Online
Pašreiz BMWPower skatās 278 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E91 2.0D M47 degvielas patēriņš
Autors | Ziņojums |
ricper | | Kopš: 07. Jun 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
| Sveiki biedri!
Paliekot aukstākam, pilsētā manāmi pacēlās degvielas patēriņš. Līdz mīnusiem pilsētā bija apmēram ~9-9.5 l/100, tagad rāda 14.5 l/100, realitātē droši pat mazliet vairāk. Piemetu kompi, jā, temperatūru virs 65 grādi nevar dabūt, samainīju abus termostatus - patēriņš tāds pats. Termostati nav oem, bet darba temperatūru dzinējs sasniedz un uztur kā vajag.
Vai kādam ir kāda pieredze šajā jautājumā, kādus risinājumus varat ieteikt?
Pa šoseju viss normas robežās, tagad ziemā mazliet zem 7 litri. Arī pa pilsētu, kad nav sastrēgumi, ir ap 8. Bet pie biežākas uzsākšanas un apstāšanās zem 14 litri nekādi.
Autiņš ar 2.0d M47 120kw dzinēju + automāts. Ziemas riepas 235/45 R18, zinu, mazliet par traku
Varbūt ir kāds auto īpašnieks, kurš var nokomentēt kaut ko? Pirmā ziema man ar šo auto, varbūt tāds patēriņš korķos ir norm…. Vienkārši ir vēlme šo jautājumu sakārtot pēc iespējas ātràk
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| pa piesnigušiem ceļiem ēdīs par kādu litru vairāk, tur neko neizdarīsi
Bet tā vispār varētu būt, ka ēd par daudz, atliek sataisīt kas vainīgs un būs ok
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
ricper | | Kopš: 07. Jun 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
| Varu piemest to, ka kļūdas dzinējā ir par heated fuel filter un throttle actuator. Tām nav laika vel pieķerties. Bet pašam neliekas, ka tas varētu būt cēlonis. Visi filtri un eļļa samainīta pirms 4k km. DPF izgriezts, EGR vakuuma caurulīte nost, ar nekādu plāksnīti pati caurule nav glušīta. Pieļauju ka kaut kādam čipam arī jābut. Iepriekšējais īpašnieks stāstīja, ka klapītes ieplūdes kolektorà esot izravètas, pats skatījies neesmu. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
14 Dec 2022, 09:17:47 @ricper rakstīja:
Varu piemest to, ka kļūdas dzinējā ir par heated fuel filter un throttle actuator. Tām nav laika vel pieķerties. Bet pašam neliekas, ka tas varētu būt cēlonis. Visi filtri un eļļa samainīta pirms 4k km. DPF izgriezts, EGR vakuuma caurulīte nost, ar nekādu plāksnīti pati caurule nav glušīta. Pieļauju ka kaut kādam čipam arī jābut. Iepriekšējais īpašnieks stāstīja, ka klapītes ieplūdes kolektorà esot izravètas, pats skatījies neesmu.
ja jau DPF nav - tad bez čipša nekas nenotiek...
Degvielas filtra sildītājs neietekmē patēriņu. Visdrīzākais patēriņa pieaugums saistīts ar lēno satiksmi pilsētā, jo stāvot korķī jau KM negriežas, bet degviela kurās...
Visdrīzāk, ka neko kardinālu pateŗinā izmainīt neizdosies - ja nu vienīgi sāksim izmantot e-talonu... | Offline | | |
robbielv | | Kopš: 10. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 107
Braucu ar: plēsoni
| Bija līdzīga problēma sen atpakaļ ar m47 iekš e46, toreiz INPA u.c. diagnostikas neko nebij uzrādījušas, tad nejauši sanāca patestēt Bosch KTS esi tronic vai kkas uz to pusi, un uzrādīja GMM faulty, pamērīju vadus, viss bija bumbās, piemetu toreiz lētāko GMM no IC (laikam magneti marelli ) un viss čībā. Patēriņš toreiz bija ap 10L/100km pa šoseju.
Par EGR glušīšanu neaizmirsti ka ne velti stāv termostats uz kūlera, tas palīdz sasniegt 90 grādus dzinējam, kādiem 3 saviem auto ar m47 esmu mainījis jo nesila | Offline | | |
ricper | | Kopš: 07. Jun 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
|
14 Dec 2022, 09:35:00 @robbielv rakstīja:
Bija līdzīga problēma sen atpakaļ ar m47 iekš e46, toreiz INPA u.c. diagnostikas neko nebij uzrādījušas, tad nejauši sanāca patestēt Bosch KTS esi tronic vai kkas uz to pusi, un uzrādīja GMM faulty, pamērīju vadus, viss bija bumbās, piemetu toreiz lētāko GMM no IC (laikam magneti marelli ) un viss čībā. Patēriņš toreiz bija ap 10L/100km pa šoseju.
Par EGR glušīšanu neaizmirsti ka ne velti stāv termostats uz
kūlera, tas palīdz sasniegt 90 grādus dzinējam, kādiem 3 saviem auto ar m47 esmu mainījis jo nesila
Pamēģināšu citu diagnostiku pielikt vakarā.
Kā jau minēju, pirmais ko izdarīju bija abu termostatu maiņa | Offline | | |
kere8 | | Kopš: 19. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 542
Braucu ar: vecu behu
| Pamēģini r 16 205/55 palidz samazināt patēriņu ar ziema un vasara | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
14 Dec 2022, 10:15:44 @ricper rakstīja:
14 Dec 2022, 09:35:00 @robbielv rakstīja:
Bija līdzīga problēma sen atpakaļ ar m47 iekš e46, toreiz INPA u.c. diagnostikas neko nebij uzrādījušas, tad nejauši sanāca patestēt Bosch KTS esi tronic vai kkas uz to pusi, un uzrādīja GMM faulty, pamērīju vadus, viss bija bumbās, piemetu toreiz lētāko GMM no IC (laikam magneti marelli ) un viss čībā. Patēriņš toreiz bija ap 10L/100km pa šoseju.
Par EGR glušīšanu neaizmirsti ka ne velti stāv termostats uz
kūlera, tas palīdz sasniegt 90 grādus dzinējam, kādiem 3 saviem auto ar m47 esmu mainījis jo nesila
Pamēģināšu citu diagnostiku pielikt vakarā.
Kā jau minēju, pirmais ko izdarīju bija abu termostatu maiņa
tas ko izdarīji ir pareizi - bet cita diagnostika visdrīzāk neko nedos... | Offline | | |
|
robbielv | | Kopš: 10. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 107
Braucu ar: plēsoni
| Par citu diagnostiku toreiz biju pārsteigts, bet ja ir saprašana par gaisa daudzumu un rādījumiem no GMM, tad pa lielam ar jebkuru var pārbaudīt GMM, tik cik viens kļūdu dod, otrs nedod lai saprastu virzienu. Starpcitu kko tādu sāku atcerēties ka ar silšanu problēma arī bija aizgājusi toreiz. DD doza baigi ietekmē. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
15 Dec 2022, 09:31:51 @robbielv rakstīja:
Par citu diagnostiku toreiz biju pārsteigts, bet ja ir saprašana par gaisa daudzumu un rādījumiem no GMM, tad pa lielam ar jebkuru var pārbaudīt GMM, tik cik viens kļūdu dod, otrs nedod lai saprastu virzienu. Starpcitu kko tādu sāku atcerēties ka ar silšanu problēma arī bija aizgājusi toreiz. DD doza baigi ietekmē.
atslēgas vārds ir "ja ir saprašana", pie kam EGR ir tieši saistīts ar gaisa daudzumu...
PAr pašu GMM - savulaik uzliku jaunu Pierburg - bet viņš jau jauns nerādīja korekti... (nu tas pie OEM softa), pie tūnētā jau secinājumus izdarīt diezgan neiespējami...
un vēl - ja dēļ kaut kāda defekta patēriņš pieaug 2 reizes, tad aizmugurē būtu tāds dūmu mākonis, ka maz neliktos....
P.S šādas patēriņu sarunas parasti sākas ar ziemas iestāšanos vai arī ar korķu parādīšanos pilsētā...
[ Šo ziņu laboja sys9291, 15 Dec 2022, 10:45:57 ] | Offline | | |
ricper | | Kopš: 07. Jun 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
|
15 Dec 2022, 10:40:17 @sys9291 rakstīja:
15 Dec 2022, 09:31:51 @robbielv rakstīja:
Par citu diagnostiku toreiz biju pārsteigts, bet ja ir saprašana par gaisa daudzumu un rādījumiem no GMM, tad pa lielam ar jebkuru var pārbaudīt GMM, tik cik viens kļūdu dod, otrs nedod lai saprastu virzienu. Starpcitu kko tādu sāku atcerēties ka ar silšanu problēma arī bija aizgājusi toreiz. DD doza baigi ietekmē.
atslēgas vārds ir "ja ir saprašana", pie kam EGR ir tieši saistīts ar gaisa daudzumu...
PAr pašu GMM - savulaik uzliku jaunu Pierburg - bet viņš jau jauns nerādīja korekti... (nu tas pie OEM softa), pie tūnētā jau secinājumus izdarīt diezgan neiespējami...
un vēl - ja dēļ kaut kāda defekta patēriņš pieaug 2 reizes, tad aizmugurē būtu tāds dūmu mākonis, ka maz neliktos....
P.S šādas patēriņu sarunas parasti sākas ar ziemas iestāšanos vai arī ar korķu parādīšanos pilsētā...
Nu es arī sāku lēnām pieņemt, ka sakarā ar auksto laiku, brīžiem smago ceļu, platām riepām, automātisko kārbu un bumper-to-bumper korķiem, tāds patēriņš arī būs. Braucot vakarā no viena Rigas gala līdz otram, kad nebija korķi, tagad rādīja 7.6 l/100. Bet kā braucu ikdienas maršutu darbs majas, tā atkal 14.5 . Pacēlo šo diskusiju, jo konkrētajam auto nekādu lidzigu tèmu neatradu [ Šo ziņu laboja ricper, 15 Dec 2022, 11:23:03 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
15 Dec 2022, 11:20:56 @ricper rakstīja:
15 Dec 2022, 10:40:17 @sys9291 rakstīja:
15 Dec 2022, 09:31:51 @robbielv rakstīja:
Par citu diagnostiku toreiz biju pārsteigts, bet ja ir saprašana par gaisa daudzumu un rādījumiem no GMM, tad pa lielam ar jebkuru var pārbaudīt GMM, tik cik viens kļūdu dod, otrs nedod lai saprastu virzienu. Starpcitu kko tādu sāku atcerēties ka ar silšanu problēma arī bija aizgājusi toreiz. DD doza baigi ietekmē.
atslēgas vārds ir "ja ir saprašana", pie kam EGR ir tieši saistīts ar gaisa daudzumu...
PAr pašu GMM - savulaik uzliku jaunu Pierburg - bet viņš jau jauns nerādīja korekti... (nu tas pie OEM softa), pie tūnētā jau secinājumus izdarīt diezgan neiespējami...
un vēl - ja dēļ kaut kāda defekta patēriņš pieaug 2 reizes, tad aizmugurē būtu tāds dūmu mākonis, ka maz neliktos....
P.S šādas patēriņu sarunas parasti sākas ar ziemas iestāšanos vai arī ar korķu parādīšanos pilsētā...
Nu es arī sāku lēnām pieņemt, ka sakarā ar auksto laiku, brīžiem smago ceļu, platām riepām, automātisko kārbu un bumper-to-bumper korķiem, tāds patēriņš arī būs. Braucot vakarā no viena Rigas gala līdz otram, kad nebija korķi, tagad rādīja 7.6 l/100. Bet kā braucu ikdienas maršutu darbs majas, tā atkal 14.5 . Pacēlo šo diskusiju, jo konkrētajam auto nekādu lidzigu tèmu neatradu
Līriska atkāpe:
Kaut kādus gadus 10 atpakaļ piebrauca pilsonis uz "diagnostiku" - parēriņš esot 16l/100km (auto E46 2.0d). PAskatos auto - viss normas robežās. Pilsonis izvelk grāmatiņu un saka - patēriņam jābūt 6l/100 km pilsētā, viņš parēķinājis, ka uz darbu jābrauc 3 km pa Rīgas centru, tātad jāpildās būs 1x 2 mēnešos un snāks lētāk nekā ar temvaju...
Un ko tādam atbildēt? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| man pāris gadījumi ir bijuši, kad šādus patēriņa problēmas atrisinu 5min nomainot borta kompī patēriņu no km/l uz l/100km. un tad ir WOW!
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
|
15 Dec 2022, 11:45:20 @sys9291 rakstīja:
15 Dec 2022, 11:20:56 @ricper rakstīja:
15 Dec 2022, 10:40:17 @sys9291 rakstīja:
15 Dec 2022, 09:31:51 @robbielv rakstīja:
Par citu diagnostiku toreiz biju pārsteigts, bet ja ir saprašana par gaisa daudzumu un rādījumiem no GMM, tad pa lielam ar jebkuru var pārbaudīt GMM, tik cik viens kļūdu dod, otrs nedod lai saprastu virzienu. Starpcitu kko tādu sāku atcerēties ka ar silšanu problēma arī bija aizgājusi toreiz. DD doza baigi ietekmē.
atslēgas vārds ir "ja ir saprašana", pie kam EGR ir tieši saistīts ar gaisa daudzumu...
PAr pašu GMM - savulaik uzliku jaunu Pierburg - bet viņš jau jauns nerādīja korekti... (nu tas pie OEM softa), pie tūnētā jau secinājumus izdarīt diezgan neiespējami...
un vēl - ja dēļ kaut kāda defekta patēriņš pieaug 2 reizes, tad aizmugurē būtu tāds dūmu mākonis, ka maz neliktos....
P.S šādas patēriņu sarunas parasti sākas ar ziemas iestāšanos vai arī ar korķu parādīšanos pilsētā...
Nu es arī sāku lēnām pieņemt, ka sakarā ar auksto laiku, brīžiem smago ceļu, platām riepām, automātisko kārbu un bumper-to-bumper korķiem, tāds patēriņš arī būs. Braucot vakarā no viena Rigas gala līdz otram, kad nebija korķi, tagad rādīja 7.6 l/100. Bet kā braucu ikdienas maršutu darbs majas, tā atkal 14.5 . Pacēlo šo diskusiju, jo konkrētajam auto nekādu lidzigu tèmu neatradu
Līriska atkāpe:
Kaut kādus gadus 10 atpakaļ piebrauca pilsonis uz "diagnostiku" - parēriņš esot 16l/100km (auto E46 2.0d). PAskatos auto - viss normas robežās. Pilsonis izvelk grāmatiņu un saka - patēriņam jābūt 6l/100 km pilsētā, viņš parēķinājis, ka uz darbu jābrauc 3 km pa Rīgas centru, tātad jāpildās būs 1x 2 mēnešos un snāks lētāk nekā ar temvaju...
Un ko tādam atbildēt?
Kopā ar BezTabu jādodas pie BMW oficiālā dīlera lai paskaidro radušos situāciju. Izklauās pēc krāpniecības no BMW puses, briest starptautisks skandāls... :eo: | Offline | | |
Janis_Janis | | Kopš: 15. Nov 2018
Ziņojumi: 163
Braucu ar:
| e91, m47, automāts, r16, tagad pa Rīgu patēriņš 11,...Termostati itkā strādā, temperatūra 85-88. [ Šo ziņu laboja Janis_Janis, 15 Dec 2022, 12:59:29 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
15 Dec 2022, 12:54:06 @Kalnz rakstīja:
15 Dec 2022, 11:45:20 @sys9291 rakstīja:
15 Dec 2022, 11:20:56 @ricper rakstīja:
15 Dec 2022, 10:40:17 @sys9291 rakstīja:
15 Dec 2022, 09:31:51 @robbielv rakstīja:
Par citu diagnostiku toreiz biju pārsteigts, bet ja ir saprašana par gaisa daudzumu un rādījumiem no GMM, tad pa lielam ar jebkuru var pārbaudīt GMM, tik cik viens kļūdu dod, otrs nedod lai saprastu virzienu. Starpcitu kko tādu sāku atcerēties ka ar silšanu problēma arī bija aizgājusi toreiz. DD doza baigi ietekmē.
atslēgas vārds ir "ja ir saprašana", pie kam EGR ir tieši saistīts ar gaisa daudzumu...
PAr pašu GMM - savulaik uzliku jaunu Pierburg - bet viņš jau jauns nerādīja korekti... (nu tas pie OEM softa), pie tūnētā jau secinājumus izdarīt diezgan neiespējami...
un vēl - ja dēļ kaut kāda defekta patēriņš pieaug 2 reizes, tad aizmugurē būtu tāds dūmu mākonis, ka maz neliktos....
P.S šādas patēriņu sarunas parasti sākas ar ziemas iestāšanos vai arī ar korķu parādīšanos pilsētā...
Nu es arī sāku lēnām pieņemt, ka sakarā ar auksto laiku, brīžiem smago ceļu, platām riepām, automātisko kārbu un bumper-to-bumper korķiem, tāds patēriņš arī būs. Braucot vakarā no viena Rigas gala līdz otram, kad nebija korķi, tagad rādīja 7.6 l/100. Bet kā braucu ikdienas maršutu darbs majas, tā atkal 14.5 . Pacēlo šo diskusiju, jo konkrētajam auto nekādu lidzigu tèmu neatradu
Līriska atkāpe:
Kaut kādus gadus 10 atpakaļ piebrauca pilsonis uz "diagnostiku" - parēriņš esot 16l/100km (auto E46 2.0d). PAskatos auto - viss normas robežās. Pilsonis izvelk grāmatiņu un saka - patēriņam jābūt 6l/100 km pilsētā, viņš parēķinājis, ka uz darbu jābrauc 3 km pa Rīgas centru, tātad jāpildās būs 1x 2 mēnešos un snāks lētāk nekā ar temvaju...
Un ko tādam atbildēt?
Kopā ar BezTabu jādodas pie BMW oficiālā dīlera lai paskaidro radušos situāciju. Izklauās pēc krāpniecības no BMW puses, briest starptautisks skandāls... :eo:
Jā, jo viens precedents bija kad visiem tirgoja viltotas sprauslas
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Aadolfs | | Kopš: 25. Nov 2009
Ziņojumi: 81
Braucu ar:
| Sveiki, vai variet ieteikt kādu servisu, kur tiešām zin ko dara un kur meklēt problēmu ar degvielas patēriņu, manam bmw arī ir paaugstināts degvielas patēriņs, bet parastajos servisos nav saprašanas, kur skatīties un meklēt. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
27 Jan 2023, 08:56:58 @Aadolfs rakstīja:
Sveiki, vai variet ieteikt kādu servisu, kur tiešām zin ko dara un kur meklēt problēmu ar degvielas patēriņu, manam bmw arī ir paaugstināts degvielas patēriņs, bet parastajos servisos nav saprašanas, kur skatīties un meklēt.
varētu drusku precīzāk - ko nozīmē liels degvielas patēriņš? kur braucam? pilsētā? pa trasi? | Offline | | |
Aadolfs | | Kopš: 25. Nov 2009
Ziņojumi: 81
Braucu ar:
| Baigi nav sastregumos jasez, vairak pa pierigas mazpilsetu sanak braukaties.
Ieprieks ar baku +-500 km vareju nobraukt, nu jau tikai 400 km sanak, prieks tik maza motora reali daudz tere!
27 Jan 2023, 09:31:12 @sys9291 rakstīja:
27 Jan 2023, 08:56:58 @Aadolfs rakstīja:
Sveiki, vai variet ieteikt kādu servisu, kur tiešām zin ko dara un kur meklēt problēmu ar degvielas patēriņu, manam bmw arī ir paaugstināts degvielas patēriņs, bet parastajos servisos nav saprašanas, kur skatīties un meklēt.
varētu drusku precīzāk - ko nozīmē liels degvielas patēriņš? kur braucam? pilsētā? pa trasi?
| Offline | | |
Elbarto | | Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 157
Braucu ar:
| Kur tik maz? Es varu pie 800km nobraukt | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|