Online

Pašreiz BMWPower skatās 282 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: EGR vai tomēr kas cits?

AutorsZiņojums
martins17
10. Jun 2021, 08:48 #1

Kopš: 18. Feb 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Bmw 325D 2010

Sveiki! Zinu te ir daudz zinoši cilvēki, tāpēc pajautāšu šeit. Nesakiet, ka jāsāk ar servisu jo tur esmu bijis daudz reizes. Problēma BMW e90 325 N57 motoram, piedarbinot staigā apgriezieni, var just uz motora, ka šūpojas, braucot uz maziem apgriezieniem ar var just ka raustas mašīna, pirms tam biju noņēmis vadu no EGR viss gāja ideāli, nopirku jaunu EGR, iet labāk bet tā pat raustas. Varbūt ieteiktu vispār ravēt ārā EGR vai meklēt problēmu ieplūdē. Tīrīts tikai ieplūdes kolektors.
Paldies!
Offline
JDS
10. Jun 2021, 08:55 #2

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Aizbrauc uz aervisu kur saprot ko dara, nevis meegjina uzmineet bakstoties tur arii probleemu atrisinaas. Varbuut ar savaam manipulaacijaam esi ko vairaak nokaavis
Offline
martins17
10. Jun 2021, 08:58 #3

Kopš: 18. Feb 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Bmw 325D 2010


10 Jun 2021, 08:55:14 @JDS rakstīja:
Aizbrauc uz aervisu kur saprot ko dara, nevis meegjina uzmineet bakstoties tur arii probleemu atrisinaas. Varbuut ar savaam manipulaacijaam esi ko vairaak nokaavis

Tur jau tā lieta ka esmu bijis Rīgā, tur sāka ar sprauslām tās baudīja un ko vel nez, 500 eiro pa kāju, gan uz centru esmu dzinis tur saka ar jāsāk ar sprauslām, jo gan jau degviela nepietiek, kaut gan tikko sprauslas uz stenda pārbaudīja. Neesmu atradis servisu kur meklē problēmu un atrisina nevis sāk ar dārgāko un plēš naudu.
Offline
SteelRat
10. Jun 2021, 09:00 #4

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163790

Braucu ar: E95


10 Jun 2021, 08:55:14 @JDS rakstīja:
Aizbrauc uz aervisu kur saprot ko dara, nevis meegjina uzmineet bakstoties tur arii probleemu atrisinaas. Varbuut ar savaam manipulaacijaam esi ko vairaak nokaavis


nejāj galvu te serviss dārgi



-----------------
Offline
SteelRat
10. Jun 2021, 09:01 #5

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163790

Braucu ar: E95

ja nopietni, kurā servī biji

-----------------
Offline
JDS
10. Jun 2021, 09:06 #6

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

500eur par sprauslu paarbaudi? Tu esi salds klients izklausaas vinja gadiena nemaksaa leetaak jaunas?
Offline
BigDog24
10. Jun 2021, 09:06 #7

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

kas tev kompī par kļūdām ir ? (diag vads 13eur aļikā). Es lieku likmi uz kvēlsvecēm, to vadības bloku. BMW dikti patīk beru bloks + beru sveces, bosch bloks + bosch sveces.
Offline
martins17
10. Jun 2021, 09:11 #8

Kopš: 18. Feb 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Bmw 325D 2010

Rīgas servisu diemžēl nemācēšu pateikt, kontakti vairs nav. Tur pazīstams savu GT sērijas dzina, diezgan veiksmīgi tika galā, tāpēc domāju pamēģināt, vienīgi zinu netālu no Akropoles un tur pārsvarā merši stāvēja. Esmu Jēkabpilī bijis centros uz diagnostikām, katrs savu brīnumu stāsta.
Offline
Tune-L
10. Jun 2021, 09:13 #9

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


10 Jun 2021, 08:48:21 @martins17 rakstīja:
Sveiki! Zinu te ir daudz zinoši cilvēki, tāpēc pajautāšu šeit. Nesakiet, ka jāsāk ar servisu jo tur esmu bijis daudz reizes. Problēma BMW e90 325 N57 motoram, piedarbinot staigā apgriezieni, var just uz motora, ka šūpojas, braucot uz maziem apgriezieniem ar var just ka raustas mašīna, pirms tam biju noņēmis vadu no EGR viss gāja ideāli, nopirku jaunu EGR, iet labāk bet tā pat raustas. Varbūt ieteiktu vispār ravēt ārā EGR vai meklēt problēmu ieplūdē. Tīrīts tikai ieplūdes kolektors.
Paldies!


Visticamāk, ka Tev vienkārši kvēlsveču bloks ir noklājies un kamēs auto nav iesilis ir nevienmērīga dzināja darbība. Es neliktu uz sprauslām. EGR arī varētu būt iekoksējies, taču, ja esi nomainījis, es liktu uz kvēlsvecēm un to vadības bloku.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
martins17
10. Jun 2021, 09:13 #10

Kopš: 18. Feb 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Bmw 325D 2010


10 Jun 2021, 09:06:43 @BigDog24 rakstīja:
kas tev kompī par kļūdām ir ? (diag vads 13eur aļikā). Es lieku likmi uz kvēlsvecēm, to vadības bloku. BMW dikti patīk beru bloks + beru sveces, bosch bloks + bosch sveces.

Bloks ar svecēm pilnīgi jauni, tos redzēju ka mainīja. Un raustas arī ka mašīna jau uzsilusi. Tik tagad domāju EGR arī jāpieprogrammē kad uzliek jaunu, jo nezinu vai mainot kaut ko darīja.
Offline
martins17
10. Jun 2021, 09:14 #11

Kopš: 18. Feb 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Bmw 325D 2010


10 Jun 2021, 09:13:23 @Tune-L rakstīja:

10 Jun 2021, 08:48:21 @martins17 rakstīja:
Sveiki! Zinu te ir daudz zinoši cilvēki, tāpēc pajautāšu šeit. Nesakiet, ka jāsāk ar servisu jo tur esmu bijis daudz reizes. Problēma BMW e90 325 N57 motoram, piedarbinot staigā apgriezieni, var just uz motora, ka šūpojas, braucot uz maziem apgriezieniem ar var just ka raustas mašīna, pirms tam biju noņēmis vadu no EGR viss gāja ideāli, nopirku jaunu EGR, iet labāk bet tā pat raustas. Varbūt ieteiktu vispār ravēt ārā EGR vai meklēt problēmu ieplūdē. Tīrīts tikai ieplūdes kolektors.
Paldies!


Visticamāk, ka Tev vienkārši kvēlsveču bloks ir noklājies un kamēs auto nav iesilis ir nevienmērīga dzināja darbība. Es neliktu uz sprauslām. EGR arī varētu būt iekoksējies, taču, ja esi nomainījis, es liktu uz kvēlsvecēm un to vadības bloku.

Tik interesanti kāpēc noņemot vadu no EGR problēma pazūd?
Offline
SteelRat
10. Jun 2021, 09:16 #12

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163790

Braucu ar: E95

paskaties googlemaps tak kur dzini

-----------------
Offline
martins17
10. Jun 2021, 09:20 #13

Kopš: 18. Feb 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Bmw 325D 2010


10 Jun 2021, 09:16:11 @SteelRat rakstīja:
paskaties googlemaps tak kur dzini

Servis bijs Straupes ielā, pašā galā pa labi. Nez gan jau smiesies, bet nu redzot kā pazēla no miroņiem pazīstamam mašīnu, domāju ir okey, bet nekā.
Offline
SteelRat
10. Jun 2021, 09:24 #14

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163790

Braucu ar: E95

Nu, vienkārši, ja jau 500 eur paņem, bet problēmu neatrisina, būtu interesanti uzzināt kā sauc to bodīti

-----------------
Offline
BigDog24
10. Jun 2021, 09:26 #15

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

uzraksti lūdzu kaut ko vairāk par tām jaunajam kvēlsvecēm, vadības bloku- kādus ielika, detaļu nr (kaut kur rēķinā vajadzētu būt)
Offline
martins17
10. Jun 2021, 09:31 #16

Kopš: 18. Feb 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Bmw 325D 2010


10 Jun 2021, 09:26:32 @BigDog24 rakstīja:
uzraksti lūdzu kaut ko vairāk par tām jaunajam kvēlsvecēm, vadības bloku- kādus ielika, detaļu nr (kaut kur rēķinā vajadzētu būt)

Diemžēl tad būs jāmelo, jo to visu mainīju ziemā un lapas nav palikušas uz rokām vairs.
Offline
uldens1
10. Jun 2021, 09:33 #17

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:

čipots nav??DPF nav amputēts??
Offline
RR04
10. Jun 2021, 09:35 #18

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


10 Jun 2021, 09:31:54 @martins17 rakstīja:

10 Jun 2021, 09:26:32 @BigDog24 rakstīja:
uzraksti lūdzu kaut ko vairāk par tām jaunajam kvēlsvecēm, vadības bloku- kādus ielika, detaļu nr (kaut kur rēķinā vajadzētu būt)

Diemžēl tad būs jāmelo, jo to visu mainīju ziemā un lapas nav palikušas uz rokām vairs.

izklausās pēc LLP. ziemā kko mainīja nez kādā servisā, nosaukumu nez, pavadzīmes/rēķinu nav. Nobrauc pus gadu pēc servisa un saprot, ka joprojām nav sataisīts. Uzreiz pēc tā servisa apmeklējuma nedomāji braukt un runāt, kāpēc nekas nav mainījies?
Tač aizdzen uz normālu servisu. aaa neee pag, izvilkšu kristāla bumbu un pateikšu problēmu tūlīt
Offline
martins17
10. Jun 2021, 09:37 #19

Kopš: 18. Feb 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Bmw 325D 2010


10 Jun 2021, 09:33:00 @uldens1 rakstīja:
čipots nav??DPF nav amputēts??

Nop tas viss kā vaig. Tik nelāga doma to EGR ravēt ārā, bet vairāki neiesaka to darīt. Vienk kāpēc jaunam EGR noņemot strāvas vadu viss iet, pieliekot rausta. Nedomāju ka tā problēma ir tik liela kā es iedomājos, vai servisos iedomājas. Vel iztīrot Ieplūdes kolektoru bij daudz labāk laiku viss okey, pēc tam atkal, tagad tik mieru neliek varbūt jātīra ar ultraskaņu viss.
Offline
martins17
10. Jun 2021, 09:41 #20

Kopš: 18. Feb 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Bmw 325D 2010


10 Jun 2021, 09:35:30 @RR04 rakstīja:

10 Jun 2021, 09:31:54 @martins17 rakstīja:

10 Jun 2021, 09:26:32 @BigDog24 rakstīja:
uzraksti lūdzu kaut ko vairāk par tām jaunajam kvēlsvecēm, vadības bloku- kādus ielika, detaļu nr (kaut kur rēķinā vajadzētu būt)

Diemžēl tad būs jāmelo, jo to visu mainīju ziemā un lapas nav palikušas uz rokām vairs.

izklausās pēc LLP. ziemā kko mainīja nez kādā servisā, nosaukumu nez, pavadzīmes/rēķinu nav. Nobrauc pus gadu pēc servisa un saprot, ka joprojām nav sataisīts. Uzreiz pēc tā servisa apmeklējuma nedomāji braukt un runāt, kāpēc nekas nav mainījies?
Tač aizdzen uz normālu servisu. aaa neee pag, izvilkšu kristāla bumbu un pateikšu problēmu tūlīt
Kurš saka, ka pēc pus gada iedomājos, es jau zvanīju, teica dzen atpakaļ, turpināsim skatīties, jēga man no skatīšanās, es mājās varu skatīties. Tāpēc jau te rakstu, varbūt ir kāds, kas ieteiks kur aizdzīt pēc pieredzes.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo