Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: F10 Drive moderatly

AutorsZiņojums
dieviete
18. Mar 2022, 00:14 #1

Kopš: 17. Mar 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: BMW 530 x drive 3.0 D F10

Labdien! Man jau otro reizi pēc uzsākšanas braukt un nobraucot pāris metrus sāk raustīties bmw F10 530 x drive 3.0 d un ta ka nelec kad raustās automašīna atrodas neitrālajā pārslēgumā un raustīšanas notiek kad tiek turēts bremzes pedālis lai iedarbinātu auto. Mēdzu izslēgt un ieslēgt automašīnu vairākas reizes to atkārtojot un līdz ar grūtībām pielec un brauc automašīna normāli. Pirmo reizi kad notika šī situācija domaju ka varbūt ne tā ieliku driving režīma. Bet tagad šī ir jau otrā reize. Kļūda protams pēc tam pazuda un vairs nav redzama. Vai kādam tā ir atgadījies un kas tas ir? Un kādas aptuvenas remonta izmaksas?
Offline
karro
18. Mar 2022, 07:01 #2

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: studentu variantu

Kaut kādu iemeslu dēļ auto darbojas avārijas režīmā. Bez diagnostikas nekā; vai nu saviem spēkiem, vai uz evakuatora uz servisu; šis kļūs tikai sliktāk, remonta izmaksas no pāris simtiem līdz potenciāli daudziem tūkstošiem, un, jo ilgāk auto tiks mocīts šādi, jo lielāka iespēja uz to pēdējo.
Offline
dieviete
18. Mar 2022, 08:15 #3

Kopš: 17. Mar 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: BMW 530 x drive 3.0 D F10

Bet vairs to kļūdu nerāda un varu pati braukt. Tas bija tikai uz to brīdi kamēr pielaidu automašīnu. Tāpēc evukators nav nepieciešams. Doma tāda ka tas var palikt biežāk?
Offline
karro
18. Mar 2022, 08:54 #4

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: studentu variantu

Kaspičs aizies ar sirdi manas nekompetences dēļ, bet kāds no svarīgajiem mezgliem: dzinējs, kārba (varbūt pilnpiedziņa, nezinu, vai tās defekti var izsaukt šādus simptomus) reizumis strādā avārijas režīmā. Iespējams, avārijas režīms jau ir permanenti, auto ir kļuvis tups kā lāpsta, bet vēl kust, lai saimnieks ar godu tiktu līdz servisa vietai. Tas nenotiek tāpat vien, tas nozīmē, ka kaut kur jau ir Tik Slikti, ka auto vadība uzskata - ja auto tiks tālāk ekspluatēts ierastajā režīmā, tas tiks nenovēršami un nesataisāmi sabojāts. Ja gribas ar auto braukt, nevis iegūt īpašumā nepārdodamu vides objektu "bmw efka, cca 2010", tas ir nekavējoties jāsaremontē. Ne obligāti pie dīlera, jo tur arī mēdz būt līkroči, bet noteikti ne pie paziņas ieteiktā Vasilija garāžā, kam vienīgie instrumenti ir aprūsējusi stellatslēga un āmurs. Tas ir premium auto, pieļauju, ar premium nobraukumu, kam, diemžēl, iepriekšējo īpašnieku skopuma un neizdarības dēļ ir pienācis premium remonts, kas tagad jāuzņemas Tev.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo