Online
Pašreiz BMWPower skatās 149 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E60 LCIi N53 zemspiediena priming, starta problēma
Autors | Ziņojums |
davispaeglis | | Kopš: 20. Apr 2017
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 14
Braucu ar: E60lci n53, E91lci n47
| Sveiki biedri
Ir mistika.
1# Tātad e60, atslēdzot/atverot durvis, ieliekot atslēgu aizdedzē bākas sūknis neuzpumpē spiedienu (rampa 0, pirms hpfp labi ja 0.3bar) - rezultātā ilgāk jāpagriež, pielec un tālāk šķietami viss labi.
2# pirms starta, ja vienkārši ieslēdz aizdedzi, sūknis uzdzen aptuveni 4.5bar (bākas sūknis darbojas ļoti īsu mirkli), rampā rāda aptuveni 4.2 un startā augstspiediena sūknis kādu brīdi netiek pāri 10bar atzīmei. Darbība dīvaina, sūkni tur uz 150bar (nevis 200)
3# Atslēdzot auto, ļauj, lai pastāv kādu brīdi, 5min laikā dzirdams, ka notiek primings, zemspiediena pusē un rampā 5.1-5.3bar. Starts super, viss labi, darbojas ļoti pieklājīgi.
1. un 2. gadijumā ir arī kļūdas inpā par spiediena problēmām hpfp pusē. Atslēgtam auto, kad jau stāv pa dienu ik pa laikam dzirdams, kā sūknis uzdzen spiedienu.
Ko ES esmu izdarijis līdz šīm - Bākā jauns sūknis, jauns filtrs, nomainīts un piekodēts ekpm3, iepriekš ekpm2 modulis (spiediens visā diapazonā stabili 5bar +/- 1%). Ir jaunāks HPFP no angļa ar mazu noskrējienu, 201x gada, tik neatceros vai n53 vai n55.
Tā visas adaptācijas ir vietā, darbojas visi režīmi, stabili rūc un patēriņš ir zems.
Ko sakat - ir kādi varianti? [ Šo ziņu laboja davispaeglis, 27 Sep 2022, 16:03:37 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
| un pārējās kļūdas pa auto? un kāds iemesls EKP maiņai? [ Šo ziņu laboja sys9291, 28 Sep 2022, 00:24:42 ] | Offline | | |
davispaeglis | | Kopš: 20. Apr 2017
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 14
Braucu ar: E60lci n53, E91lci n47
|
28 Sep 2022, 00:23:59 @sys9291 rakstīja:
un pārējās kļūdas pa auto? un kāds iemesls EKP maiņai?
Pārējais tīrs. ISTA neko nerāda.
Un mainiju uz ekpm3, tapēc ka bija pieejams vesels bloks, un meklējot tieši par priming issue, izlēca viens e90, kur tieši tas pats bija, pie vainas bija ekpm2 - samainija un problēma pazuda. | Offline | | |
davispaeglis | | Kopš: 20. Apr 2017
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 14
Braucu ar: E60lci n53, E91lci n47
|
27 Sep 2022, 15:58:53 @davispaeglis rakstīja:
Sveiki biedri
Ir mistika.
1# Tātad e60, atslēdzot/atverot durvis, ieliekot atslēgu aizdedzē bākas sūknis neuzpumpē spiedienu (rampa 0, pirms hpfp labi ja 0.3bar) - rezultātā ilgāk jāpagriež, pielec un tālāk šķietami viss labi.
2# pirms starta, ja vienkārši ieslēdz aizdedzi, sūknis uzdzen aptuveni 4.5bar (bākas sūknis darbojas ļoti īsu mirkli), rampā rāda aptuveni 4.2 un startā augstspiediena sūknis kādu brīdi netiek pāri 10bar atzīmei. Darbība dīvaina, sūkni tur uz 150bar (nevis 200)
3# Atslēdzot auto, ļauj, lai pastāv kādu brīdi, 5min laikā dzirdams, ka notiek primings, zemspiediena pusē un rampā 5.1-5.3bar. Starts super, viss labi, darbojas ļoti pieklājīgi.
1. un 2. gadijumā ir arī kļūdas inpā par spiediena problēmām hpfp pusē. Atslēgtam auto, kad jau stāv pa dienu ik pa laikam dzirdams, kā sūknis uzdzen spiedienu.
Ko ES esmu izdarijis līdz šīm - Bākā jauns sūknis, jauns filtrs, nomainīts un piekodēts ekpm3, iepriekš ekpm2 modulis (spiediens visā diapazonā stabili 5bar +/- 1%). Ir jaunāks HPFP no angļa ar mazu noskrējienu, 201x gada, tik neatceros vai n53 vai n55.
Tā visas adaptācijas ir vietā, darbojas visi režīmi, stabili rūc un patēriņš ir zems.
Ko sakat - ir kādi varianti?
Protams, LŪDZU, nepārprast un nepiesiet, ne līdz galam precīzi būšu sarakstijis pamatu. Priming issue ir ''efekts'', kas pārādījās jau auto eksploatacijas laikā. Nav norādītās detaļas (izņemot ekpm3) mainītas tieši dēļ šī. Viss ir nomainīts auto, sauksim to par, ''būvēšanas'' laikā... | Offline | | |
davispaeglis | | Kopš: 20. Apr 2017
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 14
Braucu ar: E60lci n53, E91lci n47
| Mierīgi var slēgt
Patecoties lietotājam DM-101 viss ātri un operatīvi atrisināts/saprasts
Bumers var mierīgi ripot tālāk | Offline | | |
hrjaz | | Kopš: 11. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 706
Braucu ar: kuģi pa bruģi
|
07 Oct 2022, 19:23:32 @davispaeglis rakstīja:
Mierīgi var slēgt
Patecoties lietotājam DM-101 viss ātri un operatīvi atrisināts/saprasts
Bumers var mierīgi ripot tālāk
Nu, un kāda jēga no foruma, ja neizstāsti kā atrisināji? | Offline | | |
davispaeglis | | Kopš: 20. Apr 2017
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 14
Braucu ar: E60lci n53, E91lci n47
|
07 Oct 2022, 23:32:37 @hrjaz rakstīja:
07 Oct 2022, 19:23:32 @davispaeglis rakstīja:
Mierīgi var slēgt
Patecoties lietotājam DM-101 viss ātri un operatīvi atrisināts/saprasts
Bumers var mierīgi ripot tālāk
Nu, un kāda jēga no foruma, ja neizstāsti kā atrisināji?
Uh es ļoti atvainojos.
Īsumā, kāda sprausla startā nopilēja, adaptācijas - viss sakrita vienu viet | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|