Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Kaspicha izdomājumi un citi meli

AutorsZiņojums
Kaross
06. Mar 2021, 11:42 #1

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ik pa laikam palasu Kaspicha topiku tīri intereses pēc kādi jauni murgi būs izdomāti un par ko cilvēki cepjās.
Uztaisīju topiku, lai dezinformācija nepazūd un cilvēki neuzķerās uz pārgudriem tekstiem.

Tad nu atkal jauns pavērsiens dzinēju lietās.


05 Mar 2021, 10:38:54 @DM-101 rakstīja:
Blogaa - kaa sachakareet savu auto.
N54 un chip tunings


Atkal pie visi chiperi vainīgi.

1. Citāts no bloga: "Turbochargers ir ar elektrisktriski vadāmu ģeometriju, kas ļauj samazināt turbobedri un uzlabot dzinēja atsaucību strauji pieaugošas pieprasītās griezes gadījumā.

Tieši elektriski vadāmie turbochargers ir iemesls, kādēļ šie dzinēji izraisa interesi chip tuneru vidū."

Totāli meli jau 2 punktos.

Lūdzu N54 dzinēja turbīnas: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=N...p;diagId=11_3977

N54 turbīnas bilde. Kur tur ir ģeometrija? Pie tam elektriski vadāma?
Visparastākā wastegate turbīna. Jā, protams wastegate vada elektrisks aktuators ar spiediena palīdzību, bet tas ne tuvu nav elektriski vadāma ģeometrija. Šādas ar spiedienu vadāmas wastegate turbīnas bija 2000.gada VAG 1.8T motoram. Visparastākais risinājums.



Lūdzu elektriski vadāma ģeometrijas turbīna no N47 dzinēja:
Skaidri redzams elektrisks aktuators nevis prasta vakuuma vai spiediena vadība.



Turbīnas iekšpusē ir ģeometrija, kuru vada elektrisks aktuators.





Tātad divi nepatiesi apgalvojumi. Cilvēks pat nezina kādas turbīnas tam dzinējam stāv un apgalvo, ka tāpēc chiptuneru vidū iecienīts dzinējs.

Mācieties cilvēki un neuzķerieties uz murgiem.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
06. Mar 2021, 11:44 #2

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Vēl labākai izpratnei video par to kā strādā wastegate. Vienkārša parasta klape, kas izplūdes gāzes nolaiž izpūtēja. Ģeometrija kur?

Spied "Play", lai skatītos video!


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
06. Mar 2021, 11:51 #3

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

Karos, aplūkojot N54 turbīnu man rādās, ka tur ir tikai bypas...un vadāmās ģeometrijas (westgate) nav vispār...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 06 Mar 2021, 11:51:54 ]

Offline
Kaross
06. Mar 2021, 11:52 #4

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Jebkurai benzīna turbīnai ir wastegate un arī bypass. Tās ir divas dāžadas lietas. Wastegate ir karstajā galā un izplūdes gāzes nolaiž izpūtējā. Wastegate mēdz būt ārēji vai arī turbīnas korpusā kā N54 gadījumā.

Bypass ir ieplūdē un nolaiž turbīnas spiedienu no spiediena daļas uz vietu pirms turbības lāpstiņām, kad drosele tiek aizvērta. Kaut kur tam saspiestajam gaisam ir jāpaliek, lai turbīnas lāpstiņas nelauztu. Divas dažādas lietas.

Ģeometrijas turbīnām nav wastegate kā suga. Wastegate darbu paveic maināmās ģeometrijas lāpstiņas.

N54 Bypass:



Shēma.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 06 Mar 2021, 12:39:13 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
uldens1
06. Mar 2021, 11:53 #5

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

vai tad benzīniem vispār eksistē turbīnas ar ģeometriju??Man nav gadījies dzīvē sastapt
Offline
Peppa_pig
06. Mar 2021, 12:03 #6

Kopš: 01. Apr 2020

Ziņojumi: 517

Braucu ar: ⸸PE☿PA⸸

Nah jataisa jauna tema - "awtar mudak, tema gawno"
Offline
Kaross
06. Mar 2021, 12:05 #7

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Eksistē. Koenigsegg gadījumā.
Citādī sērijveidā tādas nenāk.
Tas tikai norāda uz tehnisku nezināšanu un pieņēmumiem.

Spied "Play", lai skatītos video!




-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RS7
06. Mar 2021, 12:25 #8

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

o nice, pievienojiet arī ārstējošo ārstu, lai saprotam ko ārstēt!
Offline
Jonjis
06. Mar 2021, 12:48 #9

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1473

Braucu ar:

A, priekš kam vēl viens tofiks?

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
josi
06. Mar 2021, 13:18 #10

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


06 Mar 2021, 12:05:00 @Kaross rakstīja:
Eksistē. Koenigsegg gadījumā.
Citādī sērijveidā tādas nenāk.
Tas tikai norāda uz tehnisku nezināšanu un pieņēmumiem.

Par tavu (ne)zināšanu arī brīžiem jābrīnās. VTG turbo vispirms parādījās uz Porsche benzīna dzinējiem, bet tagad tiek liktas masveidā kaut vai VW 1.5TSI dzinējos.
Offline
Mikels
06. Mar 2021, 13:38 #11

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Ok, kaspich nošāva greizi par turnībām, bet kā ar pārējo rakstā minēto info pēc čipošanas, sajāto dme vadību, problēmām ar mezgliem, kļūdām, adaptācijām, tie arī ir izdomājumi vai tomēr nē, vajadzētu normālu pamatojumu no otras puses

[ Šo ziņu laboja Mikels, 06 Mar 2021, 13:39:37 ]

Offline
Kaross
06. Mar 2021, 14:12 #12

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


06 Mar 2021, 13:18:52 @josi rakstīja:

06 Mar 2021, 12:05:00 @Kaross rakstīja:
Eksistē. Koenigsegg gadījumā.
Citādī sērijveidā tādas nenāk.
Tas tikai norāda uz tehnisku nezināšanu un pieņēmumiem.

Par tavu (ne)zināšanu arī brīžiem jābrīnās. VTG turbo vispirms parādījās uz Porsche benzīna dzinējiem, bet tagad tiek liktas masveidā kaut vai VW 1.5TSI dzinējos.



Atvainojos. Kā es tā varēju nezināt?! Viena lieta ir nezināt par vienu konkrētu dzinēju, kuru ražo pāris gadus. Cita lieta ir nesajēgt vispār kā viņš pats saka - pamatlietas. Pilnīgi greizu info stumt iekšā. Otrkārt apskatot vienu, divus auto tagad saukt visus čipotājus par nemākuļiem u.t.t. Viņš taču ir lielais matemātiķis un statistiķis, bet šitādu sūdu dzīt?! Atvaino vēlreiz.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
06. Mar 2021, 14:14 #13

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

Nu ja jau tai lietai pieiet filozofiski - tad risinājumam jau nav principiāla nozīme (virina klapi, vai maina gāzu plūsmas virzienu) rezultātā mainās turbīnas rpm un veiktspēja. Ja jau saruna sākās par N54, tad BMW ideoloģija izmantojot low pressure turbīnas bija tieši tāda, kā DM raksta - tobiš tikai mazu RPM diapazonā paātrinājuma gadījumā, nevis patstāvīga darbība. Ko ar to visu darīja čipotāji neņemšos spriest - neesmu tēmā...
Offline
Kaross
06. Mar 2021, 14:28 #14

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tehniski tā ir milzīga atšķirība. Principiāli gan uzbūvē, gan vadībā. Nezinu kas ir domāts ar pastāvīgu darbību, bet BMW savos materiālos raksta, ka wastegate visu laiku ir ciet un turbīnas strādā max efektīvi, lai pieskaroties pedālim nebūtu turbo lag. Būtībā viņi pasaka to tā it kā būtu jaunu Ameriku izdomājuši. Tā strādā jebkurš benzīna turbo motors.
2. PDF materiāls 13.lapa.
Te var izlasīt BMW materiālu:

https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=38856

Līdz ar to es te būs nepatiesība arī par to pastāvīgo darbību.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
06. Mar 2021, 14:35 #15

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

Westgate protams stāv ciet tukšgaitā - par to nav runa, te vairāk stāsts par to, ka paredzētais spiediens bostam ir tikai 0,22bar un lai to nepārsniegtu zem slodzes westgate ļoti drīz būs vaļā.
Offline
HiJaCKeR
06. Mar 2021, 14:40 #16

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i

nu nafig paralēls topiks

par turbīnām pofig, to googlē var izlasīt, bet par čipošanas sekām tas jau ir interesantāk
Offline
Kaross
06. Mar 2021, 14:40 #17

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kaut ko jauc. Ļoti labi zinu, ka 0.8 bar standartā viņas pūš. Esmu darbojies ar šiem dzinējiem. Tajā pašā 13.lapā.

At full-load the N54 engine operates at an overpressure of up to 0.8 bar in the intake manifold.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 06 Mar 2021, 14:41:30 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
06. Mar 2021, 14:49 #18

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

Pēc manuāļa tā sanāk, ka 0.8 pie max slodzes (overpressure , bet ar daēji atvērtiem westgate... JA pareizi atceros, tad šī daļējā atvēršana ātri izdedzināja gan vārstu, gan viņa sēžu..., un tieši westgate bija lielākā turbīnas problēma

[ Šo ziņu laboja sys9291, 06 Mar 2021, 14:51:32 ]

Offline
Araajz
06. Mar 2021, 14:50 #19

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


06 Mar 2021, 14:40:40 @HiJaCKeR rakstīja:
nu nafig paralēls topiks

Jo šeit Kaspich nevar atbildēt un var sūdu stumt cik uziet
Offline
Negantelis
06. Mar 2021, 18:48 #20

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Atlikt dirsšanu man rāda 19.5 psi pie pedal to metal. Tas ir 1.344Bar.

Nav oem turbo,bet bet tāpat.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4