Online

Pašreiz BMWPower skatās 166 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: X5 Kārba

AutorsZiņojums
ride3r
17. Nov 2022, 20:58 #1

Kopš: 17. Nov 2022

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Laba diena bembisti.Tātad jautājums būs par kārbu. Situācija sekojoša-No 3 roba uz 4 ir sitiens.Braucot mierīgi sitiens ir minimāls.Dodot kickdown no 3 uz 4 kārba avārija režīmā iekrīt.Jautājums ko darīt? Kārbas diagnostiku uztaisīt un eļļu nomainīt sākumā? Ko jūs darītu?
Offline
citizen44
17. Nov 2022, 21:30 #2

Kopš: 26. Oct 2019

Ziņojumi: 12

Braucu ar:


17 Nov 2022, 20:58:33 @ride3r rakstīja:
Laba diena bembisti.Tātad jautājums būs par kārbu. Situācija sekojoša-No 3 roba uz 4 ir sitiens.Braucot mierīgi sitiens ir minimāls.Dodot kickdown no 3 uz 4 kārba avārija režīmā iekrīt.Jautājums ko darīt? Kārbas diagnostiku uztaisīt un eļļu nomainīt sākumā? Ko jūs darītu?


sagatavotu līdz 3k kāpostu un dzītu uz RECRO
Offline
RSAWorkshop
17. Nov 2022, 22:23 #3

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7090

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


17 Nov 2022, 21:30:01 @citizen44 rakstīja:

17 Nov 2022, 20:58:33 @ride3r rakstīja:
Laba diena bembisti.Tātad jautājums būs par kārbu. Situācija sekojoša-No 3 roba uz 4 ir sitiens.Braucot mierīgi sitiens ir minimāls.Dodot kickdown no 3 uz 4 kārba avārija režīmā iekrīt.Jautājums ko darīt? Kārbas diagnostiku uztaisīt un eļļu nomainīt sākumā? Ko jūs darītu?


sagatavotu līdz 3k kāpostu un dzītu uz RECRO
6hp (ja tas ir 6hp) remonts nemaksā 3k, ja nu vienīgi tur viss ir pilnīgi un galīgi neatgriezeniski sadedzis


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
ride3r
17. Nov 2022, 22:55 #4

Kopš: 17. Nov 2022

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Visi pārējie robi strādā labi tikai tas viens no 3 uz 4
Offline
Asch
17. Nov 2022, 23:44 #5

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4297

Braucu ar:

Tam vairs isti nav nozimes. Jaucot vala, neviens normals meistars nemainis diskus konkretam robam.
Pa lielam, aizbrauc lidz Vittrans, lai nodiagnostice, kads ir karbas stavoklis uz doto bridi. Ir varianti paildzinat karbas dzivi uz kadu bridi. Ja taidies braukt talak pats, tad rekinies uz 1.5-2keur
Offline
RSAWorkshop
18. Nov 2022, 12:10 #6

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7090

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


17 Nov 2022, 23:44:18 @Asch rakstīja:
Tam vairs isti nav nozimes. Jaucot vala, neviens normals meistars nemainis diskus konkretam robam.
Pa lielam, aizbrauc lidz Vittrans, lai nodiagnostice, kads ir karbas stavoklis uz doto bridi. Ir varianti paildzinat karbas dzivi uz kadu bridi. Ja taidies braukt talak pats, tad rekinies uz 1.5-2keur

Normāls meistars nemainīs diskus mainīšanas pēc, bet saspiedīs disku paketi ar noteikto spēku, izmērīs augstumu un ieliks atbilstoša biezuma regulēšanas disku, diskus nemaina mainīšanas pēc

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
RSAWorkshop
18. Nov 2022, 12:10 #7

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7090

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

un pie nosauktajām pazīmēm 99%, ka nevienai disku paketei nebūs problēmas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
Asch
18. Nov 2022, 13:54 #8

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4297

Braucu ar:

Var protams sakt ar solenoidiem, hidrobloku, bet beigas tapat nonaks pie pilnas apkopes. Var apskatities sakuma karbas adaptacijas, bet es teiktu, ka paketes bus padzuvojusas.
Saimniekam ja ir pieejams kompis, tad var apskatities karbas adaptacijas parametrus.
Offline
RSAWorkshop
18. Nov 2022, 15:06 #9

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7090

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nevis var sākt, bet pirmā lieta ko pārbauda ir hidrobloks, tieši hidrobloks ir primāri atbildīgs par vienmērīgu ātrumu ieslēgšanu, izslēgšanu un bremzes vadību, sekundāri tam ir pakārtotas paketes, kuru iespējamo dilumu hidrobloks spēj kompensēt adaptējoties, pašu pakešu diluma cēlonis jau ir eļļas zudums pa ceļam uz paketi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
strange_panda
18. Nov 2022, 15:19 #10

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan

Autoram pirmais kas janolēmj vai remontēs/apkalpos kārbu vai brauks kamēr salūzīs vispār un tad risinās ... (Pēdējais kārbai var būt arī pēc gadiem 3-4 un vairāk ja ticēt Vlasova aprakstam par sava E53 6 pakapju automāta kārbas problēmām un cik ilgi tas velkas https://www.youtube.com/watch?v=gFiLq-BrRcs)

Ja tomēr pirmais tad diagnostika un minimums eļļas, eļļas filtra maiņa, neaizmirstam arī jaunus magnētus, skrūves(vāka), eļļa noliešanas skrūve, blīve un elektro vadu ieejas caurule (mēdz tecēt parasti ir eļļas maiņas kitā) un visas gumijas dempferi kārbā (4 gumijas izstrādājumi) ...
Offline
Mikus188
18. Nov 2022, 16:04 #11

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

6hp26 pirms laikam diviem gadiem samainīju solenoīdus, hidro mufti, filtru, eļļu , trubiņas un adapteri un vel daži sīkumi. toreiz nepatika kārbas darbība, adaptācijas bija drausmīgas, E paketei bija tuvu 700. kā jau teicu pagājuši pāris gadi un es neteiktu ka kārba slēdzas perfekti, gribētos pat piekasīties pie tā kā slēdzas atpakaļgaita, vai tas pats no 3 uz 4 robu. burtiski šodien aiz ziņkārības apskatīju adaptācijas, E paketei 88, laikam C pakai bija ap 133, pārējie 0 vai nedaudz mīnusā. toreiz man tas izmaksāja ap 1k, vai ir vērs veikt šādu "apkopīti" grūti teikt, liekas ka būtu bijis prātīgāk piemest vel 1k un pārlasīt visu. kaut kā tā.

P.s kārba katru dienu darbojas savādāk, kā sadzīvot ar vecu blondīni
Offline
e34
18. Nov 2022, 16:39 #12

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4018

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

Diktam liela noņemšanās ir ar tām vecajām kārbām. man ixam ir 5ciniece, remontēta pie Vittrans, bet jau izbrauvot no boxa pēc uzsilšanas ar grūdienu ir no 2 uz 1 ātrumu un nekas nav mainījies. Ārzemēs risinot ar papildus dzesēšanu, kam es ticu, jo tad, kad kaste ir vēsāka, tā nenotiek.
Offline
eernijss
18. Nov 2022, 16:41 #13

Kopš: 17. Apr 2020

Ziņojumi: 612

Braucu ar:

kad interesējos par 8hp kārbas remontu, tad teica, ka izdevīgāk vispār meklēt citu lietotu nevis remontēt
Offline
strange_panda
18. Nov 2022, 17:07 #14

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan

Neaizmirstam ka automātiskās kārbas dzesēšana E53 ir divi termostati uz dzesēšanas šķidruma rezervuāra un uz eļļas dzesēšanas radiatora ... tos maina reti pie mums ...
Offline
RSAWorkshop
18. Nov 2022, 18:32 #15

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7090

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Nov 2022, 16:41:17 @eernijss rakstīja:
kad interesējos par 8hp kārbas remontu, tad teica, ka izdevīgāk vispār meklēt citu lietotu nevis remontēt

8hp kārbai remonts ir starp 1 un 3,5k eur, atkarīgs vai viņa ir vēl lietojama, vai pilnībā nokurināta. Cita lietota kārba ir +/- 500-1000eur, vēl ISN reset ap 200-400eur+visi apkopes materiāli un pati montāža

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
RSAWorkshop
18. Nov 2022, 18:35 #16

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7090

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Nov 2022, 16:39:00 @e34 rakstīja:
Diktam liela noņemšanās ir ar tām vecajām kārbām. man ixam ir 5ciniece, remontēta pie Vittrans, bet jau izbrauvot no boxa pēc uzsilšanas ar grūdienu ir no 2 uz 1 ātrumu un nekas nav mainījies. Ārzemēs risinot ar papildus dzesēšanu, kam es ticu, jo tad, kad kaste ir vēsāka, tā nenotiek.

Netika saremontēts hidrobloks, tā standartā remontē automātus, nomaina blīves, bukses un ielej jaunu eļļu. Mehatroniku negrib/nemāk pārbaudīt, bet no viņa ir atkarīgs kā tā kārba strādās, grūdieni nozīmē to, ka vai nu iepriekšējais ātrums atslēdzas par ātru vai nu nākamais ieslēdzas par vēlu vai arī otrādāk, to vada mehatroniks

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
strange_panda
18. Nov 2022, 19:35 #17

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan

Mehatroniku var un Vitrans prot pārbaudīt, problēma ir tāda ka ja starpplate ir deformēta vai ir tās nolietojums vai arī, tas pats attiecas arī uz varstu korpusu ... tā ir šīs plāksņe/starplates maiņa tas nevar remontēt, var tikai uzlikt citu, viens no piegādājiem ir Sonnax kas piegādā arī Zip kitu lai tas viss pārslēgtos ātrāk ... paskaties Vlasova video viņam uzlika daudz maz "dzīvu" detaļu no Vitrans krājumiem ... bet ne jaunu ... Tur ir jāskatās kas tika mainīts ...

https://www.sonnax.com/units/181-zf6hp19 ...

Šobrīd atjaunots ZF6 mehatronics maksā sākot no 700 eur + piegāde ...
Offline
RSAWorkshop
18. Nov 2022, 19:48 #18

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7090

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Mehatronika plāksnes VAR remontēt un viņas tiek remontētas. Ar rīvurbi tiek pārurbtas virzuļu sēžas uz remontizmēriem, lai atkal būtu hermētiskas un tas ir tevis piesauktais zip kit, nevis lai pārslēgtos ātrāk, bet vienkārši atjaunotu normālu darbību mehatronikam

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
strange_panda
18. Nov 2022, 20:48 #19

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan

Plāksnes neremontē vienkārši maina ... ja protams ticēt tam pašam Sonnax ...
Par remonta izmēriem ... zip kit sākotnēji ir izstrādāts lai uzlabotu pārslēgšanos jo tas nav analoģisks zf detaļam ne pēc izmēriem ne konstrukcijas, ZF oriģinālus var nopirkt ieskaitot blīves un izmantot ja viss apmierina ...

Pie kam ir redzēts Rīgā arī zf6 kārbu remonts/atjaunošana ar pieļaujamo Nm palielināšanu uz 700-800Nm standarta 600 Nm vieta(ZF6 standarta maksimāla slodze) (parastākais vieglākais čiptunings un uz kārbu jau ir 610-630Nm no 500Nm no M57 (rūpnīcas uzstādījumi) ... un nekādu brīnumu ka tā netur es nerunāju par gadījumu ja motora M57 jaudu paceļ līdz maksimālajiem 258 zs un 700Nm)
Offline
Asch
19. Nov 2022, 00:40 #20

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4297

Braucu ar:

Izskatas pec sis temas, karbinikiem bus atkal varka
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo