Online

Pašreiz BMWPower skatās 188 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: E91 problēma ar manuālo ātrumkārbu

AutorsZiņojums
zeus12345
25. Jan 2024, 10:16 #1

Kopš: 27. Dec 2023

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar: E91 325D Manuel

Labdien visiem! E91 2007.gada ar 325d 145kw motoru,manuālis. Mīnuss grādos bieži problēma ielikt pirmajā ātrumā, jāliek ar spēku vai jāieliek atpakaļ neitrālajā un jāmēģina vēlreiz jo negribīgi iet iekšā. Kad ir nobraukti vairāki km, mašīnai uzsilstot pārslēdzās vieglāk.
Biju servisā - nomainīja ātrumkārbā eļļu, principā nepalīdzēja.
Vai ir kāds kas varētu pateikt kas par problēmu?
+ jautājums - uzsilstot motoram darba temperatūrā nedaudz staigā apgriezieni pa 50-100rpm, gan tukšgaitā, gan arī braucot ar vienmērīgu ātrumu, piem uz 100km/h kruīzā.
Offline
RSAWorkshop
25. Jan 2024, 10:20 #2

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
zeus12345
25. Jan 2024, 10:54 #3

Kopš: 27. Dec 2023

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar: E91 325D Manuel


25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi


OK, paldies par info, bet kā ar otru problēmu ko minēju, ir kādi iespējamie varianti? +vēl pie lielākiem mīnusiem no rīta pielaižot uz dažām sekundēm liekas, ka nestrādā uz visiem cilindriem. Bija kļūda par 1 kvelevseci. Samainīju visas 6+bloku, nedaudz palīdzēja, bet tā pat jūtams.
Offline
sys9291
25. Jan 2024, 11:02 #4

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


25 Jan 2024, 10:54:00 @zeus12345 rakstīja:

25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi



OK, paldies par info, bet kā ar otru problēmu ko minēju, ir kādi iespējamie varianti? +vēl pie lielākiem mīnusiem no rīta pielaižot uz dažām sekundēm liekas, ka nestrādā uz visiem cilindriem. Bija kļūda par 1 kvelevseci. Samainīju visas 6+bloku, nedaudz palīdzēja, bet tā pat jūtams.

jāaizbrauc pie kāda, kas pateiks vai tiešām nestrādā uz visiem cilndriem vai tikai tā liekas... tobiš uz diagnostiku, kur māk vairāk nekā kļūdas nolasīt...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 25 Jan 2024, 11:33:26 ]

Offline
RSAWorkshop
25. Jan 2024, 11:03 #5

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tas tak naudu maksā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Elbarto
25. Jan 2024, 16:29 #6

Kopš: 25. Nov 2013

Ziņojumi: 157

Braucu ar:


25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi


Un cik tas ir ''Dārgi"? Pie Tevis laikam viss ir dārgi.

[ Šo ziņu laboja Elbarto, 25 Jan 2024, 16:30:14 ]

Offline
VVRECK
25. Jan 2024, 16:40 #7

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


25 Jan 2024, 10:54:00 @zeus12345 rakstīja:

25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi



OK, paldies par info, bet kā ar otru problēmu ko minēju, ir kādi iespējamie varianti? +vēl pie lielākiem mīnusiem no rīta pielaižot uz dažām sekundēm liekas, ka nestrādā uz visiem cilindriem. Bija kļūda par 1 kvelevseci. Samainīju visas 6+bloku, nedaudz palīdzēja, bet tā pat jūtams.


Ieplūdes kolektors un kanāli ir tīrīti?

[ Šo ziņu laboja V_Riks, 25 Jan 2024, 16:41:35 ]

Offline
RSAWorkshop
25. Jan 2024, 17:36 #8

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


25 Jan 2024, 16:29:58 @Elbarto rakstīja:

25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi


Un cik tas ir ''Dārgi"? Pie Tevis laikam viss ir dārgi.

Protams, savādāk nav jēgas krāmēties Bet ir pilna LV ar SIA ''Varu lētāk''

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
25. Jan 2024, 17:36 #9

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


25 Jan 2024, 16:40:25 @V_Riks rakstīja:

25 Jan 2024, 10:54:00 @zeus12345 rakstīja:

25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi



OK, paldies par info, bet kā ar otru problēmu ko minēju, ir kādi iespējamie varianti? +vēl pie lielākiem mīnusiem no rīta pielaižot uz dažām sekundēm liekas, ka nestrādā uz visiem cilindriem. Bija kļūda par 1 kvelevseci. Samainīju visas 6+bloku, nedaudz palīdzēja, bet tā pat jūtams.


Ieplūdes kolektors un kanāli ir tīrīti?

Vēlams ProRing

Bet jā, kolektoru paskatīties vajag

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 25 Jan 2024, 17:37:06 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
zeus12345
25. Jan 2024, 17:58 #10

Kopš: 27. Dec 2023

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar: E91 325D Manuel


25 Jan 2024, 17:36:29 @RSAWorkshop rakstīja:

25 Jan 2024, 16:40:25 @V_Riks rakstīja:

25 Jan 2024, 10:54:00 @zeus12345 rakstīja:

25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi



OK, paldies par info, bet kā ar otru problēmu ko minēju, ir kādi iespējamie varianti? +vēl pie lielākiem mīnusiem no rīta pielaižot uz dažām sekundēm liekas, ka nestrādā uz visiem cilindriem. Bija kļūda par 1 kvelevseci. Samainīju visas 6+bloku, nedaudz palīdzēja, bet tā pat jūtams.


Ieplūdes kolektors un kanāli ir tīrīti?

Vēlams ProRing

Bet jā, kolektoru paskatīties vajag

:

Kad mainīja kvēlsveces teica, ka diezgan tīrs, neesot aizdi*sts. Egr un dpf arī esot atslēgts, ja tas ko ietekmē.
Offline
Elbarto
25. Jan 2024, 18:02 #11

Kopš: 25. Nov 2013

Ziņojumi: 157

Braucu ar:


25 Jan 2024, 17:36:01 @RSAWorkshop rakstīja:

25 Jan 2024, 16:29:58 @Elbarto rakstīja:

25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi


Un cik tas ir ''Dārgi"? Pie Tevis laikam viss ir dārgi.

Protams, savādāk nav jēgas krāmēties Bet ir pilna LV ar SIA ''Varu lētāk''


Tad nosauc to ciaru ar ko jārēķinās, varbūt tad vieglāk un lētāk ir nopirkt lietotu kārbu un miers.
Offline
kexxx
25. Jan 2024, 18:04 #12

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12302

Braucu ar:


25 Jan 2024, 18:02:55 @Elbarto rakstīja:

25 Jan 2024, 17:36:01 @RSAWorkshop rakstīja:

25 Jan 2024, 16:29:58 @Elbarto rakstīja:

25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi


Un cik tas ir ''Dārgi"? Pie Tevis laikam viss ir dārgi.

Protams, savādāk nav jēgas krāmēties Bet ir pilna LV ar SIA ''Varu lētāk''


Tad nosauc to ciaru ar ko jārēķinās, varbūt tad vieglāk un lētāk ir nopirkt lietotu kārbu un miers.


ja kādai detaļai ir raksturīgas slimības, tad ļoti ticami, ka tas pats būs arī lietotai detaļai
pie tam kārbu nevar pat pārbaudīt neuzliekot...
Offline
RSAWorkshop
25. Jan 2024, 18:10 #13

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


25 Jan 2024, 18:02:55 @Elbarto rakstīja:

25 Jan 2024, 17:36:01 @RSAWorkshop rakstīja:

25 Jan 2024, 16:29:58 @Elbarto rakstīja:

25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi


Un cik tas ir ''Dārgi"? Pie Tevis laikam viss ir dārgi.

Protams, savādāk nav jēgas krāmēties Bet ir pilna LV ar SIA ''Varu lētāk''


Tad nosauc to ciaru ar ko jārēķinās, varbūt tad vieglāk un lētāk ir nopirkt lietotu kārbu un miers.

Ā nu pasaki ir beigts sinhronizators vai arī zobrats un cik zobratam ir zobi un kurus gultņus jāmaina un kurus var nemainīt, tad var ciparu nosaukt. Kamēr nav zināms tikmēr vairāk par 1,5k nebūs

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
25. Jan 2024, 18:11 #14

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


25 Jan 2024, 17:58:41 @zeus12345 rakstīja:

25 Jan 2024, 17:36:29 @RSAWorkshop rakstīja:

25 Jan 2024, 16:40:25 @V_Riks rakstīja:

25 Jan 2024, 10:54:00 @zeus12345 rakstīja:

25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi



OK, paldies par info, bet kā ar otru problēmu ko minēju, ir kādi iespējamie varianti? +vēl pie lielākiem mīnusiem no rīta pielaižot uz dažām sekundēm liekas, ka nestrādā uz visiem cilindriem. Bija kļūda par 1 kvelevseci. Samainīju visas 6+bloku, nedaudz palīdzēja, bet tā pat jūtams.


Ieplūdes kolektors un kanāli ir tīrīti?

Vēlams ProRing

Bet jā, kolektoru paskatīties vajag

:

Kad mainīja kvēlsveces teica, ka diezgan tīrs, neesot aizdi*sts. Egr un dpf arī esot atslēgts, ja tas ko ietekmē.

A nu ar nočakarētu softu var būt viss iespējamais

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
zeus12345
25. Jan 2024, 18:25 #15

Kopš: 27. Dec 2023

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar: E91 325D Manuel


25 Jan 2024, 18:11:21 @RSAWorkshop rakstīja:

25 Jan 2024, 17:58:41 @zeus12345 rakstīja:

25 Jan 2024, 17:36:29 @RSAWorkshop rakstīja:

25 Jan 2024, 16:40:25 @V_Riks rakstīja:

25 Jan 2024, 10:54:00 @zeus12345 rakstīja:

25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi



OK, paldies par info, bet kā ar otru problēmu ko minēju, ir kādi iespējamie varianti? +vēl pie lielākiem mīnusiem no rīta pielaižot uz dažām sekundēm liekas, ka nestrādā uz visiem cilindriem. Bija kļūda par 1 kvelevseci. Samainīju visas 6+bloku, nedaudz palīdzēja, bet tā pat jūtams.


Ieplūdes kolektors un kanāli ir tīrīti?

Vēlams ProRing

Bet jā, kolektoru paskatīties vajag

:

Kad mainīja kvēlsveces teica, ka diezgan tīrs, neesot aizdi*sts. Egr un dpf arī esot atslēgts, ja tas ko ietekmē.

A nu ar nočakarētu softu var būt viss iespējamais
:
Pirms 2 ned biju pie kaross čipot, tad arī uzzināju, ka egr un dpf atslēgts, ja būtu kādas problēmas ar softu, domāju, ka būtu jau pateicis.
Bet problēmas ar apgriezienu svārstībām siltam un ar to otru problēmu pie lieliem mīnusiem jau bija pirms tam.

[ Šo ziņu laboja zeus12345, 25 Jan 2024, 18:46:50 ]

Offline
VVRECK
25. Jan 2024, 19:37 #16

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


25 Jan 2024, 17:36:29 @RSAWorkshop rakstīja:

25 Jan 2024, 16:40:25 @V_Riks rakstīja:

25 Jan 2024, 10:54:00 @zeus12345 rakstīja:

25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi



OK, paldies par info, bet kā ar otru problēmu ko minēju, ir kādi iespējamie varianti? +vēl pie lielākiem mīnusiem no rīta pielaižot uz dažām sekundēm liekas, ka nestrādā uz visiem cilindriem. Bija kļūda par 1 kvelevseci. Samainīju visas 6+bloku, nedaudz palīdzēja, bet tā pat jūtams.


Ieplūdes kolektors un kanāli ir tīrīti?

Vēlams ProRing




Riebeklis, man joprojām izdzirdot to līkroču kantori sāk raustīties plakstiņš
Offline
RSAWorkshop
25. Jan 2024, 20:39 #17

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
26. Jan 2024, 08:56 #18

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


25 Jan 2024, 19:37:07 @V_Riks rakstīja:

25 Jan 2024, 17:36:29 @RSAWorkshop rakstīja:

25 Jan 2024, 16:40:25 @V_Riks rakstīja:

25 Jan 2024, 10:54:00 @zeus12345 rakstīja:

25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi



OK, paldies par info, bet kā ar otru problēmu ko minēju, ir kādi iespējamie varianti? +vēl pie lielākiem mīnusiem no rīta pielaižot uz dažām sekundēm liekas, ka nestrādā uz visiem cilindriem. Bija kļūda par 1 kvelevseci. Samainīju visas 6+bloku, nedaudz palīdzēja, bet tā pat jūtams.


Ieplūdes kolektors un kanāli ir tīrīti?

Vēlams ProRing




Riebeklis, man joprojām izdzirdot to līkroču kantori sāk raustīties plakstiņš

nezinu par līkročiem, bet aizvesto kolektoru iztīrīja - kļuva kā jauns...
Offline
Ruudis
26. Jan 2024, 09:03 #19

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


26 Jan 2024, 08:56:44 @sys9291 rakstīja:

25 Jan 2024, 19:37:07 @V_Riks rakstīja:

25 Jan 2024, 17:36:29 @RSAWorkshop rakstīja:

25 Jan 2024, 16:40:25 @V_Riks rakstīja:

25 Jan 2024, 10:54:00 @zeus12345 rakstīja:

25 Jan 2024, 10:20:26 @RSAWorkshop rakstīja:
tipiska problēma ar pirmā pārnesuma sinhronizatoru. Tām kārbā ir 2 raksturīgas slimības. Reversa un 1 ātruma. Abas ir remontējamas un maksā dārgi



OK, paldies par info, bet kā ar otru problēmu ko minēju, ir kādi iespējamie varianti? +vēl pie lielākiem mīnusiem no rīta pielaižot uz dažām sekundēm liekas, ka nestrādā uz visiem cilindriem. Bija kļūda par 1 kvelevseci. Samainīju visas 6+bloku, nedaudz palīdzēja, bet tā pat jūtams.


Ieplūdes kolektors un kanāli ir tīrīti?

Vēlams ProRing




Riebeklis, man joprojām izdzirdot to līkroču kantori sāk raustīties plakstiņš

nezinu par līkročiem, bet aizvesto kolektoru iztīrīja - kļuva kā jauns...

DPF arī tīrīju pie viņiem pirms gada
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo