Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 152 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Nevienmēriga dzineja darbiba, jaudas zudums

AutorsZiņojums
Bandiic
18. Feb 2021, 19:53 #1

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring

Sveiki kungi.

Interesē kur pierīgā varetu būt sakarīga vieta kur saremontēt F11 530i 2011g.
No sākuma pie zemas dzinēja temperatūras iespiežot gāzes pedāli mēdza rīstīties. pie galīgi auksta problēmu nav, bet teiktu, starp 40 - 70°, kad uzjāpj virss 70° tad takā pārgāja. Kad ārā nokritās zem -20°, tad braucot ar 6 pārnesumu uz ~ 70 km/h, iespiedu pedāli, kompis parādija dzelteno dzinēja darbības signāllapu un uz ekrāna izleca " drivetrain. Continue tge journey at moderate speed.Full performancenot available.Have the problem checked by service"
Diagnostika Inchcape BMW - nesadegšana 3 cilindrā un problēmas ar NOX sensoru
Nomainīju spoli...Diagnostika - problēmas ar NOX sensoru. Pēc sajutām palika pat sliktāk...tagad arī silts turot konstantu ātrumu, mēdz rīstīties...
Domāju mainīt sensoru, bet nujau man te sapūderējuši galvu ar visādām leģendām un kaitēm, līdz pat katalizatoram...
IETEIKUMI?

[ Šo ziņu laboja Bandiic, 18 Feb 2021, 19:57:13 ]

Offline
abyss
18. Feb 2021, 19:55 #2

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8303

Braucu ar: e39 523


18 Feb 2021, 19:53:56 @Bandiic rakstīja:
Sveiki kungi.

Interesē kur pierīgā varetu sakarīga vieta kur saremontēt F11 530i 2011g.
No sākuma pie zemas dzinēja temperatūras iedpiežot gazes pedāli mēdza rīstīties. pie galīgi auksta problēmu nav, bet teiktu, starp 40 - 70°, kad uzjāpj virss 70° tad takā pārgāja. Kad ārā nokritās zem 20°, tad braucot ar 6 parnesumu uz ~ 70 km/h, iespiedu pedāli, kompis paradija dzeltenodzineja darbibas signāllapu un uz ekrāna izleca " drivetrain. Continue tge journey at moderate speed.Full performancenot available.Have the problem checked by service"
Diagnistika Inchcape BMW - nesadegšaba 3 cilindrā un problēmas ar NOX sensoru
Nomainiju spoli...Diagnostika - problēnas ar NOX sensoru. Pēc sajutām palika pat sliktāk...tagad arī silts turot konstantu ātrumu, medz rīstīties...
Domāju mainīt sensoru, bet nujau man te sapūderējusi galvu ar visādām leģendām, kidz pat kataluzatoram...
IETEIKUMI?


Tev šeit LV spēs palīzēt tikai viens cilvēks. Labā ziņa, ka viņš ir šeit forumā. Sliktā, ka viņam visi besī
Offline
Bandiic
18. Feb 2021, 19:58 #3

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring


18 Feb 2021, 19:55:46 @abyss rakstīja:

18 Feb 2021, 19:53:56 @Bandiic rakstīja:
Sveiki kungi.

Interesē kur pierīgā varetu sakarīga vieta kur saremontēt F11 530i 2011g.
No sākuma pie zemas dzinēja temperatūras iedpiežot gazes pedāli mēdza rīstīties. pie galīgi auksta problēmu nav, bet teiktu, starp 40 - 70°, kad uzjāpj virss 70° tad takā pārgāja. Kad ārā nokritās zem 20°, tad braucot ar 6 parnesumu uz ~ 70 km/h, iespiedu pedāli, kompis paradija dzeltenodzineja darbibas signāllapu un uz ekrāna izleca " drivetrain. Continue tge journey at moderate speed.Full performancenot available.Have the problem checked by service"
Diagnistika Inchcape BMW - nesadegšaba 3 cilindrā un problēmas ar NOX sensoru
Nomainiju spoli...Diagnostika - problēnas ar NOX sensoru. Pēc sajutām palika pat sliktāk...tagad arī silts turot konstantu ātrumu, medz rīstīties...
Domāju mainīt sensoru, bet nujau man te sapūderējusi galvu ar visādām leģendām, kidz pat kataluzatoram...
IETEIKUMI?


Tev šeit LV spēs palīzēt tikai viens cilvēks. Labā ziņa, ka viņš ir šeit forumā. Sliktā, ka viņam visi besī


Tas jau priecē
Offline
CP17
18. Feb 2021, 20:00 #4

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Offline
Jurchixx
18. Feb 2021, 20:06 #5

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8265

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

Iedodat viņam Kaspiča koordinātes
Offline
FisherS
18. Feb 2021, 20:07 #6

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1484

Braucu ar: tīriem diskiem


18 Feb 2021, 19:55:46 @abyss rakstīja:

18 Feb 2021, 19:53:56 @Bandiic rakstīja:
Sveiki kungi.

Interesē kur pierīgā varetu sakarīga vieta kur saremontēt F11 530i 2011g.
No sākuma pie zemas dzinēja temperatūras iedpiežot gazes pedāli mēdza rīstīties. pie galīgi auksta problēmu nav, bet teiktu, starp 40 - 70°, kad uzjāpj virss 70° tad takā pārgāja. Kad ārā nokritās zem 20°, tad braucot ar 6 parnesumu uz ~ 70 km/h, iespiedu pedāli, kompis paradija dzeltenodzineja darbibas signāllapu un uz ekrāna izleca " drivetrain. Continue tge journey at moderate speed.Full performancenot available.Have the problem checked by service"
Diagnistika Inchcape BMW - nesadegšaba 3 cilindrā un problēmas ar NOX sensoru
Nomainiju spoli...Diagnostika - problēnas ar NOX sensoru. Pēc sajutām palika pat sliktāk...tagad arī silts turot konstantu ātrumu, medz rīstīties...
Domāju mainīt sensoru, bet nujau man te sapūderējusi galvu ar visādām leģendām, kidz pat kataluzatoram...
IETEIKUMI?


Tev šeit LV spēs palīzēt tikai viens cilvēks. Labā ziņa, ka viņš ir šeit forumā. Sliktā, ka viņam visi besī


Šis nav e60, attiecīgi, ja šis ir “efka”, tad šajā keisā viss beigsies ar to, ka saimnieks ir bomzis, jo:
1) viss kas zem e60 - vienkārši bomži
2) viss virs e60 - līzingbomži

Ps, sasienoties ar meistaru, var nokļūt bloga rakstā

[ Šo ziņu laboja FisherS, 18 Feb 2021, 20:17:19 ]

Offline
sys9291
19. Feb 2021, 11:55 #7

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Feb 2021, 19:53:56 @Bandiic rakstīja:
Sveiki kungi.

Interesē kur pierīgā varetu būt sakarīga vieta kur saremontēt F11 530i 2011g.
No sākuma pie zemas dzinēja temperatūras iespiežot gāzes pedāli mēdza rīstīties. pie galīgi auksta problēmu nav, bet teiktu, starp 40 - 70°, kad uzjāpj virss 70° tad takā pārgāja. Kad ārā nokritās zem -20°, tad braucot ar 6 pārnesumu uz ~ 70 km/h, iespiedu pedāli, kompis parādija dzelteno dzinēja darbības signāllapu un uz ekrāna izleca " drivetrain. Continue tge journey at moderate speed.Full performancenot available.Have the problem checked by service"
Diagnostika Inchcape BMW - nesadegšana 3 cilindrā un problēmas ar NOX sensoru
Nomainīju spoli...Diagnostika - problēmas ar NOX sensoru. Pēc sajutām palika pat sliktāk...tagad arī silts turot konstantu ātrumu, mēdz rīstīties...
Domāju mainīt sensoru, bet nujau man te sapūderējuši galvu ar visādām leģendām un kaitēm, līdz pat katalizatoram...
IETEIKUMI?

1. NOX emulators
2. dzinēja pāradaptēšana
3. atkārtota diagnostika
4. bojāto detaļu maiņa
P.S bez pirmajiem 2 tālākais ir BEZJĒDZĪGI.... jā būs padārgi, bet alternatīvu nav un nebūs un ne čiperi, ne arī kāds cits te nelīdzēs... OEM NOX likt jēgu neredzu jo pašam NOX katalizatoram visdrīzāk resurss jau sen beidzies un pat uzliekot jaunu NOX katu (~2,5K EUR) iekš LV nav iespējama viņa normāla darbība...
P.S man prātā palika viena klienta teiciens pēc NOX saremontēšanas: pēc sajūtām pārkāpu no dīzeļa uz benzīnu, pēc patēriņa no benzīna uz dīzeli....

[ Šo ziņu laboja sys9291, 19 Feb 2021, 11:58:21 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo