Online
Pašreiz BMWPower skatās 188 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E91 problēma ar manuālo ātrumkārbu
Autors | Ziņojums |
zeus12345 | | Kopš: 27. Dec 2023
No: Rīga
Ziņojumi: 3
Braucu ar: E91 325D Manuel
| Labdien visiem! E91 2007.gada ar 325d 145kw motoru,manuālis. Mīnuss grādos bieži problēma ielikt pirmajā ātrumā, jāliek ar spēku vai jāieliek atpakaļ neitrālajā un jāmēģina vēlreiz jo negribīgi iet iekšā. Kad ir nobraukti vairāki km, mašīnai uzsilstot pārslēdzās vieglāk.
Biju servisā - nomainīja ātrumkārbā eļļu, principā nepalīdzēja.
Vai ir kāds kas varētu pateikt kas par problēmu?
+ jautājums - uzsilstot motoram darba temperatūrā nedaudz staigā apgriezieni pa 50-100rpm, gan tukšgaitā, gan arī braucot ar vienmērīgu ātrumu, piem uz 100km/h kruīzā. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
zeus12345 | | Kopš: 27. Dec 2023
No: Rīga
Ziņojumi: 3
Braucu ar: E91 325D Manuel
|
25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi
OK, paldies par info, bet kā ar otru problēmu ko minēju, ir kādi iespējamie varianti? +vēl pie lielākiem mīnusiem no rīta pielaižot uz dažām sekundēm liekas, ka nestrādā uz visiem cilindriem. Bija kļūda par 1 kvelevseci. Samainīju visas 6+bloku, nedaudz palīdzēja, bet tā pat jūtams. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
25 Jan 2024, 10:54:00 @zeus12345 rakstīja:
25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi
OK, paldies par info, bet kā ar otru problēmu ko minēju, ir kādi iespējamie varianti? +vēl pie lielākiem mīnusiem no rīta pielaižot uz dažām sekundēm liekas, ka nestrādā uz visiem cilindriem. Bija kļūda par 1 kvelevseci. Samainīju visas 6+bloku, nedaudz palīdzēja, bet tā pat jūtams.
jāaizbrauc pie kāda, kas pateiks vai tiešām nestrādā uz visiem cilndriem vai tikai tā liekas... tobiš uz diagnostiku, kur māk vairāk nekā kļūdas nolasīt...[ Šo ziņu laboja sys9291, 25 Jan 2024, 11:33:26 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Tas tak naudu maksā
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Elbarto | | Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 157
Braucu ar:
|
25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi
Un cik tas ir ''Dārgi"? Pie Tevis laikam viss ir dārgi.[ Šo ziņu laboja Elbarto, 25 Jan 2024, 16:30:14 ] | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
25 Jan 2024, 10:54:00 @zeus12345 rakstīja:
25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi
OK, paldies par info, bet kā ar otru problēmu ko minēju, ir kādi iespējamie varianti? +vēl pie lielākiem mīnusiem no rīta pielaižot uz dažām sekundēm liekas, ka nestrādā uz visiem cilindriem. Bija kļūda par 1 kvelevseci. Samainīju visas 6+bloku, nedaudz palīdzēja, bet tā pat jūtams.
Ieplūdes kolektors un kanāli ir tīrīti? [ Šo ziņu laboja V_Riks, 25 Jan 2024, 16:41:35 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
25 Jan 2024, 16:29:58 @Elbarto rakstīja:
25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi
Un cik tas ir ''Dārgi"? Pie Tevis laikam viss ir dārgi.
Protams, savādāk nav jēgas krāmēties Bet ir pilna LV ar SIA ''Varu lētāk''
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
25 Jan 2024, 16:40:25 @V_Riks rakstīja:
25 Jan 2024, 10:54:00 @zeus12345 rakstīja:
25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi
OK, paldies par info, bet kā ar otru problēmu ko minēju, ir kādi iespējamie varianti? +vēl pie lielākiem mīnusiem no rīta pielaižot uz dažām sekundēm liekas, ka nestrādā uz visiem cilindriem. Bija kļūda par 1 kvelevseci. Samainīju visas 6+bloku, nedaudz palīdzēja, bet tā pat jūtams.
Ieplūdes kolektors un kanāli ir tīrīti?
Vēlams ProRing
Bet jā, kolektoru paskatīties vajag
[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 25 Jan 2024, 17:37:06 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
zeus12345 | | Kopš: 27. Dec 2023
No: Rīga
Ziņojumi: 3
Braucu ar: E91 325D Manuel
|
25 Jan 2024, 17:36:29 @RSAWorkshop rakstīja:
25 Jan 2024, 16:40:25 @V_Riks rakstīja:
25 Jan 2024, 10:54:00 @zeus12345 rakstīja:
25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi
OK, paldies par info, bet kā ar otru problēmu ko minēju, ir kādi iespējamie varianti? +vēl pie lielākiem mīnusiem no rīta pielaižot uz dažām sekundēm liekas, ka nestrādā uz visiem cilindriem. Bija kļūda par 1 kvelevseci. Samainīju visas 6+bloku, nedaudz palīdzēja, bet tā pat jūtams.
Ieplūdes kolektors un kanāli ir tīrīti?
Vēlams ProRing
Bet jā, kolektoru paskatīties vajag
:
Kad mainīja kvēlsveces teica, ka diezgan tīrs, neesot aizdi*sts. Egr un dpf arī esot atslēgts, ja tas ko ietekmē. | Offline | | |
Elbarto | | Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 157
Braucu ar:
|
25 Jan 2024, 17:36:01 @RSAWorkshop rakstīja:
25 Jan 2024, 16:29:58 @Elbarto rakstīja:
25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi
Un cik tas ir ''Dārgi"? Pie Tevis laikam viss ir dārgi.
Protams, savādāk nav jēgas krāmēties Bet ir pilna LV ar SIA ''Varu lētāk''
Tad nosauc to ciaru ar ko jārēķinās, varbūt tad vieglāk un lētāk ir nopirkt lietotu kārbu un miers. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
|
25 Jan 2024, 18:02:55 @Elbarto rakstīja:
25 Jan 2024, 17:36:01 @RSAWorkshop rakstīja:
25 Jan 2024, 16:29:58 @Elbarto rakstīja:
25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi
Un cik tas ir ''Dārgi"? Pie Tevis laikam viss ir dārgi.
Protams, savādāk nav jēgas krāmēties Bet ir pilna LV ar SIA ''Varu lētāk''
Tad nosauc to ciaru ar ko jārēķinās, varbūt tad vieglāk un lētāk ir nopirkt lietotu kārbu un miers.
ja kādai detaļai ir raksturīgas slimības, tad ļoti ticami, ka tas pats būs arī lietotai detaļai
pie tam kārbu nevar pat pārbaudīt neuzliekot... | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
25 Jan 2024, 18:02:55 @Elbarto rakstīja:
25 Jan 2024, 17:36:01 @RSAWorkshop rakstīja:
25 Jan 2024, 16:29:58 @Elbarto rakstīja:
25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi
Un cik tas ir ''Dārgi"? Pie Tevis laikam viss ir dārgi.
Protams, savādāk nav jēgas krāmēties Bet ir pilna LV ar SIA ''Varu lētāk''
Tad nosauc to ciaru ar ko jārēķinās, varbūt tad vieglāk un lētāk ir nopirkt lietotu kārbu un miers.
Ā nu pasaki ir beigts sinhronizators vai arī zobrats un cik zobratam ir zobi un kurus gultņus jāmaina un kurus var nemainīt, tad var ciparu nosaukt. Kamēr nav zināms tikmēr vairāk par 1,5k nebūs
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
25 Jan 2024, 17:58:41 @zeus12345 rakstīja:
25 Jan 2024, 17:36:29 @RSAWorkshop rakstīja:
25 Jan 2024, 16:40:25 @V_Riks rakstīja:
25 Jan 2024, 10:54:00 @zeus12345 rakstīja:
25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi
OK, paldies par info, bet kā ar otru problēmu ko minēju, ir kādi iespējamie varianti? +vēl pie lielākiem mīnusiem no rīta pielaižot uz dažām sekundēm liekas, ka nestrādā uz visiem cilindriem. Bija kļūda par 1 kvelevseci. Samainīju visas 6+bloku, nedaudz palīdzēja, bet tā pat jūtams.
Ieplūdes kolektors un kanāli ir tīrīti?
Vēlams ProRing
Bet jā, kolektoru paskatīties vajag
:
Kad mainīja kvēlsveces teica, ka diezgan tīrs, neesot aizdi*sts. Egr un dpf arī esot atslēgts, ja tas ko ietekmē.
A nu ar nočakarētu softu var būt viss iespējamais
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
zeus12345 | | Kopš: 27. Dec 2023
No: Rīga
Ziņojumi: 3
Braucu ar: E91 325D Manuel
|
25 Jan 2024, 18:11:21 @RSAWorkshop rakstīja:
25 Jan 2024, 17:58:41 @zeus12345 rakstīja:
25 Jan 2024, 17:36:29 @RSAWorkshop rakstīja:
25 Jan 2024, 16:40:25 @V_Riks rakstīja:
25 Jan 2024, 10:54:00 @zeus12345 rakstīja:
25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi
OK, paldies par info, bet kā ar otru problēmu ko minēju, ir kādi iespējamie varianti? +vēl pie lielākiem mīnusiem no rīta pielaižot uz dažām sekundēm liekas, ka nestrādā uz visiem cilindriem. Bija kļūda par 1 kvelevseci. Samainīju visas 6+bloku, nedaudz palīdzēja, bet tā pat jūtams.
Ieplūdes kolektors un kanāli ir tīrīti?
Vēlams ProRing
Bet jā, kolektoru paskatīties vajag
:
Kad mainīja kvēlsveces teica, ka diezgan tīrs, neesot aizdi*sts. Egr un dpf arī esot atslēgts, ja tas ko ietekmē.
A nu ar nočakarētu softu var būt viss iespējamais
:
Pirms 2 ned biju pie kaross čipot, tad arī uzzināju, ka egr un dpf atslēgts, ja būtu kādas problēmas ar softu, domāju, ka būtu jau pateicis.
Bet problēmas ar apgriezienu svārstībām siltam un ar to otru problēmu pie lieliem mīnusiem jau bija pirms tam.
[ Šo ziņu laboja zeus12345, 25 Jan 2024, 18:46:50 ] | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
25 Jan 2024, 17:36:29 @RSAWorkshop rakstīja:
25 Jan 2024, 16:40:25 @V_Riks rakstīja:
25 Jan 2024, 10:54:00 @zeus12345 rakstīja:
25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi
OK, paldies par info, bet kā ar otru problēmu ko minēju, ir kādi iespējamie varianti? +vēl pie lielākiem mīnusiem no rīta pielaižot uz dažām sekundēm liekas, ka nestrādā uz visiem cilindriem. Bija kļūda par 1 kvelevseci. Samainīju visas 6+bloku, nedaudz palīdzēja, bet tā pat jūtams.
Ieplūdes kolektors un kanāli ir tīrīti?
Vēlams ProRing
Riebeklis, man joprojām izdzirdot to līkroču kantori sāk raustīties plakstiņš | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
25 Jan 2024, 19:37:07 @V_Riks rakstīja:
25 Jan 2024, 17:36:29 @RSAWorkshop rakstīja:
25 Jan 2024, 16:40:25 @V_Riks rakstīja:
25 Jan 2024, 10:54:00 @zeus12345 rakstīja:
25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi
OK, paldies par info, bet kā ar otru problēmu ko minēju, ir kādi iespējamie varianti? +vēl pie lielākiem mīnusiem no rīta pielaižot uz dažām sekundēm liekas, ka nestrādā uz visiem cilindriem. Bija kļūda par 1 kvelevseci. Samainīju visas 6+bloku, nedaudz palīdzēja, bet tā pat jūtams.
Ieplūdes kolektors un kanāli ir tīrīti?
Vēlams ProRing
Riebeklis, man joprojām izdzirdot to līkroču kantori sāk raustīties plakstiņš
nezinu par līkročiem, bet aizvesto kolektoru iztīrīja - kļuva kā jauns... | Offline | | |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
26 Jan 2024, 08:56:44 @sys9291 rakstīja:
25 Jan 2024, 19:37:07 @V_Riks rakstīja:
25 Jan 2024, 17:36:29 @RSAWorkshop rakstīja:
25 Jan 2024, 16:40:25 @V_Riks rakstīja:
25 Jan 2024, 10:54:00 @zeus12345 rakstīja:
25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi
OK, paldies par info, bet kā ar otru problēmu ko minēju, ir kādi iespējamie varianti? +vēl pie lielākiem mīnusiem no rīta pielaižot uz dažām sekundēm liekas, ka nestrādā uz visiem cilindriem. Bija kļūda par 1 kvelevseci. Samainīju visas 6+bloku, nedaudz palīdzēja, bet tā pat jūtams.
Ieplūdes kolektors un kanāli ir tīrīti?
Vēlams ProRing
Riebeklis, man joprojām izdzirdot to līkroču kantori sāk raustīties plakstiņš
nezinu par līkročiem, bet aizvesto kolektoru iztīrīja - kļuva kā jauns...
DPF arī tīrīju pie viņiem pirms gada | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|