Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Ķēdes maiņa 320d E90

AutorsZiņojums
Davis111
22. Jul 2022, 17:52 #1

Kopš: 22. Jul 2022

Ziņojumi: 0

Braucu ar:

Sveiki! Ir pienācis laiks mainīt ķēdi,nevaru saprast kādu ražotāju ķēdes komplektu izvēlēties skatos uz Hepu vai Dayko varbūt kāds varētu padalīties ar pieredzi?
Offline
karro
22. Jul 2022, 19:39 #2

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4611

Braucu ar: studentu variantu

Ķēde nav gaisa atsvaidzinātājs, liec oem, brauc priecīgs
Offline
Locis
22. Jul 2022, 23:54 #3

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11221

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Pastāsti sīkāk. Viens auto ar febi ķēdēm brauc jau ap 170k. Vēl viens auto vismaz 130k. Vēl 3. VAG. ap 100k?
Ja baigi neorientējas detaļas ,tad jau visu var likt oem ,bet ir pozīcijas kur to var nedarit. Man laikam tik tā profesionāli tas "kapeiku post",ikdiena pirkt detaļas savam vajadzībam ,bet baigi neiedzilonieties ,visu vaig nevajag sūtot OEM,tad tie būtu izdevumos papildus vēl desmitiem k.

[ Šo ziņu laboja Locis, 23 Jul 2022, 00:07:41 ]

Offline
uldens1
23. Jul 2022, 09:47 #4

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:


22 Jul 2022, 23:54:27 @Locis rakstīja:
Pastāsti sīkāk. Viens auto ar febi ķēdēm brauc jau ap 170k. Vēl viens auto vismaz 130k. Vēl 3. VAG. ap 100k?
Ja baigi neorientējas detaļas ,tad jau visu var likt oem ,bet ir pozīcijas kur to var nedarit. Man laikam tik tā profesionāli tas "kapeiku post",ikdiena pirkt detaļas savam vajadzībam ,bet baigi neiedzilonieties ,visu vaig nevajag sūtot OEM,tad tie būtu izdevumos papildus vēl desmitiem k.
orģinālās ķedes ne sūda jau netur,tas ir pārbaudīts,varbūt ir vērts pamēģināts neorģinālās??
Offline
janchikz
23. Jul 2022, 10:02 #5

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


22 Jul 2022, 23:54:27 @Locis rakstīja:
Pastāsti sīkāk. Viens auto ar febi ķēdēm brauc jau ap 170k. Vēl viens auto vismaz 130k. Vēl 3. VAG. ap 100k?
Ja baigi neorientējas detaļas ,tad jau visu var likt oem ,bet ir pozīcijas kur to var nedarit. Man laikam tik tā profesionāli tas "kapeiku post",ikdiena pirkt detaļas savam vajadzībam ,bet baigi neiedzilonieties ,visu vaig nevajag sūtot OEM,tad tie būtu izdevumos papildus vēl desmitiem k.
Vag grupai febi ķēdes ir oem
Offline
Stasss
19. Sep 2023, 12:33 #6

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar:

Sveiciens. Piemetīšos šeit.
Pirmais jautājums, kas šī par skaņu pie auksta motora starta N47?
https://www.youtube.com/watch?v=umarjWFazU0

Otrais - kas jauns ķēžu maiņas pakalpojumā? Kādi kantori un cik aktuālās izmaksas?
Offline
depo
19. Sep 2023, 12:37 #7

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

Tirgojot auto detaļas, varu padalīties ar savu pieredzi.

Varu pateikt tikai to, ka šajos laikos arī Ķīnieši ir iemācījušies taisīt adekvātas kvalitātes preces. Tur arī taisa 90% aftermarket detaļu. Piemēram, uz vienu Jaguar dzinēju, oriģinālais ķēdes komplekts iet tikai 100 000km. Neoriģinālais iet tikpat.

Manuprāt, jebkurš aftermarket ir okey, galīgo sūdu grūti nopirkt - tirgotāji arī tādus netirgos, viņiem piedzīvojumus nevajag.

Pārdodu ļoti daudz ķēžu komplektus, problēmu nav. Man gan ir vispār bez brenda, vnk brūna kastīte, jo pērku pa taisno no rūpnīcas.

[ Šo ziņu laboja depo, 19 Sep 2023, 12:38:22 ]

Offline
Kaross
19. Sep 2023, 16:56 #8

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


19 Sep 2023, 12:33:31 @Stasss rakstīja:
Sveiciens. Piemetīšos šeit.
Pirmais jautājums, kas šī par skaņu pie auksta motora starta N47?
https://www.youtube.com/watch?v=umarjWFazU0

Otrais - kas jauns ķēžu maiņas pakalpojumā? Kādi kantori un cik aktuālās izmaksas?


Ja neskatās uz to, ka tas dzinējs grib nosprāgt un kratās kā mironis, tad izsklausās, ka ķēde jau kaut kur pret bloku iet. To taču var saprast vai no motora priekšas vai aizmugures. JA nevar, noņem nost siksnu un iedarbina bez siksnas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Stasss
19. Sep 2023, 17:42 #9

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar:

Skaņa noteikti nāk no aizmugures.
Tā motora raustīšanās ir kādu pusminūti reizēm, un tā skaņa citreiz līdz minūtei, citreiz vispār nav.

Visādi citādi pēc tam viss strādā kā pulkstenis.
Offline
Kaross
19. Sep 2023, 18:51 #10

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tātad ķēdes. Būtībā spēlē krievu ruleti pašlaik. Katrā startā. Pēc tā kā tas dzinējs raustās, noteikti EGR pilnīgi ciet un ieplūde labākajā gadījumā. Tā paskatoties gaisā, es teiktu labākajā gadījumā 1600e, lai tas auto kaut cik jau būtu braucams.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Stasss
19. Sep 2023, 19:26 #11

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar:

Izklausas jau drūmi.
Ja jau viss ir tik slikti, tad kāpēc šīs izpausmes ir tikai pie aukstā starta?
Kā jau minēju, jau pēc minūtes motors strādā bez kādas raustīšanās, izteiktām skaņām, utt.
Šodien izgāju tehnisko, atgāzes ok, dūms no izplūdes nav un viss darbojas vislabākajā kārtībā.
Offline
HiJaCKeR
19. Sep 2023, 19:31 #12

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

varbūt tā skaņa arī ir no izdilušās ķēdes, kad motors raustās, tobiš rausta ķēdi neviennmērīga motora darbība
Offline
Stasss
19. Sep 2023, 19:43 #13

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar:

Nē, ir rīti, kad tā raustīšanās ir, un ir rīti, kad nav.
Skaņa ir neatkarīgi no tās raustīšanās.
Saku, video varbūt izskatās baisi, bet nu tā īsti nav.
Viņš tur noraustas 5-6 pie aukstā starta tā, un vairāk pa dienu vairs neliek sevi manīt.
Offline
Sancix
19. Sep 2023, 19:44 #14

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6914

Braucu ar: to kas pa rokai



-----------------
Viss par un ap kārdāniem. PM

Offline
sys9291
19. Sep 2023, 19:48 #15

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Sep 2023, 19:26:58 @Stasss rakstīja:
Izklausas jau drūmi.
Ja jau viss ir tik slikti, tad kāpēc šīs izpausmes ir tikai pie aukstā starta?
Kā jau minēju, jau pēc minūtes motors strādā bez kādas raustīšanās, izteiktām skaņām, utt.
Šodien izgāju tehnisko, atgāzes ok, dūms no izplūdes nav un viss darbojas vislabākajā kārtībā.

cerība mirst pēdējā... jo vienmēr ir jautājums: bet varbūt kaut kas cits? Varbūt var kaut kā lētāk...? Bet realitāte jau ir nepielūdzama, ja jāmaina - tad jāmaina un drusciņ samainīt neizdosies... Un tad sākās cenu aptauja - kur lētāk... Tikai derētu atcerēties, ka šis ir kritiskais mezgls, kas norakstīs dzinēju kā tādu...
P.S es pat tādu auto nemēģinātu darbināt
Offline
Stasss
19. Sep 2023, 19:55 #16

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar:

Nu ņemot vērā ka remonts maksā tikpat cik dzinējs šrotā, tad es tur īpaši nesatraucos, ja arī viņš nograbēs
Kā būs, tā būs.
Standarta ķēdes maiņa galīgi neuztrauc, un ar savu 1K rēķinos, un esmu gatavs kaut rīt jau pie kāda braukt ciemos, bet biedē bišķi tas ko Kaross saka, ka jāsāk uz 2K rēķināties.
Tas jau paliek neinteresanti.
Offline
sys9291
19. Sep 2023, 20:14 #17

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Sep 2023, 19:55:55 @Stasss rakstīja:
Nu ņemot vērā ka remonts maksā tikpat cik dzinējs šrotā, tad es tur īpaši nesatraucos, ja arī viņš nograbēs
Kā būs, tā būs.
Standarta ķēdes maiņa galīgi neuztrauc, un ar savu 1K rēķinos, un esmu gatavs kaut rīt jau pie kāda braukt ciemos, bet biedē bišķi tas ko Kaross saka, ka jāsāk uz 2K rēķināties.
Tas jau paliek neinteresanti.

Viss atkarīgs no tā, ko maina, ko nemaina un kā to dara... Principā Karosa kopējais cipars gandrīz sakrīt ar 5 gadus vecu maināmo detaļu sarakstu pie dīlera (bez darba)... un bez kolektora un kanālu sakopšanas...
Offline
Kaross
19. Sep 2023, 20:17 #18

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nu pareizi, šrotā taču tirgo dzinējus, kur viss jau samainīts. Ķēdes, EGRi, ieplūde u.t.t. Viss viņiem jauns būs. Visas šīs problēmas atkritīs. Beigās tāda dzinēja maiņa iznāks uz 2.5k min.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
19. Sep 2023, 20:20 #19

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

strp citu kārba manuālis?
Offline
desa
19. Sep 2023, 20:21 #20

Kopš: 11. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 852

Braucu ar: rs13

Vel ja tas nabags ir manuālis tur 75% sajūgs un spararats arī būs jāmaina!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo