Online
Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: N47 vs B47 izvēle
Autors | Ziņojums |
kipismpower | | Kopš: 05. Jun 2018
Ziņojumi: 83
Braucu ar:
| Interesē ar ko labāks, sliktāks b47 motors ? | Offline | | |
ede66 | | Kopš: 11. Nov 2020
Ziņojumi: 35
Braucu ar: e34 un g21
| netā jau visi saka, ka b47 ir labāks, bet nu kaut kāds Kaross varētu iekomentēt mosh? | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4670
Braucu ar: BMW E90 330i
| tāds pats vien tripers ir | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5681
Braucu ar: NS7
| Pa tiešo Karosam nevari uzjautāt?
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
09 Apr 2023, 15:22:51 @kipismpower rakstīja:
Interesē ar ko labāks, sliktāks b47 motors ?
B47 labāks tapēc, ka svaigāks - tobiš teorētiski atlikušais resurss lielāks...[ Šo ziņu laboja sys9291, 23 Dec 2023, 19:25:31 ] | Offline | | |
tomaats | | Kopš: 01. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 501
Braucu ar: GT5
| Pēdējie n47 nemaz nav tik sūdīgi! pat ar visu EKO ,ja to uzpasē ! kopumā es biju patīkami pāresteigs ! pa 5gadiem, kad bij , laikam normālas eskpluatācijas ! pazīmēs ! kkads egr, sprausla , vārstu vāks, ķēdes mainīju kad auto bij jau nobraucis 50k ! un nākamo 80k ! Eļļas patēriņu personīgi nemanīju , mainīju eļļas 12-15k !
Drošvien. kā paveicas!!!! | Offline | | |
michals1 | | Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2043
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| B47C20T0
Pašlaik nobraukti 68k.km
Nekādu ieguldījumu un problēmu,iet lopā. | Offline | | |
michals1 | | Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2043
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| B47C20T0
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas: Diezgan uzticams dzinējs ar lielu resursu. Kopumā ķēdes ir uzticamākas, nekā BMW N sērijas dzinējos, taču arī mēdz izstiepties pie intensīvas lietošanas. Dzinējam nepieciešama labas kvalitātes degviela, apkope un eļļa, pretējā gadījumā gaidāmas problēmas ar Common Rail sistēmu. Problēmas visbiežāk saistītas ar EGR vārstu un ieplūdes kolektoru.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | Offline | | |
|
Z4 | | Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 386
Braucu ar: F10 n47
|
24 Dec 2023, 23:53:34 @michals1 rakstīja:
B47C20T0
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas: Diezgan uzticams dzinējs ar lielu resursu. Kopumā ķēdes ir uzticamākas, nekā BMW N sērijas dzinējos, taču arī mēdz izstiepties pie intensīvas lietošanas. Dzinējam nepieciešama labas kvalitātes degviela, apkope un eļļa, pretējā gadījumā gaidāmas problēmas ar Common Rail sistēmu. Problēmas visbiežāk saistītas ar EGR vārstu un ieplūdes kolektoru.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
N47 arī ir hidrauliskie kompensatori? | Offline | | |
xn3x | | Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2708
Braucu ar: ģimenes universāli
| Mūsdienās hidrauliskie kompensatori ir gandrīz visiem iekšdedzes dzinējiem. Neesmu dzirdējis par kaut kādām kompensatoru slimībām n47/57. Mihaličš vnk te kaut kādu ai ģenerēt tekstu iemetis.
N52 man mēdza tikšķēt kompensatori, kad pārāk daudz sēņoju, risinājums bija šad un tad iedot čībā. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
25 Dec 2023, 08:13:03 @Z4 rakstīja:
24 Dec 2023, 23:53:34 @michals1 rakstīja:
B47C20T0
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas: Diezgan uzticams dzinējs ar lielu resursu. Kopumā ķēdes ir uzticamākas, nekā BMW N sērijas dzinējos, taču arī mēdz izstiepties pie intensīvas lietošanas. Dzinējam nepieciešama labas kvalitātes degviela, apkope un eļļa, pretējā gadījumā gaidāmas problēmas ar Common Rail sistēmu. Problēmas visbiežāk saistītas ar EGR vārstu un ieplūdes kolektoru.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
N47 arī ir hidrauliskie kompensatori?
atklāšu noslēpumu: pat m50 ir hidrokompensatori un tie ir 90 mitie… | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16309
Braucu ar:
|
24 Dec 2023, 23:53:34 @michals1 rakstīja:
B47C20T0
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas: Diezgan uzticams dzinējs ar lielu resursu. Kopumā ķēdes ir uzticamākas, nekā BMW N sērijas dzinējos, taču arī mēdz izstiepties pie intensīvas lietošanas. Dzinējam nepieciešama labas kvalitātes degviela, apkope un eļļa, pretējā gadījumā gaidāmas problēmas ar Common Rail sistēmu. Problēmas visbiežāk saistītas ar EGR vārstu un ieplūdes kolektoru.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Laiki pienākuši kad labs dzinējs skaitās ja var kalpot 210-360k km | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12443
Braucu ar:
|
24 Dec 2023, 23:53:34 @michals1 rakstīja:
B47C20T0
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas: Diezgan uzticams dzinējs ar lielu resursu. Kopumā ķēdes ir uzticamākas, nekā BMW N sērijas dzinējos, taču arī mēdz izstiepties pie intensīvas lietošanas. Dzinējam nepieciešama labas kvalitātes degviela, apkope un eļļa, pretējā gadījumā gaidāmas problēmas ar Common Rail sistēmu. Problēmas visbiežāk saistītas ar EGR vārstu un ieplūdes kolektoru.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
no kāda reklāmas bukleta šitā huiņa ir pārkopēta? par hidrokompensatoriem vsp bomba... varēja vēl uzrakstīt, ka dzinējam elektrisks starteris ir un nav ar kloķi pašam jākurbulē | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|