Online
Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E61 peld tahometrs
Autors | Ziņojums |
JanisE61 | | Kopš: 05. Feb 2020
Ziņojumi: 0
Braucu ar:
| Sveiki visiem lasītājiem!
Padalīšos ar savu neseno remontiņu, pazīmēm un risinājumu saistībā ar sava BMW E61 automātisko kārbu.
Pazīmes:
1)Peld tahometra rādītājs
2)Salīdzinoši negribīgi uzņēma jaudu
3)Neregulāri pārslēdza no 4 uz 5 robu.
1) Tahometra rādītājs pēc 10-15 min, kā auto uzsila sāka peldēt. Bija vienalga vai braucu kā ar automātu vai manuāli pārslēdzu robus.
2) Iedodot "cukā" neuzņēma pietiekoši ātrumu, lai arī ar maziem ātrumiem nevarēja to pamanīt, bet degvielas patēriņš palielinājis.
3) No 4 uz 5 robu automātiskajā režīmā pie tahometra peldēšanas vai iedošanas grīdā uzmeta kārbas error un iemeta safe režīmā un vai nu a) ar 3 jāturpina ceļš b) jāapstājas ceļa malā un jāiedarbina auto par jaunu, lai nestartētu mašīnu.
Risinājums:
Veicu sākotnēji pat ar interneta tīmeklī pieejamajām diagnostikas ierīcēm (pa 25 eiro nopirku) man pateica, ka izslīd selenoīds, bet par hidrotransformātoru jeb hidro muftu nekas netika ziņots. Tā nu vienu dienu es nešpļāvos un aizvedu uz RECRO automātu centru. Tur man konstatēja hidro muftas mūža beigas, kas bija iemesls kamdēļ peldēja tahometrs un auto uzņēma negribīgi ātrumu bija palielināts degvielas patēriņš un apstiprināja manis noteikto selenoīdu izslīdēšanu. Piedāvāja divus variantus a) atrast rezerves kārbu un hidro muftu, kas izmaksātu 1100 eiro un nekādas garantījas vai b) kapitālais remotnts 1800 eiro ar divu gadu garantiju uz mehāniskajām detaļām.
Mācība no šī. Tie kas domā, ka kārbā eļļa nav jāmaina ir dīvāna eksperti un neko nezin eļļa ir jāmaina ik 60K pretējā gadījumā eļļā ir izstrādājusies un zobrati dilst uz urrā.
Auto manā īpašumā nepilnu gadu un nebiji daudz vai agresīvi braucis, lai pats sajātu kārbu, bet dēļ tā, ka iepriekšējais īpašnieks bija "labi" rūpējies par automāta eļļas maiņu kārba metama ārā.
Tā nu man lūk gāja, cerams kādam šis raksts bija noderīgs. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| 1. Tā arī neuzrakstiji kā atrisināji problēmu
2. Neko jaunu nepateici, šeit jau desmitiem reižu tas ir minēts
3. Zobrati nedilst, dilst bronzas bukses, dēļ tām vēl vairāk krīt spiediens
4. Ja jau-tad jau, vēl viena izplatītā problēma ir hidrobloks, hidrakumulatori, starplika, PWM solenoīdi
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| e61 lietota kārba ar muftu 1100 eur, tas ar dzinēju un visu pārējo mašīnu kopā ? | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| @JanisE61, vai pastāstīsti sīkāk par to tevis noteikto selenoīdu izslīdēšanu?
Kurš no tiem izslīd un kurā virzienā?
[ Šo ziņu laboja josi, 05 Feb 2020, 22:20:39 ] | Offline | | |
Ksneps | | Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1395
Braucu ar:
| Iesākumā nomaini ATF, bez kārbas skalošanas. Varbūt ietaupīsi 1800 gunārus. | Offline | | |
xptlv | | Kopš: 29. Nov 2018
No: Jelgava
Ziņojumi: 155
Braucu ar: 173kw
|
05 Feb 2020, 22:13:06 @Montana rakstīja:
e61 lietota kārba ar muftu 1100 eur, tas ar dzinēju un visu pārējo mašīnu kopā ?
Man arī interesē kur tu pērc lietotu kārbu pa 1100e... Pašam paldies dievam nav gadījies vēl to darīt, bet esmu dzirdējis ka cilvēki restaurē pa ~500 eiro un viss iet kā vajag, protams tie jau nav RECRO bet nu, tie nav 1800e | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Jā jā, 6hp pa 500eur
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
xptlv | | Kopš: 29. Nov 2018
No: Jelgava
Ziņojumi: 155
Braucu ar: 173kw
|
10 Feb 2020, 09:34:53 @RSAWorkshop rakstīja:
Jā jā, 6hp pa 500eur
Cik zinu pre-LCI E60 arī ir 6hp? Kolēģis stāstīja ka viņam restaurēja pa 500e. Arī peldēja apgriezieni plus vēl raustījās mainot robus. Pēc restaurācijas viss čotka vēl tagad iet. (3 gadi pagājuši) | Offline | | |
|
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
| nu ko nu kurš uzskata par restaurāciju... un no kārbinieku viedokļa (nevis reāli) LCI un PRELCI kārbas ir vienādas... [ Šo ziņu laboja sys9291, 13 Feb 2020, 09:53:01 ] | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4289
Braucu ar:
| Tiesi ta, tur pat detalas 500 ir par maz. Klasiski apkoph falu mezgla un kaud bridi iet. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
13 Feb 2020, 09:50:00 @xptlv rakstīja:
10 Feb 2020, 09:34:53 @RSAWorkshop rakstīja:
Jā jā, 6hp pa 500eur
Cik zinu pre-LCI E60 arī ir 6hp? Kolēģis stāstīja ka viņam restaurēja pa 500e. Arī peldēja apgriezieni plus vēl raustījās mainot robus. Pēc restaurācijas viss čotka vēl tagad iet. (3 gadi pagājuši)
Jā, es arī viņas par 500+ restaurēju.
Restaurācijā ietilpst kārbas noņemšana/uzlikšana un hidrostransformatora remonts, eļļas/filtra maiņa.
6HP remonts jeb tā saucamā restraurācija bez 1200E vienkārši nav iespējama.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
xptlv | | Kopš: 29. Nov 2018
No: Jelgava
Ziņojumi: 155
Braucu ar: 173kw
|
13 Feb 2020, 23:06:09 @Kaross rakstīja:
13 Feb 2020, 09:50:00 @xptlv rakstīja:
10 Feb 2020, 09:34:53 @RSAWorkshop rakstīja:
Jā jā, 6hp pa 500eur
Cik zinu pre-LCI E60 arī ir 6hp? Kolēģis stāstīja ka viņam restaurēja pa 500e. Arī peldēja apgriezieni plus vēl raustījās mainot robus. Pēc restaurācijas viss čotka vēl tagad iet. (3 gadi pagājuši)
Jā, es arī viņas par 500+ restaurēju.
Restaurācijā ietilpst kārbas noņemšana/uzlikšana un hidrostransformatora remonts, eļļas/filtra maiņa.
6HP remonts jeb tā saucamā restraurācija bez 1200E vienkārši nav iespējama.
Wow.... nu, paldies dievam man vēl nav gadījies ar to sastapties... cerams arī nenāksies | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Man no šī visa patika tikai izslīdošie solenoīdi!
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|