Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: N47 vs B47 izvēle

AutorsZiņojums
kipismpower
09. Apr 2023, 15:22 #1

Kopš: 05. Jun 2018

Ziņojumi: 83

Braucu ar:

Interesē ar ko labāks, sliktāks b47 motors ?
Offline
ede66
23. Dec 2023, 00:41 #2

Kopš: 11. Nov 2020

Ziņojumi: 35

Braucu ar: e34 un g21

netā jau visi saka, ka b47 ir labāks, bet nu kaut kāds Kaross varētu iekomentēt mosh?
Offline
HiJaCKeR
23. Dec 2023, 08:15 #3

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4670

Braucu ar: BMW E90 330i

tāds pats vien tripers ir
Offline
protams
23. Dec 2023, 10:51 #4

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5681

Braucu ar: NS7

Pa tiešo Karosam nevari uzjautāt?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
sys9291
23. Dec 2023, 19:25 #5

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


09 Apr 2023, 15:22:51 @kipismpower rakstīja:
Interesē ar ko labāks, sliktāks b47 motors ?

B47 labāks tapēc, ka svaigāks - tobiš teorētiski atlikušais resurss lielāks...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 23 Dec 2023, 19:25:31 ]

Offline
tomaats
24. Dec 2023, 23:18 #6

Kopš: 01. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 501

Braucu ar: GT5

Pēdējie n47 nemaz nav tik sūdīgi! pat ar visu EKO ,ja to uzpasē ! kopumā es biju patīkami pāresteigs ! pa 5gadiem, kad bij , laikam normālas eskpluatācijas ! pazīmēs ! kkads egr, sprausla , vārstu vāks, ķēdes mainīju kad auto bij jau nobraucis 50k ! un nākamo 80k ! Eļļas patēriņu personīgi nemanīju , mainīju eļļas 12-15k !
Drošvien. kā paveicas!!!!
Offline
michals1
24. Dec 2023, 23:45 #7

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2043

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

B47C20T0
Pašlaik nobraukti 68k.km
Nekādu ieguldījumu un problēmu,iet lopā.
Offline
michals1
24. Dec 2023, 23:53 #8

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2043

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

B47C20T0
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas: Diezgan uzticams dzinējs ar lielu resursu. Kopumā ķēdes ir uzticamākas, nekā BMW N sērijas dzinējos, taču arī mēdz izstiepties pie intensīvas lietošanas. Dzinējam nepieciešama labas kvalitātes degviela, apkope un eļļa, pretējā gadījumā gaidāmas problēmas ar Common Rail sistēmu. Problēmas visbiežāk saistītas ar EGR vārstu un ieplūdes kolektoru.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Offline
Z4
25. Dec 2023, 08:13 #9

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 386

Braucu ar: F10 n47


24 Dec 2023, 23:53:34 @michals1 rakstīja:
B47C20T0
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas: Diezgan uzticams dzinējs ar lielu resursu. Kopumā ķēdes ir uzticamākas, nekā BMW N sērijas dzinējos, taču arī mēdz izstiepties pie intensīvas lietošanas. Dzinējam nepieciešama labas kvalitātes degviela, apkope un eļļa, pretējā gadījumā gaidāmas problēmas ar Common Rail sistēmu. Problēmas visbiežāk saistītas ar EGR vārstu un ieplūdes kolektoru.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.


N47 arī ir hidrauliskie kompensatori?
Offline
xn3x
25. Dec 2023, 09:38 #10

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2708

Braucu ar: ģimenes universāli

Mūsdienās hidrauliskie kompensatori ir gandrīz visiem iekšdedzes dzinējiem. Neesmu dzirdējis par kaut kādām kompensatoru slimībām n47/57. Mihaličš vnk te kaut kādu ai ģenerēt tekstu iemetis.
N52 man mēdza tikšķēt kompensatori, kad pārāk daudz sēņoju, risinājums bija šad un tad iedot čībā.
Offline
sys9291
25. Dec 2023, 11:04 #11

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


25 Dec 2023, 08:13:03 @Z4 rakstīja:

24 Dec 2023, 23:53:34 @michals1 rakstīja:
B47C20T0
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas: Diezgan uzticams dzinējs ar lielu resursu. Kopumā ķēdes ir uzticamākas, nekā BMW N sērijas dzinējos, taču arī mēdz izstiepties pie intensīvas lietošanas. Dzinējam nepieciešama labas kvalitātes degviela, apkope un eļļa, pretējā gadījumā gaidāmas problēmas ar Common Rail sistēmu. Problēmas visbiežāk saistītas ar EGR vārstu un ieplūdes kolektoru.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.


N47 arī ir hidrauliskie kompensatori?

atklāšu noslēpumu: pat m50 ir hidrokompensatori un tie ir 90 mitie…
Offline
uldens1
25. Dec 2023, 11:12 #12

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16309

Braucu ar:


24 Dec 2023, 23:53:34 @michals1 rakstīja:
B47C20T0
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas: Diezgan uzticams dzinējs ar lielu resursu. Kopumā ķēdes ir uzticamākas, nekā BMW N sērijas dzinējos, taču arī mēdz izstiepties pie intensīvas lietošanas. Dzinējam nepieciešama labas kvalitātes degviela, apkope un eļļa, pretējā gadījumā gaidāmas problēmas ar Common Rail sistēmu. Problēmas visbiežāk saistītas ar EGR vārstu un ieplūdes kolektoru.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Laiki pienākuši kad labs dzinējs skaitās ja var kalpot 210-360k km
Offline
kexxx
25. Dec 2023, 11:14 #13

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12443

Braucu ar:


24 Dec 2023, 23:53:34 @michals1 rakstīja:
B47C20T0
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas: Diezgan uzticams dzinējs ar lielu resursu. Kopumā ķēdes ir uzticamākas, nekā BMW N sērijas dzinējos, taču arī mēdz izstiepties pie intensīvas lietošanas. Dzinējam nepieciešama labas kvalitātes degviela, apkope un eļļa, pretējā gadījumā gaidāmas problēmas ar Common Rail sistēmu. Problēmas visbiežāk saistītas ar EGR vārstu un ieplūdes kolektoru.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.


no kāda reklāmas bukleta šitā huiņa ir pārkopēta? par hidrokompensatoriem vsp bomba... varēja vēl uzrakstīt, ka dzinējam elektrisks starteris ir un nav ar kloķi pašam jākurbulē
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo