Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 1. sērija » E87 (2004-...)

Tēma: 120d turbīnas spiediena problēma

AutorsZiņojums
stuff
19. Sep 2021, 14:23 #1

Kopš: 04. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 5

Braucu ar: 120d

Lieta sekojoša, 120d 120kw m47 ar mitsubishi VGT turbīnu, kas nozīmē elektrisko vadību.
Braucot agresīvi, viss kārtībā, jauda pa lielam tāda, ko sagaidu, bet sākot braukt mierīgi, turbīna atslēdzas vispār. Pilnīgs atmo dzinējs. Panelī kļūdu nav. Noslāpē, pēc kāda laika iedarbinot, viss atkal stīgā līdz momentam, kad atkal brauc mierīgi.
Dpf, egr viss savās vietās, chipots nav, turbīna restaurēta 3gadus atpakaļ.
Kādam varbūt pieredze? Diagnostikā reiz izmeta kļūdu par to actuator turbīnai, meklēt, mainīt to?
Cieņā
Offline
sys9291
19. Sep 2021, 14:55 #2

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Sep 2021, 14:23:23 @stuff rakstīja:
Lieta sekojoša, 120d 120kw m47 ar mitsubishi VGT turbīnu, kas nozīmē elektrisko vadību.
Braucot agresīvi, viss kārtībā, jauda pa lielam tāda, ko sagaidu, bet sākot braukt mierīgi, turbīna atslēdzas vispār. Pilnīgs atmo dzinējs. Panelī kļūdu nav. Noslāpē, pēc kāda laika iedarbinot, viss atkal stīgā līdz momentam, kad atkal brauc mierīgi.
Dpf, egr viss savās vietās, chipots nav, turbīna restaurēta 3gadus atpakaļ.
Kādam varbūt pieredze? Diagnostikā reiz izmeta kļūdu par to actuator turbīnai, meklēt, mainīt to?
Cieņā

nu ja jau izmeta kļūdu par aktuatoru - tad vajadzētu doties pie turb'inu meistariem, jo visdrīzāk problēma nebūs pašā aktuatorā bet gan turbīnas geometrijas mehānikā. Protams pirms tam derētu pārliecināties par to, ka visas gaisa trubas ir OK kā arī apskatīt turbīnu lai nekas nebūtu nokvēpis...
Offline
stuff
19. Sep 2021, 16:17 #3

Kopš: 04. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 5

Braucu ar: 120d


Ja turbīnu meistars šobrīd būtu variants, to arī darītu, bet jātiek galā pašam.
Turbīna tīra, skaista, bez kvēpiem, ģeometrija kustas brīvi, neķeroties. Arī gaisa trubas pārbaudītas, viss ok. Pieņemu, ka jāsāk būs ar spiediena devēju, varbūt tas jokus strādā.

[ Šo ziņu laboja stuff, 19 Sep 2021, 16:18:22 ]

Offline
sys9291
19. Sep 2021, 22:16 #4

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

nu diez vai spiediena sensors - kaut kā oti reti viņi mirst un kļūda parasti ir tieši par viņu...
Offline
Kaross
19. Sep 2021, 23:55 #5

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Esmu vairākas reizes taisījis tos elektromotorus turbīnas vadībai. Izdilst gan reduktori, gan plates beidzas nost. Kļūdas var nebūt. Nāksies vien ņemt nost to motoriņu un aizvest pie kāda, kas kaut ko saprot, jo galā pats točna netiksi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
stuff
24. Sep 2021, 15:28 #6

Kopš: 04. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 5

Braucu ar: 120d

Atrisināts, pasūtiju no lietuvas lietotu actuatoru, nākamajā dienā bija klāt, uzliku un problēma pazuda.
Offline
BigDog24
25. Sep 2021, 07:58 #7

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

Liels paldies @stuff, ka uzrakstīji ar ko tas viss beidzās. Jautājums, cik aptuveni eur nostājās tā turbo restaurācija 3 gadus atpakaļ? Man izskatās arī drīz turbīna pieteiksies (cits ražotājs gan), es sāku sliekties uz rūpnīcas atjaunotās iegādi (~700eur), ne došanu vietējiem uz restaurāciju pēc viņu saprašanas un viņiem pieejamām rezerves daļām.
Offline
cepums_
25. Sep 2021, 15:49 #8

Kopš: 22. Nov 2019

Ziņojumi: 44

Braucu ar:

Iesaku turbosystems Lietuvā.

25 Sep 2021, 07:58:59 @BigDog24 rakstīja:
Liels paldies @stuff, ka uzrakstīji ar ko tas viss beidzās. Jautājums, cik aptuveni eur nostājās tā turbo restaurācija 3 gadus atpakaļ? Man izskatās arī drīz turbīna pieteiksies (cits ražotājs gan), es sāku sliekties uz rūpnīcas atjaunotās iegādi (~700eur), ne došanu vietējiem uz restaurāciju pēc viņu saprašanas un viņiem pieejamām rezerves daļām.
Offline
Kaross
25. Sep 2021, 17:13 #9

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kas tā par rūpnīcu? Apes atjaunotās nāk no Igaunijas "rūpnīcas". Tādas pašas kā LV. Intercars no PL un kaut kādas Mahle ražojuma.
Piemēram, šādam 120D BMW rūpnīcas turbīna uz apmaiņu izmaksā 1300 euro aptuveni. Par 700e nebūs BMW rūpnīcas turbīna.

Normāla kantora turbīnas restaurācija nostājas uz 250-400e, atkarīgs no turbīnas.
Turbosystems, Turbomotors ir gadiem pierādījuši, ka māk restaurēt. Katram, ir savi kasjaki, bet tam domāta garantija.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 25 Sep 2021, 17:14:57 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
stuff
27. Sep 2021, 08:41 #10

Kopš: 04. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 5

Braucu ar: 120d

Turbīnu restaurēju turbomotors. Kad strādāju Rīgā ar autodaļām, bija vajadzība restaurēt turbīnas. Vienmēr vedu tur, vienmēr cipars un kvalitāte apmierināja, pietam džeki foršā ekskursijā izveda, parādīja kā tas restaurēšanas process tieši notiek. Par savu turbo restaurāciju samaksāju 350e
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo