Online
Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 120d turbīnas spiediena problēma
Autors | Ziņojums |
stuff | | Kopš: 04. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 5
Braucu ar: 120d
| Lieta sekojoša, 120d 120kw m47 ar mitsubishi VGT turbīnu, kas nozīmē elektrisko vadību.
Braucot agresīvi, viss kārtībā, jauda pa lielam tāda, ko sagaidu, bet sākot braukt mierīgi, turbīna atslēdzas vispār. Pilnīgs atmo dzinējs. Panelī kļūdu nav. Noslāpē, pēc kāda laika iedarbinot, viss atkal stīgā līdz momentam, kad atkal brauc mierīgi.
Dpf, egr viss savās vietās, chipots nav, turbīna restaurēta 3gadus atpakaļ.
Kādam varbūt pieredze? Diagnostikā reiz izmeta kļūdu par to actuator turbīnai, meklēt, mainīt to?
Cieņā | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
19 Sep 2021, 14:23:23 @stuff rakstīja:
Lieta sekojoša, 120d 120kw m47 ar mitsubishi VGT turbīnu, kas nozīmē elektrisko vadību.
Braucot agresīvi, viss kārtībā, jauda pa lielam tāda, ko sagaidu, bet sākot braukt mierīgi, turbīna atslēdzas vispār. Pilnīgs atmo dzinējs. Panelī kļūdu nav. Noslāpē, pēc kāda laika iedarbinot, viss atkal stīgā līdz momentam, kad atkal brauc mierīgi.
Dpf, egr viss savās vietās, chipots nav, turbīna restaurēta 3gadus atpakaļ.
Kādam varbūt pieredze? Diagnostikā reiz izmeta kļūdu par to actuator turbīnai, meklēt, mainīt to?
Cieņā
nu ja jau izmeta kļūdu par aktuatoru - tad vajadzētu doties pie turb'inu meistariem, jo visdrīzāk problēma nebūs pašā aktuatorā bet gan turbīnas geometrijas mehānikā. Protams pirms tam derētu pārliecināties par to, ka visas gaisa trubas ir OK kā arī apskatīt turbīnu lai nekas nebūtu nokvēpis... | Offline | | |
stuff | | Kopš: 04. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 5
Braucu ar: 120d
|
Ja turbīnu meistars šobrīd būtu variants, to arī darītu, bet jātiek galā pašam.
Turbīna tīra, skaista, bez kvēpiem, ģeometrija kustas brīvi, neķeroties. Arī gaisa trubas pārbaudītas, viss ok. Pieņemu, ka jāsāk būs ar spiediena devēju, varbūt tas jokus strādā.[ Šo ziņu laboja stuff, 19 Sep 2021, 16:18:22 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
| nu diez vai spiediena sensors - kaut kā oti reti viņi mirst un kļūda parasti ir tieši par viņu... | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Esmu vairākas reizes taisījis tos elektromotorus turbīnas vadībai. Izdilst gan reduktori, gan plates beidzas nost. Kļūdas var nebūt. Nāksies vien ņemt nost to motoriņu un aizvest pie kāda, kas kaut ko saprot, jo galā pats točna netiksi.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
stuff | | Kopš: 04. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 5
Braucu ar: 120d
| Atrisināts, pasūtiju no lietuvas lietotu actuatoru, nākamajā dienā bija klāt, uzliku un problēma pazuda. | Offline | | |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
| Liels paldies @stuff, ka uzrakstīji ar ko tas viss beidzās. Jautājums, cik aptuveni eur nostājās tā turbo restaurācija 3 gadus atpakaļ? Man izskatās arī drīz turbīna pieteiksies (cits ražotājs gan), es sāku sliekties uz rūpnīcas atjaunotās iegādi (~700eur), ne došanu vietējiem uz restaurāciju pēc viņu saprašanas un viņiem pieejamām rezerves daļām. | Offline | | |
cepums_ | | Kopš: 22. Nov 2019
Ziņojumi: 44
Braucu ar:
| Iesaku turbosystems Lietuvā.
25 Sep 2021, 07:58:59 @BigDog24 rakstīja:
Liels paldies @stuff, ka uzrakstīji ar ko tas viss beidzās. Jautājums, cik aptuveni eur nostājās tā turbo restaurācija 3 gadus atpakaļ? Man izskatās arī drīz turbīna pieteiksies (cits ražotājs gan), es sāku sliekties uz rūpnīcas atjaunotās iegādi (~700eur), ne došanu vietējiem uz restaurāciju pēc viņu saprašanas un viņiem pieejamām rezerves daļām.
| Offline | | |
|
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Kas tā par rūpnīcu? Apes atjaunotās nāk no Igaunijas "rūpnīcas". Tādas pašas kā LV. Intercars no PL un kaut kādas Mahle ražojuma.
Piemēram, šādam 120D BMW rūpnīcas turbīna uz apmaiņu izmaksā 1300 euro aptuveni. Par 700e nebūs BMW rūpnīcas turbīna.
Normāla kantora turbīnas restaurācija nostājas uz 250-400e, atkarīgs no turbīnas.
Turbosystems, Turbomotors ir gadiem pierādījuši, ka māk restaurēt. Katram, ir savi kasjaki, bet tam domāta garantija.[ Šo ziņu laboja Kaross, 25 Sep 2021, 17:14:57 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
stuff | | Kopš: 04. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 5
Braucu ar: 120d
| Turbīnu restaurēju turbomotors. Kad strādāju Rīgā ar autodaļām, bija vajadzība restaurēt turbīnas. Vienmēr vedu tur, vienmēr cipars un kvalitāte apmierināja, pietam džeki foršā ekskursijā izveda, parādīja kā tas restaurēšanas process tieši notiek. Par savu turbo restaurāciju samaksāju 350e | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|