes runā, ka 212-tā īpašniekam, mainot akumulatoru, parasti jāiziet samuraja ceļu:

1. Jānopērk un jāieliek vietā parastais akumulators, jo viņš ir par 30% lētāks.

2. Jābrauc priecīgam, kāmēr auto pēkšņi pēc mēneša pārstāj lekt, jo aķis tukšs.

3. Jāatdod aķis garantijā, kur viņu tikai uzlādēs, jo bojājumus nekonstatēs.

4. Jāveic ģeneratora diagnostika, jo STARsofts lamāsies uz ģeneratoru, kurš nevarēs uzlādēt neatbilstošu batariju.

5. Jāatrod informācija par to ka W212 jāliek TIKAI AGM!!! akumulators.

6. Jāizvelk no zeķes uzkrājumi un jānopērk atbilstošs akumulators.

7. Priecīgam jābrauc līdz perekups jūs šķirs.


Nopirku atbilstošu Bosch S5A11 AGM 80AH akumulatoru un braucu priecīgs visu pavasari un jau vasaru.

[ Šo ziņu laboja klaipeda, 23 Aug 2024, 16:20:01 ]

Offline
KP35
26. Aug 2024, 21:56 #7

Kopš: 05. Dec 2022

No: Jelgava

Ziņojumi: 2

Braucu ar: Mercedes-Benz E220 W212


23 Aug 2024, 16:18:29 @klaipeda rakstīja:

17 Jun 2024, 16:15:16 @KP35 rakstīja:
Sveiki!

Interesējos ar jautājumu.
Jau kādu laiku esmu īpašnieks Mercedes-Benz E220
BlueTEC 2.2 CDI 2009. gada modelim (W212).

Pēdējā laikā no paneļa pazūd informācija par degvielas patēriņu 'from reset' un 'from start'.

Esmu novērojis, ka tas notiek katru reizi, kad auto tiek piedarbināts.

Ir aizdomas par akumulatora problēmu. Forumos lasu, ka šiem modeļiem ieteicamā baterijas ietilpība ir vismaz 80Ah, bet man pašlaik stāv virsū akumulators ar ietilpību 72Ah.

Pieslēdzot multimetru pie noslāpēta auto akumulatora, spriegums uzrādās 12.45V - 12.47 V, kaut gan labam akumulatoram vajadzētu uzrādīt 12.6V.

Mēģinu saprast, vai kādam ir bijusi pieredze.



Tiki skaidrībā?

Varbūt mana pieredze noderēs.

Kāds aķis ir pašlaik uzlikts?

Novembrī nopirku s212. Mašīnā svaigs akumulators Bosch s5 013 (100Ah), lai gan pēc VIN pienākas 80-nieks. Nu ok, neiespringstu.

Visu ziemu diendienā aķis griež bez jebkādām problēmām. Pat leģendārajā -28c rītā pielaiž 3.0 dīzeli - viss stigā

Pienāk pavasaris, temperatūra aiziet plusos, un pamanu, ka negriež vairs tik raiti. Sāku pētīt RU MB forumus un tur tantes runā, ka 212-tā īpašniekam, mainot akumulatoru, parasti jāiziet samuraja ceļu:

1. Jānopērk un jāieliek vietā parastais akumulators, jo viņš ir par 30% lētāks.

2. Jābrauc priecīgam, kāmēr auto pēkšņi pēc mēneša pārstāj lekt, jo aķis tukšs.

3. Jāatdod aķis garantijā, kur viņu tikai uzlādēs, jo bojājumus nekonstatēs.

4. Jāveic ģeneratora diagnostika, jo STARsofts lamāsies uz ģeneratoru, kurš nevarēs uzlādēt neatbilstošu batariju.

5. Jāatrod informācija par to ka W212 jāliek TIKAI AGM!!! akumulators.

6. Jāizvelk no zeķes uzkrājumi un jānopērk atbilstošs akumulators.

7. Priecīgam jābrauc līdz perekups jūs šķirs.


Nopirku atbilstošu Bosch S5A11 AGM 80AH akumulatoru un braucu priecīgs visu pavasari un jau vasaru.



Jā, viss kārtībā.

Samuraja ceļš nebija tik interesants kā tu aprakstīji. Palasīju forumos un pakonsultējos ar pieredzējušiem Mercedes īpašniekiem, nolēmu nomainīt akumulatoru.

Iegādājos Yuasa AGM YBX9115 12V 80Ah 800A akumulatoru un priecājos par dzīvi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex